Skrevet av Emne: Spygate  (Lest 66555 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

RoarG

Sv: Spygate
« Svar #300 på: Februar 08, 2019, 12:08:50 »
Jaja.

Fake tweet
Yup, den er fake. Sjekket twitter nå.
Alltids noen som vil tulle. Blir ikke rare greiene av dette her. Vil EFL latterliggjøre seg selv, straffes Leeds hardt. Da går dette til retten.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

SOL

Sv: Spygate
« Svar #301 på: Februar 08, 2019, 14:11:04 »
Dommen frå EFL/FA kjem vel ikkje før klokka 12.00 norsk tid i morgon. Vil passe fint rett før avspark ...

Vedgår at eg er spent, men kan ikkje fatte at det blir noko anna enn ei bot eller ei betinga bot til Bielsa ...
 

RoarG

Sv: Spygate
« Svar #302 på: Februar 08, 2019, 14:14:56 »
Dommen frå EFL/FA kjem vel ikkje før klokka 12.00 norsk tid i morgon. Vil passe fint rett før avspark ...

Vedgår at eg er spent, men kan ikkje fatte at det blir noko anna enn ei bot eller ei betinga bot til Bielsa ...
Leeds er uskyldige. Burde ikke bli noe som helst.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

SOL

Sv: Spygate
« Svar #303 på: Februar 08, 2019, 14:18:40 »
Dommen frå EFL/FA kjem vel ikkje før klokka 12.00 norsk tid i morgon. Vil passe fint rett før avspark ...

Vedgår at eg er spent, men kan ikkje fatte at det blir noko anna enn ei bot eller ei betinga bot til Bielsa ...
Leeds er uskyldige. Burde ikke bli noe som helst.

Heilt enig i det, men fryktar at Leeds nok ein gong blir straffa ekstra av EFL/FA...
 

Annesj

Sv: Spygate
« Svar #304 på: Februar 08, 2019, 14:22:16 »
Langt fra trygg på disse EFL/FA folka nei.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

SOL

Sv: Spygate
« Svar #305 på: Februar 08, 2019, 14:33:11 »
Ser at Phil Hay skriv at Leeds helst ikkje vil ha utfallet av saka før etter kampen i morgon - kjem EFL/FA til å ta omsyn til det?  ???  Har vel mine tvil ...
 

RoarG

Sv: Spygate
« Svar #306 på: Februar 08, 2019, 14:38:58 »
EFL/FA er byråkratier. Byråkrater liker å vise at de har makt, så noe blir det nok.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Spygate
« Svar #307 på: Februar 08, 2019, 14:54:08 »
Phil Hay

the plan last night was for the EFL board to reconvene this morning and then issue a statement. But Leeds wouldn’t be happy with it coming 24 hours before a big game at Boro, so it might be that it holds until Monday.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

raggen

Sv: Spygate
« Svar #308 på: Februar 08, 2019, 14:59:17 »
Phil Hay

the plan last night was for the EFL board to reconvene this morning and then issue a statement. But Leeds wouldn’t be happy with it coming 24 hours before a big game at Boro, so it might be that it holds until Monday.

Virker på Leeds som klubb regner det som negativt det som kommer ???
Forever Leeds United!!!!!!!!

SOL

Sv: Spygate
« Svar #309 på: Februar 08, 2019, 15:01:40 »
Phil Hay

the plan last night was for the EFL board to reconvene this morning and then issue a statement. But Leeds wouldn’t be happy with it coming 24 hours before a big game at Boro, so it might be that it holds until Monday.

Phil Hay:
if the EFL takes no action then it would make no difference to Leeds when the statement drops. But if the club are to be charged/punished, they want it to hold until Monday. Leeds are in the dark about what the outcome will be.
 

Promotion 2010

Sv: Spygate
« Svar #310 på: Februar 08, 2019, 15:02:51 »
Phil Hay

the plan last night was for the EFL board to reconvene this morning and then issue a statement. But Leeds wouldn’t be happy with it coming 24 hours before a big game at Boro, so it might be that it holds until Monday.

Virker på Leeds som klubb regner det som negativt det som kommer ???

We Are Leeds

Does this mean If the statement doesn’t come today then it’s a points deduction


Phil Hay

no not at all. In any case if Leeds are charged, the matter would have to go before an independent panel to rule on it.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Spygate
« Svar #311 på: Februar 08, 2019, 18:11:06 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Spygate
« Svar #312 på: Februar 08, 2019, 18:58:38 »
Dette er hva EFL har å si om saken.

https://www.efl.com/news/2019/february/efl-statement-leeds-united/

Drøyer i tid dette ja... Blitt en liten verkebyll for Leeds. Forhåpentligvis får vi en snarlig «løsning» fra EFL. Fotballen vi har prestert etter Spygate har ikke vært særlig bra, så det skal bli godt å legge det bak seg.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Spygate
« Svar #313 på: Februar 08, 2019, 19:17:53 »
Dette er hva EFL har å si om saken.

https://www.efl.com/news/2019/february/efl-statement-leeds-united/

Drøyer i tid dette ja... Blitt en liten verkebyll for Leeds. Forhåpentligvis får vi en snarlig «løsning» fra EFL. Fotballen vi har prestert etter Spygate har ikke vært særlig bra, så det skal bli godt å legge det bak seg.

auren


Liker å ha inn teksten her:

EFL Statement: Leeds United
1 Hour ago



25235 views
At its meeting on Friday afternoon, the EFL Board (*excluding representatives of the Championship) considered the matter of the incident in the vicinity of Derby County’s training ground on Thursday, January 10.

Following a comprehensive review of all available evidence, it was determined that there remain a number of areas that require further exploration and clarification and these investigations will take place at the earliest opportunity.

An update on this matter will be provided following receipt and analysis of those subsequent enquiries and until this point no further comment will be made.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SOL

Sv: Spygate
« Svar #314 på: Februar 08, 2019, 19:45:41 »
Ai, ai, flott timing og seigpining dette her. EFL må vera ein ufattelig saktearbeidande komite. Det er fire veker sidan Derby -kampen - FIRE!!!! Supperåd >:(
Høyrde Adrian Durham på Talksport som meinte at dette scenarioet er designa for å forstyrre og forpurre Leeds sine opprykkssjansar.
Trur pinadø eg seier meg enig i det. >:(
« Siste redigering: Februar 08, 2019, 19:47:44 av SOL »
 

Stut og Fjærkre

Sv: Spygate
« Svar #315 på: Februar 08, 2019, 19:48:29 »
Mest positive, er at de andre championship klubbene åpenbart er erklært innhabile. Ettersom de ikke deltar i drøftelsene.

SOL

Sv: Spygate
« Svar #316 på: Februar 08, 2019, 21:04:32 »
Mest positive, er at de andre championship klubbene åpenbart er erklært innhabile. Ettersom de ikke deltar i drøftelsene.

Ja, me får vel stole på det ... >:(
 

Promotion 2010

Sv: Spygate
« Svar #317 på: Februar 09, 2019, 16:38:00 »
Lufc

Statement.

Leeds United acknowledge the statement made by the EFL this evening regarding an incident at Derby County’s training ground in January.

We understand the EFL’s need to request more time to investigate the complaint further and we will continue to cooperate fully as we look to resolve the matter quickly.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Spygate
« Svar #318 på: Februar 09, 2019, 16:46:59 »
Lufc

Statement.

Leeds United acknowledge the statement made by the EFL this evening regarding an incident at Derby County’s training ground in January.

We understand the EFL’s need to request more time to investigate the complaint further and we will continue to cooperate fully as we look to resolve the matter quickly.
Mer tid? Hva trenger de mer tid for? Det har jo ikke skjedd en dritt >:(.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Spygate
« Svar #319 på: Februar 09, 2019, 17:19:22 »
Lufc

Statement.

Leeds United acknowledge the statement made by the EFL this evening regarding an incident at Derby County’s training ground in January.

We understand the EFL’s need to request more time to investigate the complaint further and we will continue to cooperate fully as we look to resolve the matter quickly.
Mer tid? Hva trenger de mer tid for? Det har jo ikke skjedd en dritt >:(.
Tid til å lage en sak ut av en ikke sak?  ::)
Jon R.

RoarG

Sv: Spygate
« Svar #320 på: Februar 09, 2019, 17:30:21 »
Lufc

Statement.

Leeds United acknowledge the statement made by the EFL this evening regarding an incident at Derby County’s training ground in January.

We understand the EFL’s need to request more time to investigate the complaint further and we will continue to cooperate fully as we look to resolve the matter quickly.
Mer tid? Hva trenger de mer tid for? Det har jo ikke skjedd en dritt >:(.
Tid til å lage en sak ut av en ikke sak?  ::)
Noen som tar Kafkas "Prosessen" som en oppskrift?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Spygate
« Svar #321 på: Februar 09, 2019, 17:37:32 »
Lufc

Statement.

Leeds United acknowledge the statement made by the EFL this evening regarding an incident at Derby County’s training ground in January.

We understand the EFL’s need to request more time to investigate the complaint further and we will continue to cooperate fully as we look to resolve the matter quickly.
Mer tid? Hva trenger de mer tid for? Det har jo ikke skjedd en dritt >:(.
Tid til å lage en sak ut av en ikke sak?  ::)
Noen som tar Kafkas "Prosessen" som en oppskrift?
Ikke umulig, alt er lov når det gjelder å holde divisjonens største trekkplaster og inntektskilde der de er.
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Spygate
« Svar #322 på: Februar 09, 2019, 18:22:19 »
Whitesforever

Oliviera has 5 deep facial wounds and his nose broken in 4 places - no further action taken. A man stands on a public road with a pair of binoculars - @EFL enquiry going to a 2nd day. They are an absolute joke





J_B

He adjusted his foot then visibility stamped on his face. I can’t believe this isn’t being taken further - Oliveria is going to sue him whatever the @EFL fail to do.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Spygate
« Svar #323 på: Februar 09, 2019, 23:07:12 »
Whitesforever

Oliviera has 5 deep facial wounds and his nose broken in 4 places - no further action taken. A man stands on a public road with a pair of binoculars - @EFL enquiry going to a 2nd day. They are an absolute joke





J_B

He adjusted his foot then visibility stamped on his face. I can’t believe this isn’t being taken further - Oliveria is going to sue him whatever the @EFL fail to do.
Hva er dette?
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Spygate
« Svar #324 på: Februar 10, 2019, 01:03:40 »
Whitesforever

Oliviera has 5 deep facial wounds and his nose broken in 4 places - no further action taken. A man stands on a public road with a pair of binoculars - @EFL enquiry going to a 2nd day. They are an absolute joke





J_B

He adjusted his foot then visibility stamped on his face. I can’t believe this isn’t being taken further - Oliveria is going to sue him whatever the @EFL fail to do.
Hva er dette?


https://www.google.no/amp/s/www.thesun.co.uk/sport/football/8341783/oliveira-mings-face-stamp-injuries-revealed/amp/


En episode EFL ikke gidder å undersøke!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ibster

Sv: Spygate
« Svar #325 på: Februar 10, 2019, 01:06:41 »
Whitesforever

Oliviera has 5 deep facial wounds and his nose broken in 4 places - no further action taken. A man stands on a public road with a pair of binoculars - @EFL enquiry going to a 2nd day. They are an absolute joke





J_B

He adjusted his foot then visibility stamped on his face. I can’t believe this isn’t being taken further - Oliveria is going to sue him whatever the @EFL fail to do.
Hva er dette?

 Oliviera fikk en drøy ettersleng etter seg, mings gikk ustraffet. Skikkelig stygg stempling i fjeset.

https://youtu.be/rCYLq44iy8k

auren

Sv: Spygate
« Svar #326 på: Februar 10, 2019, 07:29:27 »
Dette er jo uforskyldt og ingenting å etterforske. Hvorfor skal EFL se på denne saken?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Spygate
« Svar #327 på: Februar 10, 2019, 13:00:55 »
Leeds har sendt en person avgårde for å snakke med folk på lokale puber noen dager før kamp! Dette blir bare verre og verre! For et regelbrudd!

https://www.dailystar.co.uk/sport/football/758888/Leeds-United-news-spy-gate-Marcelo-Bielsa?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+daily-star-football+%28Daily+Star+%3A%3A+Football+Feed%29
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Sv: Spygate
« Svar #328 på: Februar 10, 2019, 13:16:20 »
Roar G : regner med at kommentaren din inneholdt en veldig stor dose ironi !? Regner med at vi får en viss form for straff av EFA , men skulle vi få det det , er det noe av det verste pølsevevet ilagt oss fra dette forbundet ! Hvis det er sånn at vi har sendt en Leeds ansatt rundt bare for å lodde stemninga blant lokalbefolkningen på diverse puber i Derby området , ser jeg ikke noe gæli i det ! da skulle det ikke vært lov til å slenge dritt om andre lag , eller for den sakens være supporter av noen lag i England ! Skal gentlemans agreement gjelde for dette også !?

RoarG

Sv: Spygate
« Svar #329 på: Februar 10, 2019, 13:42:17 »
Roar G : regner med at kommentaren din inneholdt en veldig stor dose ironi !? Regner med at vi får en viss form for straff av EFA , men skulle vi få det det , er det noe av det verste pølsevevet ilagt oss fra dette forbundet ! Hvis det er sånn at vi har sendt en Leeds ansatt rundt bare for å lodde stemninga blant lokalbefolkningen på diverse puber i Derby området , ser jeg ikke noe gæli i det ! da skulle det ikke vært lov til å slenge dritt om andre lag , eller for den sakens være supporter av noen lag i England ! Skal gentlemans agreement gjelde for dette også !?
Denne saken er å koke suppe på en spiker. Nå blir alminnelig fri ferdsel også mistenkeliggjort. Patetisk.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020