Skrevet av Emne: Kamp: vs Sheffield United, @Bramall Lane, Lørdag 01/12, kl 13.30 Viasat  (Lest 23675 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Meget billig gult til Roofe.

Han trekker seg jo fra duellen.
Super Leeds since 1968

auren

Der skulle Stevens vært utvist!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cannavaro

Utrolig å gi kort til Roofe for noe sånt.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk
Det er en spiss albue der som dommeren ser....kan få gult for det ja...
MFLU - Miracles For Leeds United

auren

Sharp med stor sjanse! Var i offside. Phillips som tabber seg ut.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

To sjanser til Sheff der linjemann ikke følger med på offside.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


Eriksen55

Summen av McOldrick og nå Stevens = 10 mann!

Hallgeir *

Sharp med stor sjanse! Var i offside. Phillips som tabber seg ut.

auren

Phillips har hatt et par sleiver i dag, ja.
Super Leeds since 1968

Cannavaro

Pause.  Eneste som er bra her er at vi ikke har sluppet inn mål.  Vi sliter i denne kampen, det stinker 0-0 med mindre vi kan få på Saiz og skape noe mer fremover i 2.omgang.   Begynner å bli lei av å mase om Saiz i 2.omgang !!!   Klich er litt ute av det for tiden, og Pablo skinner mer med Saiz på banen....er det så vanskelig å se ???
MFLU - Miracles For Leeds United

Lucas the Kop Cat

Helt utrolig hjemmedømming når det gjelder kort. Den taklingen på Pablo er gult!

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


Hallgeir *

Friling: "Et slags lokalderby".  ::)
Super Leeds since 1968

Sleivind

Godt å se at dommeren er konsekvent i dag......

moty

Alioski her helt elendig igjen. Skjønner ikke Bielsa kan sitte å se på dette kamp etter kamp!
 

RoarG

Optimist. Leeds scorer i alle kamper. Scorer vi ett, må Knivene ha to for å vinne. Tipper Bielsa foretar de samme byttene i 2. omgang som i Reading-kampen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

For noen forbaska griser disse svina er. Kjenner jeg begynner å hate Sheffield United.

Eriksen55

Nok et soleklart gult til SHU som glipper...

Ok omgang i en tøff bortekamp.

Må satse helhjertet når vi har sjansen og få m
litt mer kvalitet i det dem gjør. Pablo må opp noen hakk.

Klich usynlig. Tid for Saiz?
« Siste redigering: Desember 01, 2018, 14:27:36 av eriksen55 »

auren

Pause. Blades best. Vi kom mer inn i kampen etter at Cooper gikk ut, men så har hjemmelaget hatt en god sluttspurt. BPF på halvdistanse et par ganger i feltet, men gjør også en god redning. Her skal vi være veldig glade for 1 poeng. men også mulig å snike med seg alle tre. Spent på pep talken til Bielsa i pausen.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Synes vi er bra jeg. Møter tross alt et veldig godt drilla cc lag med mye gode spillere.
Har vi litt tur så kanskje vi kan stjele med oss noe.
Hadde ikke gjort det noe bedre med Saiz på banen i første.
Vi må ta stinge ut av sheff og erobre kampen, da har vi bruk for saiz og ev clarke/harrison

Stut og Fjærkre

Bør ikke bytte mer enn en i pausa. Med det grisespillet dommeren tillater fra blades er det desverre stor risiko for at vi får en skade til.

moty

Kampen skriker etter en Izzy slik vi så han i u kampen igår! Kreativ rask og kjempe gode innlegg fra venstresiden!
 

leedslife

Spesielt at roofe får gult kort og backen til sheff slipper sitt andre gule.
Men er jo ikke lett å være dommer. Vanskelig å være våken og oppe i situasjonene.

stian

SU er gode når de bruker mellomrommene våre. På slutten av omgangen stenger Phillips av større rom samtidig som en av stopperne støter oftere ut.

Flere av nøkkelspillerne er under pari: Phillips, Klich og Pablo. Her må det skje noe.

Jeg synes Halme ser ganske lovende ut. Litt mer rutine og muskler så kan han bli bra.

HåvardK

Spesielt at roofe får gult kort og backen til sheff slipper sitt andre gule.
Men er jo ikke lett å være dommer. Vanskelig å være våken og oppe i situasjonene.
Skal jo få hjelp av assistentdommerne, da. Helt utrolig hvis Blades får fortsette med 11 mann hele kampen.

Cherry

Pablo jobber som en helt, syns han går foran i dag.
Alioski er jo bare en vits om dagen.
Synd med Cooper, så ikke bra ut.

Vi ligger brukbart bakover, MC Goldrick farligst hos Blades, håperlinjemann er like sløv på den siden i 2. Omgang også ::)
Vi ligger an til poeng i denne, lukter rødt på en av forsvarsrekka til Sheff U etterhvert..
 

leedslife

Spesielt at roofe får gult kort og backen til sheff slipper sitt andre gule.
Men er jo ikke lett å være dommer. Vanskelig å være våken og oppe i situasjonene.
Skal jo få hjelp av assistentdommerne, da. Helt utrolig hvis Blades får fortsette med 11 mann hele kampen.

Jo men de løper jo stort sett med flagget foran ansiktet. Er sjeldent noe å hente der

Carl Fisker

Bør ikke bytte mer enn en i pausa. Med det grisespillet dommeren tillater fra blades er det desverre stor risiko for at vi får en skade til.
Fjærkre har et poeng .

leedslife

Hadde vært en drøm med 20 min igjen og clarke opp mot en backpå gult kort

Lucas the Kop Cat

Clarke for Alioski.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


auren

Clarke inn for Alioski. Litt overraskende.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

baste

Clarke inn

stian

Spennende med Clark. Han nærmer seg et skikkelig gjennombrudd nå