Skrevet av Emne: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45  (Lest 17716 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45
« Svar #120 på: April 10, 2018, 22:45:50 »
Kanskje på tide å innse at klubben er i dyp krise.
Ã… nei, det er jo en 5 års plan...

D er jo uttalt av Rad d..... men at vi ikke skal ha begynt på grunnmuren  i år er nok ett stort tilbakesteg for denne planen.  Utrolig mye svakt som er vist siste 20 kamper- av det som skulle være brukbare spillere handlet inn...
Hvem har definert at det er brukbare spillere? Rad og Orta?Supporterne?

HåvardK

Sv: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45
« Svar #121 på: April 10, 2018, 22:46:25 »
tror faktisk det dallas har levert i 2 kamper på rad nå er noe av det værste jeg har sett de siste 2 årene.
Har han stein i skoene??
Der har vi det!

auren

Sv: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45
« Svar #122 på: April 10, 2018, 22:47:13 »
Millwall på 6. plass!! Rykker de opp?  :o

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45
« Svar #123 på: April 10, 2018, 22:47:22 »
God førsteomgang, så ble Anita isolert en mot en defensivt og Preston var helt ufortjent inne i kampen igjen. Andre er vel dommerfeil, burde vært avblåst for skade i feltet. Tredje taper en totalt ukjent junior duell. Vi var minst like gode som Preston, men det hjelper fint lite.
 

HåvardK

Sv: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45
« Svar #124 på: April 10, 2018, 22:49:21 »
God førsteomgang, så ble Anita isolert en mot en defensivt og Preston var helt ufortjent inne i kampen igjen. Andre er vel dommerfeil, burde vært avblåst for skade i feltet. Tredje taper en totalt ukjent junior duell. Vi var minst like gode som Preston, men det hjelper fint lite.
Vet ikke om dette er riktig adjektiv å bruke på noen av lagene i andre omgang.

Kontakinte

Sv: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45
« Svar #125 på: April 10, 2018, 22:49:36 »
Du verden Stuart Dallas har tapt seg .
Han har ikke tapt seg, han har aldri vært spesielt god synes jeg. Han spiller bare i feil 10år ;). Han kunne vært god på -80 tallet.

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45
« Svar #126 på: April 10, 2018, 22:50:26 »
tror faktisk det dallas har levert i 2 kamper på rad nå er noe av det værste jeg har sett de siste 2 årene.
Har han stein i skoene??
Der har vi det!

2 siste kamper?. Ser ut som han spiller med piggsko som har 35 cm lange pigger. Og det er mer enn to kamper, nærmere to år..

Jostein.

Sv: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45
« Svar #127 på: April 10, 2018, 22:51:28 »
Helt sykt å se hvor dårlige vi er blitt, er liksom litt uvirkelig hver gang :o
Leeds Carajo!

samadhi

Sv: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45
« Svar #128 på: April 10, 2018, 22:53:54 »
En god første omgang der vi har god kontroll. Så klarer vi å tape kampen og det føles som at Preston ikke trengte å tråkke på gasspedalen en gang.

marching on together,
derudaf forever...

Kato

Sv: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45
« Svar #129 på: April 10, 2018, 22:55:17 »
Det er de som har det verre. Sunderland får mål mot i 89 og spiller 1-1 mot Norwich. En god fot i league one.
 

HåvardK

Sv: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45
« Svar #130 på: April 10, 2018, 22:57:49 »
Det er de som har det verre. Sunderland får mål mot i 89 og spiller 1-1 mot Norwich. En god fot i league one.
Det er sant. Men det hindrer meg ikke fra å være forferdelig skuffet over denne sesongen.

leedslife

Sv: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45
« Svar #131 på: April 10, 2018, 23:00:03 »
Vi skal kutte stallen ned til 20 neste sesong? Får jo håpe vi er mer heldig med skader og suspensjoner hvis ikke må vi plukke fra U-18 neste sesong.
Hva er det egentlig som skjer med skadene? Er det Berardi som tar for seg på feltet???

GeirO

Sv: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45
« Svar #132 på: April 10, 2018, 23:04:19 »
Kanskje på tide å innse at klubben er i dyp krise og at drastiske ting må foretas.
Er vel den vanlige vårkrisa vi har hatt de siste16 åra.....(sånn stort sett).
MOT

auren

Sv: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45
« Svar #133 på: April 10, 2018, 23:04:24 »
At vi skulle avslutte de siste 30 minuttene av sesongens femte siste kamp med følgende bakre firer kunne vel ingen i sin villeste fantasi trodd for bare et par mnd siden: BPF, Dallas, Diaz, O'Connor, Anita.

Det er helt sjukt!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

samadhi

Sv: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45
« Svar #134 på: April 10, 2018, 23:08:00 »
At vi skulle avslutte de siste 30 minuttene av sesongens femte siste kamp med følgende bakre firer kunne vel ingen i sin villeste fantasi trodd for bare et par mnd siden: BPF, Dallas, Diaz, O'Connor, Anita.

Det er helt sjukt!

auren

Litt forskjell på det og; Green, Ayling, Jansson, Bartley, Taylor...
marching on together,
derudaf forever...

GeirO

Sv: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45
« Svar #135 på: April 10, 2018, 23:09:17 »
tror faktisk det dallas har levert i 2 kamper på rad nå er noe av det værste jeg har sett de siste 2 årene.
Har han stein i skoene??
Der har vi det!

2 siste kamper?. Ser ut som han spiller med piggsko som har 35 cm lange pigger. Og det er mer enn to kamper, nærmere to år..
Som vanlig når en spiller har en dårlig kamp så er det svart/hvitt så det holder og at vedkommende er ufattelig dårlig. Dallas er normalt en god og intelligent landslagsspiller.
MOT

Reaney

Sv: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45
« Svar #136 på: April 10, 2018, 23:11:43 »
Vitner om en handlingslammet ledelse bestående av amatører. Helt siden Bartley og Taylor forsvant har jeg og "gjengen" min av Leeds supportere ropt etter midtstopper og venstreback. Et kunststykke og ikke lande Flint fra Bristol City. Fikk inn en belgisk "Bukk" uten suksess, og har satset på "daukjøtt" og "youngsters" i midtforsvaret etter det. Da må det bare gå som det har gått.

Cherry

Sv: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45
« Svar #137 på: April 10, 2018, 23:15:05 »
Ja, vi har mange ute med skader- det kan man ikke forutse' .... virkelig ikke mye å ta av.
 

Cherry

Sv: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45
« Svar #138 på: April 10, 2018, 23:17:16 »
Kanskje på tide å innse at klubben er i dyp krise.
Ã… nei, det er jo en 5 års plan...

D er jo uttalt av Rad d..... men at vi ikke skal ha begynt på grunnmuren  i år er nok ett stort tilbakesteg for denne planen.  Utrolig mye svakt som er vist siste 20 kamper- av det som skulle være brukbare spillere handlet inn...
Hvem har definert at det er brukbare spillere? Rad og Orta?Supporterne?

Orta.... er d ikke han som handler inn og har ansvaret?  Tvil om det? :o
 

leedslife

Sv: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45
« Svar #139 på: April 10, 2018, 23:17:24 »
tror faktisk det dallas har levert i 2 kamper på rad nå er noe av det værste jeg har sett de siste 2 årene.
Har han stein i skoene??
Der har vi det!

2 siste kamper?. Ser ut som han spiller med piggsko som har 35 cm lange pigger. Og det er mer enn to kamper, nærmere to år..
Som vanlig når en spiller har en dårlig kamp så er det svart/hvitt så det holder og at vedkommende er ufattelig dårlig. Dallas er normalt en god og intelligent landslagsspiller.
Må jo være lov å være skuffet over hans to siste kamper?
Ikke minst du bør være hvis du betrakter han som så god?
Er jo alt for mange etablerte spillere som leverer langt langt under pari.
Tåler de ikke å høre det så bør de vurdere å spille i en lavere liga.
Spillere blir jo hylla når de gjør det bra. Må man slutte med det og?

SOL

Sv: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45
« Svar #140 på: April 10, 2018, 23:20:16 »
Blotta for sjølvtillit og trua på at dei kan vinne ein fotballkamp. Det ser jammen ut til å gjelde for manageren også.
Eg fekk ikkje sett kampen mot Sheff. W, men var Pearce så dårleg at han ikkje fortener ein sjanse til? Dallas er ein okei spelar, men han er ikkje back. Saiz og Alioski er også gode spelarar, men dei blir for lette etter mitt syn. For ofte endar ballføringa med at dei anten spelar ballen for langt frå seg eller dei ramlar og vrir seg som kålmakkar.

Ekuban ser ut til å vere ein allergikar - allergisk mot å skåre mål.

Nei, me må vere sjeleglade for den sterke poenghausten i august og september.

Skal me greie å halde oss eller blande oss i tetstriden neste sesong, treng me erfarne CC-spelarar og me treng ein manager som kan skape ei haldning blant spelarane som gjer at dei vil blø for drakta.

Dette har vore ein frykteleg dårleg sesong, og Radrizzani må ta grep om han vil noko med vårt kjære Leeds United. No er me eit lag "alle" kan slå, og eg gruer meg til fredagens kamp mot Villa.
 

Drentz

Sv: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45
« Svar #141 på: April 10, 2018, 23:21:56 »
For å være veldig sakelig og primitiv optimist: I hælvete er det som har skjedd med dette laget?
Det er i allefall ikke kjedelig å være Leeds supporter.

Supporting since 1989

kalle_92

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45
« Svar #142 på: April 10, 2018, 23:36:34 »
Valgte feil tidspunkt å ta en leedstur. Frykter rivaloppgjøret mot Barnsley (Villa taper vi mot uansett). Med Jansson ute er det fullstendig krise bak der. Skader skal selvsagt ha mye av skylda for at denne halvdelen av sesongen har gått rett vest. Fryktelig tung jobb for Hecky, men vanskelig å se laget hans spille også. Usikker på om det er rett mann, men håper styret tenker seg godt om mtp. strategi for sommeren nå.

TallyHo

Sv: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45
« Svar #143 på: April 10, 2018, 23:55:41 »
ja ja......vi rykker ikke ned ihvert fall...... :-\
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

B_Ød

Sv: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45
« Svar #144 på: April 11, 2018, 08:39:10 »
Kan liksom ikke se at Dallas var så mye verre enn noen andre igår. Kollektiv kollaps + ytterligere skader i 2dre omg ...da blir det tungt.
Ups & Ups!!

HåvardK

Sv: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45
« Svar #145 på: April 11, 2018, 09:28:29 »
Kan liksom ikke se at Dallas var så mye verre enn noen andre igår. Kollektiv kollaps + ytterligere skader i 2dre omg ...da blir det tungt.
Dallas slet veldig defensivt, syns jeg. Feilplassert og temposvak. Og heller ikke i går traff han med innlegg. Det positive med ham på back er at han kommer seg til gode innleggsposisjoner.

B_Ød

Sv: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45
« Svar #146 på: April 11, 2018, 10:39:06 »
Kan liksom ikke se at Dallas var så mye verre enn noen andre igår. Kollektiv kollaps + ytterligere skader i 2dre omg ...da blir det tungt.
Dallas slet veldig defensivt, syns jeg. Feilplassert og temposvak. Og heller ikke i går traff han med innlegg. Det positive med ham på back er at han kommer seg til gode innleggsposisjoner.

nå er vel kanskje ikke favorittposisjon VB, og jeg mener å sett innlegg, men med "lite blått" i boksen..men hovedpoenget mitt var mer att det var flere enn SD som ikke leverte varene igår (heller)  :-\
Ups & Ups!!

Kato

Sv: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45
« Svar #147 på: April 11, 2018, 10:45:37 »
Kan liksom ikke se at Dallas var så mye verre enn noen andre igår. Kollektiv kollaps + ytterligere skader i 2dre omg ...da blir det tungt.
Dallas slet veldig defensivt, syns jeg. Feilplassert og temposvak. Og heller ikke i går traff han med innlegg. Det positive med ham på back er at han kommer seg til gode innleggsposisjoner.

nå er vel kanskje ikke favorittposisjon VB, og jeg mener å sett innlegg, men med "lite blått" i boksen..men hovedpoenget mitt var mer att det var flere enn SD som ikke leverte varene igår (heller)  :-\

Nå skal det til Dallas sitt forsvar sies at han spiller i en uvant posisjon. Men han er en av få seniorspillere på banen nå. Direkte skyld i tredjemålet i går. Kommer ofte i gode innleggsposisjoner, men helt elendig innleggskvalitet. Han er så visst ikke den eneste, eller den klart verste. Men han har, selv om vi snakker høyrebackposisjon, vært svært svak over tid nå.
 

B_Ød

Sv: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45
« Svar #148 på: April 11, 2018, 10:57:46 »
Kan liksom ikke se at Dallas var så mye verre enn noen andre igår. Kollektiv kollaps + ytterligere skader i 2dre omg ...da blir det tungt.
Dallas slet veldig defensivt, syns jeg. Feilplassert og temposvak. Og heller ikke i går traff han med innlegg. Det positive med ham på back er at han kommer seg til gode innleggsposisjoner.

nå er vel kanskje ikke favorittposisjon VB, og jeg mener å sett innlegg, men med "lite blått" i boksen..men hovedpoenget mitt var mer att det var flere enn SD som ikke leverte varene igår (heller)  :-\

Nå skal det til Dallas sitt forsvar sies at han spiller i en uvant posisjon. Men han er en av få seniorspillere på banen nå. Direkte skyld i tredjemålet i går. Kommer ofte i gode innleggsposisjoner, men helt elendig innleggskvalitet. Han er så visst ikke den eneste, eller den klart verste. Men han har, selv om vi snakker høyrebackposisjon, vært svært svak over tid nå.

kan være du ha rett i dette, men merket meg også balltap fra såvel Saiz som Viera, som også skapte situasjoner i mot. Poenget mitt her er at det kunne gått like galt i de situasjonene. Mener også at Saiz igjen var svak, med veldig mange tynne bidrag begge veier...
Ups & Ups!!

Kato

Sv: Kamp: vs Preston North End @ Deepdale, tirsdag 10/4 2018, kl 20:45
« Svar #149 på: April 11, 2018, 11:00:16 »
Kan liksom ikke se at Dallas var så mye verre enn noen andre igår. Kollektiv kollaps + ytterligere skader i 2dre omg ...da blir det tungt.
Dallas slet veldig defensivt, syns jeg. Feilplassert og temposvak. Og heller ikke i går traff han med innlegg. Det positive med ham på back er at han kommer seg til gode innleggsposisjoner.

nå er vel kanskje ikke favorittposisjon VB, og jeg mener å sett innlegg, men med "lite blått" i boksen..men hovedpoenget mitt var mer att det var flere enn SD som ikke leverte varene igår (heller)  :-\

Nå skal det til Dallas sitt forsvar sies at han spiller i en uvant posisjon. Men han er en av få seniorspillere på banen nå. Direkte skyld i tredjemålet i går. Kommer ofte i gode innleggsposisjoner, men helt elendig innleggskvalitet. Han er så visst ikke den eneste, eller den klart verste. Men han har, selv om vi snakker høyrebackposisjon, vært svært svak over tid nå.

kan være du ha rett i dette, men merket meg også balltap fra såvel Saiz som Viera, som også skapte situasjoner i mot. Poenget mitt her er at det kunne gått like galt i de situasjonene. Mener også at Saiz igjen var svak, med veldig mange tynne bidrag begge veier...

Saiz langt mer involvert og synlig enn Alioski den tiden de spilte.