Skrevet av Emne: FA-cupen 3. runde: Kamp vs QPR @LoftusRoad 06.01.19 kl 15:00 Viasport 2  (Lest 28289 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Vi styrer kampen nå!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Hør fansen!

auren
Håper inderlig vi vinner denne! 3 tap på rad er ødeleggende psykologisk :(
For hvem da?
For et spørsmål....for alle i klubben! NB: meningen med spillet fotball er å score flest mål! Eller har jeg misset noe her?
Ã… tape er dagligdags kost for fotballspillere. Blir man psykologisk ødelagt av det får man finne seg noe annet å gjøre.
Du verden....

Eriksen55

Forshaw er en ræva fotballspiller.  Bare å selge med en gang.

Kan du begrunne det?

Begynner å bli lei ord som ræva,selg, ubrukelig osv..

Hvis du har en så sterk mening burde du klare å begrunne det.

Tror du virkelig ikke at Bielsa ser en verdi i kvalitetene hans? Tror du ikke Forshaw sine ferdigheter komplimenterer ferdighetene til de andre så vi kan spille på den måten vi gjør?

Har du lagt merke til hvor mange baller han vinner på midten? Har du lagt merke til hvor mange kontringer vi har fått pga hans innsats?

Han er ingen trollmann med ballen. Med Bielsa har sagt at han i 4'er rollen må spille med høy risiko. Da må man regne med bsllmiss og feilpass. Ingen klagde på han når vi vant 7 kamper på rad. Tvert om var det vel få som fikk mer poeng i MoM kåringen her inne.

Se kampen mot Nottingham, så skjønner du hvorfor enkelte av oss ikke er superfan av Forshaw. Direkte skyld i tre baklengs. Ikke mye bedre idag.

Så den. Veldig dårlig. Fokuserer heller på de 7 strake seierne. Da skjønner jeg han ikke er ræva og bør selges  :)

kilgallon

Jeg synes våre gutter spiller bra i dag.

Kato

Vi sliter med Saiz-syndromet. Mangler 10eren.
 

Cannavaro

Bailey redder oss igjen !!   En ypperlig keeper - med en god fremtid foran seg.
MFLU - Miracles For Leeds United

Lucas the Kop Cat

BPF med 3. gode redningen.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

RoarG

Forshaw er en ræva fotballspiller.  Bare å selge med en gang.

Kan du begrunne det?

Begynner å bli lei ord som ræva,selg, ubrukelig osv..

Hvis du har en så sterk mening burde du klare å begrunne det.

Tror du virkelig ikke at Bielsa ser en verdi i kvalitetene hans? Tror du ikke Forshaw sine ferdigheter komplimenterer ferdighetene til de andre så vi kan spille på den måten vi gjør?

Har du lagt merke til hvor mange baller han vinner på midten? Har du lagt merke til hvor mange kontringer vi har fått pga hans innsats?

Han er ingen trollmann med ballen. Med Bielsa har sagt at han i 4'er rollen må spille med høy risiko. Da må man regne med bsllmiss og feilpass. Ingen klagde på han når vi vant 7 kamper på rad. Tvert om var det vel få som fikk mer poeng i MoM kåringen her inne.

Se kampen mot Nottingham, så skjønner du hvorfor enkelte av oss ikke er superfan av Forshaw. Direkte skyld i tre baklengs. Ikke mye bedre idag.

Så den. Veldig dårlig. Fokuserer heller på de 7 strake seierne. Da skjønner jeg han ikke er ræva og bør selges  :)
Alltids noen som velger å se glasset som halvtomt. Enda godt det er Bielsa som tar ut laget.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

BPF har hatt en veldig god kamp så langt.
Super Leeds since 1968

berlin

Hør fansen!

auren
Håper inderlig vi vinner denne! 3 tap på rad er ødeleggende psykologisk :(
For hvem da?
For et spørsmål....for alle i klubben! NB: meningen med spillet fotball er å score flest mål! Eller har jeg misset noe her?

+ 1  :)

Superfan

Forshaw er en ræva fotballspiller.  Bare å selge med en gang.

Kan du begrunne det?

Begynner å bli lei ord som ræva,selg, ubrukelig osv..

Hvis du har en så sterk mening burde du klare å begrunne det.

Tror du virkelig ikke at Bielsa ser en verdi i kvalitetene hans? Tror du ikke Forshaw sine ferdigheter komplimenterer ferdighetene til de andre så vi kan spille på den måten vi gjør?

Har du lagt merke til hvor mange baller han vinner på midten? Har du lagt merke til hvor mange kontringer vi har fått pga hans innsats?

Han er ingen trollmann med ballen. Med Bielsa har sagt at han i 4'er rollen må spille med høy risiko. Da må man regne med bsllmiss og feilpass. Ingen klagde på han når vi vant 7 kamper på rad. Tvert om var det vel få som fikk mer poeng i MoM kåringen her inne.

Se kampen mot Nottingham, så skjønner du hvorfor enkelte av oss ikke er superfan av Forshaw. Direkte skyld i tre baklengs. Ikke mye bedre idag.

Så den. Veldig dårlig. Fokuserer heller på de 7 strake seierne. Da skjønner jeg han ikke er ræva og bør selges  :)

Det var vel andre som var viktigere i de syv kampene. Forshaw er temposvak, taklingssvak, svak i hodespill, teknisk begrenset, etc.

auren

QPR tar over nå. Redd vi får noen slitne spillere på slutten - Roberts, Harrison, Baker.

Nesten Alioski!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Hør fansen!

auren
Håper inderlig vi vinner denne! 3 tap på rad er ødeleggende psykologisk :(
For hvem da?
For et spørsmål....for alle i klubben! NB: meningen med spillet fotball er å score flest mål! Eller har jeg misset noe her?
Ã… tape er dagligdags kost for fotballspillere. Blir man psykologisk ødelagt av det får man finne seg noe annet å gjøre.

Anbefaler Sunderland dokumentaren på netflix. Da ser du litt av psykologien i fotball. Ikke at vi kollapser av tre tap, men heller hvor viktig det er med trygghet, selvtillit,  positivitet og harmoni i laget.

Ã… tape fotballkamper tror jeg vil alltid utfordre det.

Reaney

Forshaw sliter voldsomt defensivt :'( :'(

RoarG

Hør fansen!

auren
Håper inderlig vi vinner denne! 3 tap på rad er ødeleggende psykologisk :(
For hvem da?
For et spørsmål....for alle i klubben! NB: meningen med spillet fotball er å score flest mål! Eller har jeg misset noe her?
Ã… tape er dagligdags kost for fotballspillere. Blir man psykologisk ødelagt av det får man finne seg noe annet å gjøre.

Anbefaler Sunderland dokumentaren på netflix. Da ser du litt av psykologien i fotball. Ikke at vi kollapser av tre tap, men heller hvor viktig det er med trygghet, selvtillit,  positivitet og harmoni i laget.

Ã… tape fotballkamper tror jeg vil alltid utfordre det.
Men alle taper. Det er hvordan man jobber med å nullstille seg som er viktig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

karaba

Harrison som spiss var et artig forsøk, men tenker dette blir siste gang vi ser han som det.

Cannavaro

Forshaw sliter voldsomt defensivt :'( :'(
Nja ikke helt enig der....eller sliter han like mye som Alioski med innleggene sine ??
MFLU - Miracles For Leeds United

Johnnyj

Alioski imponerer meg veldig.
Flyr opp og ned langs linja som en gærning. Helt rå utholdenhet. Redder i forsvar. Kombinerer fremover. Og skaper masse i tillegg.

Skjønner svært lite av den kommentaren som kom for ti minutter siden om at Alioski er "pilråtten".

Beste kampen av Peacock på lenge også? Står som en levende vegg!

DenHviteYeboah

Og der kom tredje tapet på rad >:(

Lucas the Kop Cat

Strever med luftforsvaret denne kampen.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


GeirO

Der ble Leif for kort.....
MOT

Kato

Spør meg hvorfor Davis skal ta Bidwell.
 

Lucas the Kop Cat

Og der kom tredje tapet på rad >:(
Er kampen over allerede?

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


Superfan

Måtte gå sånn når alle utpå der er under 180 cm

leedslife

Andre feilen til Davis.
Man blir straffet hardt i senior fotball

RoarG

Har nok gitt bort for mange dødballer her.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Johnnyj

Æsj. Da kom den i mot.

En liten del av meg vil at QPR skal vinne sånn at vi kan fokusere fullt på ligaen.

karaba

Alioski imponerer meg veldig.
Flyr opp og ned langs linja som en gærning. Helt rå utholdenhet. Redder i forsvar. Kombinerer fremover. Og skaper masse i tillegg.

Skjønner svært lite av den kommentaren som kom for ti minutter siden om at Alioski er "pilråtten".

Beste kampen av Peacock på lenge også? Står som en levende vegg!

Har stor arbeidsmoral, men har for dårlig kvalitet på innleggene og er ikke veldig kreativ i spillet sitt. Ser at vi mangler en Hernandez+ Saiz.

DenHviteYeboah

Og der kom tredje tapet på rad >:(
Er kampen over allerede?

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk
nei, men har vondt for å se at vi skal score et par ganger til i denne kampen. Håper jeg tar grundig feil!

Lucas the Kop Cat

Æsj. Da kom den i mot.

En liten del av meg vil at QPR skal vinne sånn at vi kan fokusere fullt på ligaen.
Og den andre delen at vi skal gå videre og slå ut Scum på overtid i neste runde?

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk