Skrevet av Emne: Sesongen i Championship - 2018-19  (Lest 180270 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

kongsmo

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #780 på: Mars 24, 2019, 22:41:17 »
Moise Kean scorer for Italia. Daniel James scorer for Wales. Steven Zuber scorer for Sveits. 3 spillere som har vært sterkt linket til Leeds i det siste men som klubben aldri klarte å lande. Er det "gjerrig" Leeds som gjør at vi nesten alltid kommer til kort i slike sammenhenger, eller er vi rett og slett ikke gode nok til sikre "quality" når det trengs?
Er vel kun james som var realistisk av de tre

Sent fra min H8324 via Tapatalk

"SNIFFER"

Promotion 2010

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #781 på: Mars 30, 2019, 13:07:05 »
Karen Crawford
Says it all #MOT @LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #782 på: Mars 30, 2019, 18:12:45 »
LUFC_statistics

If Roofe is fit for birmingham it'll be the first time Bielsa has a fully fit squad this season, we'll be in April... Just goes to show how well he's done here with all injury problems. #lufc

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #783 på: Mars 30, 2019, 20:34:01 »
Pablo Hernandez kan bli årets spiller i championship....uten å komme på årets lag.
 

HåvardK

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #784 på: Mars 30, 2019, 23:03:50 »
Pablo Hernandez kan bli årets spiller i championship....uten å komme på årets lag.
Tenker vi bytter ut det modale hjelpeverbet "kan" med "bør".

Promotion 2010

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #785 på: Mars 31, 2019, 10:52:16 »
Total Rumours

Remaining games: #lufc #sufc #ncfc

Leeds:
Brum a
Preston a
Sheff Wed h
Wigan h
Brentford a
Villa h
Ipswich a

Sheff Utd:
Preston a
Brum a
Millwall h
Forest h
Hull a
Ipswich h
Stoke a

Norwich:
QPR h
Reading h
Wigan a
Sheff Wed h
Stoke a
Blackburn h
Villa a

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #786 på: Mars 31, 2019, 11:17:52 »
Remaining games: #lufc #sufc #ncfc

Leeds:
Brum a
Preston a

Sheff Utd:
Preston a
Brum a

Haha, så for å ta det inn med teskje:

BÃ…DE Sheffield United og Leeds United har Birmingham og Preston borte som sine to neste kamper. :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

stian

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #787 på: Mars 31, 2019, 11:39:28 »
Remaining games: #lufc #sufc #ncfc

Leeds:
Brum a
Preston a

Sheff Utd:
Preston a
Brum a

Haha, så for å ta det inn med teskje:

BÃ…DE Sheffield United og Leeds United har Birmingham og Preston borte som sine to neste kamper. :o

En teskje til: Preston har vært knallsterke over lang tid, om enn med tap sist. Birmingham i potensiell oppløsning etter poengtrekket, men med ryggen mot veggen i nedrykksstriden.

Sesongen blir fort en rysare hele veien inn

Promotion 2010

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #788 på: Mars 31, 2019, 14:36:57 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #789 på: April 01, 2019, 20:01:38 »
SKYs Championship statistics.

The Power Rankings methodology reflects a player's performance by awarding points for 34 different stats.

Denne uken topper Pablo.

Form-tabellen (siste fem kamper) topper han også. Luke Ayling ligger på fjerdeplass. Ellers må vi ned til 45.plass før vi finner sistemannn blant våre på Top 50, Pontus Jansson.


Sesongen totalt hittil ligger Pablo på 2.plass bak Jutkiewicz (Birm). Her er Alioski på åttendeplass og Pontus nr 20. Så kommer de tett, Cooper nr 22 og Klich nr 24. Kalvin Phillips er nr 48.

https://www.skysports.com/football/news/11688/11681275/championship-power-rankings-leeds-uniteds-pablo-hernandez-top

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #790 på: April 02, 2019, 07:36:19 »
Lufcdata

Leeds' points return in the Championship after 39 matches:

2018/19: 76
2017/18: 53
2016/17: 69
2015/16: 48
2014/15: 52
2013/14: 47
2012/13: 52
2011/12: 57
2010/11: 64
2006/07: 36
2005/06: 71
2004/05: 53

Our best points return at this stage in the division's current format.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #791 på: April 02, 2019, 09:15:41 »
Livredd at vi kan få poengtrekk etter Mølleveggkampen. Dette grunnet det som skjedde i kampen med kast av såkalte missiler inn på banen. Og Leeds er allerede i denne sesongen fått flere bøter og advarsler. Så da er vel neste poengtrekk

auren

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #792 på: April 02, 2019, 09:16:53 »
Livredd at vi kan få poengtrekk etter Mølleveggkampen. Dette grunnet det som skjedde i kampen med kast av såkalte missiler inn på banen. Og Leeds er allerede i denne sesongen fått flere bøter og advarsler. Så da er vel neste poengtrekk

Slutt å krisemaksimer. Vi blir selvsagt ikke trukket i poeng!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #793 på: April 02, 2019, 09:19:56 »
Livredd at vi kan få poengtrekk etter Mølleveggkampen. Dette grunnet det som skjedde i kampen med kast av såkalte missiler inn på banen. Og Leeds er allerede i denne sesongen fått flere bøter og advarsler. Så da er vel neste poengtrekk

Slutt å krisemaksimer. Vi blir selvsagt ikke trukket i poeng!

auren

Fåkke håpe det https://www.footballfancast.com/championship/leeds/leeds-fans-fearing-points-deduction-as-fa-charge-looms

auren

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #794 på: April 02, 2019, 09:21:55 »
Livredd at vi kan få poengtrekk etter Mølleveggkampen. Dette grunnet det som skjedde i kampen med kast av såkalte missiler inn på banen. Og Leeds er allerede i denne sesongen fått flere bøter og advarsler. Så da er vel neste poengtrekk

Slutt å krisemaksimer. Vi blir selvsagt ikke trukket i poeng!

auren

Fåkke håpe det https://www.footballfancast.com/championship/leeds/leeds-fans-fearing-points-deduction-as-fa-charge-looms

Det blir nok en ny bot. På sin plass mener jeg, selv om andre tydeligvis mener at Millwall-spillerne fortjente å bli pepret med gjenstander.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bjorn

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #795 på: April 02, 2019, 09:41:28 »
Håper dustemikklene som kastet gjenstander ble filmet og får sin straff!! Provosert eller ei, det skal dem IKKE gjøre. Totalt hodeløst!  >:( >:(
Marching On! 4276

Promotion 2010

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #796 på: April 02, 2019, 10:18:50 »
The eye-opening discipline stat that has helped shape Leeds United's promotion push - Leeds Live

On April 7 last season Gaetano Berardi was sent off for the third time that season.

That lack of discipline led to a five-game suspension which meant he missed a total of 10 games of the 2017/18 season due to suspension.

He wasn’t the only one. In total, Leeds United players missed 28 games of last season for disciplinary reasons. In one crazy period, players were shown a red card in four matches out of five which led to the demise of head coach Thomas Christiansen.

That's a stark contrast to this season, which - with seven games to go - has seen players missed a combined total of just seven games through suspension.

Berardi was sent off against Sunderland last term(Image: Ian Horrocks/Sunderland AFC via Getty Images)
Although Leeds United currently find themselves 18th in the Fair Play, with the joint second-most red cards in the league, it is the fact that players have missed a quarter of the amount of games compared with last season which tells the story in defining the difference between the two seasons.

In 2017/18, Berardi missed 10 games, Samuel Saiz missed six and Liam Cooper missed four. This season only one player has missed more than two games - Kalvin Phillips who has missed three.

Last season Pontus Jansson and Kalvin Phillips missed games because of the amount of yellow cards they’d received, this season not one player has missed a match for that reason. Barry Douglas and Gjanni Alioski tie for the most yellow cards with eight across the season in 2018/19.

So how does 2018/19 compare to 2017/18 in terms of disciplinary stats?

Team performance

*Including 2 games carried over from 2016/17

* Including one for Jansson’s comments following Brentford match

Leeds United 2017-18 discipline

28

Games missed through suspension*

22nd

Fair play league position

All competitions

*Including 2 games carried over from 2016/17

Leeds United 2018-19 discipline

7*

Games missed through suspension

18th

Fair play league position

All competitions - as of April 1

* Including one for Jansson’s comments following Brentford match


The fact that Leeds have seen 21 games less missed through suspension than last season is no doubt playing a signifncant part in the club's promotion push this season, especially given how unlucky the club have been with injuries.

With the cut off for a yellow card suspension now sitting at 15 cards for the season, only a late spate of reds would see this stat change significantly.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #797 på: April 02, 2019, 10:19:26 »
Leeds United 2017-18 discipline

28

Games missed through suspension*

22nd

Fair play league position

All competitions

*Including 2 games carried over from 2016/17

Leeds United 2018-19 discipline

7*

Games missed through suspension

18th

Fair play league position

All competitions - as of April 1

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #798 på: April 05, 2019, 22:02:58 »
Med all desperasjonen etter billetter til Villa-kampen, bør vi vel slå sesongens tilskuerrekord på 37004 (mot Sheffield United), for jeg regner med at Villa-fansen stiller sterkt til denne kampen.
Super Leeds since 1968

flynn

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #799 på: April 06, 2019, 13:51:11 »
Norwich kan vi bare glemme. De overkjører QPR totalt, og har nesten avgjort kampen etter 15 min.

flynn

berlin

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #800 på: April 06, 2019, 14:15:56 »
Norwich kan vi bare glemme. De overkjører QPR totalt, og har nesten avgjort kampen etter 15 min.

flynn

QPR har siden 5 min av kampen sett ut som de vil at den skal være over.
Caretaker har gjort 4 endringer, og de henger overhodet ikke sammen. Nå angrer han seg og har satt inn på kaptein Leistner,
som ble vraka.

Norwich leder BARE 3-0 foreløpig, det burde vært 5-0.

De er vel ikke matematisk sikret opprykk om Leeds (gud forby) eller Sheff U taper i dag, men alle er nok enige om at VIL rykke opp, og trolig som Champions.

Cherry

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #801 på: April 06, 2019, 19:31:08 »
D beste med dagen i dag var at WBA også tapte.

3.plassen kommer til og bli utrolig sur.....etter alle muligheter man har hatt siste 2 mnd....håper bare at d er Blades som sitter igjen med den følelsen 5.mai.
 

Promotion 2010

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #802 på: April 06, 2019, 22:45:11 »
Lufc SS

Forest L D L D L
Stoke L D L D L L
QPR D D L L D  L L L L L L L
Birmingham L L L L L

Anyone know what happened next???? #lufc #LeedsUnited




DERETTER SLO DE Leeds United!

Her taper vi vel opprykket!!!  :(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

willum

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #803 på: April 07, 2019, 13:49:13 »
Lufc SS

Forest L D L D L
Stoke L D L D L L
QPR D D L L D  L L L L L L L
Birmingham L L L L L

Anyone know what happened next???? #lufc #LeedsUnited




DERETTER SLO DE Leeds United!

Her taper vi vel opprykket!!!  :(

7 ligatap siden julaften. Vi taper opprykket fordi vi har en svakere spillerstall i andre halvdel av sesongen enn første. Hadde noen sagt det til meg ved nyttår ville jeg ledd av dem.

Leedsfan

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #804 på: April 07, 2019, 14:34:03 »
Lufc SS

Forest L D L D L
Stoke L D L D L L
QPR D D L L D  L L L L L L L
Birmingham L L L L L

Anyone know what happened next???? #lufc #LeedsUnited




DERETTER SLO DE Leeds United!

Her taper vi vel opprykket!!!  :(

7 ligatap siden julaften. Vi taper opprykket fordi vi har en svakere spillerstall i andre halvdel av sesongen enn første. Hadde noen sagt det til meg ved nyttår ville jeg ledd av dem.

Saiz er ikke i troppen til Getafe, James glapp og resten er snart historie!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

willum

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #805 på: April 07, 2019, 14:55:07 »
Lufc SS

Forest L D L D L
Stoke L D L D L L
QPR D D L L D  L L L L L L L
Birmingham L L L L L

Anyone know what happened next???? #lufc #LeedsUnited




DERETTER SLO DE Leeds United!

Her taper vi vel opprykket!!!  :(

7 ligatap siden julaften. Vi taper opprykket fordi vi har en svakere spillerstall i andre halvdel av sesongen enn første. Hadde noen sagt det til meg ved nyttår ville jeg ledd av dem.

Saiz er ikke i troppen til Getafe, James glapp og resten er snart historie!

Den skjønte jeg ikke.

Men vi endte altså opp med Blackman, Saiz og Baker ut og Casilla inn. En svakere og tynnere spillerstall i min bok, selv om keeperplassen ble styrket. Jeg har ikke sagt noe om hvem sin feil dette er. Jeg bare konstaterer det.

Men for å si noe om mer om akkurat det: Ja, det var uheldige omstendigheter som var vanskelige, men kanskje ikke umulige, å gjøre noe med. Kunne Leeds gjort ting annerledes? Helt sikkert. Og det tror jeg Rad og Orta tenker på i dag.

Leedsfan

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #806 på: April 07, 2019, 15:47:04 »
Lufc SS

Forest L D L D L
Stoke L D L D L L
QPR D D L L D  L L L L L L L
Birmingham L L L L L

Anyone know what happened next???? #lufc #LeedsUnited




DERETTER SLO DE Leeds United!

Her taper vi vel opprykket!!!  :(

7 ligatap siden julaften. Vi taper opprykket fordi vi har en svakere spillerstall i andre halvdel av sesongen enn første. Hadde noen sagt det til meg ved nyttår ville jeg ledd av dem.

Saiz er ikke i troppen til Getafe, James glapp og resten er snart historie!

Den skjønte jeg ikke.


Du sier:"Vi taper opprykket fordi vi har en svakere spillerstall i andre halvdel av sesongen enn første"
Jeg svarer:"Saiz er ikke i troppen til Getafe, James glapp og resten er snart historie!"

Saiz er en spiller (kanskje ikke person) som vi hadde trengt nå, når det ikke funker helt for Pablo så funker det ikke helt for oss. Saiz er historie frem til sommeren for da er han tilbake enten vi er i PL eller Championship. Daniel James er jo allerede en MYE bedre spiller enn jeg kunne drømme om at han kunne bli, snakk om "u"slepen diamant som har det meste allerede. Resten er historie snart enten vi rykker opp eller ikke.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

willum

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #807 på: April 07, 2019, 15:59:09 »
Lufc SS

Forest L D L D L
Stoke L D L D L L
QPR D D L L D  L L L L L L L
Birmingham L L L L L

Anyone know what happened next???? #lufc #LeedsUnited




DERETTER SLO DE Leeds United!

Her taper vi vel opprykket!!!  :(

7 ligatap siden julaften. Vi taper opprykket fordi vi har en svakere spillerstall i andre halvdel av sesongen enn første. Hadde noen sagt det til meg ved nyttår ville jeg ledd av dem.

Saiz er ikke i troppen til Getafe, James glapp og resten er snart historie!

Den skjønte jeg ikke.


Du sier:"Vi taper opprykket fordi vi har en svakere spillerstall i andre halvdel av sesongen enn første"
Jeg svarer:"Saiz er ikke i troppen til Getafe, James glapp og resten er snart historie!"

Saiz er en spiller (kanskje ikke person) som vi hadde trengt nå, når det ikke funker helt for Pablo så funker det ikke helt for oss. Saiz er historie frem til sommeren for da er han tilbake enten vi er i PL eller Championship. Daniel James er jo allerede en MYE bedre spiller enn jeg kunne drømme om at han kunne bli, snakk om "u"slepen diamant som har det meste allerede. Resten er historie snart enten vi rykker opp eller ikke.

Ja. Men jeg er fortsatt usikker på om du er enig med meg, eller om du argumenterer mot meg. Vi kunne hatt bruk for Saiz, som du sier, og James var ikke i troppen i første halvdel av sesongen. Så da heller jeg mot det første.

Reaney

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #808 på: April 07, 2019, 16:10:06 »
Rammen og interessen rundt Leeds- Aston Villa slår alle rekorder en dag før billettslipp. Men faktisk kan dette bli en helt ubetydelig fotballkamp for oss. En kamp som kun handler om konsolidering av 4. plassen og forberedelse til Play offs. Ikke utenkelig etter gårsdagens katastrofeforestilling og med en april historie med 22 tap på 29 kamper de siste 7 årene.

Leedsfan

Sv: Sesongen i Championship - 2018-19
« Svar #809 på: April 07, 2019, 16:14:31 »
Rammen og interessen rundt Leeds- Aston Villa slår alle rekorder en dag før billettslipp. Men faktisk kan dette bli en helt ubetydelig fotballkamp for oss. En kamp som kun handler om konsolidering av 4. plassen og forberedelse til Play offs. Ikke utenkelig etter gårsdagens katastrofeforestilling og med en april historie med 22 tap på 29 kamper de siste 7 årene.

4.plass??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.