Skrevet av Emne: Kamp: vs Bolton Wanderers, @Macron Stadium, lørdag 15/12, kl 16.00 Viasat 2  (Lest 18265 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Så dette er laguttaket:
BPF, Shackleton, Phillips, Jansson, Douglas, Forshaw, Baker, Klich, Alioski, Hernandez, Roofe.

Subs: Huffer, Halme, Davis, Roberts, Clarke, Harrison, Bamford.

Spørsmålene er:
Tar Baker vare på sjansen? Får vi se Bamford innpå i løpet av kampen? Er dette laget godt nok til å vinne (dvs. vinner vi uten Saiz)?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bromancer

Baker fra strart, den så jeg ikke komme. Han må heve seg mange hakk fra Readingkampen. Skeptisk, men please prove me wrong!

Robert H.

Kona til Saiz var for en tid tilbake gravid med tvillinger og mistet det ene barnet. Har også hatt andre helseproblemer etter at de kom til England. Hun er visstnok nå gravid igjen og ønsker seg hjem til Spania.

Forståelig valg av Saiz - family first! Ønsker han lykke til i Getafe.
« Siste redigering: Desember 15, 2018, 15:29:31 av Robert H. »

auren

Phillips var vel en katastrofe som midtstopper sist. Bielsa fortsetter likevel med ham. Kunne heller tenkt meg Halme fra start, spesielt hvis det stemmer at Bolton slår mye langt.

Håper vi scorer på vår første sjanse og cruiser inn til en "enkel" seier. Men det blir fort en tett og jevn kamp. Tipset mitt om 2-0 til Leeds står fortsatt.

MOT!

Nå til puben i full dress med Leedsskjerf. Julebord like etterpå!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28893
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Kona til Saiz var for en tid tilbake gravid med tvillinger og mistet det ene barnet. Har også hatt andre alvorlige helseproblemer etter at de kom til England. Hun er visstnok nå gravid igjen og ønsker seg hjem til Spania.


Vel...

 
MoscowhiteTSB
‏@MoscowhiteTSB
Replying to @kenty227 @LeedsMJ84 @JoeUrquhartYEP
This isn’t quite right.

A daughter was born (with bit of difficulty) in 2015

Elena’s cancer scare was early 2016

A checkup this July revealed Elena was due twins but had lost one

It’s the surviving twin they’re expecting now.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Phillips var vel en katastrofe som midtstopper sist. Bielsa fortsetter likevel med ham. Kunne heller tenkt meg Halme fra start, spesielt hvis det stemmer at Bolton slår mye langt.

Håper vi scorer på vår første sjanse og cruiser inn til en "enkel" seier. Men det blir fort en tett og jevn kamp. Tipset mitt om 2-0 til Leeds står fortsatt.

MOT!

Nå til puben i full dress med Leedsskjerf. Julebord like etterpå!

auren

Fra 1 miss til katastrofer var vel mye, men han er best rett foran stopperne.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

veteranen

  • Gjest
Er overrasket over at Bielsa nok engang satser på et tomanns-midtforsvar med Phillips som Janssons makker. Syntes Phillips fremsto som usikker og svak i samme rolle mot QPR.
Dette uttaket forteller vel først og fremst ganske mye om Bielsas manglende tillit til de for tiden eksisterende alternativer på stopperplass.

Baker får nå (antagelig) sin siste sjanse til å overbevise fra start. Vi får håpe han tar den.

Jeg ville lyge hvis jeg sa at dette laguttaket løftet min optimisme opp til de helt store høyder. Men for all del, dette kan jo selvsagt gå veldig bra!
Skal vi satse på at kampen tipper i vår favør etter at Bamford og Clarke er byttet inn på bekostning av Baker og Allioski..?

RoarG

Er overrasket over at Bielsa nok engang satser på et tomanns-midtforsvar med Phillips som Janssons makker. Syntes Phillips fremsto som usikker og svak i samme rolle mot QPR.
Dette uttaket forteller vel først og fremst ganske mye om Bielsas manglende tillit til de for tiden eksisterende alternativer på stopperplass.

Baker får nå (antagelig) sin siste sjanse til å overbevise fra start. Vi får håpe han tar den.

Jeg ville lyge hvis jeg sa at dette laguttaket løftet min optimisme opp til de helt store høyder. Men for all del, dette kan jo selvsagt gå veldig bra!
Skal vi satse på at kampen tipper i vår favør etter at Bamford og Clarke er byttet inn på bekostning av Baker og Allioski..?
Jeg ville heller ha hatt Phillips på midten og Halme i midtforsvaret. M.a.o., Halme og Baker bytter plass når det gjelder innbytterbenk/startellever.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Phillips var vel en katastrofe som midtstopper sist. Bielsa fortsetter likevel med ham. Kunne heller tenkt meg Halme fra start, spesielt hvis det stemmer at Bolton slår mye langt.

Håper vi scorer på vår første sjanse og cruiser inn til en "enkel" seier. Men det blir fort en tett og jevn kamp. Tipset mitt om 2-0 til Leeds står fortsatt.

MOT!

Nå til puben i full dress med Leedsskjerf. Julebord like etterpå!

auren

Fra 1 miss til katastrofer var vel mye, men han er best rett foran stopperne.

Satt det litt på spissen. Så heller ikke kampen sist, men forstod han var svak.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

veteranen

  • Gjest
Håper at klubben etterhvert tar seg råd til å kjøpe inn noen gule borte-bukser...

Johnnyj

Alltid like pinlig når Bolton varmer opp med Sweet Caroline og De will Rock You.
Spillerne kan umulig bli giret opp av det.

RoarG

Og det går tydeligvis hardt for seg i sør-øst London. Charltons Naby Sarr har fått rødt kort i det 1. spilleminutt! Godt jobba, Naby 8). Motstander i den kampen er forøvrig AFC Wimbledon.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lucas the Kop Cat

Boro ligger under.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


Sleivind

Magennis ligger nede med "hodeskade" etter en liten puff fra Jansson. Hva skjedde med denne divisjonen her? Har jo blitt verre enn PL!

Lucas the Kop Cat

Nestenulykke av Baker.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


Bromancer

Baker imponerer ikke.

Hallgeir *

Mot bedre lag hadde vi blitt straffet for de glippene der bak.
Super Leeds since 1968

HåvardK

Baker imponerer ikke.
...to say the least.

Lucas the Kop Cat

Bolton slår oss litt for ofte i lufta i begge ender av banen.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


Lucas the Kop Cat

Cooper sin ukjente tvillingbror som er stopper hos Bolton?

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

kilgallon

Bolton har lykkes ganske bra så langt med å få oss ned i tempo. Veldig mange innkast og lange baller opp til ingenting.

Joe Jordan

Stusselig fotballkamp så langt.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sleivind

Ikke akkurat en stor fotballkamp for øyeblikket

Bromancer

Midtbanen vår fungerer overhodet ikke. Blir nok endringer i pausen.

Bellini

Enig Baker imponerer ingen til nå! Skulle ikke tru han kjempet for å ta seg inn i første 11eren. Men Kalvin  ser heller ikke ut som noe funn som stopper

kilgallon

Alioski heldig der.

HåvardK

Midtbanen vår fungerer overhodet ikke. Blir nok endringer i pausen.
Kampen skriker jo etter Kalvin på midtbanen.

Lucas the Kop Cat

Alioski heldig der.
Forsåvidt men Bolton-spillerne faller veldig dramatisk i dag.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


kilgallon

Midtbanen vår fungerer overhodet ikke. Blir nok endringer i pausen.
Kampen skriker jo etter Kalvin på midtbanen.
Enig!!

Johnnyj

Ikke akkurat en stor fotballkamp for øyeblikket

Enig i det.
For en dørgende kjedelig kamp til nå.

Vi har hatt svært lite å by på fremover. Men ser ålreite  ut bakover i det minste.