Kamp:vs Wigan Athletic FC@DW Stadium, søndag 04/11 2018-kl 14.30-VIASPORT2

Started by B_Ød, November 02, 2018, 10:36:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

baste

Quote from: Cannavaro on November 04, 2018, 15:06:40
Ja Morsy legger inn søknad om gult, men får det ikke.  Her gir dommeren spillerne til Wigan 3 sjanser før gult.....akkurat ja !

Opplevd det før? At dommeren ikke er i Leeds favør...skjerpings dommer..soleklart GULT

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Quote from: auren on November 04, 2018, 15:07:51
Dallas med hard ball i hodet. Kan han fortsette?

auren

Håper inderlig det, for det tærer hardt på alternativene på den plassen.
Super Leeds since 1968

auren

Virker som det går bra med Dallas. Men der var det fryktelig forsvarsspill plutselig...

auren

Cannavaro

Noen ganger lurer jeg på om Alioski skjønner at han speller i Championship ??!!!  Her er det fysisk og det er kontakt !  Og bråker du med dommeren, så vanker det gult kort på deg fordi du speller med Leeds-drakt.
MFLU - Miracles For Leeds United

auren

Vår gode periode er over. Litt scrappy utpå der nå. Må få neste mål!

auren

auren

Høyrebacken til Wigan har vært meget god. Scoret gjorde han også. 18-åring utlånt fra City.

auren

GeirO

MOT

baste

En pauseprat av Bielsa, så er vi der.
Men overasket over hvor lett noen spillere mister hodet/ fokus

Lucas the Kop Cat

Mye rotete forsvarsspill.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

auren

Synes vi taper mange andreballer. Og forsvaret er ruskete. Tror dessverre Wigan scorer igjen. Vi bør ha minst 2 mål i denne kampen for å vinne!

auren

baste

Reaney

Problemet til Leeds er at quality players som Klich, Hernandez, Douglas, Phillips, Jansson og Roofe, må forholde seg til ordinære spillere som Allioski, Dallas, Forshaw og Cooper. Da virker mye av det laget gjør lovende, men dessverre ikke nok til å vinne jevne oppgjør. Med mer quality hadde vi slått både Sheffield W., Millwall, Brentford og Nottingham, og klart uavgjort mot både Birmingham og Blackburn. Med andre ord kunne vi hatt 10 poeng mer og ledet Championship klart. Derfor MÃ... Leeds vinne i dag. 3 seire siden august gir ikke opprykk.

auren

Pause. 1-1. OK 1. omgang. Vi må ut i andre og score tidlig.

MOT!

auren

HåvardK

Quote from: Cannavaro on November 04, 2018, 14:48:36
Herregud han derre Garner, for et jævla skuespill !!
Så har han Friling hengt seg opp i duellen "Cooper/Garner" nå.  Håper Coops holder hue kaldt.....
Håpløs kommentator.

RoarG

Tar det i 2. omgang. Setter innpå Saiz og Clarke, så må Wigan ha oppmerksomhet på eget forsvar i stedet for på vårt forsvar.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

tror nok vi ser Clarke og saiz ganske tidlig i andre omgang. Har perioder der vi er bra, men vi blir litt enkle å ta ut offensivt.
virker som disiplinen er bedre enn i fjor. kan ikke se for meg at Cooper hadde vært på banen denne tiden i fjor.
Gardner har jobbet hardt for å sette han ut

Lucas the Kop Cat

Dallas litt ør etter hodeskaden? Blir det bytte not Harrison eller Clarke snart?

HåvardK

Quote from: Reaney on November 04, 2018, 15:20:08
Problemet til Leeds er at quality players som Klich, Hernandez, Douglas, Phillips, Jansson og Roofe, må forholde seg til ordinære spillere som Allioski, Dallas, Forshaw og Cooper. Da virker mye av det laget gjør lovende, men dessverre ikke nok til å vinne jevne oppgjør.
Sola skinner, og jeg er så glad.

Promotion 2010

Utrolig at vi gang på gang dominerer såååå utrolig mye uten å skåre målene vi fortjener!!!!!!

Vi er vel best i ALT! 13-0 i ballberøringer i motstandernes felt!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Buddy

I følge BBC bare 5 Leedsskudd i første omgang. Må da ha vært flere.

HåvardK

Quote from: Promotion 2010 on November 04, 2018, 15:25:25
Utrolig at vi gang på gang dominerer såååå utrolig mye uten å skåre målene vi fortjener!!!!!!

Vi er vel best i ALT! 13-0 i ballberøringer i motstandernes felt!
Enig. Har dessverre en uggen følelse. Vi trenger for mange sjanser før målene sitter, selv om vi utlignet kjapt i dag. Hjelper lite med en drøss cornere når vi ikke scorer på dem.

lowfields

Dette laget bør vi slå med 2-3 mål, minst. Enorm forskjell på kvaliteten i lagene. Rett og slett urovekkende at vi ikke evner å lede etter 1.omg.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Cannavaro

Vi er uansett bedre enn Wigan her, det handler bare om å levere kvalitet i det vi gjør.  I denne kampen har vi ikke RÃ...D til å gi bort poeng, 3 poeng skal med hjem til Yorkshire !  Jeg tror Bielsa tar en skikkelig prat i garderoben, og vi får litt mer orden på det offensive i 2.omg.  Så scorer vi mulig 2-3 mål så blir vi fansen veldig fornøyd.  Dette Wigan laget er ikke særlig bra. Come on LEEDS !!
MFLU - Miracles For Leeds United

RoarG

Quote from: lowfields on November 04, 2018, 15:27:12
Dette laget bør vi slå med 2-3 mål, minst. Enorm forskjell på kvaliteten i lagene. Rett og slett urovekkende at vi ikke evner å lede etter 1.omg.
Enig. Ønsker en mer killer punch.

Kato

Tenk hvor god den venstresida hadde vært om Douglas hadde hatt en makker med samme kvalitet som han selv.

Lucas the Kop Cat

Quote from: Kato on November 04, 2018, 15:30:29
Tenk hvor god den venstresida hadde vært om Douglas hadde hatt en makker med samme kvalitet som han selv.
Er vel på venstresiden det meste har skjedd så langt i dag så helt ille kan det ikke være.

leedslife

Quote from: lowfields on November 04, 2018, 15:27:12

Nah. Synes det er en typisk CC kamp. Som Rotherham- Swansea i går.  Eide posession og kampen Swansea, men ut av ingenting mistet kampen de siste 10.

Er slike tunge kamper som dette vi må vippe i vår favør skal vi være helt der oppe.
Koster jævlig mye, men har vi tålmodighet og kvalitet bør vi dra det i land