Skrevet av Emne: Kamp:Carabao Cup 1.r vs Bolton Wanderers @Elland Road tirsdag 14/8 2018, 20.45  (Lest 24793 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lucas the Kop Cat

Pontus litt rusten i touchen. Trenger kamptrening.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Xern

Pontus Jansson har vært rusten idag ja. Shackleton ser ut som en barneskolegutt, men fyren gjør seg aldeles ikke bort på banen. Han har imponert meg hittil
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

auren

Snytt for straffe?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Xern

Snytt for straffe?

auren
Føler den er ok å ikke gi straffe på. Blir jo skutt i armen, vanskelig for forsvarer
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

stian

Nå er Saiz i den flytsonen hvor nesten alt han prøver på bare fungerer. Samtidig som ER synger «We’ve got Saiz, Samuel Saiz...». Tipper han trives godt for tiden

raggen

Jansson med ny stygg miss. Har vært veldig svak så langt.

auren

vært nonchelang og hatt ett par dårlige situasjoner. ikke bra til han og være
Forever Leeds United!!!!!!!!

RoarG

Pontus litt rusten i touchen. Trenger kamptrening.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk
Absolutt. Spoiler alert, han får ikke min MOTM-stemme. Saiz derimot, for en spiller. Trodde sjansen hadde blitt skuslet bort. Men, vi leker jo med Bolton.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Pontus litt rusten i touchen. Trenger kamptrening.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

All trening utføres med ball, ofte intenst og under press. Vi bør forvente mer av han.

Men det kommer nok  :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Pontus litt rusten i touchen. Trenger kamptrening.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk
Absolutt. Spoiler alert, han får ikke min MOTM-stemme. Saiz derimot, for en spiller. Trodde sjansen hadde blitt skuslet bort. Men, vi leker jo med Bolton.
Ja, var grundig irritert allerede :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Strålende blokk Jansson!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Xern

Noen som vet om Bolton stiller med A-lag eller benkeslitere? Vi rundspiller jo gjengen
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Eriksen55

Pontus litt rusten i touchen. Trenger kamptrening.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk
Absolutt. Spoiler alert, han får ikke min MOTM-stemme. Saiz derimot, for en spiller. Trodde sjansen hadde blitt skuslet bort. Men, vi leker jo med Bolton.

Føler vi leker ja. Litt rolig med bremsen på, før vi trykker på noe voldsomt!

Herlig å se på!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
 
@TV2Wikestad
 13m
13 minutes ago

Da er Patrick Bamford i gang. Sikkert satt. Spennende å se hvor langt dette Leeds-laget kan nå i Ligacupen.
Kan sikkert sjokkere et par Premier League-lag #2pl


5 minutes ago
Leeds dundrer på. I øyeblikket er det sånn at motstanderne må føle at de rett og slett møter en overmakt allerede fra avspark. Spent på å se om dette holder gjennom et tett kampprogram og en lang vinter #flnor


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Noen som vet om Bolton stiller med A-lag eller benkeslitere? Vi rundspiller jo gjengen
10 bytter fra de som startet lørdag, visstnok
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Ser ut til at Roberts er en spennende signering. Jobber vannvittig, rask og leken!

GeirO

Shackleton er ung og lovende, men deler ikke synet med mange her om at han spiller så bra. Taper dueller og slår mange feilpasninger. Men har får mer erfaring i slike kamper.
MOT

Xern

Shackleton er ung og lovende, men deler ikke synet med mange her om at han spiller så bra. Taper dueller og slår mange feilpasninger. Men har får mer erfaring i slike kamper.
Har hatt noen feilpasninger, hvor jeg føler tanken bak pasningen var god. Men er uenig i at han taper dueller?
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Xern

Pause, god omgang!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

auren

Pause. 2-0. Overlegen omgang av Leeds. Saiz stor maestro. Bamford god. Phillips god. Roberts lite synlig og skuffende. Jansson svak. Harrison spennende. Resten av laget solid.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Shackleton er ung og lovende, men deler ikke synet med mange her om at han spiller så bra. Taper dueller og slår mange feilpasninger. Men har får mer erfaring i slike kamper.
Har hatt noen feilpasninger, hvor jeg føler tanken bak pasningen var god. Men er uenig i at han taper dueller?

Alle har feilpassninger. Syntes han er bra jeg. Defensivt en klippe. At han taper flere dueller enn han vinner mot Donaldson er vel ikke unaturlig.


leedslife

enorm phillips. Er som vi spiller med en mann ekstra. For en jobb han gjør. Minner om Makelele/Zidane ev Phillips/Saiz 8)

TK20

Artig omgang. Gøy å se at vi trøkker på for å vinne, og at «reservene» ønsker å vise seg frem.

Jansson med et par farlige avleveringer, Roberts får til lite med ball. Saiz som vanlig eksepsjonell med ball og Bamford scorer et klassemål. Mye prat om Shackleton, men jeg synes Pearce har vært bedre. Har veldig trua på ham. Bedre sveis i år også!

RoarG

Vi driver stort sett og passer ballen rundt Bolton, som ikke virker å ha noe mottrekk mot spillet til Leeds. Tror Saiz byttes ut, enten i pausen eller etter timen spilt. Kan fort komme flere Leeds-scoringer her.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Ayling, Phillips og Saiz strålende. Pontus rusten. Tyler Roberts kan jeg ikke skjønne skal komme ut igjen etter pause.
 

HåvardK

Ser ut til at Roberts er en spennende signering. Jobber vannvittig, rask og leken!
Vår svakeste i første omgang, syns jeg. Men positiv på et brudd, samt en god defensiv involvering.
Harrison og Baker er derimot spennende. Og Bamford.

Blank_File

Nok en flott omgang av Leeds. Helt utrolig. Noen observasjoner bedømt på en omgang:
Baker bør være bak Klich i køen. Klich ser et hall bedre ut så langt.
Roberts er ikke heller helt kampklar enda. Ikke rart selvsagt, etter en så langt skade. Men noen fine tendser.
Bamford ser og føles som jeg håpet og trodde. Men har sikkert enda litt igjen på formen.
Pontus ser veldig rusten ut. Tror ikke han får plass på lørdag.
Begge wingbackene våre ser spennende ut, selvsagt tatt forventninger med i betraktningen.
Ayling ser også ut til å funke veldig fint med så god støtte fra midtbanen
Phillips og Saiz fortsetter å imponere utrolig.
Harrisson ser også bra ut.

Generelt er jo presset på Bolton kanskje et lite hakk lavere enn mot Stoke og Derby, men likevel føles det trygt. Det blir individuelle tabber som eventuelt ødelegger dette for oss. Full kontroll.

RoarG

Ayling, Phillips og Saiz strålende. Pontus rusten. Tyler Roberts kan jeg ikke skjønne skal komme ut igjen etter pause.
La han stå. Trenger kamptrening.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Artig omgang. Gøy å se at vi trøkker på for å vinne, og at «reservene» ønsker å vise seg frem.

Jansson med et par farlige avleveringer, Roberts får til lite med ball. Saiz som vanlig eksepsjonell med ball og Bamford scorer et klassemål. Mye prat om Shackleton, men jeg synes Pearce har vært bedre. Har veldig trua på ham. Bedre sveis i år også!
Føler jeg ikke har sett så mye av Pearce, men det er jo ofte positivt for en venstreback, betyr jo at han gjør jobben sin uten mye klabb og babb. Hadde et nydelig innlegg tidlig i omgangen, da.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

HåvardK

Ayling, Phillips og Saiz strålende. Pontus rusten. Tyler Roberts kan jeg ikke skjønne skal komme ut igjen etter pause.
Enig. Kalvin har vel ikke slått en feilpasning i år? ENORMT hvor han har tatt opp hansken.
Nesten så jeg håper Saiz får hvile, rett og slett for at andre skal få prøve seg på den plassen. Ikke umulig at Baker kan fylle rollen.