Skrevet av Emne: Kamp: vs Blackburn Rovers @Ewood Park, lørdag 20/10 2018, kl 13.00 på Red Button  (Lest 32116 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

auren

Nesten 2-0. Blackburn er gode, og denne nr. 7 skulle jeg gjerne hatt på Leeds!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Vi er for veike med Saiz, Roberts og Alioski. Roberts har vært helt borte i dag.

Det har jo sammenheng med at Saiz mister ballen eller slår en feilpassning hver gang han prøver å nå han.. vanskelig for Roofe og Roberts å være synlig når Blackburn har ballen og vi mister den på vei fremover.

auren

Klich!!!!!!!!!!! 1-1. Nydelig angrep!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Første sjanse, og ut av ingenting

leedslife

Klich igjen!!!

heldige. Rovers er bedre enn oss.
Håper vi presterer flere hakk opp i andre omgang.
Skumle de kantene til Blackburn.
Hadde vært deilig med vinger som tør å utfordre.
Er jo så tannløst på sidene våre at det er helt skummelt

karaba

Man snakker om viktige scoringer, MEN DENNE VAR VIKTIG!

GeirO

Saiz har vært lite synlig i dag gitt..

auren
Synes han har vært veldig synlig, men altfor mange feilpasninger.
Treffer av og til...
MOT

auren

Pause. 1-1. Blackburn best og har vært nærme 2-0. 1-1 rett før pause gir oss tro på 3 poeng hvis Bielsa nå er flink å rokere spillerne sine. Pablo må inn for Roberts!

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

J-R

Dette var tynn suppe...
Håper på en bedre 2 omg...
MOT

RoarG

Og mens vi sitter her og syter, utligner Leeds. Sikkert veldig ufortjent, men det gir jeg blanke f*** i. ;D ;D ;D
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Men så kan plutselig Saiz gjøre sånn! Herlig passning, fint løp og innlegg av Berardi. Klinisk av Klich. Den trengte vi!!

2 bytter i pausen.

Roberts ut og Pablo inn.

Dallas ut, hva som helst inn. Helst Taylor, evt Clarke og da flytte Alioski ned.

Denne vinner vi!

karaba

Pause. 1-1. Blackburn best og har vært nærme 2-0. 1-1 rett før pause gir oss tro på 3 poeng hvis Bielsa nå er flink å rokere spillerne sine. Pablo må inn for Roberts!

MOT!

auren

Spør du meg så er det vel akkurat det Bielsa er god på!

raggen

Klich igjen!!!

heldige. Rovers er bedre enn oss.
Håper vi presterer flere hakk opp i andre omgang.
Skumle de kantene til Blackburn.
Hadde vært deilig med vinger som tør å utfordre.
Er jo så tannløst på sidene våre at det er helt skummelt

riktig men utrolig viktig scoring men her må bielsa ta grep
Forever Leeds United!!!!!!!!

ibster

Vi er bedre i andre omgang. Det har vært gjennomgående så langt denne sesongen.

auren

Og mens vi sitter her og syter, utligner Leeds. Sikkert veldig ufortjent, men det gir jeg blanke f*** i. ;D ;D ;D

Absolutt ikke veldig ufortjent. Kampen har vært ganske jevn synes jeg, bare at det har sett farligere ut, og blitt farligere, når Blackburn har vært i angrep.

Satser på samme utvikling i denne kampen som for U-23 laget i går

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Skulle akkurat til å skrive at Blackburn var nærmere 3-0 enn vi var en utligning, og så skårer vi.  :)

Men det må sterkere lut til i 2. omgang.
Super Leeds since 1968

leedslife

Dallas må ut. Pablo inn og alioski ned på back. Tror vi skal være meget fornøyd hvis vi får med oss noe her. Skuffende at vi etter så mange år i denne divisjonen ikke evner å tilpasse oss robuste cc lag

baste

Tøft å komme under med en gang, laget viser kvalitet på aldri å gi opp.
Viktig utligning, nå er det bae å komme ut i 100 og vinne denne kampen.

Hernandez inn for Dallas, Alioski inn på venstre back og Hernadez opp på venstre kant ?

Lucas the Kop Cat

Og mens vi sitter her og syter, utligner Leeds. Sikkert veldig ufortjent, men det gir jeg blanke f*** i. ;D ;D ;D
Ser ikke kampen men når jeg ser statistikken i forhold til beskrivelsen av kampen her på forumet, så er det noe som ikke rimer. 65% posession,  77% velleykkede pasninger (mot 59% for BR) og ellers ganske jevnt.

Hallgeir *

Men så kan plutselig Saiz gjøre sånn! Herlig passning, fint løp og innlegg av Berardi. Klinisk av Klich. Den trengte vi!!

2 bytter i pausen.

Roberts ut og Pablo inn.

Dallas ut, hva som helst inn. Helst Taylor, evt Clarke og da flytte Alioski ned.

Denne vinner vi!

Taylor? Charlie?  ;)
Super Leeds since 1968

HåvardK

Vil ha Roofe opp, Roberts ut, og Pablo inn.
Så Dallas har imponert deg, og bør få fortsette? Er jo som å spille med ti mann. Allioski ned på back, Dallas ut og Pablo inn. Syns Roberts er bra. Kombinerer fint med medspillerne.
Roofe har vært stor, og Berardi har spilt seg enormt opp etter at han tapte duellen mot Graham.

leedslife

Folk må legge fra seg den posession statistikken. Kunne fort hatt 3 i mot.
Kvaliteten må opp foran begge mål.
Phillips har gjort en god jobb med å ta ut dack, men vingene deres løper jo gjennom osd

HåvardK

Første sjanse, og ut av ingenting
Hvilken kamp refererer du til?

leedslife

Vil ha Roofe opp, Roberts ut, og Pablo inn.
Så Dallas har imponert deg, og bør få fortsette? Er jo som å spille med ti mann. Allioski ned på back, Dallas ut og Pablo inn. Syns Roberts er bra. Kombinerer fint med medspillerne.
Roofe har vært stor, og Berardi har spilt seg enormt opp etter at han tapte duellen mot Graham.

100% enig


h.b

  • Gjest
Første sjanse, og ut av ingenting
Hvilken kamp refererer du til?

Tja. Den jeg ser på. Null sjanser og scorer på det første reelle angrepet.

HåvardK

Første sjanse, og ut av ingenting
Hvilken kamp refererer du til?

Tja. Den jeg ser på. Null sjanser og scorer på det første reelle angrepet.
Håper du har en diger bolle du kan ta deg i andre omgang. Men det er kanskje ikke så mange boller på den planeten du er på?  8)

Eriksen55

Men så kan plutselig Saiz gjøre sånn! Herlig passning, fint løp og innlegg av Berardi. Klinisk av Klich. Den trengte vi!!

2 bytter i pausen.

Roberts ut og Pablo inn.

Dallas ut, hva som helst inn. Helst Taylor, evt Clarke og da flytte Alioski ned.

Denne vinner vi!

Taylor? Charlie?  ;)

Det hadde vært noe.. mente nok Taylor :)

h.b

  • Gjest
Første sjanse, og ut av ingenting
Hvilken kamp refererer du til?

Tja. Den jeg ser på. Null sjanser og scorer på det første reelle angrepet.
Håper du har en diger bolle du kan ta deg i andre omgang. Men det er kanskje ikke så mange boller på den planeten du er på?  8)


Kanskje det ja, men da må jeg finne dine Leeds briller

Hallgeir *

Men så kan plutselig Saiz gjøre sånn! Herlig passning, fint løp og innlegg av Berardi. Klinisk av Klich. Den trengte vi!!

2 bytter i pausen.

Roberts ut og Pablo inn.

Dallas ut, hva som helst inn. Helst Taylor, evt Clarke og da flytte Alioski ned.

Denne vinner vi!

Taylor? Charlie?  ;)

Det hadde vært noe.. mente nok Taylor :)

 8)
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Men så kan plutselig Saiz gjøre sånn! Herlig passning, fint løp og innlegg av Berardi. Klinisk av Klich. Den trengte vi!!

2 bytter i pausen.

Roberts ut og Pablo inn.

Dallas ut, hva som helst inn. Helst Taylor, evt Clarke og da flytte Alioski ned.

Denne vinner vi!

Taylor? Charlie?  ;)

Det hadde vært noe.. mente nok Taylor :)

 8)

Er det mulig. Blander de to. Pearce!!!