Kamp:vs Nottm Forest@ER, lørdag 27/10 2018-kl 18.30 på VIASPORT 2

Started by B_Ød, October 25, 2018, 10:37:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RoarG

Må få hull på byllen i 2. omgang. Satser på 1 poeng her. Saiz innpå for Forshaw?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

karaba

Quote from: RoarG on October 27, 2018, 19:23:23
Må få hull på byllen i 2. omgang. Satser på 1 poeng her. Saiz innpå for Forshaw?
Forshaw har vært god, vil heller ha ut Alioski eller Dallas

auren

71.8 % ballinnehav til Leeds. Spesielt mot et lag som pleier å høyt ballinnehav selv.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Tragisk omgang fotball. Skaper nesten ingenting men det er jo ikke spesielt rart når geniet sitter på benken. Mye pent småspill midt på banen gir oss ingen poeng..

Få inn Saiz. Klich har vært grusom så han kan godt gå ut.

Milou

Eg syns Leeds til tider spelar fantastisk fotball. Held ballen godt i laget, og utanom målet har Nottingham nesten ikkje hatt spel i det heile. Pasningar går for det meste framover, og ikkje mellom forsvarar som i enkelte av dei mindre bra kampane tidlegare. Leeds har ikkje fått mål fordi:
- Det blir for trangt, både pga godt forsvarsarbeide av Nottingham, og fordi Leeds ikkje evner å vende spele når det er nødvendig
- For dårleg avslutningskvalitet når vi har sjansen
- Nottingham spelar ikkje stygt, men er "flinke" til å lage frispark for å stykke opp spelet til Leeds.

Har fortsatt trua på at vi kan snu dette  ;).

karaba

Quote from: auren on October 27, 2018, 19:24:35
71.8 % ballinnehav til Leeds. Spesielt mot et lag som pleier å høyt ballinnehav selv.

auren

Dessverre uten at det det skapes veldig mye

raggen

Denne kampen hadde vært grei og satt innpå edmonson etterhvert men dessverre ikke på benken :o
Forever Leeds United!!!!!!!!

Kickthemdown

Quote from: karaba on October 27, 2018, 19:24:33
Quote from: RoarG on October 27, 2018, 19:23:23
Forshaw har vært god, vil heller ha ut Alioski eller Dallas
To spillere som aldri blir gode nok for oss. Kommer oss aldri ut av denne divisjonen med de på banen.

RoarG

Quote from: raggen on October 27, 2018, 19:25:20
Denne kampen hadde vært grei og satt innpå edmonson etterhvert men dessverre ikke på benken :o
Enig. Edmonson er en spiller vi kunne hatt bruk for i kamper som denne.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kickthemdown

Quote from: Milou on October 27, 2018, 19:24:56
Eg syns Leeds til tider spelar fantastisk fotball. Held ballen godt i laget, og utanom målet har Nottingham nesten ikkje hatt spel i det heile. Pasningar går for det meste framover, og ikkje mellom forsvarar som i enkelte av dei mindre bra kampane tidlegare. Leeds har ikkje fått mål fordi:
- Det blir for trangt, både pga godt forsvarsarbeide av Nottingham, og fordi Leeds ikkje evner å vende spele når det er nødvendig
- Nottingham spelar ikkje stygt, men er "flinke" til å lage frispark for å stykke opp spelet til Leeds.

Hvorfor skal de? De vet at de kan stoppe Leeds med å legge seg lave. Om de går i et høyere press så spiller Leeds de ut. Karanka har gjort hjemmeleksen sin han...

baste

Saiz må innpå...og få litt større tempo framover. Hjelp ikke med 70% balleinnhavet.
Dette kan vi klare å snu, liker svært dårlig tap, spesielt hjemme.

Come on Leeds

Milou

Quote from: Alta-White on October 27, 2018, 19:27:57
Quote from: Milou on October 27, 2018, 19:24:56

Hvorfor skal de? De vet at de kan stoppe Leeds med å legge seg lave. Om de går i et høyere press så spiller Leeds de ut. Karanka har gjort hjemmeleksen sin han...
Vi får pratast etter kampen.

Cannavaro

Vi har vel 70 % ballinnehav, men det hjelper ikke når vi ikke kreerer flere klare målsjanser.  Vår mest offensive kunstner sitter på benken, og håper han kommer inn her, Saiz skaper svært ofte ubalanse hos motstanderen fordi han trenger gjennom midtbaneledd og forsvarsledd.  Jeg vil bytte han mot Alioski og kjør Pablo/Saiz på hver sin kant.  Come on Leeds !!   Jeg nekter for at vi skal tape en kamp som denne.  Vi dominerer fullstendig i banespillet.
MFLU - Miracles For Leeds United

Annesj

Ante ugler i mosen når jeg så dallas utpå der igjen på v back. Grusomt valg a bielsa
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

RoarG

Quote from: Annesj on October 27, 2018, 19:37:19
Ante ugler i mosen når jeg så dallas utpå der igjen på v back. Grusomt valg a bielsa
Douglas kan ikke bli frisk fort nok.

Kickthemdown

Quote from: Annesj on October 27, 2018, 19:37:19

auren

Kato

Det blir aldri noe ut av det når Dallas får ballen på kant.

Hallgeir *

Quote from: auren on October 27, 2018, 19:41:25
Jada. Dallas sin feil at vi ligger under...

auren

Dallas er og blir lagets hakkekylling, uansett om han spiller bra eller dårlig, for enkelte.

Opplest og vedtatt.
Super Leeds since 1968

RoarG

Quote from: auren on October 27, 2018, 19:41:25
Jada. Dallas sin feil at vi ligger under...

auren
Uansett, noen back er han ikke. Andre som kan spille i den posisjonen (les: Pearce) må gå foran han i køen. Synes også at denne kampen nok en gang viser at Leeds er altfor tynt besatt bakover.

Superfan

Dallas holder ikke mål i denne ligaen. Fysikk som en jentunge. Feilvurdering av Bielsa igjen, dessverre.

Cannavaro

Den kollektive jobbinga til Forest er imponerende så langt.....
MFLU - Miracles For Leeds United

auren

RoarG

Quote from: Cannavaro on October 27, 2018, 19:46:08
Den kollektive jobbinga til Forest er imponerende så langt.....
Lett.Går ut på å forsvare ledelsen, ikke å være kreative. Men, de leder jo. Gjør jobben.

auren

Send innpå Saiz og Clarke. Ut med Alioski og Klich.

auren

karaba

Der ser man hvorfor  Alioski nesten aldri scorer, mangler avslutter egenskaper.

auren

Leeds mye bedre enn i tilsvarende toppkamper mot Boro og Brentford.

auren

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

TK20

berlin

Jeg synes det lukter 0-1 eller 0-2 på kontring for Forest. Forest er gode defensivt. Dessverre.  :(