Skrevet av Emne: Treningskamp: vs Southend United @ Roots Hall, søndag 22/7-2018, kl 15.00  (Lest 9356 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

leedslife

Ayling og Foreshaw har vel vært best for våres del.

Saiz virker helt av igjen.

Alioski er jo som han pleier på venstre. Usynlig og faller mye

kilgallon

Dårlig første halvdel av 1.omgang. Klart best etter det.
Men mangler litt på samhandlingen offensivt.
Veldig enig. Mye bra spill fra 20 minutter og ut omgangen - men vi mangler rett og slett spisskompetanse. Roofe er i mine øyne ikke en target man - kunne vært spennende hvis Edmondson fikk 45 minutter. Vi kommer jo til masser av innlegg og vi bygger fornuftig opp offensivt. Både Phillips, Forshaw og Saiz er gode til å spille frem i banen, men vi mangler kvalitet i deres felt.

Promotion 2010

Leeds United HQ

Fairly impressive first half from Leeds there, quality in possession and looked dangerous on the counter. Still concerning how easy that goal was for Southend from a set piece, needs sorting. #LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Phillips er oppe i Grorud-palmen sin to ganger i minuttet!  :-\
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

man ser at Roberts har det i seg. en befrielse i forhold til å se Dallas og alioski på kantene.

Promotion 2010

Phil Hay

Carlos Corberan (U23s coach) in the dug-out again today and very involved in passing messages to the pitch. #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

1-1 i ny treningskamp. Fortsatt ubeseiret under Bielsa. Lover godt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

palle

Ingen bytter?
...ooo, vi vandrar saman...

Promotion 2010

Ingen bytter?


Roberts fikk 30 min som du ksn se i denne tråden.  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

flynn

En del småpent, men jeg er redd dette laget blir spist levende av enkelte av de mer robuste CCC-lagene. Særlig blir det tynn suppe framover. Jeg har vært tålmodig med Alioski, og håper jo fortsatt at Bielsa skal få ut potensialet hans, men jeg begynner å tvile. Saiz også langt unna formen fra høsten i fjor. Roberts ser spennende ut, men har jo ikke vært på dette nivået før.
Bakover er det ikke så halvgærnt, vi har Pontus i bakhånd utover de som spilte i dag.
Dog betegnende at Southend bytter hele laget uten at jeg ser en klar svekkelse. Skulle Leeds gjort det samme ville laget falt helt sammen. Vi har vel strengt tatt kun 15-16 som er på nivå, og det holder ikke. Vi må styrkes, både i topp og bredde!

flynn

HåvardK

1-1 i ny treningskamp. Fortsatt ubeseiret under Bielsa. Lover godt.
Når panikken i tillegg brer seg dess nærmere seriestart vi kommer, er vi vel ikke langt unna Nirvana.

RoarG

1-1 i ny treningskamp. Fortsatt ubeseiret under Bielsa. Lover godt.
Når panikken i tillegg brer seg dess nærmere seriestart vi kommer, er vi vel ikke langt unna Nirvana.
Jeg har ikke panikk, men folk får snakke for seg selv.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

1-1 i ny treningskamp. Fortsatt ubeseiret under Bielsa. Lover godt.
Når panikken i tillegg brer seg dess nærmere seriestart vi kommer, er vi vel ikke langt unna Nirvana.
Jeg har ikke panikk, men folk får snakke for seg selv.
Vet at du ikke har panikk, men du uttalte nylig noe sånt som "det kan jeg like" da du fastslo akkurat dette for noen dager siden.

palle

Ingen bytter?


Roberts fikk 30 min som du ksn se i denne tråden.  ;)

Sorry, liten skjerm på personsøkeren.
...ooo, vi vandrar saman...

HåvardK

Ingen bytter?


Roberts fikk 30 min som du ksn se i denne tråden.  ;)

Sorry, liten skjerm på personsøkeren.
Noen som kan sende palle kampreferat på telex?

stian

Ingen bytter?


Roberts fikk 30 min som du ksn se i denne tråden.  ;)

Sorry, liten skjerm på personsøkeren.
Noen som kan sende palle kampreferat på telex?

Bedre å sjekke tekst-tv.

AndyMathie

Synes dette ser ganske greit ut. Selvsagt skulle vi gjerne skapt mer framover, men vi skaper da en god del mer enn Southend. Har fremdeles klokketro på prosjekt Bielsa!

Ayling va sinnsykt bra. Berardi var god. Det samme Cooper. De Bock bedre enn sist sesong(selv om det ikke skal så mye til). Dallas samme som før, jobber og sliter, vi vet hva vi får i Dallas. Roofe synes jeg også spiller ganske bra. På midtbanen synes jeg Forshaw er god, Phillips kanskje enda bedre.

De 2 som skuffer meg enormt i dag var Saiz og Alioski. Nesten så det føltes ut som vi spilte med et par man mindre der pga disse 2.
Håper de skjerper seg kraftig til neste match!
We are Leeds and we are proud of it!

HåvardK

Ingen bytter?


Roberts fikk 30 min som du ksn se i denne tråden.  ;)

Sorry, liten skjerm på personsøkeren.
Noen som kan sende palle kampreferat på telex?

Bedre å sjekke tekst-tv.
Selvsagt. Vet han pleier å stille armbåndsuret etter tekst-tv.

RoarG

1-1 i ny treningskamp. Fortsatt ubeseiret under Bielsa. Lover godt.
Når panikken i tillegg brer seg dess nærmere seriestart vi kommer, er vi vel ikke langt unna Nirvana.
Jeg har ikke panikk, men folk får snakke for seg selv.
Vet at du ikke har panikk, men du uttalte nylig noe sånt som "det kan jeg like" da du fastslo akkurat dette for noen dager siden.
Absolutt. At folk går i tilt før et eneste poeng er delt ut, kan jeg like. Selv bare flirer jeg godt over den premature engstelsen jeg ser. Ha is i magen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Synes dette ser ganske greit ut. Selvsagt skulle vi gjerne skapt mer framover, men vi skaper da en god del mer enn Southend. Har fremdeles klokketro på prosjekt Bielsa!

Ayling va sinnsykt bra. Berardi var god. Det samme Cooper. De Bock bedre enn sist sesong(selv om det ikke skal så mye til). Dallas samme som før, jobber og sliter, vi vet hva vi får i Dallas. Roofe synes jeg også spiller ganske bra. På midtbanen synes jeg Forshaw er god, Phillips kanskje enda bedre.

De 2 som skuffer meg enormt i dag var Saiz og Alioski. Nesten så det føltes ut som vi spilte med et par man mindre der pga disse 2.
Håper de skjerper seg kraftig til neste match!
Enig.
Saiz virker å være helt ute av det...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Saiz vil bort tenker jeg. La han dra.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Saiz vil bort tenker jeg. La han dra.


Jeg tror han har blitt et offer for Bielsas trang til å sette sammen veldig mange spanske ord i rekkefølge!


Du ser han stopper for å tenke steg om!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Saiz har jeg tro på, er vel første gang disse gutta er med på en full pre season... Samuel veier ikke stort og bør være lett trent, Alioski skjønner jeg meg ikke på.. han ruller fortsatt og detter som en potetsekk av en dult....

Vi trenger 3-4 klare forsterkninger... håper på PL - tropp outcasts til uka.
 

stian

Har kun sett det korte sammendraget av kampen, men ut fra det så det ut til at vi i flere angrep var villige til å fylle på med mange spillere i boks når det ble satt fart. Dere som så hele kampen - stemmer dette? Det er noe jeg virkelig savnet i fjor og som jeg hadde håpet Bielsa skulle få til.

Promotion 2010

Har kun sett det korte sammendraget av kampen, men ut fra det så det ut til at vi i flere angrep var villige til å fylle på med mange spillere i boks når det ble satt fart. Dere som så hele kampen - stemmer dette? Det er noe jeg virkelig savnet i fjor og som jeg hadde håpet Bielsa skulle få til.


Vi hadde ballen mye og var villige til å risikere fremover. Stor fremgang fra Thomas C sin fotball - og egentlig det røket vi har sett i flere sesonger.

Ayling er PL-stuff. Phillips er god! Forshaw er svært så sikker og en som flytter spillet opp i angrep.

Keeperne er ikke imponerende, men det bedrer seg vel med Blackman. Mange er som i fjor, men med god arbeidskapasitet. Forsvaret er ganske sikkert, men går på en blemme eller to i hver kamp - som de blir straffet for hver gang.

Både Saiz og Alioski har teknikken, men blir altfor lette.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

Har kun sett det korte sammendraget av kampen, men ut fra det så det ut til at vi i flere angrep var villige til å fylle på med mange spillere i boks når det ble satt fart. Dere som så hele kampen - stemmer dette? Det er noe jeg virkelig savnet i fjor og som jeg hadde håpet Bielsa skulle få til.

Jeg synes det, forsåvidt både idag og mot Forest Green.
Mer bevegelse og offensive løp i den sentrale kjernen: Phillips, Foreshaw, Saiz.
I tillegg trekker "kantene" inn så backene får mer rom å boltre seg i.
Synes Ayling har vært meget god i begge kampene. Virker som høyresiden vår kan bli meget god denne sesongen. Likte også veldig godt innhoppet til Roberts: Kvikk i beinene, linker godt på 1 touch og er trygg med kula. I tillegg synes jeg å erindre fra tidligere at han er ganske god 1 mot 1. Noe vi mangler.
Problemet idag er at Saiz ikke er helt på. Mangler killerinstinktet og litt usikker på rollen virker det som. Vi mangler en targetspiller som kan gi litt juling og binde opp spillet bedre. Vi er også litt tannløse når det kommer innlegg.
Man bør også kanskje se etter et bedre alternativ enn Alioski. Veldig usikker på han.
Synes da heller Dallas virker mer direkte og mer på hugget. Men time will show.

Hvis det er meningen at Pearce blir en stallspiller denne sesongen synes jeg vi bør gjøre alt for å skaffe oss Bryan. Han hadde vært utmerket i den avanserte backrollen. Han pluss en targetspiss så er mye gjort i forhold til balansen i laget.
Defensivt har vi heldigvis Pontus snart tilbake. I tillegg vil jeg tippe Bielsa vurderer Phillips/Vieira/Klitch i en treer bak.

AndyMathie

Har kun sett det korte sammendraget av kampen, men ut fra det så det ut til at vi i flere angrep var villige til å fylle på med mange spillere i boks når det ble satt fart. Dere som så hele kampen - stemmer dette? Det er noe jeg virkelig savnet i fjor og som jeg hadde håpet Bielsa skulle få til.

Jeg synes det, forsåvidt både idag og mot Forest Green.
Mer bevegelse og offensive løp i den sentrale kjernen: Phillips, Foreshaw, Saiz.
I tillegg trekker "kantene" inn så backene får mer rom å boltre seg i.
Synes Ayling har vært meget god i begge kampene. Virker som høyresiden vår kan bli meget god denne sesongen. Likte også veldig godt innhoppet til Roberts: Kvikk i beinene, linker godt på 1 touch og er trygg med kula. I tillegg synes jeg å erindre fra tidligere at han er ganske god 1 mot 1. Noe vi mangler.
Problemet idag er at Saiz ikke er helt på. Mangler killerinstinktet og litt usikker på rollen virker det som. Vi mangler en targetspiller som kan gi litt juling og binde opp spillet bedre. Vi er også litt tannløse når det kommer innlegg.
Man bør også kanskje se etter et bedre alternativ enn Alioski. Veldig usikker på han.
Synes da heller Dallas virker mer direkte og mer på hugget. Men time will show.

Hvis det er meningen at Pearce blir en stallspiller denne sesongen synes jeg vi bør gjøre alt for å skaffe oss Bryan. Han hadde vært utmerket i den avanserte backrollen. Han pluss en targetspiss så er mye gjort i forhold til balansen i laget.
Defensivt har vi heldigvis Pontus snart tilbake. I tillegg vil jeg tippe Bielsa vurderer Phillips/Vieira/Klitch i en treer bak.

Meget bra innlegg. Synes du oppsummerer enda bedre enn meg(selv om det kanskje ikke skal så mye til). Bryan hadde vært en konge signering av dimensjoner. Den beste backen i Championship i fjor etter mitt syn.
We are Leeds and we are proud of it!

Runar

Har kun sett det korte sammendraget av kampen, men ut fra det så det ut til at vi i flere angrep var villige til å fylle på med mange spillere i boks når det ble satt fart. Dere som så hele kampen - stemmer dette? Det er noe jeg virkelig savnet i fjor og som jeg hadde håpet Bielsa skulle få til.

Jeg synes det, forsåvidt både idag og mot Forest Green.
Mer bevegelse og offensive løp i den sentrale kjernen: Phillips, Foreshaw, Saiz.
I tillegg trekker "kantene" inn så backene får mer rom å boltre seg i.
Synes Ayling har vært meget god i begge kampene. Virker som høyresiden vår kan bli meget god denne sesongen. Likte også veldig godt innhoppet til Roberts: Kvikk i beinene, linker godt på 1 touch og er trygg med kula. I tillegg synes jeg å erindre fra tidligere at han er ganske god 1 mot 1. Noe vi mangler.
Problemet idag er at Saiz ikke er helt på. Mangler killerinstinktet og litt usikker på rollen virker det som. Vi mangler en targetspiller som kan gi litt juling og binde opp spillet bedre. Vi er også litt tannløse når det kommer innlegg.
Man bør også kanskje se etter et bedre alternativ enn Alioski. Veldig usikker på han.
Synes da heller Dallas virker mer direkte og mer på hugget. Men time will show.

Hvis det er meningen at Pearce blir en stallspiller denne sesongen synes jeg vi bør gjøre alt for å skaffe oss Bryan. Han hadde vært utmerket i den avanserte backrollen. Han pluss en targetspiss så er mye gjort i forhold til balansen i laget.
Defensivt har vi heldigvis Pontus snart tilbake. I tillegg vil jeg tippe Bielsa vurderer Phillips/Vieira/Klitch i en treer bak.

Men nå har vi spilt tre treningskamper og bare en av kampene har vi spilt med en treer bak. Så blir spennende å se framover om vi skal spille med tre eller fire bak, uansett så må vi ha inn midtstoppere som er flere hakk vassere enn de alternativene som er der i dag.
 

leedslife

Ja han er en fantastisk spiller. Virker som han har mentaliteten også.
Selv synes jeg det er noe veldig spennende med pearce også. Mulig han trenger litt mer kjøtt på kroppen?

Tror Bielsa varierer fra 3 til 4 bak hvilket motstand vi møter. Han har vel gjort det tidligere? Tror nevnte spillere kan fungere i en treer. Viktigste mener jeg er at Pontus får fri rolle på def dødballer. Vi blir for enkle å ta ut hvis ikke, slik laget er PR idag.
Også en meget god grunn til at midtspissen vår bør kunne ta for seg på def dødballer, altså, vi trenger en midtspiss med fysikk og høyde. Var stor forskjell på jobben wood gjorde kontra lasogga. <- "stor", men mindre atletisk enn Wood
« Siste redigering: Juli 23, 2018, 18:47:37 av leedslife »

Jon R

Ja han er en fantastisk spiller. Virker som han har mentaliteten også.
Selv synes jeg det er noe veldig spennende med pearce også. Mulig han trenger litt mer kjøtt på kroppen?

Tror Bielsa varierer fra 3 til 4 bak hvilket motstand vi møter. Han har vel gjort det tidligere? Tror nevnte spillere kan fungere i en treer. Viktigste mener jeg er at Pontus får fri rolle på def dødballer. Vi blir for enkle å ta ut hvis ikke, slik laget er PR idag.
Også en meget god grunn til at midtspissen vår bør kunne ta for seg på def dødballer, altså, vi trenger en midtspiss med fysikk og høyde. Var stor forskjell på jobben wood gjorde kontra lasogga. <- "stor", men mindre atletisk enn Wood
Hvem tenker du på her? 
Jon R.