Skrevet av Emne: Emne: Kamp: vs Queen's Park Rangers @ Elland Road, 6/5 - 2018 kl 13.30 LUTV  (Lest 17680 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

4-3-3 ser det ut til. Tøysete å spille med Ayling synes jeg...

auren

Tøysete fordi?

Fantastisk at denne spilleren er tilbake! De hadde jo ikke risikert han hvis ikke han er fit for fight!

Mannen har vært ute i 4 mnd og kastes rett ut i en "ubetydelig" kamp. Sikkert fit og klar, men matchfit er han ikke. Ingen vits å risikere noe i sesongens siste kamp.

auren

Hva risikerer vi ved å la han spille?

Tipp én gang!

auren

At han skal bli skadet?
At vi skal tape?
At Pennington skal bli sur?
All of the above?

Det hører til sjeldenhetene at en spiller som har vært borte nesten halve sesongen går rett inn i startelleveren uten å ha spilt noen treningskamper først. Det vanlige er at man begynner på benken og får en liten halvtime i første kampen. Ayling klarer seg sikkert greit og blir mest sannsynlig ikke skadet, men skjønner ikke prioriteringen i siste kampen for sesongen. Hadde vi kjempet med nebb og klør om opprykk eller nedrykk kunne jeg forstått hvorfor PH velger å spille han fra start.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Det hører til sjeldenhetene at en spiller som har vært borte nesten halve sesongen går rett inn i startelleveren uten å ha spilt noen treningskamper først.
Hva er det jeg har gått glipp av? Spilte Saiz, Lassogga, Roofe & co U23-kamper før de kom tilbake etter skade?
Visst kan de ha spilt 'behind closed doors'-treningskamper, men det kan sannelig Ayling også ha gjort...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

4-3-3 ser det ut til. Tøysete å spille med Ayling synes jeg...

auren

Tøysete fordi?

Fantastisk at denne spilleren er tilbake! De hadde jo ikke risikert han hvis ikke han er fit for fight!

Mannen har vært ute i 4 mnd og kastes rett ut i en "ubetydelig" kamp. Sikkert fit og klar, men matchfit er han ikke. Ingen vits å risikere noe i sesongens siste kamp.

auren

Hva risikerer vi ved å la han spille?

Tipp én gang!

auren

At han skal bli skadet?
At vi skal tape?
At Pennington skal bli sur?
All of the above?

Det hører til sjeldenhetene at en spiller som har vært borte nesten halve sesongen går rett inn i startelleveren uten å ha spilt noen treningskamper først. Det vanlige er at man begynner på benken og får en liten halvtime i første kampen. Ayling klarer seg sikkert greit og blir mest sannsynlig ikke skadet, men skjønner ikke prioriteringen i siste kampen for sesongen. Hadde vi kjempet med nebb og klør om opprykk eller nedrykk kunne jeg forstått hvorfor PH velger å spille han fra start.

auren

Deler ikke din vurdering av at dette er "tøysete"!

Jeg mener at dette er en opptur, liten en, men allikevel en opptur! Dette er kanskje forsvaret som starter neste sesong, håper vi finner noe bedre enn Cooper og at Pontus finner seg selv i løpet av sommeren!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Det hører til sjeldenhetene at en spiller som har vært borte nesten halve sesongen går rett inn i startelleveren uten å ha spilt noen treningskamper først.
Hva er det jeg har gått glipp av? Spilte Saiz, Lassogga, Roofe & co U23-kamper før de kom tilbake etter skade?
Visst kan de ha spilt 'behind closed doors'-treningskamper, men det kan sannelig Ayling også ha gjort...

Jeg har heller ikke fått med meg at disse spillerne har vært ute i 4-5 mnd med en alvorlig skade. Hva skjedde med dem?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Derimot er Leeds-fansen mye mer forbannet på Heckingbottoms beslutning om å la Ekuban starte på bekostning av Dalby/Edmonson. Enig. Feigt valgt av Heckingbottom. Så, nå bør vel Ekuban score og Leeds vinne kampen, skal man stilne fans med blodsmak i munnen?
https://www.footballinsider247.com/leeds-fans-go-berserk-over-one-heck-decision-before-clash-v-qpr/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Derimot er Leeds-fansen mye mer forbannet på Heckingbottoms beslutning om å la Ekuban starte på bekostning av Dalby/Edmonson. Enig. Feigt valgt av Heckingbottom. Så, nå bør vel Ekuban score og Leeds vinne kampen, skal man stilne fans med blodsmak i munnen?
https://www.footballinsider247.com/leeds-fans-go-berserk-over-one-heck-decision-before-clash-v-qpr/

Bare tenk hvor forbanna de blir hvis Ayling blir skadet

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Derimot er Leeds-fansen mye mer forbannet på Heckingbottoms beslutning om å la Ekuban starte på bekostning av Dalby/Edmonson. Enig. Feigt valgt av Heckingbottom. Så, nå bør vel Ekuban score og Leeds vinne kampen, skal man stilne fans med blodsmak i munnen?
https://www.footballinsider247.com/leeds-fans-go-berserk-over-one-heck-decision-before-clash-v-qpr/
Hehe, Edmundson har vel akkurat debutert for U23, uten akkurat å skinne på dèt nivået. La nå gutten få ta ett steg i gangen. :)
Mulig Dalby hadde vært mer klar - men starte? :O
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Derimot er Leeds-fansen mye mer forbannet på Heckingbottoms beslutning om å la Ekuban starte på bekostning av Dalby/Edmonson. Enig. Feigt valgt av Heckingbottom. Så, nå bør vel Ekuban score og Leeds vinne kampen, skal man stilne fans med blodsmak i munnen?
https://www.footballinsider247.com/leeds-fans-go-berserk-over-one-heck-decision-before-clash-v-qpr/

Bare tenk hvor forbanna de blir hvis Ayling blir skadet

auren
Man lever farlig i Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post

Jeg har heller ikke fått med meg at disse spillerne har vært ute i 4-5 mnd med en alvorlig skade. Hva skjedde med dem?
Roofe var iallefall ute i flere uker.  Og poenget står, man spiller seg ikke i form via U23 for tiden...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan


Jeg har heller ikke fått med meg at disse spillerne har vært ute i 4-5 mnd med en alvorlig skade. Hva skjedde med dem?
Roofe var iallefall ute i flere uker.  Og poenget står, man spiller seg ikke i form via U23 for tiden...

Ayling har jo drevet rehab hele tiden og trent som en helt vanlig spiller sammen med laget i 2 uker nå! Dette er siste kampen for sesongen, bra for Leeds og han selv at han spiller. En meget viktig spiller for oss og denne kampen er ikke ubetydelig, det ser man av lagoppstillingen!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Nei, nå må de begynne og spille, slik at vi blir opptatt av noe annet enn denne småkjeklingen ;).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren


Jeg har heller ikke fått med meg at disse spillerne har vært ute i 4-5 mnd med en alvorlig skade. Hva skjedde med dem?
Roofe var iallefall ute i flere uker.  Og poenget står, man spiller seg ikke i form via U23 for tiden...

Ayling har jo drevet rehab hele tiden og trent som en helt vanlig spiller sammen med laget i 2 uker nå! Dette er siste kampen for sesongen, bra for Leeds og han selv at han spiller. En meget viktig spiller for oss og denne kampen er ikke ubetydelig, det ser man av lagoppstillingen!

Jaja. Hvis du synes det er en god idé å spille en spiller fra start etter 4-5 mnd med skade så må du bare synes det. Jeg mener han burde startet på benken.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Siste på ei stund nå kara....lykke tæl...MOT!!!!!!!!!!!
Ups & Ups!!

Ankerjon15

Håper Leeds avslutter sesongen med seier idag,og så må de få orden på denne fine klubben med så mange utålmodige supportere til å ta skikkelig grep til å spille seg opp der de hører hjemme. Come On LEEDS. ;D ;D ;D

RoarG

Siste 90+ minutter i gang. Lykke til alle fans, spillere, eiere, ansatte og trenere i Leeds. Måtte det beste hjemmelaget slå QPR (fritt etter speaker på Dale-kamper).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Søndagskamp i dobbel forstand første 10 min. Kanskje ikke så dumt at Ayling spiller likevel

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Søndagskamp i dobbel forstand første 10 min. Kanskje ikke så dumt at Ayling spiller likevel

auren

Litt ruslefotball, ja.
Super Leeds since 1968

RoarG

En del scoringer. Den  viktigste i Derby, hvor hjemmelaget leder. Nå er Barnsley under streken.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Herregud for et dårlig nivå. Trist å se på :(

HåvardK

Herregud for et dårlig nivå. Trist å se på :(
Skammelig overfor fansen. Ingen som har lyst til å spille denne kampen, virker det som.

RoarG

Kom igjen da, Leeds. En scoring. La oss se 60-tallet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Svært nære 1-0 til Leeds der. Skikkelig scramble!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Herregud for et dårlig nivå. Trist å se på :(
Skammelig overfor fansen. Ingen som har lyst til å spille denne kampen, virker det som.

Absolutt!  >:(

Allanclarke

Endelig er denne marerittsesongen endelig snart over. 3 deilige måneder venter, hvor Leeds ikke kan ødelegge noenting. Men om 3 måneder begynner elendigheten igjen. Klubben uten en fremtid.

auren

Roooooofe! For et mål!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

QPR-dødaren Roofe...  8)
Super Leeds since 1968

RoarG

Bønnhørt :)
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DOFFER

Jaaaaaaaaaaaa ;D
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

DenHviteYeboah

Jadda! Flott mål av Roofe!

auren

14. målet for sesongen. Kan bli en sentral spiller til neste sesong!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.