Skrevet av Emne: Kamp:vs Wigan Athletic FC@DW Stadium, søndag 04/11 2018-kl 14.30-VIASPORT2  (Lest 26016 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

flynn

Line up :   BPF - Douglas,Jansson, Cooper, Dallas - Klich, Phillipis, Hernandes, Alioski, Forshaw - Roofe
Benken : Blackman, Clarke, Shackleton, Harrison, Baker, Saiz og Roberts

Som forventet altså. Blir spennende dette! Håper at det blir mer kontringsrom, og en friskere kamp offensivt!

flynn

berlin

Bielsa har vel bortimot bekreftet at Dallas spiller back. Berardi har visst en komplisert skade og vil bli lenge ute. Sa ikke hvor lenge, men det bikker sikkert nyttår og vel så det før han er tilbake...

auren

Berardi ute i 4 mnd....hmmm.

Opptil 16 uker for å være nøyaktig. Det blir godt over nyttår. Ayling blir vel ute til ca nyttår også.
Det blir vel litt mas etter handling i januarvinduet, men er slett ikke sikker om Leeds/Bielsea blir særlig aktive i det vinduet.
Da tror jeg skadesituasjonen må bli ytterligere forventet. Ã… kjøpe en god høyreback i januar tviler jeg på, men muligens en lånespiller fra en toppklubb. Litt Off-topic dette. Satser på at Dallas gjør en god kamp i dag.

berlin

Har på magefølelsen at vi vinner i dag, og påfører Wigan sitt første hjemmetap.
Dessverre pleier sjelden den følelsen å få rett, men en gang må det jo bli slik.

Tror det blir en underholdene kamp.

Cannavaro

Vi burde absolutt vinne idag, Wigan har 1-1-4 på siste 6, men ikke tapt hjemme.   Vel, idag håper jeg at det sitter litt bedre offensivt for oss og at vi scorer mål ! Jeg mener absolutt vi skal ha gode muligheter for å ta Wigan, det blir spørsmål om vi skaper nok sjanser og tar vare på dem.  Liker ikke at Saiz er på benken, men håper han kommer inn og bidrar til seier idag.  Lykke til alle sammen.  M O T
MFLU - Miracles For Leeds United

RoarG

Vi burde absolutt vinne idag, Wigan har 1-1-4 på siste 6, men ikke tapt hjemme.   Vel, idag håper jeg at det sitter litt bedre offensivt for oss og at vi scorer mål ! Jeg mener absolutt vi skal ha gode muligheter for å ta Wigan, det blir spørsmål om vi skaper nok sjanser og tar vare på dem.  Liker ikke at Saiz er på benken, men håper han kommer inn og bidrar til seier idag.  Lykke til alle sammen.  M O T
Må bare unngå å gi bort tidlige tullemål. Leeds har ennå til gode å snu kamper man har havnet under i.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Kamp:vs Wigan Athletic FC@DW Stadium, søndag 04/11 2018-kl 14.30-VIASPORT2
« Svar #35 på: November 04, 2018, 14:30:12 »
Spent og nervøs nå. Viktig som Roar sier å ikke komme bakpå tidlig. Et tidlig mål til Leeds derimot.

Ekstrem offansiv benk. Viser hvor sårbare vi er i forsvar. Egentlig ingen forsvarsspillere på benken. Shackleton er egentlig midtbanespiller.

Krysser fingrene og satser på 3 poeng. 3-1! Pablo, Roofe og et saftig frisparkmål av Douglas

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

Vi burde absolutt vinne idag, Wigan har 1-1-4 på siste 6, men ikke tapt hjemme.   Vel, idag håper jeg at det sitter litt bedre offensivt for oss og at vi scorer mål ! Jeg mener absolutt vi skal ha gode muligheter for å ta Wigan, det blir spørsmål om vi skaper nok sjanser og tar vare på dem.  Liker ikke at Saiz er på benken, men håper han kommer inn og bidrar til seier idag.  Lykke til alle sammen.  M O T
Må bare unngå å gi bort tidlige tullemål. Leeds har ennå til gode å snu kamper man har havnet under i.

Tja. Denne sesongen har vi da i alle fall kommet tilbake og sikret poeng etter å ha havnet under. Flere ganger også om jeg husker rett. I fjor så vi stort sett sjanseløse ut om motstanderen scoret først.

flynn

RoarG

Vi burde absolutt vinne idag, Wigan har 1-1-4 på siste 6, men ikke tapt hjemme.   Vel, idag håper jeg at det sitter litt bedre offensivt for oss og at vi scorer mål ! Jeg mener absolutt vi skal ha gode muligheter for å ta Wigan, det blir spørsmål om vi skaper nok sjanser og tar vare på dem.  Liker ikke at Saiz er på benken, men håper han kommer inn og bidrar til seier idag.  Lykke til alle sammen.  M O T
Må bare unngå å gi bort tidlige tullemål. Leeds har ennå til gode å snu kamper man har havnet under i.

Tja. Denne sesongen har vi da i alle fall kommet tilbake og sikret poeng etter å ha havnet under. Flere ganger også om jeg husker rett. I fjor så vi stort sett sjanseløse ut om motstanderen scoret først.

flynn
Absolutt. Men skal vi være et topplag må vi faktisk greie å snu negative stillinger til positive, ikke bare nulle de ut.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cannavaro

Strøken pasning fra Pablo til Alioski, som faktisk kunne avslutta selv der, etter 2:30
MFLU - Miracles For Leeds United

auren

Fan! 1-0. Keepertabbe?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

karaba

Jaja det var akkurat den åpningen vi ikke måtte få  :'(

Cannavaro

Coops med dagens tøffeste tackling, og 1-0 Wigan på frispark 6 min spilt
MFLU - Miracles For Leeds United

baste

Takk til capt Cooper...ikke skyld på Peacock

Lucas the Kop Cat

Passivt av Douglas i muren der.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


auren

Satt med en ekkel følelse på dette frisparket. Unødig av Cooper å felle i utgangspunktet.

Men vi snur og vinner 3-1!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Fan! 1-0. Keepertabbe?

auren

Absolutt ikke.

Mesterlig frispark.
Super Leeds since 1968

GeirO

Veldig bra frispark, ikke keeperhjørnet, ingen keepertabbe. Bare et godt frispark.

Vi kommer til å slite id ag.
MOT

auren

Fan! 1-0. Keepertabbe?

auren

Absolutt ikke.

Mesterlig frispark.

Enig. Sa der før jeg så reprisen. Men burde kanskje ikke stått midt i mål?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaada

auren

Pablo!!!! 1-1!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

roaldv

Jadda Pabloooo

Cannavaro

Jaaaaaaaaaa  Pablo, og lekkert av Douglas og Klich....så deilig da !!!
MFLU - Miracles For Leeds United

auren

Strålende spill!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

karaba

For et mål. deilig 8)

leedslife

Klich nok en gang nøkkelen vår. lurer på hvor lenge vi skal være avhengig av han.

hva er det for noen mål vi gir vekk?
må våkne opp baki der

baste

Paaaablo  ;D

RoarG

Bra! 3 til takk. Wigan skal slås nord og ned.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Buddy

Drøy den albutaklinga på Cooper, før frisparket.

baste

Bra! 3 til takk. Wigan skal slås nord og ned.
+ 1
Vi er ett mye bedre lag. MOT

Andersen

 ;D