Skrevet av Emne: Kamp: vs Middlesbrough @ Elland Road, fredag 31/8 2018, kl 20.45 på Sky TV  (Lest 32946 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Vi må slutte å spille de lange fra stopperne. Dette Boro-laget må vi få ut på tur, særlig fireren bak. Blir plass etter hvert.

Virket som vi var inne på noe de siste 10 minuttene. Litt mer tempo og presisjon.

Det er nok ikke planen å slå de lange. Boro forsvarer seg bra og får det akkurat som dem vil. Vi trenger ikke mange sjanser før den sitter, og Boro kommer til å gå seg bort i løpet av kampen. Da gjelder det å benytte muligheten!

Roofe har ikke hatt en enkel jobb. Det han har gjort har vært bra, men blir litt alene og lite innvolvert. Er dette dagen for Bamford å score sitt første ligamål for Leeds mot gamleklubben?

leedslife

Står det skrevet i stjernene at Bamford kommer inn å setter vinnermålet?:O
Håper det, men altfor ofte så har jo gamle Leedsspillere senket oss. Frykter et mål av Howson >:(

Så faktisk den sjansen hans i beg av første i mål
Ev selvmål av Ayala og Bamford 2-0:-)

raggen

får ikke til spillet vårt og roofe blir veldig ensom. sett lite til harrison som nok blir bytta ut

Har jo ingen å sette inn. Roberts er svakere. Synes ikke Harrison har vært så svak. Like svakt på motsatt kant. Vi sliter offansivt uten Pablo.

Selvsagt mulig å ta ut Harrison og sette inn Bamford, der han bytter spissplass med Roofe.

auren

hva med faktisk kjøre de begge to på banen,roofe/bamford og mikse litt med på to på topp og roofe på kant
Forever Leeds United!!!!!!!!

Eriksen55

Synes Berardi fremfor Jansson er et merkelig valg i denne kampen.. Sitter med hjertet i halsen på hver dødball imot.

Ikke vært grunn til bekymring enda  :)

RoarG

får ikke til spillet vårt og roofe blir veldig ensom. sett lite til harrison som nok blir bytta ut

Syns faktisk dette er det beste jeg har sett av Harrison i hvitt.
Enig. Denne hakkingen på Harrison forstår jeg ikke. Vært den beste av de to vingene. Til nå:
Keeper: BPF virker solid.
Forsvar: Mye rart. Cooper holder, Ayling feilpasser, Berardi OK, Douglas solid
Midtbane: Phillips gjør mye bra, Saiz opp og ned, Klich omtrent jevngod med Phillips.
Vinger: Alioski synes jeg er mye "borte", Harrison virker bra involvert, men savner at han utfordrer Fry mer.
Angrep: Roofe jobber som en galeislave på topp, men jeg synes han får altfor lite støtte.
Bytte? Ingen rett etter pause. Antar at Bamford kommer inn halvveis i omgangen, kanskje før hvis vi havner under.
Synes dette lukter 0-0. Men er redd for at vi stadig gir bort dødballer, og at vi blir straffet for det. Det er tydeligvis Boros game plan, å holde tett bakover, la Leeds løpe fra seg, og score kampens eneste mål på en dødball.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

får ikke til spillet vårt og roofe blir veldig ensom. sett lite til harrison som nok blir bytta ut

Syns faktisk dette er det beste jeg har sett av Harrison i hvitt.
Enig. Denne hakkingen på Harrison forstår jeg ikke. Vært den beste av de to vingene. Til nå:
Keeper: BPF virker solid.
Forsvar: Mye rart. Cooper holder, Ayling feilpasser, Berardi OK, Douglas solid
Midtbane: Phillips gjør mye bra, Saiz opp og ned, Klich omtrent jevngod med Phillips.
Vinger: Alioski synes jeg er mye "borte", Harrison virker bra involvert, men savner at han utfordrer Fry mer.
Angrep: Roofe jobber som en galeislave på topp, men jeg synes han får altfor lite støtte.
Bytte? Ingen rett etter pause. Antar at Bamford kommer inn halvveis i omgangen, kanskje før hvis vi havner under.
Synes dette lukter 0-0. Men er redd for at vi stadig gir bort dødballer, og at vi blir straffet for det. Det er tydeligvis Boros game plan, å holde tett bakover, la Leeds løpe fra seg, og score kampens eneste mål på en dødball.

Bra vurdering.

Mest skuffet over Saiz, for alle vet hva han er god for.
« Siste redigering: August 31, 2018, 21:59:16 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

auren

Der skulle Douglas vært utvist. Svak dommer i dag!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

oddball

Douglas med en stygg tackling, kunne faktisk vært rødt....
 

Cannavaro

Se still bilder av Ayala :  for en dritt sekk !!
MFLU - Miracles For Leeds United

Forever Whites

Hva er det med dommere og Ayala?  Kompenserer de fordi han må være noe av det styggeste "Gud" har skapt?
Medlem 94237

raggen

nå er vi heldig med både den ene og andre avgjøreslen fra dommeren.. ikke mye fotball nå:/
Forever Leeds United!!!!!!!!

Cannavaro

Bra forsøk Harrison, mer av dette !!  Thank u..
MFLU - Miracles For Leeds United

oddball

Berardi vs Ayala = Feige lag. Han er jo hode høyere. Dersom vi ikke slutter å gi bort dødballer vil vi få en imot.
 

auren

Vinner vi denne kampen blir jeg mektig imponert!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cannavaro

Fry ble "fried"  ! ;D ;D ;D
MFLU - Miracles For Leeds United

GeirO

får ikke til spillet vårt og roofe blir veldig ensom. sett lite til harrison som nok blir bytta ut

Syns faktisk dette er det beste jeg har sett av Harrison i hvitt.
Enig. Denne hakkingen på Harrison forstår jeg ikke. Vært den beste av de to vingene. Til nå:
Keeper: BPF virker solid.
Forsvar: Mye rart. Cooper holder, Ayling feilpasser, Berardi OK, Douglas solid
Midtbane: Phillips gjør mye bra, Saiz opp og ned, Klich omtrent jevngod med Phillips.
Vinger: Alioski synes jeg er mye "borte", Harrison virker bra involvert, men savner at han utfordrer Fry mer.
Angrep: Roofe jobber som en galeislave på topp, men jeg synes han får altfor lite støtte.
Bytte? Ingen rett etter pause. Antar at Bamford kommer inn halvveis i omgangen, kanskje før hvis vi havner under.
Synes dette lukter 0-0. Men er redd for at vi stadig gir bort dødballer, og at vi blir straffet for det. Det er tydeligvis Boros game plan, å holde tett bakover, la Leeds løpe fra seg, og score kampens eneste mål på en dødball.
Ingen som har hakket på Harrison i dag, han har vært bra. I tidligere kamper har han ikke vært så bra.
MOT

Myhre10

Leeds trykker på, fortsatt helt overlegne i ballbesittelse, corner nå.

Cannavaro

Dette er bra. Hold trykket nå Leeds !!
MFLU - Miracles For Leeds United

karaba

Ayling har vært dårlig i dag

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Bedre nå. Lurer på hva Marcelo Bielsa i pausen.

Cannavaro

Herlig offensiv vilje og innstilling der !! Synd Alioski offside...Saiz spille før...
MFLU - Miracles For Leeds United

Myhre10

Elendig av Saiz, der må du slippe tidligere

Hallgeir *

Saiz driver og lobber ballen stadig vekk. Vanskelig for den som skal motta ballen, og ofte blir det upresist.

Han må begynne å spille langs bakken i større grad.
Super Leeds since 1968

Cannavaro

Vi har taket på dette.  Boro klarer ingenting....
MFLU - Miracles For Leeds United

oddball

For øyeblikket eier vi kampen, men vi klarer ikke å spille de ut. Come on.
 

Lucas the Kop Cat

Berardi med gult. Klarer vi å fullføre med 11 mann?

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

leedslife

vært meget god Harrison. han bør være stolt av dette

Myhre10

Berardi med gult. Klarer vi å fullføre med 11 mann?

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

Har Cooper gult?

Lucas the Kop Cat

Berardi med gult. Klarer vi å fullføre med 11 mann?

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

Har Cooper gult?
Nei. Douglas og Saiz. Rettet.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

oddball

Vi bør foreta noen bytter, men hvem skal ut? Ingen har vært direkte dårlig. Harrison har faktisk ikke gjort seg bort.