Skrevet av Emne: Kamp vs Wolverhampton på Elland Road, onsdag 7/3/18 kl 20:45 på Viasport 3  (Lest 31068 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Har ikke noe tru på verken Rad/Orta eller PH.
Rad har mislykkes totalt i sin første sesong. :(

Du som hadde så troen på PH. Og etter 6 kamper er den totalt borte? ¨

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Hehe, Andrea tenker det store bildet, selv på en kveld som denne (et kvarter siden). Fansen ser noe mer kortsiktig på det, om man ser på svarene...

Andrea Radrizzani
@andrearadri
We have our own problems but we should play in a fair competition. Not legal and fair let one team owned by a fund whom has shares in the biggest players agency with evident benefits (top European clubs giving players with options to buy ..why the other 23 teams can’t have same
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Allanclarke

Hadde bare Andrea gitt Monk frie tøyler kunne alt sett anderledes ut. Beste treneren vi har hatt siden nedrykket. Men idioten ville det anderledes  >:( >:( >:(

Nørgaard

Hadde bare Andrea gitt Monk frie tøyler kunne alt sett anderledes ut. Beste treneren vi har hatt siden nedrykket. Men idioten ville det anderledes  >:( >:( >:(

Ja man savner Monk!!

Glæder til Orta køber nye spillere.

In Orta We Trust  ;D ;D

DenHviteYeboah

Har ikke noe tru på verken Rad/Orta eller PH.
Rad har mislykkes totalt i sin første sesong. :(

Du som hadde så troen på PH. Og etter 6 kamper er den totalt borte? ¨

auren
Nei, har ikke helt mista troen på PH, men jeg legger ikke skjul på at jeg kunne tenkt meg en annen trener. Jeg tror PH er en utmerket championship trener som ikke har det som skal til å rykke opp til PL og stabilisere oss der. Han har en massiv oppgave foran seg ihvertfall. Mye "rask" i stallen....

HåvardK

Heldigvis begynner Eliteserien til helga  ::)
Heia Start. Leeds har ødelagt 15 av mine siste fotballår
Da er det vel godt å ha Start, eller?

auren

Hadde bare Andrea gitt Monk frie tøyler kunne alt sett anderledes ut. Beste treneren vi har hatt siden nedrykket. Men idioten ville det anderledes  >:( >:( >:(

Nei. Monk var nok ikke svaret. Fikk nada til i Boro og vi spilte ganske så rævva fotball hele vårparten i fjor.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Til helgen er det hverdagen igjen.
Nå kommer Reading, Sheff W og Bolton..... Der bør vi være kapable til og ta poeng.

Gudskjelov kun 10 kamper igjen.
 

TUNI

Heldigvis begynner Eliteserien til helga  ::)
Heia Start. Leeds har ødelagt 15 av mine siste fotballår
Ja hold deg til start du, så holder me andre med LEEDS
TERRY COOPER

ziganda

Hadde bare Andrea gitt Monk frie tøyler kunne alt sett anderledes ut. Beste treneren vi har hatt siden nedrykket. Men idioten ville det anderledes  >:( >:( >:(

Ja man savner Monk!!

Glæder til Orta køber nye spillere.

In Orta We Trust  ;D ;D

Orta er rå på kvantitet. Blir mye å glede seg over.

Cannavaro

I grell kontrast til oss og hvor vi er :

JUVENTUS ikveld ; Buffon, Chiellini, Higuain og Dybala.....for et lag, et lag med vinnere !  De vil vinne, er stolte av klubben sin og spiller med hjerte utafor trøya.  Ã… se Chiellini juble over Buffon og oppofrelsen....makan !!  Er så gøy å se hvor langt man kommer med vilje og litt finesse, uansett hvor bra Tottenham var under 180 minutter.

Fotball er himmel eller helvete.....følelser uansett.....
MFLU - Miracles For Leeds United

HåvardK

Jeg har mistet troen på hele klubben. For alltid
Det er akkurat dette som er så farlig. Trur mange er i samme båt, ikke minst i Leeds. Hva som skjer nå i sommer er ufattelig viktig. En dårlig start på neste sesong, og publikum på ER kommer til å ligge under 20000. Folk gir opp dessverre :( For mange år med håpløs drift...
Du får mye kjeft for å alltid være negativ, DHY - men nok en gang påpeker du et sentralt punkt med å være Leeds-supporter: Publikum (som er en viktig og nødvendig ressurs for et fotballag) vil avta kraftig når resultatene er dårlige. Mange her inne på forumet latterliggjør de som er negative, med andre ord de som ikke er fornøyde og bortforklarende etter gjentatte skuffelser resultatmessig. Jeg skjønner egentlig ikke hva disse personene ønsker å oppnå. Oppdra fans til å alltid ha trua, og alltid holde på positiviteten uansett hvordan det går i kampene? Publikumstallet i dag viser i hvert fall at resultater, innsats og underholdning er avgjørende for hvorvidt en del gidder å gå på kampene. Femårsplaner holder faktisk ikke på fansen, enten en vil det eller ikke.

HåvardK

Hadde bare Andrea gitt Monk frie tøyler kunne alt sett anderledes ut. Beste treneren vi har hatt siden nedrykket. Men idioten ville det anderledes  >:( >:( >:(

Nei. Monk var nok ikke svaret. Fikk nada til i Boro og vi spilte ganske så rævva fotball hele vårparten i fjor.

auren
Syns du vårsesongen så langt har vært mindre rævva?

auren

Hadde bare Andrea gitt Monk frie tøyler kunne alt sett anderledes ut. Beste treneren vi har hatt siden nedrykket. Men idioten ville det anderledes  >:( >:( >:(

Nei. Monk var nok ikke svaret. Fikk nada til i Boro og vi spilte ganske så rævva fotball hele vårparten i fjor.

auren
Syns du vårsesongen så langt har vært mindre rævva?

Nei. Men det var heller ikke det jeg svarte på. Monk hadde neppe tatt Leeds noe høyere enn verken TC eller PH.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ar9

Hehe, Andrea tenker det store bildet, selv på en kveld som denne (et kvarter siden). Fansen ser noe mer kortsiktig på det, om man ser på svarene...

Andrea Radrizzani
@andrearadri
We have our own problems but we should play in a fair competition. Not legal and fair let one team owned by a fund whom has shares in the biggest players agency with evident benefits (top European clubs giving players with options to buy ..why the other 23 teams can’t have same

Fotball er korrupt.

HåvardK

Hadde bare Andrea gitt Monk frie tøyler kunne alt sett anderledes ut. Beste treneren vi har hatt siden nedrykket. Men idioten ville det anderledes  >:( >:( >:(

Nei. Monk var nok ikke svaret. Fikk nada til i Boro og vi spilte ganske så rævva fotball hele vårparten i fjor.

auren

Syns du vårsesongen så langt har vært mindre rævva?

Nei. Men det var heller ikke det jeg svarte på. Monk hadde neppe tatt Leeds noe høyere enn verken TC eller PH.

auren
Neivel? Han tok oss jo adskillig høyere forrige sesong enn hva tilfellet er i år, til tross for en rævva fotball.
Misforstå meg rett: Tror ikke Monk nødvendigvis hadde vært frelseren, men resultatene taler sitt eget språk.

Kickthemdown

Til helgen er det hverdagen igjen.
Nå kommer Reading, Sheff W og Bolton..... Der bør vi være kapable til og ta poeng.

Gudskjelov kun 10 kamper igjen.
;D ;D ;D Maks ett poeng på de kampene.

B_Ød

Triste greier, men..når lørdagen kommer,  tuborg på bordet, og Reading-kamp er handlet..er jeg klar igjen  ;D
..sitter med en mistanke om at samtlige her inne gjør det samme..
We are Leeds..og ikke en gang Start kan endre det  ;)
Natta mine white venner..
MOT!
Ups & Ups!!

auren

Hadde bare Andrea gitt Monk frie tøyler kunne alt sett anderledes ut. Beste treneren vi har hatt siden nedrykket. Men idioten ville det anderledes  >:( >:( >:(

Nei. Monk var nok ikke svaret. Fikk nada til i Boro og vi spilte ganske så rævva fotball hele vårparten i fjor.

auren

Syns du vårsesongen så langt har vært mindre rævva?

Nei. Men det var heller ikke det jeg svarte på. Monk hadde neppe tatt Leeds noe høyere enn verken TC eller PH.

auren
Neivel? Han tok oss jo adskillig høyere forrige sesong enn hva tilfellet er i år, til tross for en rævva fotball.
Misforstå meg rett: Tror ikke Monk nødvendigvis hadde vært frelseren, men resultatene taler sitt eget språk.

Vi har en dårligere stall denne sesongen. Det er tydelig. Med den spiralen Monk var inne i på slutten av sin Leedskarriere ville han ikke tatt en dårligere stall til en bedre plassering denne sesongen. Tror ikke Boro-fansen er lei seg for at de kvittet seg med Monk akkurat...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Neivel? Han tok oss jo adskillig høyere forrige sesong enn hva tilfellet er i år, til tross for en rævva fotball.
Hvis man holder på sånn kan man si at TC tok oss til tabelltopp - det gjorde ikke GM.
Men nå skal jeg ikke påstå at hverken TC, GM eller for den del PH nodvendigvis er 'svafret' vårt :(

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

LEO

Vi er nok det dårligste laget i ligaen nå.
Alle vi har møtt i år har stort sett fått bedret statistikken sin med seier over oss. Vi har nedrykks poengfangst. Eller mangel på poeng.
Vi er veldig dårlige på cornere i mot og når vi blir presset.  Kun når vi kan holde litt trykk fremover er vi brukbare.   Pontus, Pablo, 4shaw, Saiz, Lasogga,  er de vi har som holder mål.
 

leedslife

Ufattelig svakt. Fant vel mye svar her PH...

Likte andreomgangen med foreshaw, pablo og saiz som bare vil ha ballen i bein. Null bevegelse og løp rundt. Lett å skape målsjanser da. Taktisk evneveikt.
Ferdighetsmessig utklasset
Taktisk utklasset
Mentalt utklasset
Twitter melding av sjefen uten klasse

God natt! Ses neste sesong

baste

Triste greier, men..når lørdagen kommer,  tuborg på bordet, og Reading-kamp er handlet..er jeg klar igjen  ;D
..sitter med en mistanke om at samtlige her inne gjør det samme..
We are Leeds..og ikke en gang Start kan endre det  ;)
Natta mine white venner..
MOT!

+1  ;)

Allanclarke

Heldigvis begynner Eliteserien til helga  ::)
Heia Start. Leeds har ødelagt 15 av mine siste fotballår
Ja hold deg til start du, så holder me andre med LEEDS
Ja, faktisk. Skal bare holde meg til Start. Kommer til å overaske positivt i år. Endelig eiere som spytter inn penger i motsetning til Leeds.

baste

Utspilt av ligaens klart beste lag. For en klasseforskjell. Men så har de usannsynlig mye penger til lønninger og kjøp, som Andrea påpeker. Fairplay mm, er ikke verd papiret det er skrevet på. Leeds har nu om ikke annet, ingenting å frykte når det gjelder økonomien, flere klubber i championship sliter big times nå. Spennende å se om de får poengstraff, slik vårt kjære Leeds i sin tid fikk.

Men manager skal nu få litt pes, Hernadez skal ikke sitte på benken, Alioski er og bedre enn Sacko. I denne kampen hadde arbeidsmoralen til Alioski vært gull verd.
Anita burde spille defansiv midtbane med 4Shaw.

Gla Peacock fikk sjansen, bør satses på ut sesongen.


MOT mine gode Leeds venner.
Om litt, er det ny kamp  8)

HåvardK

Neivel? Han tok oss jo adskillig høyere forrige sesong enn hva tilfellet er i år, til tross for en rævva fotball.
Hvis man holder på sånn kan man si at TC tok oss til tabelltopp - det gjorde ikke GM.
Men nå skal jeg ikke påstå at hverken TC, GM eller for den del PH nodvendigvis er 'svafret' vårt :(
Er jo selvsagt helt meningsløst å holde på slik.  Men jeg mener det bor mer i denne stallen enn hva det som presteres om dagen kan tyde på.

DenHviteYeboah

Jeg har mistet troen på hele klubben. For alltid
Det er akkurat dette som er så farlig. Trur mange er i samme båt, ikke minst i Leeds. Hva som skjer nå i sommer er ufattelig viktig. En dårlig start på neste sesong, og publikum på ER kommer til å ligge under 20000. Folk gir opp dessverre :( For mange år med håpløs drift...
Du får mye kjeft for å alltid være negativ, DHY - men nok en gang påpeker du et sentralt punkt med å være Leeds-supporter: Publikum (som er en viktig og nødvendig ressurs for et fotballag) vil avta kraftig når resultatene er dårlige. Mange her inne på forumet latterliggjør de som er negative, med andre ord de som ikke er fornøyde og bortforklarende etter gjentatte skuffelser resultatmessig. Jeg skjønner egentlig ikke hva disse personene ønsker å oppnå. Oppdra fans til å alltid ha trua, og alltid holde på positiviteten uansett hvordan det går i kampene? Publikumstallet i dag viser i hvert fall at resultater, innsats og underholdning er avgjørende for hvorvidt en del gidder å gå på kampene. Femårsplaner holder faktisk ikke på fansen, enten en vil det eller ikke.
Helt enig i dette. Det må være lov å påpeke en rekke mangler ved klubben etter snart 15 år i total ørkenvandring. Hvis man leser kommentarer på YEP og Waccoe så vil jeg si at det er overveldende negativt, dessverre. Men her på forumet blir man klubbet ned av "oraklene" med en gang man er oppgitt over manglende kvalitet når det gjelder spillere, trener eller sportsdirektør og eier.

Bjorn

Utspilt av ligaens klart beste lag. For en klasseforskjell. Men så har de usannsynlig mye penger til lønninger og kjøp, som Andrea påpeker. Fairplay mm, er ikke verd papiret det er skrevet på. Leeds har nu om ikke annet, ingenting å frykte når det gjelder økonomien, flere klubber i championship sliter big times nå. Spennende å se om de får poengstraff, slik vårt kjære Leeds i sin tid fikk.

Men manager skal nu få litt pes, Hernadez skal ikke sitte på benken, Alioski er og bedre enn Sacko. I denne kampen hadde arbeidsmoralen til Alioski vært gull verd.
Anita burde spille defansiv midtbane med 4Shaw.

Gla Peacock fikk sjansen, bør satses på ut sesongen.


MOT mine gode Leeds venner.
Om litt, er det ny kamp  8)

Ulvene viste hvorfor de så langt er ligaens beste lag. De er ikke uslåelige og viste svakheter bakover, men vi hadde ikke nok punsj fremover idag til å plage dem nevneverdig. Hernandez skulle spilt fra start, og sett i etterkant skulle nok Alioski og vert involvert som du nevner. Men Dallas gjorde en god figur, bortsett fra glippen på målet.
Peacock-Farrell spilte seg vel ikke ut av laget selv om han var litt shaky ved et par anledninger. Håper å se mer av han!
Marching On! 4276

Bjorn

Heldigvis begynner Eliteserien til helga  ::)
Heia Start. Leeds har ødelagt 15 av mine siste fotballår
Ja hold deg til start du, så holder me andre med LEEDS

 ;D ;D
Marching On! 4276

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
.  Men jeg mener det bor mer i denne stallen enn hva det som presteres om dagen kan tyde på.
DET tror jeg er hevet over enhver tvil.

Men selv på vårt beste er vi nok defensivt sårbare. Offensivt derimot har vi på gode dager mye å komme med. Mener jeg.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan