Skrevet av Emne: Kamp: vs Rotherham, @NewYorkStadium lørdag 26/01-19, kl 16.00 på LUTV  (Lest 40041 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lucas the Kop Cat

En avslutning på mål nå uten at det ble farlig.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


karaba

Vi har i løpet av 1 omgang klart å produsere  4 skudd  og 1 på mål ! Lukter ikke topplag av dette


Sent from my iPhone using Tapatalk

RoarG

Alioski må ut av laget. Den gode perioden er over.
Seriøst? Her må Harrison og Klich ut. Halme må inn, og Phillips må spille midtbane. Er overhodet ikke noen CB. Roberts må inn for Harrison, som er helt anonym.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lucas the Kop Cat

Kiko prøver å sette i gang raskt men resten av laget klarer ikke å følge opp.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Håper Bielsa skrur på hårføneren på full styrke i pausen.

Kato

Syns det krisemaksimeres. Vi har ikke vært spesielt gode, men utenom en nyttårsrakett hvor det var struktutell feil hos oss har vi ikke hatt trøbbel i det hele tatt. Casilla ser meget bra ut. Strålende med beina, og måten han er på 10 meter og plukker en corner er jo glimrende. Mer å gå på fremover, men det åpner seg nå.
 

Smudge

2 bytter i pausen og vi snur dette

enur

Er vi i ferd med å spare oss til fant? Er redd stallen er for tynn og stilen til Bielsa for krevende til at vi klarer resten av sesongen uten ytterligere forsterkninger..
____________
enur

Marching on together

peacock

Endeløs ballonanering! Vi er da for f... ikke Barca >:(
Det går for tregt framover!

Lucas the Kop Cat

Alioski må ut av laget. Den gode perioden er over.
Seriøst? Her må Harrison og Klich ut. Halme må inn, og Phillips må spille midtbane. Er overhodet ikke noen CB. Roberts må inn for Harrison, som er helt anonym.
Synes nok at Harrison har fått mer til enn Clarke i dag, å bytte venstreback løser ihvertfall ikke noe av angrepsproblemene.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


leedslife

Ikke overraskende en ny Heckingbottom performance av laget.
Mangler jo totalt karakter, vilje og sprut!
Vi legger oss ned og vil heller ha frispark enn å ta med oss ballen.
Ufattelig trist å sitte å se på.
Aldri i livet om vi tar med oss poeng her fra med mindre noe helt spesielt skjer.

Virker som vi har fått oss en bra keeper. Hadde vi bare klart å fått inn noe slikt på de offensive plassene. Ving, ny type 10er må jo bare inn. Får nesten vondt av å se de offensive utpå der nå.

TK20

Alioski må ut av laget. Den gode perioden er over.
Seriøst? Her må Harrison og Klich ut. Halme må inn, og Phillips må spille midtbane. Er overhodet ikke noen CB. Roberts må inn for Harrison, som er helt anonym.

Det er så lite kvalitet på det han gjør med ballen at jeg får helt mark.

DenHviteYeboah

Dette er uakseptabelt! det holder bare ikke! Vi skal rulle over dette laget, men vi skaper ingen verdens ting :(  Mangel på kvalitet fremover på banen. Hvorfor kjøper vi ikke en konge på midtbanen? Vi har altså brukt 100 millioner på en spiss som er kjeks, og har scoret noen få mål. Dette er skammelig!

Allanclarke

Helt utrolig men klarer ikke å se hvordan vi skal vinne denne kampen. Bare helt RÆVA. Fryktelig skuffet. Vi kan bare glemme opprykk hvis dette spille fortsetter. Er glad jeg aldri har tatt noe opprykk på forskudd. For nå sier magefølelsen 7. plass igjen. Hvis ikke noe drastisk skjer. For vi spiller som ett L2 lag for tiden. Jævla skuffet

baste

Forstår ikke at vi ikke kan sette litt fart fremover...snakker om gåfotball.

Få Halme inn, flytt Kalvin fram ett hakk. Ut med Harrison, inn med Roberts i 10- rollen. Hernandez kan ta Harrison sin plass.

Klich kan jo prøve ett skudd? 18 meter...sentrer...why ?

Vi så jo alle, langskudd kan gå rett i krysset. Men da må noen ta ansvar og skyte !

Come on Leeds

Andersen

For et mål fra Rotherham ! vår nye keeper hadde ikke noe mulighet der ! vi dominerer spillet , men hjemmelaget forsvarer seg godt. Mer fart i gutta må det bli i 2 omgang . MOT

leedslife

Det derre dominerer spillet må vi legge fra oss. Ingen nytte i å dominere spillet hvis vi ikke klarer å gjøre de riktige beslutningene med kula.

Roterham har vært bedre enn oss. Ferdig med det.
Forventer et helt annet Leeds lag etter pause, men tviler.

DenHviteYeboah

ja,Rotherham bruker ca 47 sekunder på å ta et frispark. >Min sønn tar klokka ved hvert frispark.... Dette vil bare bli verre i 2. omgang :(

Jon R

Forstår ikke at vi ikke kan sette litt fart fremover...snakker om gåfotball.

Få Halme inn, flytt Kalvin fram ett hakk. Ut med Harrison, inn med Roberts i 10- rollen. Hernandez kan ta Harrison sin plass.

Klich kan jo prøve ett skudd? 18 meter...sentrer...why ?

Vi så jo alle, langskudd kan gå rett i krysset. Men da må noen ta ansvar og skyte !

Come on Leeds
Ut med Clarke mener du vel? Harrison har vært den eneste som har klart å skape noe mens Clarke har vært helt ute av det.
Jon R.

Cherry

I stemmer med Auren: første kampen jeg er virkelig bekymra' , vi virker slitne hele gjengen.
Hjelper ikke med topp keeper når vi har null kreativitet fremover lenger.
Rotherham leser oss som en åpen bok..

Ift benken så har vi ikke mange alternativ... dette ser pt skummelt ut.
Vi mangler press som før, og når Clarke og Roofe blir kledd av så blir d tamt med Pablo's og Forhaws ' forsøk. Tempo MÃ… opp!!
Her må plan B i gang i pausen... vi må TENNE til!!!!

Om d er noen som ennå tviler på om vi trenger forsterkninger til 11'vern... >:(
 

leedslife

Forstår ikke at vi ikke kan sette litt fart fremover...snakker om gåfotball.

Få Halme inn, flytt Kalvin fram ett hakk. Ut med Harrison, inn med Roberts i 10- rollen. Hernandez kan ta Harrison sin plass.

Klich kan jo prøve ett skudd? 18 meter...sentrer...why ?

Vi så jo alle, langskudd kan gå rett i krysset. Men da må noen ta ansvar og skyte !

Come on Leeds
Ut med Clarke mener du vel? Harrison har vært den eneste som har klart å skape noe mens Clarke har vært helt ute av det.

Enig. Ser ut som en junior her Clarke. Får lite nytte av han når han ikke får rom.
De dobler opp og trøkker til han i dueller.
usikker på hvem vi kan sette inn som vil gjøre det så mye bedre..

Sier sitt....

RoarG

ja,Rotherham bruker ca 47 sekunder på å ta et frispark. >Min sønn tar klokka ved hvert frispark.... Dette vil bare bli verre i 2. omgang :(
Opp til Leeds å gønne på. Dette er altfor, altfor slapt. Trenger ny spiss. Roofe helt ute av det, og trenger hvile.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Ikke overraskende en ny Heckingbottom performance av laget.
Mangler jo totalt karakter, vilje og sprut!
Vi legger oss ned og vil heller ha frispark enn å ta med oss ballen.
Ufattelig trist å sitte å se på.
Aldri i livet om vi tar med oss poeng her fra med mindre noe helt spesielt skjer.

Virker som vi har fått oss en bra keeper. Hadde vi bare klart å fått inn noe slikt på de offensive plassene. Ving, ny type 10er må jo bare inn. Får nesten vondt av å se de offensive utpå der nå.

Ayling og Alioski er bambier'... makan til falling....slutt med tullet!
 

baste

Forstår ikke at vi ikke kan sette litt fart fremover...snakker om gåfotball.

Få Halme inn, flytt Kalvin fram ett hakk. Ut med Harrison, inn med Roberts i 10- rollen. Hernandez kan ta Harrison sin plass.

Klich kan jo prøve ett skudd? 18 meter...sentrer...why ?

Vi så jo alle, langskudd kan gå rett i krysset. Men da må noen ta ansvar og skyte !

Come on Leeds
Ut med Clarke mener du vel? Harrison har vært den eneste som har klart å skape noe mens Clarke har vært helt ute av det.

Tja..men har mer trua på at Clarke kan finne på noe. Han burde kanskje vært innbytter, som tidligere...1 omg til Harrison og 2. Omg til Clarke ?

Fantastisk at dommeren tillater, at keeper går til cornerflagget å henter ballen, tar 5 meter fra andre hjørnet...flere ganger.. ikke uthaling av tid det vel ???
Utrolig usportlig... syns dommeren skal slå ned på det.

raggen

Ikke overraskende en ny Heckingbottom performance av laget.
Mangler jo totalt karakter, vilje og sprut!
Vi legger oss ned og vil heller ha frispark enn å ta med oss ballen.
Ufattelig trist å sitte å se på.
Aldri i livet om vi tar med oss poeng her fra med mindre noe helt spesielt skjer.

Virker som vi har fått oss en bra keeper. Hadde vi bare klart å fått inn noe slikt på de offensive plassene. Ving, ny type 10er må jo bare inn. Får nesten vondt av å se de offensive utpå der nå.

Ayling og Alioski er bambier'... makan til falling....slutt med tullet!

enig.. oppfør seg som mannfolk og trøkk til og stå opp og blø for drakta. blir kjempa i senk!!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

HåvardK

Alioski må ut av laget. Den gode perioden er over.
Seriøst? Her må Harrison og Klich ut. Halme må inn, og Phillips må spille midtbane. Er overhodet ikke noen CB. Roberts må inn for Harrison, som er helt anonym.
Synes nok at Harrison har fått mer til enn Clarke i dag, å bytte venstreback løser ihvertfall ikke noe av angrepsproblemene.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk
Harrison har fått til mye mer. Imidlertid mangler det presisjon på innlegg og/eller skudd.

moty

Vi må dessverre snart innse at dette laget har overprestert til nå. Nesten alle disse spillerne er i beste fall middels. Attpåtil har vi ligaens minste stall så vi har ingen å supplere med når de andre blir slitne. Begynner å tvile på topp seks plassering hvis Radikken ikke åpner lommeboka. Dette er ikke ligaen for 18-20 åringer uten erfaring. Se bare på Clark,helt borte vekk.
 

DenHviteYeboah

Ikke overraskende en ny Heckingbottom performance av laget.
Mangler jo totalt karakter, vilje og sprut!
Vi legger oss ned og vil heller ha frispark enn å ta med oss ballen.
Ufattelig trist å sitte å se på.
Aldri i livet om vi tar med oss poeng her fra med mindre noe helt spesielt skjer.

Virker som vi har fått oss en bra keeper. Hadde vi bare klart å fått inn noe slikt på de offensive plassene. Ving, ny type 10er må jo bare inn. Får nesten vondt av å se de offensive utpå der nå.

Ayling og Alioski er bambier'... makan til falling....slutt med tullet!

enig.. oppfør seg som mannfolk og trøkk til og stå opp og blø for drakta. blir kjempa i senk!!!!
Dessverre vanlig opplegg for oss i lokaloppgjør :(

leedslife

Roberts inn for Clarke.
Tror det var like greit. Ikke en kamp for Clarke

RoarG

Forstår ikke at vi ikke kan sette litt fart fremover...snakker om gåfotball.

Få Halme inn, flytt Kalvin fram ett hakk. Ut med Harrison, inn med Roberts i 10- rollen. Hernandez kan ta Harrison sin plass.

Klich kan jo prøve ett skudd? 18 meter...sentrer...why ?

Vi så jo alle, langskudd kan gå rett i krysset. Men da må noen ta ansvar og skyte !

Come on Leeds
Ut med Clarke mener du vel? Harrison har vært den eneste som har klart å skape noe mens Clarke har vært helt ute av det.

Enig. Ser ut som en junior her Clarke. Får lite nytte av han når han ikke får rom.
De dobler opp og trøkker til han i dueller.
usikker på hvem vi kan sette inn som vil gjøre det så mye bedre..

Sier sitt....
Rotherham viser med hvordan man med ganske enkle midler stopper et talent. De har gjort hjemmeleksa si, og følger kamp-planen til punkt og prikke. Fullt fortjent ledelse. Her må Leeds opp adskillige hakk. Clarke er ingen starter. Det har jeg sagt før. Han skal hviles, og komme innpå når motstanderne er møre i bena. Leeds funket bedre da, og når Phillips startet som nr. 4. Vi er altfor tynt forspent med midtstoppere. Holder bare at enten Cooper eller Jansson er ute, og rytmen i Leeds-laget forsvinner. Kan ikke de to foran-nevnte spille, må Halme starte. Eksperimentet med Phillips som CB må termineres.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020