Skrevet av Emne: Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa  (Lest 400488 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Torpe-do

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #750 på: Januar 16, 2019, 16:40:41 »
Nekter eg å tru på.


Sent from my iPhone using Tapatalk

RoarG

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #751 på: Januar 16, 2019, 16:42:44 »
Må si jeg blir nervøs av dette. Det er Lampard som skulle ha blitt gransket, som fremsetter falske rykter.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Johnnyj

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #752 på: Januar 16, 2019, 16:44:00 »
https://onefootball.com/en/news/marcelo-bielsa-set-to-resign-as-leeds-manager-en-23725084?variable=20190116


 :o :'(
ALDRI hørt om den nettsiden der, og kommer forhåpentligvis aldri til å gå inn på den igjen.
For noe tull.

Sydhagen

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #753 på: Januar 16, 2019, 16:44:45 »
Må si jeg blir nervøs av dette. Det er Lampard som skulle ha blitt gransket, som fremsetter falske rykter.

Enig.
Politiet i Derby sier at det ikke har skjedd noe kriminelt. Han prøvde ikke å ta seg inn på treningsbanen til Derby. Fikk beskjed om å fjerne seg fra området og det gjorde han frivillig.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #754 på: Januar 16, 2019, 16:46:42 »
https://onefootball.com/en/news/marcelo-bielsa-set-to-resign-as-leeds-manager-en-23725084?variable=20190116


 :o :'(

En Chris Dawkes fra ITV sier at det bare er for å "put the spygate to rest"....håper han har rett.

Daniel Kilburn
‏

 
Sitat
@BurnfaceRovers

Just to put it to bed? Phew. No indication of resignation or anything? Appreciate the responses mate.

Replying to @BurnfaceRovers
No indication of that mate 


 :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #755 på: Januar 16, 2019, 16:47:12 »
https://onefootball.com/en/news/marcelo-bielsa-set-to-resign-as-leeds-manager-en-23725084?variable=20190116


 :o :'(
ALDRI hørt om den nettsiden der, og kommer forhåpentligvis aldri til å gå inn på den igjen.
For noe tull.
Vel, hvorfor sammenkalle til en hastepressekonferanse da?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #756 på: Januar 16, 2019, 16:47:58 »
https://onefootball.com/en/news/marcelo-bielsa-set-to-resign-as-leeds-manager-en-23725084?variable=20190116


 :o :'(

En Chris Dawkes fra ITV sier at det bare er for å "put the spygate to rest"....håper han har rett.

Daniel Kilburn
‏

 
Sitat
@BurnfaceRovers

Just to put it to bed? Phew. No indication of resignation or anything? Appreciate the responses mate.

Replying to @BurnfaceRovers
No indication of that mate 


 :)

Er denne Kilburn og Dawkes troverdige karer?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #758 på: Januar 16, 2019, 16:49:58 »


Er denne Kilburn og Dawkes troverdige karer?

Kilburn er jo bare en twitterfans, var vel involvert i Cellino out forresten, men Dawkes er en kjent medieaktør ja
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Carl Fisker

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #759 på: Januar 16, 2019, 16:50:50 »
Hvis Bielsa trekker seg, er det forståelig tatt i betraktning hvordan klubben har behandlet denne saken.

auren

Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #760 på: Januar 16, 2019, 16:52:48 »
Hvis Bielsa trekker seg, er det forståelig tatt i betraktning hvordan klubben har behandlet denne saken.

Uenig. Trekker han seg har han ingen ryggrad. Dette må han tåle!

Uansett: han trekker seg ikke. Gjør han det, så mister han mye av min respekt. Feig handling i så tilfelle!

EDIT: ser du skriver "klubben". Har Leeds behandlet Bielsa så dårlig her?

auren
« Siste redigering: Januar 16, 2019, 16:54:59 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #761 på: Januar 16, 2019, 16:55:45 »
Hvis Bielsa trekker seg, er det forståelig tatt i betraktning hvordan klubben har behandlet denne saken.

Uenig. Trekker han seg har han ingen ryggrad. Dette må han tåle!

Uansett: han trekker seg ikke. Gjør han det, så mister han mye av min respekt. Feig handling i så tilfelle!

auren
Vi vet ikke noe om hva som kan ha skjedd mellom Bielsa og Rad. Dersom Bielsa ikke lenger føler han har Rads tillit, må han trekke seg. Synes Leeds var litt vel tidlig ute å beklage seg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

AlwaysLeedsUnited95

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #762 på: Januar 16, 2019, 16:57:40 »
Noen som vet om pressekonferansen sendes live? Isåfall hvor?

Carl Fisker

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #763 på: Januar 16, 2019, 17:00:53 »
Hvis Bielsa trekker seg, er det forståelig tatt i betraktning hvordan klubben har behandlet denne saken.

Uenig. Trekker han seg har han ingen ryggrad. Dette må han tåle!

Uansett: han trekker seg ikke. Gjør han det, så mister han mye av min respekt. Feig handling i så tilfelle!

EDIT: ser du skriver "klubben". Har Leeds behandlet Bielsa så dårlig her?

auren
Radrizzani gikk offentlig ut og beklaget hendelsen - dette etter at Bielsa ikke ville beklage hendelsen på pressekonferansen etter Derbykampen.  Dette kan jo Bielsa ha opplevet som å bli dolket i ryggen av klubbens eier, og etter min mening var "club statement" etter hendelsen svært uheldig og unødvendig.

RoarG

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #764 på: Januar 16, 2019, 17:02:36 »
Hvis Bielsa trekker seg, er det forståelig tatt i betraktning hvordan klubben har behandlet denne saken.

Uenig. Trekker han seg har han ingen ryggrad. Dette må han tåle!

Uansett: han trekker seg ikke. Gjør han det, så mister han mye av min respekt. Feig handling i så tilfelle!

EDIT: ser du skriver "klubben". Har Leeds behandlet Bielsa så dårlig her?

auren
Radrizzani gikk offentlig ut og beklaget hendelsen - dette etter at Bielsa ikke ville beklage hendelsen på pressekonferansen etter Derbykampen.  Dette kan jo Bielsa ha opplevet som å bli dolket i ryggen av klubbens eier, og etter min mening var "club statement" etter hendelsen svært uheldig og unødvendig.
+1
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020


auren

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #766 på: Januar 16, 2019, 17:07:02 »
Hvis Bielsa trekker seg, er det forståelig tatt i betraktning hvordan klubben har behandlet denne saken.

Uenig. Trekker han seg har han ingen ryggrad. Dette må han tåle!

Uansett: han trekker seg ikke. Gjør han det, så mister han mye av min respekt. Feig handling i så tilfelle!

EDIT: ser du skriver "klubben". Har Leeds behandlet Bielsa så dårlig her?

auren
Radrizzani gikk offentlig ut og beklaget hendelsen - dette etter at Bielsa ikke ville beklage hendelsen på pressekonferansen etter Derbykampen.  Dette kan jo Bielsa ha opplevet som å bli dolket i ryggen av klubbens eier, og etter min mening var "club statement" etter hendelsen svært uheldig og unødvendig.

Da vil jeg snu på det: Bielsa burde selvsagt beklaget (noe som jeg tror han gjorde)? Og i stedet prøvde Rad å få gjort det riktige i etterkant. Hvis noen gikk bak ryggen på noen, er det jo Bielsa som har sendt spioner uten å spurt/konferert med klubbledelsen om dette.

Dog; jeg er rimelig sikker på at han ikke trekker seg!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bjorn

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #767 på: Januar 16, 2019, 17:07:47 »
https://onefootball.com/en/news/marcelo-bielsa-set-to-resign-as-leeds-manager-en-23725084?variable=20190116


 :o :'(
ALDRI hørt om den nettsiden der, og kommer forhåpentligvis aldri til å gå inn på den igjen.
For noe tull.
Vel, hvorfor sammenkalle til en hastepressekonferanse da?
Kanskje det er en annonsering av ny spiller?  ;)
Marching On! 4276

DenHviteYeboah

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #768 på: Januar 16, 2019, 17:09:55 »
Hva i helvete er dette for noe????

Bjorn

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #769 på: Januar 16, 2019, 17:11:04 »
Hva i helvete er dette for noe????

Det får vi vite etterpå.
Marching On! 4276

Carl Fisker

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #770 på: Januar 16, 2019, 17:12:04 »
Hvis Bielsa trekker seg, er det forståelig tatt i betraktning hvordan klubben har behandlet denne saken.

Uenig. Trekker han seg har han ingen ryggrad. Dette må han tåle!

Uansett: han trekker seg ikke. Gjør han det, så mister han mye av min respekt. Feig handling i så tilfelle!

EDIT: ser du skriver "klubben". Har Leeds behandlet Bielsa så dårlig her?

auren
Radrizzani gikk offentlig ut og beklaget hendelsen - dette etter at Bielsa ikke ville beklage hendelsen på pressekonferansen etter Derbykampen.  Dette kan jo Bielsa ha opplevet som å bli dolket i ryggen av klubbens eier, og etter min mening var "club statement" etter hendelsen svært uheldig og unødvendig.

Da vil jeg snu på det: Bielsa burde selvsagt beklaget (noe som jeg tror han gjorde)? Og i stedet prøvde Rad å få gjort det riktige i etterkant. Hvis noen gikk bak ryggen på noen, er det jo Bielsa som har sendt spioner uten å spurt/konferert med klubbledelsen om dette.

Dog; jeg er rimelig sikker på at han ikke trekker seg!

auren
Bielsa påtok seg ansvaret for spionasjen, men kom ikke med noen beklagelse på pressekonferansen. Snarere tvert i mot så presiserte han at han ikke hadde beklaget noe i telefonsamtalen med Frank Lampard.

Trond90

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #771 på: Januar 16, 2019, 17:14:28 »
Jansson melding til journalisten som sier Bielsa skal trekke seg: Haha already 1 of April on your office?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

auren

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #772 på: Januar 16, 2019, 17:14:34 »
Sa han ikke noe sånn som at hvis Lampard ikke likte spionasjen så var han lei seg for å ha forårsaket dette? Ikke lei seg for å ha spionert, men at Lampard tok det ille opp.

Sånn tolket nå jeg det...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #773 på: Januar 16, 2019, 17:16:19 »
Jeg vet ikke om jeg klarer noen dårlige nyheter nå >:(
Er så drittlei at det ALLTID skal skje noe negativt.  >:(
For første gang på 10 år har vi hatt et håp om opprykk. Hvis han går nå vil det få fatale konsekvenser. Aldri i verden om noen ny trener klarer å kopiere dette :(

RoarG

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #774 på: Januar 16, 2019, 17:17:28 »
Jansson slakter påstandene om en evt. Bielsa-oppsigelse.(Et stykke ned i tråden her)

https://twitter.com/ianmccourt/status/1085559389543677952
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #775 på: Januar 16, 2019, 17:17:51 »
Jansson melding til journalisten som sier Bielsa skal trekke seg: Haha already 1 of April on your office?
Er jo dessverre ikke sikkert at Pontus vet noe om dette.....

Bjorn

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #776 på: Januar 16, 2019, 17:18:02 »
Jeg vet ikke om jeg klarer noen dårlige nyheter nå >:(
Er så drittlei at det ALLTID skal skje noe negativt.  >:(
For første gang på 10 år har vi hatt et håp om opprykk. Hvis han går nå vil det få fatale konsekvenser. Aldri i verden om noen ny trener klarer å kopiere dette :(

Alltid skje noe dårlig? Hvor har du vært siden mai 2018 da?  ::) ::)
Marching On! 4276

veteranen

  • Gjest
Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #777 på: Januar 16, 2019, 17:18:18 »
Må innrømme at jeg ble litt urolig da jeg fikk høre Bielsa hadde innkalt til pressekonferanse.
Ble faktisk også litt småbetenkt etter den pressemeldingen som Radrizzani sendte ut sist lørdag, angående den mye omtalte «spionsaken».
I den sto det følgende:
«Following comments made by Marcelo Bielsa yesterday the club will look to work with our head coach and his staff to remind them of the integrity and honesty which are the foundations that Leeds United is built on.
Our owner Andrea Radrizzani has met with Derby County’s owner Mel Morris to formally apologise for Marcelo’s actions.
We will make no further comment on this matter.»

Det jeg umiddelbart reagerte på her var at det kunne tolkes som at klubben skulle behøve å lære Bielsa ting om integritet og ærlig. Dette ville i så fall være veldig lite lurt.
Jeg har forsøkt slå meg til ro med dette var en pressemelding som var sammenfattet for å sikre at klubben gikk klar av eventuelle sanksjoner – og at Bielsa på forhånd hadde godkjent formuleringene. Altså en samkjøring mellom Radrizzani og Bielsa, for å forsøke å ta brodden av saken.
Men i og med at jeg ikke har fått bekreftet at det er som jeg håper, har tvilen ikke helt forsvunnet.

For å forklare litt hvordan jeg tenker: Bielsa er en meget prinsippfast mann – og et utpreget følelsesmenneske. Han er kjent for sette ærlighet, integritet og lojalitet høyt. Han er ikke en mann man bør forsøke å belære om disse temaene.
Presset utenfra takler han nok uten særlige problemer, forutsatt at han opplever full støtte og lojalitet i egen «familie». Føler han at ikke har full tillit og støtte klubbens ledelse, er han typen som kan pakke sammen og dra på dagen.

Skulle være som jeg har hatt en liten frykt for, har i så fall Radrizzani gjort sitt livs største tabbe. Men jeg klamrer meg til håpet om Radrizzani har opprådd så klokt som han som regel gjør, og samkjørt dette med Bielsa.

DenHviteYeboah

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #778 på: Januar 16, 2019, 17:18:57 »
Jeg vet ikke om jeg klarer noen dårlige nyheter nå >:(
Er så drittlei at det ALLTID skal skje noe negativt.  >:(
For første gang på 10 år har vi hatt et håp om opprykk. Hvis han går nå vil det få fatale konsekvenser. Aldri i verden om noen ny trener klarer å kopiere dette :(

Alltid skje noe dårlig? Hvor har du vært siden mai 2018 da?  ::) ::)
Hvor har du vært siden 2004...?

DenHviteYeboah

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #779 på: Januar 16, 2019, 17:20:59 »
Må innrømme at jeg ble litt urolig da jeg fikk høre Bielsa hadde innkalt til pressekonferanse.
Ble faktisk også litt småbetenkt etter den pressemeldingen som Radrizzani sendte ut sist lørdag, angående den mye omtalte «spionsaken».
I den sto det følgende:
«Following comments made by Marcelo Bielsa yesterday the club will look to work with our head coach and his staff to remind them of the integrity and honesty which are the foundations that Leeds United is built on.
Our owner Andrea Radrizzani has met with Derby County’s owner Mel Morris to formally apologise for Marcelo’s actions.
We will make no further comment on this matter.»

Det jeg umiddelbart reagerte på her var at det kunne tolkes som at klubben skulle behøve å lære Bielsa ting om integritet og ærlig. Dette ville i så fall være veldig lite lurt.
Jeg har forsøkt slå meg til ro med dette var en pressemelding som var sammenfattet for å sikre at klubben gikk klar av eventuelle sanksjoner – og at Bielsa på forhånd hadde godkjent formuleringene. Altså en samkjøring mellom Radrizzani og Bielsa, for å forsøke å ta brodden av saken.
Men i og med at jeg ikke har fått bekreftet at det er som jeg håper, har tvilen ikke helt forsvunnet.

For å forklare litt hvordan jeg tenker: Bielsa er en meget prinsippfast mann – og et utpreget følelsesmenneske. Han er kjent for sette ærlighet, integritet og lojalitet høyt. Han er ikke en mann man bør forsøke å belære om disse temaene.
Presset utenfra takler han nok uten særlige problemer, forutsatt at han opplever full støtte og lojalitet i egen «familie». Føler han at ikke har full tillit og støtte klubbens ledelse, er han typen som kan pakke sammen og dra på dagen.

Skulle være som jeg har hatt en liten frykt for, har i så fall Radrizzani gjort sitt livs største tabbe. Men jeg klamrer meg til håpet om Radrizzani har opprådd så klokt som han som regel gjør, og samkjørt dette med Bielsa.
Kan det tenkes at pressekonferansen rett og slett er en beklagelse fra klubben? Altså for å blidgjøre FL?