Skrevet av Emne: Kamp:Carabao Cup 1.r vs Bolton Wanderers @Elland Road tirsdag 14/8 2018, 20.45  (Lest 24742 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Siden folk allerede har begynt å spekulere i lagoppstillingen til denne kampen i en annen tråd, fant jeg det like godt å starte kamptråden for denne kampen. Det har skjedd en del drastiske regelendringer for denne turneringen. Den regelendringen man bør bite seg merke i først som sist er at ekstraomgangene bortfaller. Det betyr: ved uavgjort etter 90 minutter går man rett på straffespark-konkurransen. Dette ble vedtatt i juni etter sterkt ønske fra spillerne. Verdt å merke seg er at seedingen bortfaller, slik at man kan trekke et hvilket som helst lag i 2. runde.
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/here-are-the-carabao-cup-rule-changes-leeds-united-fans-need-to-know-about-1-9297866

Utfall? Who knows. Vet at Leeds kommer til å bytte mange spillere fra de to første kampene. Hva Bolton gjør vet jeg ikke. Får allikevel våge å være optimist, og tippe Leeds-seier. Skal vi si 2-1? Målscorere venter jeg med å tippe til jeg ser lagoppstillingen.
« Siste redigering: Oktober 05, 2018, 07:23:32 av Promotion 2010 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Annesj

Gjetter på dette laget:

               Blackman

Ayling, Jansson, Cooper, Pearce

       Phillips, Shackleton

Roberts     Baker       Harrison
               
               Bamford
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kato

5-0 Flowen fortsetter.
 

Annesj

5-0 Flowen fortsetter.

Håper jo det, men Bolton har startet ses meget bra de også med sterk borteseier mot albion(selvom de ble kjørt hardt av albion) og 2-2 mot Bristol city. Vrient å hvite hvor mye bolton bytter og hvor mye byttene våre vil bety. Ingen enkel første kamp i carabaos første runde dette.Tipper dog 3-1. Mål av Bamford, Roberts å jansson
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

stian

Bolton har helt klart overrasket positivt. Denne kampen er litt skummel siden spillere og fans nok begynner å få høye forventninger til at vi skal være klart bedre enn lag som Bolton. På den annen side: Hvis vi trenger en brutal påminnelse om at det ikke bare er å hente seire mot antatt svakere lag, så kan vi gjerne gjøre unna den lærdommen i cupen.

I år bryr jeg meg absolutt null om cupene. Det er KUN serien som teller. Vil gjerne at Bielsa bruker denne kampen til å fortsette å bygge relasjoner i førstelaget, men deretter kan det gjerne være U23 som spiller cupkamper.

Eriksen55

Satse på tap?

Med tidlig utgang i begge cuper så spiller vi bare 48 kamper i år  :o

Tipper vi vinner 6-1 8)

stian

Satse på tap?

Med tidlig utgang i begge cuper så spiller vi bare 48 kamper i år  :o

Tipper vi vinner 6-1 8)

Satse på seier i Championship

RoarG

Bielsa satser som sagt på store utskiftninger til kveldens kamp.
https://leeds.vitalfootball.co.uk/early-leeds-team-news-revealed-for-bolton-clash/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Håper vi beholder noen av våre beste i 11éren kveld.
Berardi/Cooper og Phillips f.eks.
Viktig at vi maler videre nå og får mestringsfølelse og selvtilitt. Vi har bommet stygt på cupkamper tidligere og da kommer fort minnene tilbake.

Tror vi vinner knepent 2-1. Bolton blir skumle de.
Blir spennende å se hvordan Pontus og Bamford spiller kveld. Viktig at de forstår systemet og presterer som de andre. Høsten kommer fort.
Har også tro på at Shackleton faktisk kan klare å spille seg til fast plass løpet av sesongen. Synes han virket MEGET pigg på høyreback i pre-season og et solid innhopp sist.
Minner litt om Lewis Cook. Liten, fotrapp og sikker med ballen. Morsomt med en darkhorse som kommer opp og skinner.
De fleste hadde vel trodd at Clarke, Edmondson, Rey stod foran i køa tidligere i sommer.


Roberts og Bamford for oss. Blir vel fort Murphy for Bolton? :o
Kjører vi over de og vinner med 3-4 mål ikveld må jeg gå til innkjøp av noe sterke beroligende. Det blir for mye å ta inn over seg.

auren

Det blir nok en jevn kamp som fort kan gå til straffer. Heldigvis er det ikke ekstraomganger lenger i denne cupen.

Tipper følgende lag:

Blackman - Shackleton, Pontus, Cooper, Pearce - Phillips - Roberts, Klich, Baker, Harrison - Bamford
Subs: BPF, Berardi, Ayling, Saiz, Roofe, Edmondson og Alioski

Resultat: 2-2 (Vi vinner på straffekonk). Mål av Roberts og Baker.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Håper vi beholder noen av våre beste i 11éren kveld.
Berardi/Cooper og Phillips f.eks.
Viktig at vi maler videre nå og får mestringsfølelse og selvtilitt. Vi har bommet stygt på cupkamper tidligere og da kommer fort minnene tilbake.

Tror vi vinner knepent 2-1. Bolton blir skumle de.
Blir spennende å se hvordan Pontus og Bamford spiller kveld. Viktig at de forstår systemet og presterer som de andre. Høsten kommer fort.
Har også tro på at Shackleton faktisk kan klare å spille seg til fast plass løpet av sesongen. Synes han virket MEGET pigg på høyreback i pre-season og et solid innhopp sist.
Minner litt om Lewis Cook. Liten, fotrapp og sikker med ballen. Morsomt med en darkhorse som kommer opp og skinner.
De fleste hadde vel trodd at Clarke, Edmondson, Rey stod foran i køa tidligere i sommer.


Roberts og Bamford for oss. Blir vel fort Murphy for Bolton? :o
Kjører vi over de og vinner med 3-4 mål ikveld må jeg gå til innkjøp av noe sterke beroligende. Det blir for mye å ta inn over seg.

Kjører vi over dem i Bielsa-style med en helt nykomponert ellever sender vi i alle fall et skremmeskudd av dimensjoner til topplagene i divisjonen. Tror ikke helt på at det kommer til å skje jeg heller, men da vil det i så fall bety at spillestilen har nådd ut til hele stallen. DA begynner vi å få god grunn til å ta av :)

Bjorn

Håper vi beholder noen av våre beste i 11éren kveld.
Berardi/Cooper og Phillips f.eks.
Viktig at vi maler videre nå og får mestringsfølelse og selvtilitt. Vi har bommet stygt på cupkamper tidligere og da kommer fort minnene tilbake.

Tror vi vinner knepent 2-1. Bolton blir skumle de.
Blir spennende å se hvordan Pontus og Bamford spiller kveld. Viktig at de forstår systemet og presterer som de andre. Høsten kommer fort.
Har også tro på at Shackleton faktisk kan klare å spille seg til fast plass løpet av sesongen. Synes han virket MEGET pigg på høyreback i pre-season og et solid innhopp sist.
Minner litt om Lewis Cook. Liten, fotrapp og sikker med ballen. Morsomt med en darkhorse som kommer opp og skinner.
De fleste hadde vel trodd at Clarke, Edmondson, Rey stod foran i køa tidligere i sommer.


Roberts og Bamford for oss. Blir vel fort Murphy for Bolton? :o
Kjører vi over de og vinner med 3-4 mål ikveld må jeg gå til innkjøp av noe sterke beroligende. Det blir for mye å ta inn over seg.

Kjører vi over dem i Bielsa-style med en helt nykomponert ellever sender vi i alle fall et skremmeskudd av dimensjoner til topplagene i divisjonen. Tror ikke helt på at det kommer til å skje jeg heller, men da vil det i så fall bety at spillestilen har nådd ut til hele stallen. DA begynner vi å få god grunn til å ta av :)

Skal vel godt gjøres å rulle over dette laget og. Men det som evt taler for oss er hjemmebanen, og at de som kommer inn er drillet i samme stil og vil nok prøve sitt beste for å imponere nok til å havne i førstellver. En annen ting er at Bolton ikke nødvendigvis kommer med sitt mest toppede lag heller.

Velger å tro det blir en jevn batalje og at vi til slutt kommer seirende ut. Hadde vært kult å måle oss mot PL motstand i neste runde.  8)
Marching On! 4276

LEO

Viasat sport 1 sender kampen :-*
 

Kickthemdown

Viasat sport 1 sender kampen :-*
Jøss- Det trodde jeg ikke. Kjempebra - Bolton får kjørt seg i dag.

RoarG

Viasat sport 1 sender kampen :-*
Jøss- Det trodde jeg ikke. Kjempebra - Bolton får kjørt seg i dag.
Håper det. Blir mange utskiftninger.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Annesj

Håper vi beholder noen av våre beste i 11éren kveld.
Berardi/Cooper og Phillips f.eks.
Viktig at vi maler videre nå og får mestringsfølelse og selvtilitt. Vi har bommet stygt på cupkamper tidligere og da kommer fort minnene tilbake.

Tror vi vinner knepent 2-1. Bolton blir skumle de.
Blir spennende å se hvordan Pontus og Bamford spiller kveld. Viktig at de forstår systemet og presterer som de andre. Høsten kommer fort.
Har også tro på at Shackleton faktisk kan klare å spille seg til fast plass løpet av sesongen. Synes han virket MEGET pigg på høyreback i pre-season og et solid innhopp sist.
Minner litt om Lewis Cook. Liten, fotrapp og sikker med ballen. Morsomt med en darkhorse som kommer opp og skinner.
De fleste hadde vel trodd at Clarke, Edmondson, Rey stod foran i køa tidligere i sommer.


Roberts og Bamford for oss. Blir vel fort Murphy for Bolton? :o
Kjører vi over de og vinner med 3-4 mål ikveld må jeg gå til innkjøp av noe sterke beroligende. Det blir for mye å ta inn over seg.

Kjører vi over dem i Bielsa-style med en helt nykomponert ellever sender vi i alle fall et skremmeskudd av dimensjoner til topplagene i divisjonen. Tror ikke helt på at det kommer til å skje jeg heller, men da vil det i så fall bety at spillestilen har nådd ut til hele stallen. DA begynner vi å få god grunn til å ta av :)

Finnes ingenting som får meg til å ta av. Klok a skade. Men det ville vært utrolig moro!
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Er meldt om rundt 16.000 solgte billetter!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Deancore

Looking at the current squad I’d assume if we keep 2 players in the lineup from derby they’re the two positions he feels still need strengthening #lufc


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Lufcstats

Stat time: Leeds have a very good decent record over Bolton,  in the last 11 it’s W7 D3 L1 (we won’t mention that one defeat).

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

LUFCdata

Marcelo Bielsa: "Tomorrow, many players who haven't played so far will play - Blackman, Shackleton, Jansson, Pearce, Baker, Phillips, Roberts, Bamford and Harrison. These players will play tomorrow." #LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

dansale

Veldig spendt på Roberst :)
Forza Leeds!

samadhi

De Bock fikk også spillernummer. Er han ikke med i dag er det en grei bekreftelse på at han aldri spiller for Leeds igjen.

I tillegg har vi Ekuban og Anita i klubben ennå, men disse fikk ikke nummer og da er de vel utelukket.
marching on together,
derudaf forever...

GeirO

LUFCdata

Marcelo Bielsa: "Tomorrow, many players who haven't played so far will play - Blackman, Shackleton, Jansson, Pearce, Baker, Phillips, Roberts, Bamford and Harrison. These players will play tomorrow." #LUFC

Litt rart han nevner Phillips i denne settingen....
MOT

Eriksen55

LUFCdata

Marcelo Bielsa: "Tomorrow, many players who haven't played so far will play - Blackman, Shackleton, Jansson, Pearce, Baker, Phillips, Roberts, Bamford and Harrison. These players will play tomorrow." #LUFC

Litt rart han nevner Phillips i denne settingen....

Han sa Phillips, men det ble rettet til Roberts..

Tror likevel Phillips spiller. Få konkurenter på den plassen om dagen. Shaughnessy spilte bra i den rollen i går, men han starter på benken.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Adam Pope

Expecting more than 20k I’m told now so collect tickets early #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ibster

Leeds v Bolton: Blackman, Ayling, Jansson, Pearce, Shackleton, Baker, Phillips, Harrison, Saiz, Roberts, Bamford. #lufc

Leeds subs: Huffer, Berardi, De Bock, Shaughnessy, Klich, Alioski, Roofe.

Promotion 2010

Adam Pope

8 changes to the starting line-up and keeper Huffer, Shaughnessy & De Bock who all played for the U23s last night are on the bench. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Spennende lag. Ayling og Jansson stoppere ser det ut til. Blir kjekt å følge med på Baker, Roberts, Harrison og Bamford.

Tror vi drar i land en seier i kveld. Mange spillere her som ønsker å prestere!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Simon O’Rourke

Samu Saiz is Leeds' oldest player tonight at the grand old age of 27.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973