Skrevet av Emne: Ex-spiller: Barry Douglas  (Lest 26261 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Ny spiller: Barry Douglas
« Svar #60 på: August 27, 2018, 15:15:00 »
Snakker ikke ned Taylor ved å si at Douglas er bedre  :)

Runar

Sv: Ny spiller: Barry Douglas
« Svar #61 på: August 27, 2018, 15:22:18 »
Snakker ikke ned Taylor ved å si at Douglas er bedre  :)

Douglas er den venstrebacken vi har ventet på i årevis? Jeg tolket det som at vi ikke hadde hatt en god venstreback på mange år. 
 

B_Ød

Sv: Ny spiller: Barry Douglas
« Svar #62 på: August 27, 2018, 15:25:30 »
vet ikke hvem som er best av dem jeg, men savnet er ikke like kraftig lengre, det er jeg glad for.
Ups & Ups!!

Hallgeir *

Sv: Spiller: Barry Douglas
« Svar #63 på: September 13, 2018, 22:05:55 »
Kanskje blir Millwal-kampen den første med mål av Douglas?

Her må vi ha hjelp fra alle mulige hold. Herunder frispark-spesialister. ☺
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Spiller: Barry Douglas
« Svar #64 på: September 18, 2018, 13:33:32 »
Lufcdata

Barry Douglas has won 22 tackles this season, only Joe Allen (27) has managed more in the @SkybetChamp in 2018/19.  #LUFC #MOT


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Barry Douglas
« Svar #65 på: Oktober 03, 2018, 19:43:18 »

Buddy

Sv: Spiller: Barry Douglas
« Svar #66 på: Oktober 03, 2018, 20:48:04 »
Se der ja, endelig en negativ ting som kan formidles som kontrast til begeistringsrusen alle andre er i.
Vi krysser fingra for at det ikke er så gæernt.

GeirO

Sv: Spiller: Barry Douglas
« Svar #67 på: Oktober 03, 2018, 20:51:18 »
Tom Pearce er klar som et egg.
MOT

Promotion 2010

Sv: Spiller: Barry Douglas
« Svar #68 på: Oktober 03, 2018, 22:13:34 »
Se der ja, endelig en negativ ting som kan formidles som kontrast til begeistringsrusen alle andre er i.
Vi krysser fingra for at det ikke er så gæernt.

6 innlegg fra h.b siden 12.september!

Tyder på at det går fantastisk med Leeds United!  8)

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Barry Douglas
« Svar #69 på: Oktober 03, 2018, 22:16:29 »
Se der ja, endelig en negativ ting som kan formidles som kontrast til begeistringsrusen alle andre er i.
Vi krysser fingra for at det ikke er så gæernt.

6 innlegg fra h.b siden 12.september!

Tyder på at det går fantastisk med Leeds United!  8)

 ;)

Svaret er enkelt. Nå har vi fått den coachen en klubb som Leeds trenger. og da går det bedre

Promotion 2010

Sv: Spiller: Barry Douglas
« Svar #70 på: Oktober 03, 2018, 22:20:52 »
Se der ja, endelig en negativ ting som kan formidles som kontrast til begeistringsrusen alle andre er i.
Vi krysser fingra for at det ikke er så gæernt.

6 innlegg fra h.b siden 12.september!

Tyder på at det går fantastisk med Leeds United!  8)

 ;)

Svaret er enkelt. Nå har vi fått den coachen en klubb som Leeds trenger. og da går det bedre


DET er riktig innstilling!

Jeg var ganske forbannet underveis og etter Sheff Wed, men så talte jeg poengene etter to Derbies mot dem og Hull. 4 poeng i de to bortekampene er meget bra!

Og SPILLET = fantastisk!

Les Moscowhites match-referat i Hull-tråden! Vi har virkelig en unik trener!!!  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Spiller: Barry Douglas
« Svar #71 på: Oktober 03, 2018, 22:52:31 »
Se der ja, endelig en negativ ting som kan formidles som kontrast til begeistringsrusen alle andre er i.
Vi krysser fingra for at det ikke er så gæernt.

6 innlegg fra h.b siden 12.september!

Tyder på at det går fantastisk med Leeds United!  8)

 ;)

Svaret er enkelt. Nå har vi fått den coachen en klubb som Leeds trenger. og da går det bedre


DET er riktig innstilling!

Jeg var ganske forbannet underveis og etter Sheff Wed, men så talte jeg poengene etter to Derbies mot dem og Hull. 4 poeng i de to bortekampene er meget bra!

Og SPILLET = fantastisk!

Les Moscowhites match-referat i Hull-tråden! Vi har virkelig en unik trener!!!  :D
h.b har nok rett her også! At Christiansen og Heckingbottom ikke var gode nok, var det vel få andre som var like tydelige på. Samtidig tror jeg de begge kan bli gode i fremtiden, men som Radri sa selv, vi har ikke tid til slikt  ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Barry Douglas
« Svar #72 på: Oktober 04, 2018, 09:08:28 »
Se der ja, endelig en negativ ting som kan formidles som kontrast til begeistringsrusen alle andre er i.
Vi krysser fingra for at det ikke er så gæernt.

6 innlegg fra h.b siden 12.september!

Tyder på at det går fantastisk med Leeds United!  8)

 ;)

Svaret er enkelt. Nå har vi fått den coachen en klubb som Leeds trenger. og da går det bedre


DET er riktig innstilling!

Jeg var ganske forbannet underveis og etter Sheff Wed, men så talte jeg poengene etter to Derbies mot dem og Hull. 4 poeng i de to bortekampene er meget bra!

Og SPILLET = fantastisk!

Les Moscowhites match-referat i Hull-tråden! Vi har virkelig en unik trener!!!  :D
h.b har nok rett her også! At Christiansen og Heckingbottom ikke var gode nok, var det vel få andre som var like tydelige på. Samtidig tror jeg de begge kan bli gode i fremtiden, men som Radri sa selv, vi har ikke tid til slikt  ;D
Godt sagt. Bielsa er på en annen planet enn de foregående trenerne. Det er gode tider!

Jon R

Sv: Spiller: Barry Douglas
« Svar #73 på: Oktober 04, 2018, 14:36:27 »
Se der ja, endelig en negativ ting som kan formidles som kontrast til begeistringsrusen alle andre er i.
Vi krysser fingra for at det ikke er så gæernt.

6 innlegg fra h.b siden 12.september!

Tyder på at det går fantastisk med Leeds United!  8)

 ;)

Svaret er enkelt. Nå har vi fått den coachen en klubb som Leeds trenger. og da går det bedre


DET er riktig innstilling!

Jeg var ganske forbannet underveis og etter Sheff Wed, men så talte jeg poengene etter to Derbies mot dem og Hull. 4 poeng i de to bortekampene er meget bra!

Og SPILLET = fantastisk!

Les Moscowhites match-referat i Hull-tråden! Vi har virkelig en unik trener!!!  :D
h.b har nok rett her også! At Christiansen og Heckingbottom ikke var gode nok, var det vel få andre som var like tydelige på. Samtidig tror jeg de begge kan bli gode i fremtiden, men som Radri sa selv, vi har ikke tid til slikt  ;D
Lol; etterhvert som kampene gikk ble vel majoriteten klare på at verken TC eller PH var gode nok. Ã… spy ut negative prediksjoner før det er sparket en ball er det enkleste av alle øvelser. Statistisk sett er jo sjansen for at man får rett overveldende, uansett ansettelse. Problemet med den innstillingen er at verken Don Revir og DOL burde vært ansatt.
Jon R.

Killa

Sv: Spiller: Barry Douglas
« Svar #74 på: Oktober 04, 2018, 14:46:18 »
Off topic her nå...?

Noen som vet noe mer om skaden til vår eminente venstreback?

Annesj

Sv: Spiller: Barry Douglas
« Svar #75 på: Oktober 04, 2018, 14:55:07 »
Off topic her nå...?

Noen som vet noe mer om skaden til vår eminente venstreback?

Ikke tilgjengelig mot Brentford sier bielsa
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

RoarG

Sv: Spiller: Barry Douglas
« Svar #76 på: Oktober 29, 2018, 15:59:11 »
Douglas spiller mot Wigan? Han fikk i alle fall 60 minutter i dagens U-23 kamp mot Hull City. I så fall svært gledelig. Venstreback-plassen har vært Leeds' akkilevs-hæl i hans fravær.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-live-u23s-douglas-15343001
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: Spiller: Barry Douglas
« Svar #77 på: Oktober 30, 2018, 10:09:08 »
Douglas spiller mot Wigan? Han fikk i alle fall 60 minutter i dagens U-23 kamp mot Hull City. I så fall svært gledelig. Venstreback-plassen har vært Leeds' akkilevs-hæl i hans fravær.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-live-u23s-douglas-15343001
Løser venstreback-problemet vårt, men hva gjør vi på høyreback med Ayling og Berardi ute?  ::) ::)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Barry Douglas
« Svar #78 på: Oktober 30, 2018, 10:17:22 »
Douglas spiller mot Wigan? Han fikk i alle fall 60 minutter i dagens U-23 kamp mot Hull City. I så fall svært gledelig. Venstreback-plassen har vært Leeds' akkilevs-hæl i hans fravær.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-live-u23s-douglas-15343001
Løser venstreback-problemet vårt, men hva gjør vi på høyreback med Ayling og Berardi ute?  ::) ::)

Bruker en av unggutta

Runar

Sv: Spiller: Barry Douglas
« Svar #79 på: Oktober 30, 2018, 14:10:10 »
Douglas spiller mot Wigan? Han fikk i alle fall 60 minutter i dagens U-23 kamp mot Hull City. I så fall svært gledelig. Venstreback-plassen har vært Leeds' akkilevs-hæl i hans fravær.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-live-u23s-douglas-15343001
Løser venstreback-problemet vårt, men hva gjør vi på høyreback med Ayling og Berardi ute?  ::) ::)

Bruker en av unggutta

Det er Dallas, Shackleton eller Grott som er alternativene. Shackleton klarte seg jo borte mot Swansea, ikke feilfri, men det var jo også mot et av de beste lagene i divisjonen. Så jeg tenker at han klarer seg i flere av de kampene som kommer når før jul, men at vi nok er prisgitt Dallas fra start.
 

Annesj

Sv: Spiller: Barry Douglas
« Svar #80 på: Oktober 30, 2018, 14:13:27 »
Håper på Shackleton. Spennende talent
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: Spiller: Barry Douglas
« Svar #81 på: November 11, 2018, 14:03:40 »
Leeds United defender Barry Douglas apologises for reaction to West Brom substitution

Leeds United defender Barry Douglas has apologised following Saturday evenings 4-1 Championship defeat to West Brom at the Hawthorns.

Updated: 10:08 Sunday 11 November 2018
Published: 21:13 Saturday 10 November 2018

Douglas, who was replaced by Jack Harrison in the 73rd minute of the game, reacted badly to being substituted as he exchanged words with the Leeds bench.

Leeds United defender Barry Douglas.
Leeds United defender Barry Douglas.
The Scot though has apologised for his actions, tweeting after the game: "Wake up call that for every one of us but can’t dwell on it, I apologise for my reaction at being substituted it was unprofessional of me.

"I was just disappointed at the score and emotions got the better of me, we will be back after the break stronger."

United fell to a disappointing defeat as goals from Hal Robson-Kanu, Matt Phillips, Harvey Barnes and Dwight Gayle condemned the Whites to a third defeat of the season and Marcelo Bielsa's biggest so far.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Spiller: Barry Douglas
« Svar #82 på: Januar 01, 2019, 21:11:25 »
Douglas unnskylder egen innsats i Leeds-trøya. Mener han ikke har spilt godt nok.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-barry-douglas-form-15617715
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Sv: Spiller: Barry Douglas
« Svar #83 på: Januar 01, 2019, 22:02:47 »
Douglas unnskylder egen innsats i Leeds-trøya. Mener han ikke har spilt godt nok.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-barry-douglas-form-15617715

Vært uvanlig svak de to siste synes jeg. Men ingenting i forhold til han på høyre backen. Skulle jo tro han knapt hadde spilt fotball slik det så ut idag. Er jo direkte alarmerende.

 Men satser på at han er tilbake på sitt beste mot Derby.
Synd frisparket ikke gikk inn idag.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Barry Douglas
« Svar #84 på: Februar 20, 2019, 18:06:00 »
Leeds United defender Barry Douglas hails 'unique' atmosphere in Marcelo Bielsa's squad

Phil Hay
Published: 17:17 Tuesday 19 February 2019
 Leeds United defender Barry Douglas.
Leeds United defender Barry Douglas.
Barry Douglas admitted he was experiencing a “unique” atmosphere at Leeds United as he set his sights on a second Championship promotion in two seasons.


The left-back, who claimed a title medal with Wolverhampton Wanderers last term, said the camaraderie at Leeds was “something you rarely come by in your career” and insisted the club would not be unsettled by the results which knocked them off the top of the table on Saturday.

United had no game at the weekend following the postponement of their trip to Queens Park Rangers and dominant wins for Norwich City and Sheffield United left Marcelo Bielsa’s side in third place on goal difference.

Leeds will attempt to respond at home to out-of-form Bolton Wanderers on Saturday and Douglas is pushing to return to contention after another minor injury setback.

The 29-year-old was a major part of the Wolves team who strolled to the title last season, narrowly failing to make the Championship team of the year, but Wanderers agreed to sell him to Leeds for £3m after reaching the Premier League.

Douglas refused to draw comparisons between the two campaigns, telling LUTV: “It’s different teams and I’ve had this question 100 times but you can’t compare.

“What we’ve got this season is special and unique. The spirit we’ve got is something you rarely come by in your career. It’s a special time and hopefully we can create special memories.”

Muscular issues have restricted Douglas to one appearance since New Year’s Day and his slot at left-back has been claimed by Gjanni Alioski in his absence.

Douglas was continuing to work on his fitness while most of Bielsa’s squad took four days off last week, bidding to put himself in the frame for the place in the squad against Bolton.

The defender believes Bielsa’s players will benefit from time away, saying: “It’s been a demanding period. Going into Christmas you exert a lot of physical and mental energy so it’s good to get a few days to reset, regroup and refocus.

“I’m hopefully not far away. It’s hard for me because I’m watching as a spectator but also as one of the boys, on edge. I want to be part of it and it’s difficult because there’s nothing I can do to help.”

The Championship’s top three are separated by just two points, with Norwich out in front after routing Bolton 4-0 last weekend.

Douglas said: “It’s hard not to look at results but I don’t think it influences how we go about our business or how we look at a game.

“First and foremost it’s about ourselves and how we get on. That’s all we’re focusing on, not how other teams get on.”
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Spiller: Barry Douglas
« Svar #85 på: Mars 16, 2019, 23:31:46 »
Hvor var markeringen til Douglas ved målet mot Sheff Utd? Spilte ikke han venstreback og burde markert målscorer.? Han kom løpende på etterskudd. Alle gir Cooper er skylda for målet, men Sharp hadde ikke fri vei til mål da han lurte Cooper. Med Douglas på plass kunne målet vært unngått.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Barry Douglas
« Svar #86 på: Mars 17, 2019, 08:19:33 »
Hvor var markeringen til Douglas ved målet mot Sheff Utd? Spilte ikke han venstreback og burde markert målscorer.? Han kom løpende på etterskudd. Alle gir Cooper er skylda for målet, men Sharp hadde ikke fri vei til mål da han lurte Cooper. Med Douglas på plass kunne målet vært unngått.

Jo, han var totalt fraværende.

Jeg stiller store spørsmålstegn ved hans taktiske valg i en kamp vi IKKE kan tape. Han var vel sjeldnere på egen banehalvdel enn på motstandernes.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Spiller: Barry Douglas
« Svar #87 på: Mars 17, 2019, 08:37:55 »
Hvor var markeringen til Douglas ved målet mot Sheff Utd? Spilte ikke han venstreback og burde markert målscorer.? Han kom løpende på etterskudd. Alle gir Cooper er skylda for målet, men Sharp hadde ikke fri vei til mål da han lurte Cooper. Med Douglas på plass kunne målet vært unngått.

Jo, han var totalt fraværende.

Jeg stiller store spørsmålstegn ved hans taktiske valg i en kamp vi IKKE kan tape. Han var vel sjeldnere på egen banehalvdel enn på motstandernes.

Kanskje det mer er trenerens taktiske valg...
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Barry Douglas
« Svar #88 på: Mars 17, 2019, 09:59:36 »
Hvor var markeringen til Douglas ved målet mot Sheff Utd? Spilte ikke han venstreback og burde markert målscorer.? Han kom løpende på etterskudd. Alle gir Cooper er skylda for målet, men Sharp hadde ikke fri vei til mål da han lurte Cooper. Med Douglas på plass kunne målet vært unngått.

Jo, han var totalt fraværende.

Jeg stiller store spørsmålstegn ved hans taktiske valg i en kamp vi IKKE kan tape. Han var vel sjeldnere på egen banehalvdel enn på motstandernes.

Kanskje det mer er trenerens taktiske valg...

Godt mulig han fikk beskjed om å stå høyt, men har er absolutt ikke Duracell som Alioski og må vel ta høyde for det i sin egen opptreden!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Spiller: Barry Douglas
« Svar #89 på: Mars 17, 2019, 10:17:08 »
Blir feil å laste Douglas her. På tampen så jager vi utligning og da skal vi ha mange spillere på motstanders banehalvdel. At vi får en overgang i mot er en kalkulert risiko, og helt korrekt. Jeg hadde ihvertfall blitt forbanna hvis begge backene sto lavt i banen når vi trenger et mål.

Vi har virkelig savnet innleggsfoten til Douglas. For verken Alioski eller Harrison har en kvalitetsfot som ham.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.