Skrevet av Emne: Januarvinduet 2019  (Lest 36749 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

stian

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #150 på: Januar 12, 2019, 22:54:44 »
McKinstry-dealen i vasken? Soton har visstnok lagt inn bud.

https://footballleagueworld.co.uk/leeds-could-be-set-for-transfer-blow-as-premier-league-outfit-launch-bid-for-target/

Tja. Hvis vi skal kunne konkurrere med PL-klubber før vi selv er i PL, så må det være nå. Akademiet er definitivt på opptur og
med den "revolusjonen" vi har hatt under Bielsea (og Radz), tror jeg en 16 åring og hans rådgivere/foreldre fort kan ende opp med å velge Leeds. Men Soton har jo også vært flinke til å få frem nye toppspillere over lang tid. Vi får se.

Uansett. One for the future, og jeg liker at klubben vår har fokus på utvikling av ungdomsspillere. Rykker vi opp, kommer vi vel ikke unna noe dyre investeringer, men vi vil uansett ikke ha midler på nivå med toppklubbene i PL.

Leeds står nok høyt på lista over «klubber å være i» for unge talenter. Håper du har rett og at han kommer til Leeds, selv om det er myepenger for en 16-åring.

5-årsplanen til Rad innebar å satse blytungt på akademispillere for å vaske ut noen gullklumper. Finner vi et par gode PL-spillere i eget akademi er det nøkkelen til å bygge et PL-lag med sjel, kvalitet og økonomi.

RoarG

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #151 på: Januar 12, 2019, 22:57:32 »
McKinstry-dealen i vasken? Soton har visstnok lagt inn bud.

https://footballleagueworld.co.uk/leeds-could-be-set-for-transfer-blow-as-premier-league-outfit-launch-bid-for-target/

Tja. Hvis vi skal kunne konkurrere med PL-klubber før vi selv er i PL, så må det være nå. Akademiet er definitivt på opptur og
med den "revolusjonen" vi har hatt under Bielsea (og Radz), tror jeg en 16 åring og hans rådgivere/foreldre fort kan ende opp med å velge Leeds. Men Soton har jo også vært flinke til å få frem nye toppspillere over lang tid. Vi får se.

Uansett. One for the future, og jeg liker at klubben vår har fokus på utvikling av ungdomsspillere. Rykker vi opp, kommer vi vel ikke unna noe dyre investeringer, men vi vil uansett ikke ha midler på nivå med toppklubbene i PL.

Leeds står nok høyt på lista over «klubber å være i» for unge talenter. Håper du har rett og at han kommer til Leeds, selv om det er myepenger for en 16-åring.

5-årsplanen til Rad innebar å satse blytungt på akademispillere for å vaske ut noen gullklumper. Finner vi et par gode PL-spillere i eget akademi er det nøkkelen til å bygge et PL-lag med sjel, kvalitet og økonomi.
£ 400.000 er lite hvis han blir så god som man håper. Og jeg håper han velger Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #152 på: Januar 12, 2019, 23:22:41 »
Casilla positiv til å flytte til Leeds.  Det er jo en god start  :)

http://www.insidefutbol.com/2019/01/12/kiko-casilla-positive-about-leeds-united-move/405558/

Håper engelsken hans er på stell. Ikke alle spanjoler er der.
Ã… kommunisere med backrekka er et must!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #153 på: Januar 13, 2019, 12:51:59 »
Casilla positiv til å flytte til Leeds.  Det er jo en god start  :)

http://www.insidefutbol.com/2019/01/12/kiko-casilla-positive-about-leeds-united-move/405558/

Håper engelsken hans er på stell. Ikke alle spanjoler er der.
Ã… kommunisere med backrekka er et must!
Blir vanskelig med tolk bak der, ja.

stian

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #154 på: Januar 13, 2019, 13:10:04 »
Casilla positiv til å flytte til Leeds.  Det er jo en god start  :)

http://www.insidefutbol.com/2019/01/12/kiko-casilla-positive-about-leeds-united-move/405558/

Håper engelsken hans er på stell. Ikke alle spanjoler er der.
Ã… kommunisere med backrekka er et must!
Blir vanskelig med tolk bak der, ja.

Bør i alle fall greie å rope KEEPER høyt og tydelig, og da er 50% gjort.

Cherry

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #155 på: Januar 13, 2019, 17:26:40 »
Casilla positiv til å flytte til Leeds.  Det er jo en god start  :)

http://www.insidefutbol.com/2019/01/12/kiko-casilla-positive-about-leeds-united-move/405558/

Håper engelsken hans er på stell. Ikke alle spanjoler er der.
Ã… kommunisere med backrekka er et must!
Blir vanskelig med tolk bak der, ja.

Bør i alle fall greie å rope KEEPER høyt og tydelig, og da er 50% gjort.

Resten forklarer Pablo ;D
 

Bjorn

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #156 på: Januar 13, 2019, 18:31:28 »
Casilla positiv til å flytte til Leeds.  Det er jo en god start  :)

http://www.insidefutbol.com/2019/01/12/kiko-casilla-positive-about-leeds-united-move/405558/

Håper engelsken hans er på stell. Ikke alle spanjoler er der.
Ã… kommunisere med backrekka er et must!
Blir vanskelig med tolk bak der, ja.

Bør i alle fall greie å rope KEEPER høyt og tydelig, og da er 50% gjort.

Joa. Regner med at har blir 2'er back BPF, så med tid kan han jo lære det og..
Marching On! 4276

SupALeedS

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #157 på: Januar 14, 2019, 14:06:34 »
Januar vinduet så langt pr 14.01.19:


Inn:

Kiko Casilla ( Ryktet inn , Real Madrid)



Ut:

Pawel Cibicki ( Elfsborg )
Samuel Saiz  ( Getafe )
Jamal Blackmann ( Chelsea )
Lewis Baker    (Reading)



Alex

Xern

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #158 på: Januar 14, 2019, 14:16:49 »
Casilla positiv til å flytte til Leeds.  Det er jo en god start  :)

http://www.insidefutbol.com/2019/01/12/kiko-casilla-positive-about-leeds-united-move/405558/

Håper engelsken hans er på stell. Ikke alle spanjoler er der.
Ã… kommunisere med backrekka er et must!
Blir vanskelig med tolk bak der, ja.

Bør i alle fall greie å rope KEEPER høyt og tydelig, og da er 50% gjort.

Joa. Regner med at har blir 2'er back BPF, så med tid kan han jo lære det og..
Kiko blir ligaens beste keeper om vi får tak i han. Får nok ikke stått de første kampene da han må komme inn i laget, skjønne spillestilen og bli testet på engelsk etc.. Men ser ikke bort ifra at han er førstevalget før vi er halvveis i Februar.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Bjorn

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #159 på: Januar 14, 2019, 14:33:18 »
Casilla positiv til å flytte til Leeds.  Det er jo en god start  :)

http://www.insidefutbol.com/2019/01/12/kiko-casilla-positive-about-leeds-united-move/405558/

Håper engelsken hans er på stell. Ikke alle spanjoler er der.
Ã… kommunisere med backrekka er et must!
Blir vanskelig med tolk bak der, ja.

Bør i alle fall greie å rope KEEPER høyt og tydelig, og da er 50% gjort.

Joa. Regner med at har blir 2'er back BPF, så med tid kan han jo lære det og..
Kiko blir ligaens beste keeper om vi får tak i han. Får nok ikke stått de første kampene da han må komme inn i laget, skjønne spillestilen og bli testet på engelsk etc.. Men ser ikke bort ifra at han er førstevalget før vi er halvveis i Februar.

Ok. Ligaens beste backup keeper da..  BPF går ingensteder. ;D ;D ;)
Marching On! 4276

RoarG

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #160 på: Januar 14, 2019, 16:33:47 »
Da kan Leeds se langt etter Fran Sol. Klubben har ikke lagt inn noe bud, men det har Dynamo Kiev gjort. Ingen solskinnshistorie der, altså.

https://the72.co.uk/123242/leeds-united-miss-striker-target-russian-switch-imminent/

Tviler meget sterkt på at ukrainske Dynamo Kiev blir særlig glade for å bli kalt for "et russisk lag" ::). Men, men.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #161 på: Januar 15, 2019, 16:41:33 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah


Stut og Fjærkre

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #163 på: Januar 15, 2019, 17:25:38 »
J. Clarke har kontrakt til sommeren 2021, så han er et stykke unna Bosman. Forstår at Ian Harte mener han fortjener mer i lønn, men han har bare vært fast start elveren i en halv måned. Håper at alle gode krefter i klubben snakker sammen, så gutten får en ny kontrakt i løpet av våren.

RoarG

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #164 på: Januar 15, 2019, 17:36:35 »
Tottenham planlegger bud på Jack Clarke.

https://www.footballinsider247.com/exclusive-tottenham-prepare-formal-move-to-sign-leeds-player/
Synd. Tapt :(
Enig. Uansett hva Leeds tilbyr i lønn vil Tottenham lett overgå det. Så har vi selve den sportslige hverdagen i de to klubbene som er som natt og dag. Få god pris for Clarke (minst £10 mill). Kjøp James fra Swansea. I bakhånd har Gotts og Stevens på akademiet. Irriterende selvsagt, men ingen katastrofe.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Stut og Fjærkre

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #165 på: Januar 15, 2019, 17:43:44 »
Tottenham planlegger bud på Jack Clarke.

https://www.footballinsider247.com/exclusive-tottenham-prepare-formal-move-to-sign-leeds-player/
Synd. Tapt :(
Enig. Uansett hva Leeds tilbyr i lønn vil Tottenham lett overgå det. Så har vi selve den sportslige hverdagen i de to klubbene som er som natt og dag. Få god pris for Clarke (minst £10 mill). Kjøp James fra Swansea. I bakhånd har Gotts og Stevens på akademiet. Irriterende selvsagt, men ingen katastrofe.

Vi kan tilby vesentlig kortere vei til førstelaget. Mulig Clarke verdsetter det på nåværende stadium i karrièren?

raggen

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #166 på: Januar 15, 2019, 18:17:45 »
NÃ… må Tottenham heller utvikle sine egen spillere istedenfor og driver klubben vår som farmer lag. er jo rimelig mange de har henta fra klubben vår.
NEI nå må Bielsa bruke strenge stemmen til Pochettino ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

Erik M

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #167 på: Januar 15, 2019, 19:00:36 »
Det er understreket ganske nøye at INGEN (som er involvert i laget) blir solgt i januarvinduet. Hvorfor skulle Leeds føle seg presset til forbedret kontrakt nå dersom kontrakten løper ut om to og et halvt år?  Når vi har fasit i mai så kan vi begynne å forhandle kontrakter...
 

raggen

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #168 på: Januar 15, 2019, 19:28:38 »
Agenter er rot til alt vondt i fotballen.. de setter griller i hodene på spillerene kun for sin egen profitt. Her har vi en ex spiller som er agent men håper han har vett til og la clarke være i klubben
Forever Leeds United!!!!!!!!

RoarG

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #169 på: Januar 15, 2019, 19:41:15 »
Det er understreket ganske nøye at INGEN (som er involvert i laget) blir solgt i januarvinduet. Hvorfor skulle Leeds føle seg presset til forbedret kontrakt nå dersom kontrakten løper ut om to og et halvt år?  Når vi har fasit i mai så kan vi begynne å forhandle kontrakter...
Jeg tror nok Tottenham ser an tiden, dvs. forsøker seg på et sommerkjøp. Går ut med intensjonen nå for å så et "overgangsfrø" hos Clarke og agenten hans.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ar9

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #170 på: Januar 15, 2019, 21:11:07 »
Det er understreket ganske nøye at INGEN (som er involvert i laget) blir solgt i januarvinduet. Hvorfor skulle Leeds føle seg presset til forbedret kontrakt nå dersom kontrakten løper ut om to og et halvt år?  Når vi har fasit i mai så kan vi begynne å forhandle kontrakter...
Jeg tror nok Tottenham ser an tiden, dvs. forsøker seg på et sommerkjøp. Går ut med intensjonen nå for å så et "overgangsfrø" hos Clarke og agenten hans.

Ikke umulig. Skriver seg på interresert listen.
Klare til å by og må da informeres ifall det skulle fremtvinge seg ett salg til sommeren.

Pga av press fra flere klubber, agenter etc..

Håper det ikke skjer seff... men .. de penga de penga...

stian

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #171 på: Januar 15, 2019, 22:05:10 »
Det er understreket ganske nøye at INGEN (som er involvert i laget) blir solgt i januarvinduet. Hvorfor skulle Leeds føle seg presset til forbedret kontrakt nå dersom kontrakten løper ut om to og et halvt år?  Når vi har fasit i mai så kan vi begynne å forhandle kontrakter...
Jeg tror nok Tottenham ser an tiden, dvs. forsøker seg på et sommerkjøp. Går ut med intensjonen nå for å så et "overgangsfrø" hos Clarke og agenten hans.

Agenter er heller ikke ukjente med å få i gang sånne rykter for å så et «kontraktforhandlingsfrø» hos nåværende klubb. Vi kan jo håpe at Ian Harte ikke er i denne kategorien, men han får betalt for å ivareta interessene til sin klient. Vi kan også håpe at klubben har klart å holde beina til Clarke på jorden, slik at han ikke tror at han er bedre enn han egentlig er per i dag.

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kongsmo

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #173 på: Januar 16, 2019, 11:00:53 »
Casilla snart i Leeds?

https://www.hitc.com/en-gb/2019/01/15/leeds-united-transfer-target-spotted-at-airport-as-he-closes-on/
Hørte nettopp podcasten til Hay, der en spans journalist beskriver Casilla. Han mente Casilla er inne på topp 5 aktive spanske keepere!

Sent fra min H8324 via Tapatalk

"SNIFFER"

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #174 på: Januar 27, 2019, 11:31:22 »
Det har vært stille i denne tråden lenge nå. :)

Det tar seg nok opp frem mot midnatt (?) torsdag.

Men hvordan har andre Championshiplag forsterket?

JEG har ikke holdt oversikten, men kanskje har denne waccoeren det???


Ming52
For all the fretting in this thread, this has been a good window so far for us in relative terms.  Looking at the next six in the table...
 
Norwich have brought no-one in, despite having had poor form for a while now
West Brom have lost decent Barnes and drafted in no-hope Barnes.  The Holgate loan is a good one, but that is the extent of their business - a net negative
Boro have brought in Van La Parra who is terrible and Mikel who is semi-retired
Derby were worried about their FBs being skinned and have brought in a shot Ashley Cole 
Bristol City aren't a threat to us and have brought in one of those Chelsea loan book Championship journeyman at 22 players in Kasey Palmer
 
The only one of the top six to bring in numbers are Sheffield United who have brought in two midfielders who wouldn't get in our first XI and Gary Madine, a striker who is notorious for not scoring goals.  A record of one goal in four at the peak of his career.
 
We are top of the league by some points, and have brought in a goalkeeper from Real Madrid to address the biggest weakness in a squad that is clearly otherwise good enough most days.
 
WGUAFC.  Even if we dont quite manage to get another over the line we have strengthened this window and none of our rivals have in any way at all.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #175 på: Januar 27, 2019, 17:11:29 »
Vokes ryktes til Stoke for £9 millioner. Greit nok, vi har spilt mot dem denne sesongen.

https://www.bbc.com/sport/football/gossip
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #176 på: Januar 27, 2019, 17:22:55 »
Det har vært stille i denne tråden lenge nå. :)

Det tar seg nok opp frem mot midnatt (?) torsdag.

Men hvordan har andre Championshiplag forsterket?

JEG har ikke holdt oversikten, men kanskje har denne waccoeren det???


Ming52
For all the fretting in this thread, this has been a good window so far for us in relative terms.  Looking at the next six in the table...
 
Norwich have brought no-one in, despite having had poor form for a while now
West Brom have lost decent Barnes and drafted in no-hope Barnes.  The Holgate loan is a good one, but that is the extent of their business - a net negative
Boro have brought in Van La Parra who is terrible and Mikel who is semi-retired
Derby were worried about their FBs being skinned and have brought in a shot Ashley Cole 
Bristol City aren't a threat to us and have brought in one of those Chelsea loan book Championship journeyman at 22 players in Kasey Palmer
 
The only one of the top six to bring in numbers are Sheffield United who have brought in two midfielders who wouldn't get in our first XI and Gary Madine, a striker who is notorious for not scoring goals.  A record of one goal in four at the peak of his career.
 
We are top of the league by some points, and have brought in a goalkeeper from Real Madrid to address the biggest weakness in a squad that is clearly otherwise good enough most days.
 
WGUAFC.  Even if we dont quite manage to get another over the line we have strengthened this window and none of our rivals have in any way at all.

Utrolig at en spiller som Van La Parra har spilt for toppklubber i CC og vært i PL.

Mitrovic til Fulham skjedde  vel på  deadline day I fjor. Tror det kommer til å skje mye på deadlineday i år også.
Blir overrasket hvis man ikke ser en referanse signering av de som ligger blandt de 6 beste.
Mange av de med god erfaring med å ligge i denne posisjonen.

Gordon McUseless

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #177 på: Januar 27, 2019, 19:41:55 »

RoarG

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #178 på: Januar 27, 2019, 19:43:58 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #179 på: Januar 27, 2019, 19:56:05 »
Ryktes om Stefan Johansen....vet ikke helt hva jeg syns om det
https://www.hitc.com/en-gb/2019/01/27/should-celtic-rival-leeds-united-for-midfielder-stefan-johansen/
Jeg vet. Nei, takk.

Er nok bare et tullerykte. Synd. Hadde vært en fin mann å ha. Løper mye, går i krigen, kynisk og holder bra CC nivå. Den på Fulham som spilte mest i fjor. Sneppet opp fra Klich, milevis oppgradering fra Baker. Hadde blitt en tøff kamp om plassene mellom Klich, Forshaw, Phillips og Johansen!