Skrevet av Emne: Kamp vs Wolverhampton på Elland Road, onsdag 7/3/18 kl 20:45 på Viasport 3  (Lest 31102 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Allanclarke

Da blir det toppkamp og Tottenham - Juventus i 2. omgang. For denne søpla gidder jeg ikke å se på lengre. Leeds United, BARE EN STOR VITS

auren

Leeds beste er klart BPF. Verste så langt er Phillips.

Regner med at Pablo eller Ekuban kommer inn nå.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

LEO

Jeg syntes innsatsen er der men de evner ikke.
 MÃ… få inn en istedenfor Anita og vi må få inn en spiss til.
Vi er veldig nære rødt kort også må ikke glemme det
Første målet er Dallas sin. NÃ… når endelig en keeper redder da ordner andre baklengs.
 

Cannavaro

Det er bl.a elendig selvtillit i laget, det gjør mye.  Man må ha trua på det man gjør utpå der, i hver duell, i hvert løp og bevegelse, samt pasning.  Sjela di må være med. Syns litt synd på Forshaw, han prøver og gir jernet, han er sikker i pasningsspillet.  Derimot er ikke hans lagkamerater like sikre på seg selv og det de foretar seg.  Leeds blir et trist skue. Heckingbottom får en tøff jobb å snu dette, ser ikke at han har noe positiv effekt heller så langt.  Ã… bruke Anita, Sacko og Phillips i start 11-eren idag er merkelig.  Vi har en venstre del av laget som ikke fungerer.  Dette er bare trist..... :-[ :-[
MFLU - Miracles For Leeds United

Eriksen55

Virker som vi har en spiller for lite i forsvar, en på midten og en i angrep. Sånn har det vært i mange kamper.

Nåe Wolves spiller ut på kanten så skjer det gang på gang at vingen får kjempe rom og masser av tid. Leeds rekker knapt å ta i mot før vi har en mann på oss. Føler at backene trekker for mye inn mot midten og etterlater seg enorme rom.

 Når Lasogga mottar ball er det ingen rundt han. Wolves kommer med flere folk i bevegelse når spissen har ballen, og det er alltid noen som er ledige.

Største problemet våres offensivt er bevegelse. Dallas er verst. Uten ball er han ubrukelig. Beveger seg knapt. Spiller ballen videre å blir stående som et spett.

Tydelig at savnet av en solid sjef sammen med Pontus mangler. Forshaw dekker de sittende posisjonene alene.  Trist å se på.

Stor tro på at PH er mannen. Men med så dårlig keeper, mangel på forsvarssjef, med kun 1 god sentral midtbanespiller, ingen gode offensive vinger så blir det tøft. Ser liksom ikke helt hvordan han ska endre mye med de manglene.

Dallas bekrefter nok en gang at han er altfor dårlig. Ja han hadde et raid og leverte sine beste prestasjon i Leeds drakten akkurat der. Resten er flaut.

45 min igjen. Det er fortsatt håp. BPF har levert strålende. Meget gledelig!


Cherry

Snodig å si d, men Sesongåpningen skapte uvirkelige forventninger :o
Etterhvert som vi møtte bedre lag, og vi ikke hadde plan B i kamper så kom vi ned der vi antagelig ender... Max topp 10.
 

leedslife

lurer på hva debock tenker når han ser han er satt ut av laget a anita.. kommer ikke over den første omgangen hans. HERREGUD å svakt. Ajax akademiet han kom gjennom?

Kickthemdown

Da blir det toppkamp og Tottenham - Juventus i 2. omgang. For denne søpla gidder jeg ikke å se på lengre. Leeds United, BARE EN STOR VITS
Såså må huske på at det ikke er lov å si søppel her inne - Da kommer hylekoret.

Kos deg med en Engelsk toppklubb i hvitt.

karaba

Dere som slakter nesten alle i hvitt:

Wolves er faktisk "i en annen liga" enn opp imot 20 av de resterende klubbene i denne divisjonen. Det er det bare å akseptere. Vi er et hav bak ligalederen. Kritikken blir litt kunstig.

Annen liga er vel å ta i litt, dette Wolves laget hadde ikke hatt noe i Premier league å gjøre. Det er vel bare å se på statistikken til Leeds fra jul og utover - hvor mange kamper har vi vunnet!
Hadde vi hatt den formen vi har hatt nå de siste månedene hele sesongen så hadde vi faktisk ligget i nedrykksposisjon!

Tror Wolves har bra sjanse til å holde seg i PL når de rykker opp. Dessuten er det vel slik at klubben kommer til å stille med et enda bedre lag når første kamp blåses i gang. Det blir garantert hentet inn forsterkninger før neste sesong.

Poenget mitt var vel heller hvorvidt Leeds er et formlag, enn hvorvidt Wolves er "topplag"

Nørgaard

Frygter vi får 12 nye spillere til sommer IGEN og det kommer vi til at skal bruge en hel sæson på at spille sammen. Vi har mange gode spillere, men de savner ledere på banen og der mangler vi 4-5 stykker og det kommer til at koste mange penge.
De nuværende projekt er helt håbløst og vi er kun gået baglens efter Monk smuttede.

Eriksen55

Det er bl.a elendig selvtillit i laget, det gjør mye.  Man må ha trua på det man gjør utpå der, i hver duell, i hvert løp og bevegelse, samt pasning.  Sjela di må være med. Syns litt synd på Forshaw, han prøver og gir jernet, han er sikker i pasningsspillet.  Derimot er ikke hans lagkamerater like sikre på seg selv og det de foretar seg.  Leeds blir et trist skue. Heckingbottom får en tøff jobb å snu dette, ser ikke at han har noe positiv effekt heller så langt.  Ã… bruke Anita, Sacko og Phillips i start 11-eren idag er merkelig.  Vi har en venstre del av laget som ikke fungerer.  Dette er bare trist..... :-[ :-[

Hva får PH gjort da? Hvem skal spille istedet for Phillips? O'Kane eller Vieira? Begge de suger lut og forsvarer ikke engang en plass i stallen.

Hadde vært fint om De Bock hadde spilt, for Anita er ikke god.

At Sakho for sjansen er i grunn ok. Ingen andre har levert nevneverdig.

Regner med at det som skjer på trening også spiller inn..

Enig i at jeg syntes synd på Forshaw.

HåvardK

Jeg kan ikke huske sist jeg så en svakere omgang av en spiller enn Phillips i denne. Det er altså så mye grove balltap at det er ikke til å tro.
+1

auren

Litt bedre takter nå. Håper det fortsetter!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sølvreven

Snytt for straffe  >:(
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

bwirum

Skam at det ikke dømmes straffe på sånt


Sent from my iPhone using Tapatalk
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Eriksen55

Jeg kan ikke huske sist jeg så en svakere omgang av en spiller enn Phillips i denne. Det er altså så mye grove balltap at det er ikke til å tro.
+1

Du har ikke lagt merke til Vieira år ser jeg..

Fryktelig svak omgang av Phillips. Men fortsatt milevis foran Vieira, desverre.

GeirO

Da blir det toppkamp og Tottenham - Juventus i 2. omgang. For denne søpla gidder jeg ikke å se på lengre. Leeds United, BARE EN STOR VITS
Såså må huske på at det ikke er lov å si søppel her inne - Da kommer hylekoret.

Kos deg med en Engelsk toppklubb i hvitt.

Hylekoret sier "medgangssupporter" til de som bytter kanal  ;)
MOT

Hallgeir *

Da blir det toppkamp og Tottenham - Juventus i 2. omgang. For denne søpla gidder jeg ikke å se på lengre. Leeds United, BARE EN STOR VITS
Såså må huske på at det ikke er lov å si søppel her inne - Da kommer hylekoret.

Kos deg med en Engelsk toppklubb i hvitt.

Hylekoret har du selv vært en av de største eksponenten for i kveld.
Super Leeds since 1968

GeirO

Da har vi fått inn spiller nr. 12: De gale publikummere....
MOT

HåvardK

Jeg kan ikke huske sist jeg så en svakere omgang av en spiller enn Phillips i denne. Det er altså så mye grove balltap at det er ikke til å tro.
+1

Du har ikke lagt merke til Vieira år ser jeg..

Fryktelig svak omgang av Phillips. Men fortsatt milevis foran Vieira, desverre.
Vi kan vel ikke være misfornøyd med Vieira i denne kampen, i og med at han ikke spiller? Eller syns du det?

HåvardK

Et helt annet lag med Pablo inn. Men PH vurderer ham tydeligvis ikke som god nok for førsteelleveren.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Da har vi fått inn spiller nr. 12: De gale publikummere....
Jeg holdt på sånn m skjerfet i fem minutter mot Brentford - sliiiitsomt :D  All ære til de som holder på!!!

Hernandez få ting til å skje hos oss. Vekker vel Saiz også :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Ut med Phillips. Inn med Ekuban. 4-4-2 med Pablo og Forshaw på midten.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Phil Hay
@PhilHayYEP
Once again, the crowd trying to drive this somewhere. Great support.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cannavaro

Et helt annet lag med Pablo inn. Men PH vurderer ham tydeligvis ikke som god nok for førsteelleveren.
Akkurat !!   Sacko fremfor Pablo ??  Gir ikke meg mening, det er hav av kvalitet mellom de to spillerne....og begriper ikke hvorfor PH starter med Sacko sekken.....
MFLU - Miracles For Leeds United

RoarG

Ikke nødvendig å sutre sånn. Dette laget er ikke bedre, og blir ikke bedre om alle klager seg tomme. Leeds kommer bare inn i kampen igjen dersom Wolves senker kvaliteten. Kan like så godt gå og køye.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Et helt annet lag med Pablo inn. Men PH vurderer ham tydeligvis ikke som god nok for førsteelleveren.

Ville nok ikke risikere ham fra start. Ikke enig i det. Her burde det satses!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Dallas med vår første skikkelige sjanse.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Ikke nødvendig å sutre sånn. Dette laget er ikke bedre, og blir ikke bedre om alle klager seg tomme. Leeds kommer bare inn i kampen igjen dersom Wolves senker kvaliteten. Kan like så godt gå og køye.
Laget har jo blitt mye bedre etter ett bytte. Det skyldes ikke sutringen, selvsagt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Et helt annet lag med Pablo inn. Men PH vurderer ham tydeligvis ikke som god nok for førsteelleveren.

Ville nok ikke risikere ham fra start. Ikke enig i det. Her burde det satses!

Tipper at vurderingen igjen var at han ikke ville holde hele kampen etter avbrekket - han sa det samme da Saiz kom tilbake
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan