Skrevet av Emne: Kamp vs Sheffield W, @Hillsborough fredag 28/9 2018, kl 20.45 Viasport 2  (Lest 18249 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Helt greit at vi ikke byttet. Eide hele kampen gjennom og rundspilte uglene i 90 minutter. Hvorfor bytte når vi er så mye bedre? Helt riktig av Bielsa...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Barba

Skjønner ikke bytte med Saiz ut og Forshaw inn nå....
Saiz har ikke levert en dritt i dag

Seriøst? Synes han har vært god, genial pasning før målet, presser fram kort og frispark og er stadig en trussel. Dette så ut som en hat trickkamp for en av våre skadde spisser, og da hadde Saiz sannsynligvis vært genierklært.
Barba - MOT

Andersen

Ut i fra noen kommentarer her var dette vår beste kamp i år ? betryggende hvis det var slik , viser bare at vi ikke lar oss vippe av pinnen etter et tap . Får håpe noen av lagene rundt oss avgir poeng i morgen . MOT !

Promotion 2010

Bedritent å høre på Sky-folka. Skryter uhemmet av Wed-scum. De har ikke vist noe. Det har vært all-Leeds og så DETTE!

Bøtter med skader på de viktigste vi har i klubben!


Jeg tror jeg gir opp Leeds!


Det er ikke verd det!

Utrolig å ha 80-20 på bortebane. Ha fler skudd enn noe annet lag denne sesongen og sitte igjen med et fattig poeng!

Sier som veteranen: Mangel på spisser vil koste oss dyrt!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

samadhi

Kjører over Sheff Wed, ett av formlagene i divisjonen, på bortebane. Utrolig at vi ikke klarer å vinnne. Blanda følelse etter denne kampen - herlig å se hvor gode vi er, og så frustrerende at vi ikke klarer å avgjøre.

Kanskje ikke rett å klage på Bielsa, men skjønner ikke at han ikke gjør flere bytter underveis. Disse byttene i siste spilleminutt skaper kun ubalanse i en kritisk fase av kampen, og at vi tar ut vårt beste kort Saiz 5 minutt før slutt kan jeg ikke skjønne. Skulle likt å sett Dallas, Foreshaw og Clarke fått en halvtime hver i dag.
marching on together,
derudaf forever...

Bromancer

Utrolig frustrerende at vi ikke vinner en kamp vi dominerer fullstendig. MEN vi dominerer kampen fullstendig.

veteranen

  • Gjest
Det positive er at vi er spillemessig bunnsolide.
Det tragiske er at vi spiller uten en spiss. Guttungen med den manglende aggressivteten og det fjollete løpesettet, er ikke i nærheten av å være god nok!
Manglende kvalitet på topp har kostet oss minst fem - kanskje så mye som sju - poeng mot Millwall, Birmingham og Wednesday.
Jeg er redd det blir mer før problemet er løst.


SOL

Burde hatt 3 poeng i kveld. Ein god kamp, men mangla den siste finishen. Ein annan ting som verkeleg irriterer meg og har gjort det lenge: For ein elendig kommentator på desse CC-kampane. Manglar både entusiasme og kunnskaper - ville heller hatt den originale engelske kommentatoren.
 

ar9

Shots : 10-25
On goal: 4-10

Er vel ingen statistikk på skuddmuligheter innenfor 5 meteren men vi hadde nok vunnet den ganske greit også.

leedslife

Det positive er at vi er spillemessig bunnsolide.
Det tragiske er at vi spiller uten en spiss. Guttungen med den manglende aggressivteten og det fjollete løpesettet, er ikke i nærheten av å være god nok!
Manglende kvalitet på topp har kostet oss minst fem - kanskje så mye som sju - poeng mot Millwall, Birmingham og Wednesday.
Jeg er redd det blir mer før problemet er løst.

1+

Kan bli skjebnesvangert for oss.
Er jo desverre ikke noe vi kan gjøre. Er jo bare bad luck at begge spissene blir skadet samtidig.

leedslife

savner også en type som Forestieri.. aggresiv, direkte, fotrapp og xfaktor.


Skuffende med uavgjort. Var klart best. Håper vi begynner å plukke 3 poengene nå. Avhengig av å vippe kamper vår favør skal vi rettferdiggjøre en topp 2 plassering etterhvert.
Nytter ikke med nesten. 80 pros posession, flest sjanser, fin spill på midten og nesten scoring.
« Siste redigering: September 28, 2018, 23:03:50 av leedslife »

Reaney

Hei, Geir O. Borteseieren mot Burton på Boxing Day var 3.00 p.m. kick off. Med andre ord ingen kveldskamp.

Promotion 2010

Shots : 10-25
On goal: 4-10

Er vel ingen statistikk på skuddmuligheter innenfor 5 meteren men vi hadde nok vunnet den ganske greit også.


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

Hei, Geir O. Borteseieren mot Burton på Boxing Day var 3.00 p.m. kick off. Med andre ord ingen kveldskamp.
OK, da.
Men 1. februar 2017 slo vi alle fall Blackburn på bortebane en onsdag kveld. Er bare 19 måneder vi vant en midtukekamp i ligaen på bortebane....
MOT

Promotion 2010

Bielsa on 1 win in 5
"Of course. But it's hard for me to sum up the common elements of those five games."
Bielsa on Klich's goal
"There's a feature that explains the result. Usually we need three chances to score one goal. This statistic is common. Against Birmingham we needed eight chances to score. Tonight we needed 25 to score. We can't say we are satisfied with the result."
Bielsa on Reach's goal
"The shooting we can't link to mistakes we made but to the skill of the opponent."
Bielsa on Wednesday
Bielsa: "I don't like to judge the performance of the opponents. But the fact that we had 25 chances to score talks about what we deserved."
Bielsa reaction
Bielsa's reaction: "I'm truly disappointed." What would have been a fair score? "I'll leave that to your analysis."

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Phil Hay

Bielsa evidently feeling injustice at the end of that but the odd little smile suggests he's very pleased with the way Leeds played. Have to say, it's a treat to watch a team with that swagger.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Phil Hay

Bielsa evidently feeling injustice at the end of that but the odd little smile suggests he's very pleased with the way Leeds played. Have to say, it's a treat to watch a team with that swagger.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Lucas the Kop Cat

Hadde vi spilt dårlig i dag og klart uavgjort, hadde vi vært storfornøyd. At vi spiller bra burde vel egentlig gjort oss enda ner fornøyd.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

Movy

Bielsa fotball rett etter pause ga scoring, så dabba det litt av. Liker det jeg ser, vilje og dominans. Frykter slitasje på spillere.

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk


stian

Solid spill, men vi må nesten klare å avgjøre denne typen kamper hvis vi skal rykke opp. En mer erfaren spiss hadde vært god å ha i dag, men det er veldig mange som leverer dårlige avslutninger i dag. Savner litt mer trøkk og besluttsomhet i avslutningene og ser ikke bort fra at Bielsa & co legger dette inn i neste ukes treninger.

Uansett - vi dominerer stort og spillet sitter tidvis veldig bra. Det var en viktig bekreftelse å få etter noen kamper litt under pari. Snart er Roofe tilbake og da bikker vi disse kampene i vår favør.


Eriksen55

Det positive er at vi er spillemessig bunnsolide.
Det tragiske er at vi spiller uten en spiss. Guttungen med den manglende aggressivteten og det fjollete løpesettet, er ikke i nærheten av å være god nok!
Manglende kvalitet på topp har kostet oss minst fem - kanskje så mye som sju - poeng mot Millwall, Birmingham og Wednesday.
Jeg er redd det blir mer før problemet er løst.

2 kamper siden ble Roberts hyllet.. så enkelt er det ikke. Ingen selvfølhe at Roofe og Bamford hadde gitt oss de syv tapte poengene. Mange som burde scoret i dag. Ikke bare spissen som sviktet mot Milwall og Bham.  Selv City opplever motgang og spisser som sliter i noen kamper! Det spillet vi leverer er klasse. Ingenting som tyder på at vi går på en smell. Scorer vi først så tror jeg det fort kunne blitt en kalas seier. Dessuten var Roberts 30 hm unna å curle ballen oppi i krysset etter en herlig prestasjon.

Hadde Douglas, Phillips ×2, Klich, Ayling,Harrison satt en av sine giga sjanser, eller Cooper headet inn ballen på overtid...hadde ingen klaget på Roberts i dag.




Jon R

Det er sent, orker ikke lese hva andre har skrevet, det viktigste for meg er å formidle følgende: For ca et år siden ble vi rundspilt på samme arena. Vi kunne tapt med 6-7 mål uten at det hadde vært ufortjent. I dag er jeg sikker på at spillerne på Wednesday opplevdes at de spilte mot det  overlegent det beste laget så langt denne sesongen. Herregud så mye bedre vi har blitt siden den gang, Med Roofe og Pablo på plass idag hadde vi knust dem. Spillemessig og sjansemessig var vi overlegne. Vi kan gremme oss over tynn stall, skader og to tapte poeng men jeg er bare stolt over syvmilsteget klubben har tatt siden høsten 2017. In Bielsa we trust!
Jon R.

auren

Det er sent, orker ikke lese hva andre har skrevet, det viktigste for meg er å formidle følgende: For ca et år siden ble vi rundspilt på samme arena. Vi kunne tapt med 6-7 mål uten at det hadde vært ufortjent. I dag er jeg sikker på at spillerne på Wednesday opplevdes at de spilte mot det  overlegent det beste laget så langt denne sesongen. Herregud så mye bedre vi har blitt siden den gang, Med Roofe og Pablo på plass idag hadde vi knust dem. Spillemessig og sjansemessig var vi overlegne. Vi kan gremme oss over tynn stall, skader og to tapte poeng men jeg er bare stolt over syvmilsteget klubben har tatt siden høsten 2017. In Bielsa we trust!
Helt enig. Dette er en av de mest imponerende bortekampene jeg har sett av Leeds på mange, mange år. Ã… rundspille motstander slik i 90 minutter er ikke dagligkost! Jeg driter i om vi ikke vant. Måten vi spilte kampen på gjorde meg sykt stolt!

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

veteranen

  • Gjest
Det positive er at vi er spillemessig bunnsolide.
Det tragiske er at vi spiller uten en spiss. Guttungen med den manglende aggressivteten og det fjollete løpesettet, er ikke i nærheten av å være god nok!
Manglende kvalitet på topp har kostet oss minst fem - kanskje så mye som sju - poeng mot Millwall, Birmingham og Wednesday.
Jeg er redd det blir mer før problemet er løst.

2 kamper siden ble Roberts hyllet.. så enkelt er det ikke. Ingen selvfølhe at Roofe og Bamford hadde gitt oss de syv tapte poengene. Mange som burde scoret i dag. Ikke bare spissen som sviktet mot Milwall og Bham.  Selv City opplever motgang og spisser som sliter i noen kamper! Det spillet vi leverer er klasse. Ingenting som tyder på at vi går på en smell. Scorer vi først så tror jeg det fort kunne blitt en kalas seier. Dessuten var Roberts 30 hm unna å curle ballen oppi i krysset etter en herlig prestasjon.

Hadde Douglas, Phillips ×2, Klich, Ayling,Harrison satt en av sine giga sjanser, eller Cooper headet inn ballen på overtid...hadde ingen klaget på Roberts i dag.

Har forståelse for at det kan virke urettferdig å gjøre unge Tyler Roberts til en slags syndebukk. Men nå er det nå en gang sånn at det er han som spiller spiss for oss for tiden, og han er etter min mening ikke god nok – og det koster oss viktige poeng.
Tyler Roberts kan sikkert bli en bra Championship spiller om et par år, men det er for seint for vår del, for da er vi forhåpentligvis ute av denne divisjonen.

Jeg er heller ikke overbevist om at Patrick Bamford er det vi trenger. Syntes 7 mill pund for han var mye. Og han var jo heller ingen ubetinget suksess i Boro. Tror vi kunne gjort bedre avtaler enn dette - et sesonglån av Tammy Abraham, for eksempel. Sterke, bevegelige og hurtige Abraham ville passet som hånd i hanske som spiss på et lag som spiller en type fotball som vi gjør. Nå endte Abraham i stedet opp på utlån i Aston Villa. Tragisk for både oss og Abraham, spør dere meg.

Nå får vi håpe at Kemar Roofe snart er kampklar igjen, og sette vår lit til at han holder seg skadefri frem til neste transfervindu. Og i januar MÃ… det hentes inn en klassespiss. Jeg tror dette kan vise seg å være helt avgjørende for om denne sesongen skal avsluttes med de villeste jubelscener - eller ende opp med en helt tradisjonell Leeds-nedtur.


Cherry

Veldig bra kamp av oss, klart best- og imponerende på bortebane.
I dag manglet kun finishen’ ..
Herlig respons av laget.
Har virkelig trua’ når vivteiser oss slik etter ett tap fortige helg.
Stolt Leeds gurtt. ;)
 

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sky sports statto

Leeds’ 25 goal attempts is the most by any side in a @SkyBetChamp fixture this season.

10 of the 11 outfield players that Leeds used this evening had a goal attempt - the other, Samuel Saiz, created 5 of the chances


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

morten1966

Fantatisk kamp av Leeds.Men vil mangel på en spiss koste oss opprykk?

leedslife

Det er sent, orker ikke lese hva andre har skrevet, det viktigste for meg er å formidle følgende: For ca et år siden ble vi rundspilt på samme arena. Vi kunne tapt med 6-7 mål uten at det hadde vært ufortjent. I dag er jeg sikker på at spillerne på Wednesday opplevdes at de spilte mot det  overlegent det beste laget så langt denne sesongen. Herregud så mye bedre vi har blitt siden den gang, Med Roofe og Pablo på plass idag hadde vi knust dem. Spillemessig og sjansemessig var vi overlegne. Vi kan gremme oss over tynn stall, skader og to tapte poeng men jeg er bare stolt over syvmilsteget klubben har tatt siden høsten 2017. In Bielsa we trust!

1+ fantastisk

HåvardK

Det positive er at vi er spillemessig bunnsolide.
Det tragiske er at vi spiller uten en spiss. Guttungen med den manglende aggressivteten og det fjollete løpesettet, er ikke i nærheten av å være god nok!
Manglende kvalitet på topp har kostet oss minst fem - kanskje så mye som sju - poeng mot Millwall, Birmingham og Wednesday.
Jeg er redd det blir mer før problemet er løst.

2 kamper siden ble Roberts hyllet.. så enkelt er det ikke. Ingen selvfølhe at Roofe og Bamford hadde gitt oss de syv tapte poengene. Mange som burde scoret i dag. Ikke bare spissen som sviktet mot Milwall og Bham.  Selv City opplever motgang og spisser som sliter i noen kamper! Det spillet vi leverer er klasse. Ingenting som tyder på at vi går på en smell. Scorer vi først så tror jeg det fort kunne blitt en kalas seier. Dessuten var Roberts 30 hm unna å curle ballen oppi i krysset etter en herlig prestasjon.

Hadde Douglas, Phillips ×2, Klich, Ayling,Harrison satt en av sine giga sjanser, eller Cooper headet inn ballen på overtid...hadde ingen klaget på Roberts i dag.
Helt enig. Latterlig å legge skylda på en 19-åring for at andre ikke scorer. Jeg er fornøyd med hva Roberts har levert så langt, forutsetningene tatt i betraktning. Selvsagt kan han bli bedre på noen områder, men han tilfører også ting som de andre ikke har.
Og dette med at han alene har kostet oss poeng er jo helt hinsides. Du skal ha dårlig hukommelse hvis du sitter igjen med inntrykket at Roofe aldri har brent en sjanse, for å si det forsiktig.
Velger å se det positive i spillet i går, hvor vi utspiller motstanderen i 80% av kampen. Fortsetter vi slik, vil trepoengerne komme jevnt og trutt.