Kamp vs Wolverhampton på Elland Road, onsdag 7/3/18 kl 20:45 på Viasport 3

Started by auren, March 04, 2018, 19:45:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kontakinte

Quote from: auren on March 06, 2018, 21:12:08
Jeg blir faktisk litt overrasket om vi blir rundspilt av Wolves i morgen kveld. Forventer en relativ jevn kamp. Viktig å ha med Pablo fra start.

Håper vi har marginer med oss og scorer på vår første sjanse. Scorer vi først så kan vi fort vinne!

auren
Enig ang. Hernandez, hvis han ikke spiller er jeg redd vi kommer til å skape mindre fremover enn mot Boro :o, å det var vell "nada"

auren

Vi må ha litt uforutsigbarhet i kveld. Jeg synes Sacko skal spille i stedet for Dallas. Pablo må inn. Hvem som skal bekle midtbanerollen foruten Forshaw blir hip som hap, men velger å putte Phillips inn der som tross alt er litt mer målfarlig enn de andre. I kveld skal vi angripe og VINNE, ikke unngå tap.

Mitt lag i 4-4-1-1:

Wiedwald - Berardi, Jansson, Cooper, de Bock - Sacko, Phillips, Forshaw, Hernandez - Saiz - Lasogga

Subs: Peacock-Farrell, Anita, Pennington, Vieira, Alioski, Dallas og Ekuban

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Quote from: leedstomadness on March 06, 2018, 21:55:44
ikke den største optimismen foran kampen. Mye å rette på, men en faktor er Lasogga. Knall skuddfot og rimelig god inni boksen, men helt hjelpesløs i bane og passningspill. Får kanskje spilt ifra seg ballen til medspiller 1 av 50 ganger.  Derfor må de andre aldri spille ballen til han før han er rundt 16-meteren. Hvis de ikke bare vil gi ballen til motstanderen da  ;D
Pølsevev. Statsene hans viser at dette ikke er sant.

leedslife

De bock skal få det tøft hvis hernandez skal hjelpe han defensivt

kalle_92

Hvis det er et punkt Hernandez har vært bedre på i det siste, har det vært det defensive bidraget. Dog slet man veldig mot Cavaleiro og co sist møte. Da var det nettopp Hernandez som fikk kritikk for dårlige defensive bidrag da Berardi ble satt på plass av sin vingmotstander Cavaleiro.

leedslife

Sett ut som han har løpt rundt beruset de bock. Hatt nok med å få igjen pusten. Håper han blir skånet for dette ikveld ellers tror jeg han er ute av første 11eren permanent.

auren

Ruben Neves spiller ikke for ulvene i kveld. Det er da i det minste en litt god nyhet.

auren

Asbjørn

0-2-1 = 2 poeng
Formen til Wolves er ikke den BESTE da :o

Vår derimot :)
1-1-1 = 4 poeng
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

B_Ød

Ups & Ups!!

Cherry

Quote from: Asbjørn on March 07, 2018, 14:16:15
0-2-1 = 2 poeng
Formen til Wolves er ikke den BESTE da :o

Vår derimot :)
1-1-1 = 4 poeng

Håper Gutta`kan vise fansen`at de kan kjempe i dag på ER....vi trenger alle en opptur nå!
Ikke noe bedre tidspunkt enn i dag, banke serielederen ;)

Annesj

JEg håper på dette laget i dag. Får det nok ikke. Men håper.

Wiedwald

Pennington,    Jansson,   Cooper,   Berardi/De bock

Vieira,              Forshaw,              Phillips

Saiz                             Pablo

Lasogga
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

kilgallon

Kun 3 poeng er godt nok i kveld ;D

Satser på dette laget:

Wiedewald

Berardi - Jansson - Cooper - DeBock

O’Kane - Forshaw

Saiz - Pablo - Dallas

Lasogga

Sydhagen

Spyr snart av 4-2-3-1.
Gi meg 4-3-3 eller 3-4-3. Til nød 4-4-2.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Joe Jordan

Håper på et resultat men forventer en midtbane med ny rekord i personlige feil, minst én keepertabbe og et klart tap.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

SupALeedS

Wiedwald

Pennington        Jansson          Cooper     

Sacko           Forshaw           Phillips          Alioski

Pablo

Ekuban          Saiz

Benk: O’kane, Dallas , Berardi , Anita , Lasogga , De Brock
Alex

leedslife

Er jo nesten umulig å tippe lagoppstilling denne ganga.
Personlig: Wiedwald, Dallas, Pontus, Cooper, Berardi. -  Hernandez, Vieira, Foreshaw, Sakho. - Saiz, Lasogga

PEacock, Anita, Pearce,Alioski, Ekuban, phillips

leedslife

Ender vel opp med 2-0 seier kveld også taper vi 1-5 mot Reading på lørdag. det er jo typisk oss

samadhi

marching on together,
derudaf forever...

Reaney

Peacock- Farrell inn for Wiedwald. Første match på nesten 2 år. Snakk om bokstavelig talt å bli "kastet til Ulvene". Ønsker unggutten lykke til.

ibster

leedslife

noen som vet hvor jeg kan streame kampen? samboeren klarte å si opp kanalpakken >:( >:(

ibster

Sydhagen

Quote from: Reaney on March 07, 2018, 19:17:27
Peacock- Farrell inn for Wiedwald. Første match på nesten 2 år. Snakk om bokstavelig talt å bli "kastet til Ulvene". Ønsker unggutten lykke til.
Spennende. Håper han klarer seg fint.

Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Quote from: Reaney on March 07, 2018, 19:17:27

Tøft valg, men d sier jo hva PH syns også....

LEO

163 Viasport 3 har helt feil på opptak, står at det skal starte 19.40 med leeds - wolves men kampen mot Middlesbr. er i slutten av 1 omgang der nå.  Jeg har derfor satt også neste program på opptak for å få med hele wolves matchen

John I

Kvelden lag mot ulvene;  Peacock-Farrell, Anita, Jansson, Cooper (c), Berardi, Phillips, Forshaw, Sacko, Saiz, Dallas, Lasogga        subs: Wiedwald, Pennington, O'Kane, Vieira, Hernandez, Alioski, Ekuban.

Marching on together

auren

Påfuglen i mål! Den så jeg egentlig ikke komme. Vi får krysse fingrene for at han er mer aktiv enn da han stod i York-målet, for det var 10 ganger verre enn Wiedwald. Frykter minst en skikkelig blemme i kveld.

Kjipt at ikke Pablo spiller. Men glad for at Sacko får sjansen. Da blir det mer trøkk fremover!

Vi vinner 2-1! Lasogga og Sacko.

auren

Asbjørn

Redd det blir en negativ opplevelse for Farell'en :o Men håper på det motsatte :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan