Skrevet av Emne: Sesongen i Championship - 2018-19  (Lest 180289 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #240 på: September 23, 2018, 19:11:29 »
The 92

Youngest players to feature in the Championship this weekend:

17(125) - Ryan Edmondson
18(57) - Jayden Bogle
18(261) - Max Aarons
18(278) - Reece James
19(79) - Trevoh Chalobah
19(137) - Charlie Lakin
19(157) - Ben Brereton



Ganske unge denne Ryan. Blir noen år til han virkelig får sving på sakene.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #241 på: September 24, 2018, 12:09:59 »
 Det er to måneder, det... :o


Luke Maloney
@Luke_Maloneyy

We don't have a 3 o'clock kick off now until Bristol City at Elland Road on November 24th

-----------

And that’s still subject to change too
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #242 på: September 24, 2018, 20:42:59 »
ZL

Wolves first 9 games:

W-6 D-2 L-1
Goals scored - 15
Goals Conceded - 9

Leeds first 9 games

W-5 D-3 L-1
Goals scored - 19
Goals conceded - 6

We're not doing bad atm #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #243 på: September 29, 2018, 16:54:15 »
Ja, ja, vi leder serien fortsatt (pr. pause i dag).
MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #244 på: September 29, 2018, 16:57:50 »
Ja, ja, vi leder serien fortsatt (pr. pause i dag).
Og trenden med at de som møter oss ikke vinner neste kamp ser ut til å fortsette. Birmingham ligger under 0-2 ved pause...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #245 på: September 29, 2018, 17:13:38 »
Og så var vi på 3. plass. Ja,ja....
MOT

Reaney

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #246 på: September 29, 2018, 17:17:38 »
Som alltid når TPN lander i postkassa om høsten, så opplever vi sesongens første nedtur. Har ikke telling på hvor ofte det har skjedd!

Bjorn

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #247 på: September 29, 2018, 17:30:18 »
Som alltid når TPN lander i postkassa om høsten, så opplever vi sesongens første nedtur. Har ikke telling på hvor ofte det har skjedd!

Hvilken nedtur?  :o
Marching On! 4276

Bjorn

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #248 på: September 29, 2018, 17:33:13 »
Hahahahahahahahaha...
(latter)..
Marching On! 4276

Reaney

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #249 på: September 29, 2018, 17:35:21 »
Første gang utenfor automatic promotion denne sesongen. 6 poeng på siste 5 kampene. 9 poeng tapt.

Bjorn

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #250 på: September 29, 2018, 17:49:04 »
Første gang utenfor automatic promotion denne sesongen. 6 poeng på siste 5 kampene. 9 poeng tapt.

2plass er ikke værst..
Marching On! 4276

Reaney

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #251 på: September 29, 2018, 17:57:25 »
Takk til Hull!  Fortsatt top two! Men WBA har fire seire på siste 5 og topper fordi de har Championship´s beste spisser. Noe å tenke på for Bielsa.

stian

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #252 på: September 29, 2018, 17:59:16 »
Har akkurat sett 2. omg. av Hull-Boro. Jeg er IKKE imponert over det jeg har sett fra Boro. Hull ser ut som et typisk bunnlag, men Boro slet med å få tempo på ball og dominere kampen. Sammenlignet med prestasjonen til Leeds i går, mot et langt bedre lag, ser vi ut som en million sammenlignet med mye annet i divisjonen.


GeirO

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #253 på: September 29, 2018, 17:59:22 »
Både WBA, Norwich og Sheff Utd. vant sine kamper, og WBA er ny serieleder. Boro greide bare uavgjort borte mot Hull, samme kamp som vi har på tirsdag....

Men vi er fortsatt på direkte opprykk!
MOT

Promotion 2010

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #254 på: September 29, 2018, 18:03:29 »
Både WBA, Norwich og Sheff Utd. vant sine kamper, og WBA er ny serieleder. Boro greide bare uavgjort borte mot Hull, samme kamp som vi har på tirsdag....

Men vi er fortsatt på direkte opprykk!

WBA med 20 poeng
Vi, Boro og Sheff U med 19 poeng


Tett i toppen!


Håper vi snart får en «run» som reflekterer spillet vårt!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

berlin

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #255 på: September 29, 2018, 18:04:35 »
Det skiller 5 poeng (!) mellom West Brom på 1.plass og Bolton på 15.plass.
Etter 10 runder ifjor skilte det 11 poeng mellom nr 1 og nr 15. Jevnere enn noensinne m.a.o.

Objektivt sett ser det fortsatt lyst ut for Leeds, da spillet er bra og måldiff er bra (som ofte er en tidlig indikator på hvor høyt opp på tabellen et lag kommer til slutt).

Jeg har god tro på PO. Men det er håp om topp 2 også. Stortrives med stoda i Leeds nå, tross at vi burde hatt 3 poeng mot Sheff W i går.

Blir spennende å se om kampen mot Hull blir som mot Sheff W. Da kommer vi til å vinne.


GeirO

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #256 på: September 29, 2018, 18:07:09 »
Vi vinner mot Hull hvis vi omsetter noen av sjansene til mål, det er hele nøkkelen.
MOT

stian

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #257 på: September 29, 2018, 18:10:09 »
Vi vinner mot Hull hvis vi omsetter noen av sjansene til mål, det er hele nøkkelen.

Hull virket blottet for selvtillit og veldig lite farlige foran mål mot Boro. Er Leeds i nærheten av samme spill mot Hull som mot Wednesday ligger alt til rette for borteseier.

berlin

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #258 på: September 29, 2018, 18:11:58 »
Vi vinner mot Hull hvis vi omsetter noen av sjansene til mål, det er hele nøkkelen.

Ingen kamp er lett, etter stats å dømme spilte Hulle jevnt med Boro i dag, 1-1.
Men jeg tror, som deg, at vi vinner, om vi setter noen av de sjansene vi får i Hull-kampen.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #259 på: September 29, 2018, 18:34:39 »
Det skiller 5 poeng (!) mellom West Brom på 1.plass og Bolton på 15.plass.
Etter 10 runder ifjor skilte det 11 poeng mellom nr 1 og nr 15. Jevnere enn noensinne m.a.o.

Objektivt sett ser det fortsatt lyst ut for Leeds, da spillet er bra og måldiff er bra (som ofte er en tidlig indikator på hvor høyt opp på tabellen et lag kommer til slutt).

Jeg har god tro på PO. Men det er håp om topp 2 også. Stortrives med stoda i Leeds nå, tross at vi burde hatt 3 poeng mot Sheff W i går.

Blir spennende å se om kampen mot Hull blir som mot Sheff W. Da kommer vi til å vinne.

Slapp av!

Vi rykker opp :D

HåvardK

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #260 på: September 29, 2018, 19:04:56 »
Første gang utenfor automatic promotion denne sesongen. 6 poeng på siste 5 kampene. 9 poeng tapt.
Altså endelig noe å bygge pessimisme på.

samadhi

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #261 på: September 29, 2018, 19:11:48 »
Første gang utenfor automatic promotion denne sesongen. 6 poeng på siste 5 kampene. 9 poeng tapt.
Altså endelig noe å bygge pessimisme på.

6 poeng på siste 5 kamper, men vi er fortsatt på direkte opprykk etter 10 kamper.
Vi har best målforskjell og er eneste lag som er blant de som scorer mest og slipper inn minst (kun WBA scoret mer, og kun Boro og Swansea som slipper inn færre)
Vi har tapt en kamp. Vi er som regel overlegne i alle kamper vi spiller.
Og vi har viktige spillere skadet som straks er tilbake.

Vi rykker opp. God helg  8)
marching on together,
derudaf forever...

Bjorn

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #262 på: September 29, 2018, 20:36:22 »
Første gang utenfor automatic promotion denne sesongen. 6 poeng på siste 5 kampene. 9 poeng tapt.
Altså endelig noe å bygge pessimisme på.

6 poeng på siste 5 kamper, men vi er fortsatt på direkte opprykk etter 10 kamper.
Vi har best målforskjell og er eneste lag som er blant de som scorer mest og slipper inn minst (kun WBA scoret mer, og kun Boro og Swansea som slipper inn færre)
Vi har tapt en kamp. Vi er som regel overlegne i alle kamper vi spiller.
Og vi har viktige spillere skadet som straks er tilbake.

Vi rykker opp. God helg  8)

Sånn skal det låte! God helg!  :D
Marching On! 4276

Tom S

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #263 på: September 30, 2018, 19:43:29 »
Det vi ser med Leeds United nå under Bielsa er over all forventing og rett og slett ein revolusjon sportslig.

Eg er 100% sikker på at Bielsa tar Leeds United opp igjen til øverste nivå, der vi sjølvsagt høyrer heime.
Eg er ikkje like sikker på at det skjer denne sesongen, eg meiner kvaliteten på spillerstallen ikkje er god nok til å spille "Bielsaball" runde etter runde...
Vi har eit godt lag som truleg vil vere topp 6 denne sesongen, men det vil vere ein "tung" vei med ups&downs fram til mai - det må vi nok belage oss på.

Viss ein ser på f.eks. Liverpool, så har Klopp bygd lag som behersker "stilen" sesong for sesong. De første sesongene var det "sådær", bytta ut spillere og hentet inn i viktige posisjoner, og nå er Liverpool pluteslig topp UK/Europa.

Bielsa vil nok trenge januarvindu og sommervindu før han nærmer seg "perfekt" lag.
Det viktigste er å tviholde på filosofien og Bielsa så er eg trygg på at PL fotball spilles på Elland Road innen 2 år (forhåpentligvis neste sesong).
COME ON LEEDS !!

Carl Fisker

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #264 på: September 30, 2018, 19:51:29 »
Det vi ser med Leeds United nå under Bielsa er over all forventing og rett og slett ein revolusjon sportslig.

Eg er 100% sikker på at Bielsa tar Leeds United opp igjen til øverste nivå, der vi sjølvsagt høyrer heime.
Eg er ikkje like sikker på at det skjer denne sesongen, eg meiner kvaliteten på spillerstallen ikkje er god nok til å spille "Bielsaball" runde etter runde...
Vi har eit godt lag som truleg vil vere topp 6 denne sesongen, men det vil vere ein "tung" vei med ups&downs fram til mai - det må vi nok belage oss på.

Viss ein ser på f.eks. Liverpool, så har Klopp bygd lag som behersker "stilen" sesong for sesong. De første sesongene var det "sådær", bytta ut spillere og hentet inn i viktige posisjoner, og nå er Liverpool pluteslig topp UK/Europa.

Bielsa vil nok trenge januarvindu og sommervindu før han nærmer seg "perfekt" lag.
Det viktigste er å tviholde på filosofien og Bielsa så er eg trygg på at PL fotball spilles på Elland Road innen 2 år (forhåpentligvis neste sesong).
Du er altså 100% sikker på at Bielsa blir i Leeds i mer enn en sesong, også hvis ikke rykker opp til våren?

ibster

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #265 på: September 30, 2018, 20:14:48 »
Tom, jeg følger deg i det skriver her. TTT. Opprykk i år er over all forventning.
FFPmessig er vi bedre skikket enn noengang til å bruke penger neste sommer.
Carl. Mye kan skje mellom nå og sesongslutt men totalinntrykket mitt etter å ha sett intervjuer og uttalelser fra han er jo at Marcelo har funnet seg godt til rette og ønsker å bli i klubben utover en sesong.

Tom S

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #266 på: Oktober 01, 2018, 13:56:24 »
Det vi ser med Leeds United nå under Bielsa er over all forventing og rett og slett ein revolusjon sportslig.

Eg er 100% sikker på at Bielsa tar Leeds United opp igjen til øverste nivå, der vi sjølvsagt høyrer heime.
Eg er ikkje like sikker på at det skjer denne sesongen, eg meiner kvaliteten på spillerstallen ikkje er god nok til å spille "Bielsaball" runde etter runde...
Vi har eit godt lag som truleg vil vere topp 6 denne sesongen, men det vil vere ein "tung" vei med ups&downs fram til mai - det må vi nok belage oss på.

Viss ein ser på f.eks. Liverpool, så har Klopp bygd lag som behersker "stilen" sesong for sesong. De første sesongene var det "sådær", bytta ut spillere og hentet inn i viktige posisjoner, og nå er Liverpool pluteslig topp UK/Europa.

Bielsa vil nok trenge januarvindu og sommervindu før han nærmer seg "perfekt" lag.
Det viktigste er å tviholde på filosofien og Bielsa så er eg trygg på at PL fotball spilles på Elland Road innen 2 år (forhåpentligvis neste sesong).
Du er altså 100% sikker på at Bielsa blir i Leeds i mer enn en sesong, også hvis ikke rykker opp til våren?

Tjanei, men du tok poenget med innlegget?
COME ON LEEDS !!

Carl Fisker

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #267 på: Oktober 01, 2018, 14:58:08 »
Det vi ser med Leeds United nå under Bielsa er over all forventing og rett og slett ein revolusjon sportslig.

Eg er 100% sikker på at Bielsa tar Leeds United opp igjen til øverste nivå, der vi sjølvsagt høyrer heime.
Eg er ikkje like sikker på at det skjer denne sesongen, eg meiner kvaliteten på spillerstallen ikkje er god nok til å spille "Bielsaball" runde etter runde...
Vi har eit godt lag som truleg vil vere topp 6 denne sesongen, men det vil vere ein "tung" vei med ups&downs fram til mai - det må vi nok belage oss på.

Viss ein ser på f.eks. Liverpool, så har Klopp bygd lag som behersker "stilen" sesong for sesong. De første sesongene var det "sådær", bytta ut spillere og hentet inn i viktige posisjoner, og nå er Liverpool pluteslig topp UK/Europa.

Bielsa vil nok trenge januarvindu og sommervindu før han nærmer seg "perfekt" lag.
Det viktigste er å tviholde på filosofien og Bielsa så er eg trygg på at PL fotball spilles på Elland Road innen 2 år (forhåpentligvis neste sesong).
Du er altså 100% sikker på at Bielsa blir i Leeds i mer enn en sesong, også hvis ikke rykker opp til våren?

Tjanei, men du tok poenget med innlegget?
Poenget er vel at du er optimistisk og tror Bielsa fører oss opp til PL. Det håper jeg også, men jeg er ikke sikker på at han fortsetter i Leeds hvis opprykks-forsøket mislykkes denne sesongen.

Cherry

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #268 på: Oktober 01, 2018, 15:14:32 »
Synes d "oser" teamspirit så langt. Spillerne (med unntak av Brum kampen) jobber for hverandre - og det er en glød i laget og troppen jeg ikke har opplevd på mange sesonger.
Samtidig er det slik at vi nå MÃ… vinne igjen for at både fans og kritikere ikke skal blir FOR negative , slikt kommer jo kjapt..

Vi lider pt under at vi ikke har flere DIREKTE avsluttere- les spisser ..tilgjengelige.
Håper virkelig Roberts er på scoresheet i morgen kveld igjen.
 

Promotion 2010

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #269 på: Oktober 02, 2018, 19:50:52 »
Adam Pope, før kampen mot Hull (b):

Same starting XI for fifth game in a row. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973