Skrevet av Emne: Kamp: vs Norwich, @EllandRoadStadium lørdag 2/2-19, kl 18.30 på Viasport/Sky  (Lest 53952 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

raggen

Vi taper denne kampen fortjent.. Norwich ville mere og var oppe i spillerene og situasjonene hele tiden mens vi var dårlige på andre ball gjennom hele kampen.. best fremstil på 0-3 da Norwich presset oss inne i vår egen 16 meter!!! pablo,ayling,4shaw hadde en off kamp med flere og dette har desverre vært en nedadgående kurve. vi har sett det gjennom flere kamper men hadde håpt norwich sitt spill ville få frem VÃ…RT spill men slik ble det ikke. vi fikk juling og norwich ville mest. NÃ… er d bare og slå tilbake og holde motet oppe. vi kan,slik vi har vist før og vi er enda på topp2 plassering. we will be back!!

MOT!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

HåvardK

Vet ikke om et innlegg fra meg akkurat nå gjør noe fra eller til, men noen betraktninger har en jo.
Frustrerende å ikke få uttelling etter en slik første omgang. Og akkurat det er vel en tendens som har vedvart en stund. Får vi Bamford tilbake resten av sesongen tror jeg det kan snu - han trenger ikke mange sjansene for å score. Roofe er ute av form, og kan godt få hvile seg litt.
Sjelden har vel byttene fungert så dårlig som i dag. Allioski er etter mitt skjønn best som back, og Douglas så ikke ut til å være kampklar. Fin assist på målet, men slet voldsomt i begge ender av banen ut over dette.
Ayling er også rusten. Mange ballmiss, og blir i likhet med flere for treg en mot en når vi møter slike offensive kvaliteter som i dag. Mange som ikke matcher nivået Norwich er på, og det vil bli tydelig OM vi kommer til PL. Her må det tas grep.
Pablo var ikke god i første, men har vist at han kan snu kamper etter en dårlig start tidligere. Vi mistet en kreativ dimensjon da han gikk ut.
Ã… skylde på Harrison og Roberts forstår jeg ikke helt. De er varierende, men var mye involvert i dag. Særlig Roberts har både tekniske og taktiske kvaliteter offensivt som overgår de fleste medspillerne.
Forshaw gjør noen stygge feil, men jobber jo utrettelig. Allikevel hadde vi hatt nytte av Kalvin i dag, særlig med tanke på muskler i en mot en-situasjoner.
Tror vi slår voldsomt tilbake mot Boro. Håper på Bamford fra start, som øker sjansen betraktelig for å få et tidlig mål. Satser på at Bielsa gjør de rette grepene, og at vi ikke får flere skader. Den tynne stallen kan bli vår bane.

Superfan

Jeg er så enig med deg Alta White, Forshaw har aldri vunnet en ball men god til å miste dem. Denne MR Eriksen kan ikke ha sett mange fotballkamper enda mindre spilt noen!

Fantastisk !  ;D

Uenig med deg i mye, men digger den tilbakelente besserwisserstilen din som gjennomsyrer alt du skriver. Gratulerer!

"Forshaw har aldri vunnet en ball".

Går du god for den kommentaren?

Overhode ikke. Reagerer bare på besserwisserholdningen du, Kato, Eriksen m.fl. har her på forumet. Har vært Leeds-fans fra før de fleste her ble født så trenger ingen belæring.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
I dag tapte vi pga. Forshaw og Douglas sine vulgære ballbehandlinger...
Mye kan sies om dommeren...lista for gule kort var ellevill..
Bielsa bommet...Phillips fra start ville gitt tre poeng!!! MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Superfan

I dag tapte vi pga. Forshaw og Douglas sine vulgære ballbehandlinger...
Mye kan sies om dommeren...lista for gule kort var ellevill..
Bielsa bommet...Phillips fra start ville gitt tre poeng!!! MOT

Agree

Superfan


Reaney

Den største og viktigste 6 poengskampen vi har hatt på årevis, også opptrer vi som kyllinger. Finner ikke ord.

Blank_File


Milou

Dette var ingen must win kamp. Leeds har fortsatt 3p på 3dje plass og er i kontroll over eigen skjebne. Men med seier i dag hadde det sett svært lyst ut med tanke på opprykk. Tapet i dag betyr at vi helst bør ha minst eit poeng mot Boro. Det er sjølsagt ikkje over sjøl om det blir tap i neste, men då skal det sterk psyke til å snu trenden.

Pablo er viktig for den offensive kreativiteten, og kommentatoren meinte at han var småskada, som forklarer ein dårleg omgang i dag. Eg trur at vi er avhengige av at Pablo og/eller Brown har ein god vår, men i så fall skal dette gå vegen.


Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk


Sterland

YEP vurderer innsatsen. De fleste faller igjennom her. Spesielt Ayling og Forshaw kommer ille ut.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-1-norwich-city-3-phil-hay-s-player-ratings-as-canaries-pile-misery-on-whites-1-9572853?page=1

Kato: For en idiot Phil Hay er. Forshaw ikke Messi??
Når Phil Hay gir Forshaw 3 og Douglas 5, da har han enten ikke sett kampen, eller så har frustrasjonen tatt overhånd..

Allanclarke

Ayling, Forshaw, Hernandez, Roofe har sterkt behov for hvile, mens Douglas er ikke i matchform ennå. Dermed må disse erstattes med Shackleton, Phillips, Roberts og Bamford i neste i tillegg til Alioski.

auren

Noen som synes annulleringen av vårt mål var riktig? Dommerne er jo helt inkonsekvente :( Blåser innimellom mot angrep på keeper....
Den situasjonen var jo klokkeklar. Jansson lagde vel to frispark der, dyttet først en forvarer og så dundret i keeperen. Jeg gadd ikke å juble for «målet» fordi jeg skjønte det kom til å bli annulert.

Heller et betimelig spm om Krul skulle hatt rødt på overfallet av Roberts. I tillegg drøyde han veldig med ballen senere i kampen som kunne gitt et nytt gult kort igjen.

Kampen preges av at vi kom tidlig under. Vi stresser mye, spesielt i andre omgang, og Norwich ligger kompakt med spillerne bak ballen og bare venter på å hugge til når vi gjør en feil.

Etter Spygate har vi vært svake. Kan vel ikke være helt tilfeldig?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Noen som synes annulleringen av vårt mål var riktig? Dommerne er jo helt inkonsekvente :( Blåser innimellom mot angrep på keeper....
Den situasjonen var jo klokkeklar. Jansson lagde vel to frispark der, dyttet først en forvarer og så dundret i keeperen. Jeg gadd ikke å juble for «målet» fordi jeg skjønte det kom til å bli annulert.

Heller et betimelig spm om Krul skulle hatt rødt på overfallet av Roberts. I tillegg drøyde han veldig med ballen senere i kampen som kunne gitt et nytt gult kort igjen.

Kampen preges av at vi kom tidlig under. Vi stresser mye, spesielt i andre omgang, og Norwich ligger kompakt med spillerne bak ballen og bare venter på å hugge til når vi gjør en feil.

Etter Spygate har vi vært svake. Kan vel ikke være helt tilfeldig?

auren

Synes vi løpte utrolig mye og var gode i førsteomgang. Tror andreomgangen ble litt preget av det, vi virket tomme. Ellers var jo kvalitetene en mot en på siste tredejdelen veldig gode hos Norwich. Buendia, Pukki og kavaleriet der dro oss jo bort som om vi var småguttespillere.

Pontus Jansson slipper jo utrolig nok unna masse pepper på førstemålet. Misser først, og så lager han unødvendig frispark når hodet koker og han skal kompensere. 2 feil på fem sekunder fra samme mann. Nei da er det han som får frisparket dundret i ryggen som får skylda, helt meningsløst.

Vi ryker på personlige feil, men må jo ta med oss en førsteomgang hvor vi hadde ballen sikkert 70% av tida, og kjørte Norwich fullstendig i senk.
« Siste redigering: Februar 03, 2019, 09:20:54 av Kato »
 

ibster

Det var vel pontus som hadde kompispasningen til forshaw på 0-2 også. Ikke noen god kamp av pontus i går.

Jeg er skuffa men hadde vi spilt den kampen igjen 100 ganger ville Leeds vunnet hvertfall 1/3. Personlige feil og en del uflaks, både med frisparkdeflection, jansson Block og dommeravgjørelser. Vi hindrer stort sett Norwich fra å spille seg til sjanser.

Eriksen55

Jeg er så enig med deg Alta White, Forshaw har aldri vunnet en ball men god til å miste dem. Denne MR Eriksen kan ikke ha sett mange fotballkamper enda mindre spilt noen!

Fantastisk !  ;D

Uenig med deg i mye, men digger den tilbakelente besserwisserstilen din som gjennomsyrer alt du skriver. Gratulerer!

"Forshaw har aldri vunnet en ball".

Går du god for den kommentaren?

Overhode ikke. Reagerer bare på besserwisserholdningen du, Kato, Eriksen m.fl. har her på forumet. Har vært Leeds-fans fra før de fleste her ble født så trenger ingen belæring.

Besserwisserholdninger ja. Det må du gjerne mene. Alle har forskjellige meninger, syn og tanker. Jeg personlig liker de som kan argumentere for sine meninger. Er man uenig, så er jo det helt fair. Men å si at andre har feil, ikke har peiling uten å begrunne sine meninger syntes jeg er lavmål.

Men sånn er trenden her inne. Et tap= Absolutt alt rakner. Forhåpentligvis vinner vi neste og da er alt snudd en ukes tid :)

leedslife

Synes det var et lite varsko det vi opplevde i går.
Som en liten oppsummering av kampene vi har spilt siden Jul.

Vi er jo sånn sett uheldig med 1 i mot såpass tidlig. Får jo lignende frispark vi i første omgang. De skyter i mål - vi skyter i muren.
Det virker som vi vil tilbake i kampen. Vi løper og sliter uhorvelig mye. Tar sjanser defensivt og vinner mye ball, men som så mange ganger før så skriker laget etter K V A L I T E T øverst i banen og på kantene.
Igjen f.eks Harrison. Han blir satt opp i gode situasjoner, men han vender fram, tilbake, fram, tilbake, fram, tilbake også blir han enten tatt ballen fra eller har ingen adresse på kula han sender. Det nytter ikke lengre med Harrison. Han må ned og øve seg på U-23. Det er dessverre ikke liv laga. Grunnen til at Clarke er mer effektiv på kanten er at han er mye mer direkte. Det gir stopperen til Norwich mye større problemer å demme opp for løpene i feltet.
Backene er jo igjen et stort problem i posession. Ayling - jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte. Vil nesten ikke skrive det jeg mener om hans spill i det siste. Det er ymse. Samme på motsatt back. Hadde håpet innhoppet til Douglas skulle være positivt, men langt der i fra. At Phil Hay kan gi en 5ër på børsen er utenfor min fatteevne. Venstresiden med Douglas og Alioski fungerte jo ikke overhodet. Bestod stort sett av brudd i mot, innkast eller frispark til Norwich.

Til Foreshaw. Jeg synes han gjorde en OK kamp. Vanskelig å forsvare han når laget slipper inn 3. Rollen hans er jo å hjelpe ut backrekka samt å connecte med de foran han. At han får veldig mye kritikk for ikke å være kreativ synes jeg er litt spesielt.
Når sidene våre overhodet ikke fungerer, så legger det et stort press på at Pablo/Klich og Roofe skal fungere. I går ble den sentrale linjen enkelt tatt ut og vi var ineffektive av hva vi foretok oss ute på sidene. Valgene til Foreshaw blir ikke veldig enkle når eneste alternativene han har er Pablo eller Klich feilvendt.
Frispillingen var enklere for oss i høst mye på grunn av at lag ikke helt visste hvordan de skulle stå mot oss.
I løpet av sesongen  har vi sett at lag som spiller likt oss sliter vi med (Swansea borte, Norwich hjemme) og lag som ligger kompakt og gjør oss frustrerte.
Spør du meg så bunner mye ned i at kvaliteten i 10er rollen og på ving ikke er god nok. Vi hadde sjans i januarvinduet, men skuslet det bort.
Har sagt det før. Jeg håper at Roberts/Harrison/Clarke skal levere på et høyt nok nivå ut sesongen, men har mine tvil.
Tror toget går for vår del og vi må konsentrere oss om PO.
Tror ikke en signering av Dan James hadde ført til 4-3 seier i går, men det hadde gitt laget en annen dimensjon og energi i innspurten av sesongen.
Nå sitter vi igjen med mange konstellasjoner som er prøvd og som ikke har fungert på lang tid.

Gledelig at Bamford er tilbake og scorer. Får håpe vi får se Brown om ikke så lenge. Kommer de to fort opp på nivå så skal vi ihvertfall være med helt inn.

DenHviteYeboah

Dette var den viktigste kampen for Leeds United på årevis. Vi snakker om å få 6 poengs luke på toppen, psykologisk overtak på de andre,  opprykk til PL. Inntekter på milliarder, ALLE vet det, og hva skjer? spillerne feiler totalt >:(  personlige feil avgjør kampen, vi har aldri dommere med oss heller, så det er ikke noe poeng. Vi klarte fint selv å ødelegge kampen >:(  Igår var det grusomme feil av Pontus, Forshaw, Hernandez og Douglas. På toppen av det hele presterer vi ikke å låne en kanonspiss, eller en 10 er i januarvinduet. Neste helg taper vi mot sannsynligvis Boro, og da er vi plutselig forbigått i toppen. Det hjelper ikke å ha 80% ball og kjøre over motstanderne når man gjør feil foran eget mål, og samtidig ikke har nok kvalitet til å score i andre enden. Hvis neste kamp ender med tap, så ringer alarmklokkene dessverre. 5 tap på siste 7? eller husker jeg feil? Dette er den tyngste søndagen på årevis :(
« Siste redigering: Februar 03, 2019, 10:09:53 av DenHviteYeboah »

Eriksen55

Dette var den viktigste kampen for Leeds United på årevis. Vi snakker om å få 6 poengs luke på toppen, psykologisk overtak på de andre,  opprykk til PL. Inntekter på milliarder, ALLE vet det, og hva skjer? spillerne feiler totalt

Ja og det vi så i andre omgang bekymrer. Men ser vi på prestasjonen i første omgang så klarer jeg ikke å miste trua. På et tidspunkt må effektiviteten snu.

Mål preger kamper og begge Norwich målene i første omgang er flaksemål, riktignok etter en dårlig prestasjon av oss i forkant. Vi blir jobbende i motbakke.

Når tredjemålet også kommer etter personlig feil blir det blytungt.

Pablo sin form snur garantert. Bamford blir en åpenbaring, Douglas kommer i rytmen igjen, forhåpentligvis vil Brown bidra. Viktigst er kanskhe at Berardi kommer tilbake og kan ta over for Ayling og utfordre Pontus.

Oppi alt må vi ikke glemme at disse spillerne har spilt oss til tabeltopp. Alle andre lagene har også en down eller to  :)

Dylan

Vi er fortsatt på direkte opprykk ja! Med den formen vi har vist de siste kampene er det et mirakel i seg selv. Det må jo bety at også andre lag er varierende i form og prestasjoner, og i det tror jeg Leeds sin store sjanse ligger. Utopisk å tro at vi skal vinne alle kamper og prestere fantastisk hele sesongen.
Ellers synes jeg det litt trist å lese noen av innleggene som går på andre sin manglende enighet/forståelse for andre sine synspkt, det må vel være lov å ha egne meninger på forumet. Alle har vel samme målet/ønsket; at vi skal vinne kamper og rykke opp.
Spillerne imponerte ikke i går, men det gjorde de som sto igjen og sang MOT ved kampslutt. Da blir det for enkelt å sitte bak en PC i sin egen varme stue og kritisere ut i fra TV-bilder.

HåvardK

YEP vurderer innsatsen. De fleste faller igjennom her. Spesielt Ayling og Forshaw kommer ille ut.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-1-norwich-city-3-phil-hay-s-player-ratings-as-canaries-pile-misery-on-whites-1-9572853?page=1

Kato: For en idiot Phil Hay er. Forshaw ikke Messi??
Syns disse karakterene er tabloide og unyanserte, ganske ulikt Hay, egentlig. Douglas bedre enn de fleste? Den skjønner jeg lite av.

Cherry

Dette var den viktigste kampen for Leeds United på årevis. Vi snakker om å få 6 poengs luke på toppen, psykologisk overtak på de andre,  opprykk til PL. Inntekter på milliarder, ALLE vet det, og hva skjer? spillerne feiler totalt

Ja og det vi så i andre omgang bekymrer. Men ser vi på prestasjonen i første omgang så klarer jeg ikke å miste trua. På et tidspunkt må effektiviteten snu.

Mål preger kamper og begge Norwich målene i første omgang er flaksemål, riktignok etter en dårlig prestasjon av oss i forkant. Vi blir jobbende i motbakke.

Når tredjemålet også kommer etter personlig feil blir det blytungt.

Pablo sin form snur garantert. Bamford blir en åpenbaring, Douglas kommer i rytmen igjen, forhåpentligvis vil Brown bidra. Viktigst er kanskhe at Berardi kommer tilbake og kan ta over for Ayling og utfordre Pontus.

Oppi alt må vi ikke glemme at disse spillerne har spilt oss til tabeltopp. Alle andre lagene har også en down eller to  :)

Berardi kan faktisk bli frelser utover.....  ;)
 

Kato

YEP vurderer innsatsen. De fleste faller igjennom her. Spesielt Ayling og Forshaw kommer ille ut.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-1-norwich-city-3-phil-hay-s-player-ratings-as-canaries-pile-misery-on-whites-1-9572853?page=1

Kato: For en idiot Phil Hay er. Forshaw ikke Messi??
Syns disse karakterene er tabloide og unyanserte, ganske ulikt Hay, egentlig. Douglas bedre enn de fleste? Den skjønner jeg lite av.

Helt enig, ingen nyanser. Men det er jo en journalist, si det så det selger. Rent tabloid. Forshaw slaktes for feilen på andremålet, betyr lite hva han har gjort utenom det.
 

HåvardK

Noen som synes annulleringen av vårt mål var riktig? Dommerne er jo helt inkonsekvente :( Blåser innimellom mot angrep på keeper....
Den situasjonen var jo klokkeklar. Jansson lagde vel to frispark der, dyttet først en forvarer og så dundret i keeperen. Jeg gadd ikke å juble for «målet» fordi jeg skjønte det kom til å bli annulert.

Heller et betimelig spm om Krul skulle hatt rødt på overfallet av Roberts. I tillegg drøyde han veldig med ballen senere i kampen som kunne gitt et nytt gult kort igjen.

Kampen preges av at vi kom tidlig under. Vi stresser mye, spesielt i andre omgang, og Norwich ligger kompakt med spillerne bak ballen og bare venter på å hugge til når vi gjør en feil.

Etter Spygate har vi vært svake. Kan vel ikke være helt tilfeldig?

auren

Synes vi løpte utrolig mye og var gode i førsteomgang. Tror andreomgangen ble litt preget av det, vi virket tomme. Ellers var jo kvalitetene en mot en på siste tredejdelen veldig gode hos Norwich. Buendia, Pukki og kavaleriet der dro oss jo bort som om vi var småguttespillere.

Pontus Jansson slipper jo utrolig nok unna masse pepper på førstemålet. Misser først, og så lager han unødvendig frispark når hodet koker og han skal kompensere. 2 feil på fem sekunder fra samme mann. Nei da er det han som får frisparket dundret i ryggen som får skylda, helt meningsløst.

Vi ryker på personlige feil, men må jo ta med oss en førsteomgang hvor vi hadde ballen sikkert 70% av tida, og kjørte Norwich fullstendig i senk.
Viktig poeng med den gode førsteomgangen. Også det at Pontus mister hodet; ikke helt uventet at det er han som har overtenning i slike kamper, men han var ikke alene om det.
Jeg er mest skremt over hvor lett det var å dra oss av når Norwich kom fremover med mange mann. Vi har ikke noe å gjøre i PL når vi fremstår som rundingsbøyerder bak.

HåvardK

Det var vel pontus som hadde kompispasningen til forshaw på 0-2 også. Ikke noen god kamp av pontus i går.

Jeg er skuffa men hadde vi spilt den kampen igjen 100 ganger ville Leeds vunnet hvertfall 1/3. Personlige feil og en del uflaks, både med frisparkdeflection, jansson Block og dommeravgjørelser. Vi hindrer stort sett Norwich fra å spille seg til sjanser.
Vi kan vel ikke gi Pontus skylden for mål 2. Forshaw snubler rett og slett i ballen; irriterende uflaks som kostet oss dyrt.

leedslife

Tvilsomt at Phillip ville gjort det noe bedre.
Har ikke vært veldig god i kamper tidligere i sesonger der motstander har tatt han ut med høyt press.
Blir enkelt å legge skyld på Foreshaw. Gjorde en OK kamp han.

Norwich slå oss taktisk, de vil mer og de har mer kvalitet enn oss i siste tredjedel av spillet.
Mest sannsynlig også samme grunn til at de vil seile forbi oss i innspurten nå.
Phillips var svak mot Swansea i august, det er den enste kampen jeg husker. Har du andre kamper siden du sier det du sier? I hvilke kamper har ikke Phillips vært god i før jul ?

Blitt tatt av i min 2 kamper pga han har blitt tatt ut. Mot swansea som idag var det rått parti. Så ut som en jr der ute. Det er jo ikke 4er rollen set skorter på idag.
Prøv igjen. Det der ble bare rot.

Phillips har blitt byttet ut tidlig i 1 omgang i 2 kamper denne sesongen fordi motstanderen har tatt han ut. Usikker på om kampen idag hadde han passet han veldig godt. Norwich var som illsinte lemmen rundt spillerne våre.
Kampen idag ble ikke tapt pga 4er rollen.
Hovedsak back/kantene våre som sliter enormt med å komme på nivå
Kampen i dag passet iallefall ikke ballvinneren Forshaw.

Sett deg ned å se kampen igjen. Han dekker vanvittig med rom og vinner mye baller i første omgang. Bortsett fra balltapet på 0-2 er det ingenting å utsette med Foreshaw.
Det er klart når du spiller så langt ned i banen så vil en feil være mer synlig enn de oppe i banen.
Legg merke til alle balltapene til Pablo, Harrison og Ayling høyt i banen som gjør oss sårbare på kontringer? HVEM ER DET SOM ORDNER OPP DA?????

Det er ikke Foreshaw som er problemet til at vi blir feid av banen mot Norwich.

ar9

Noe må gjøres til neste kamp for å få mer fart i kula og få mer fart i det offensive spillet. Vi som var så dyktige til å ta motstanderen på senga tidligere i sesongen med lynkjappe spillvendinger.

Foreslår Phillips tilbake som anker.
Foreshaw og Klich på midten.
Pablo ut på vingen.
Hvis Douglas er moden for å starte så «Alliokki» opp på ving igjen.
Så er det spørsmål om Shack er klar for en start på bekostning av Ayling.
Kanskje ikke neste kamp som vil kreve duellstyrke men snart i hvertfall.
Kanskje t.o.m Bamford er rett mann å starte med mot Flint og Ayala?

HåvardK

Noe må gjøres til neste kamp for å få mer fart i kula og få mer fart i det offensive spillet. Vi som var så dyktige til å ta motstanderen på senga tidligere i sesongen med lynkjappe spillvendinger.

Foreslår Phillips tilbake som anker.
Foreshaw og Klich på midten.
Pablo ut på vingen.
Hvis Douglas er moden for å starte så «Alliokki» opp på ving igjen.
Så er det spørsmål om Shack er klar for en start på bekostning av Ayling.
Kanskje ikke neste kamp som vil kreve duellstyrke men snart i hvertfall.
Kanskje t.o.m Bamford er rett mann å starte med mot Flint og Ayala?
Er usikker på om Forshaw er rett mann i 8-er-rollen. Det offensive er vel ikke hans styrke?
Douglas viste vel at han ikke er klar. Allioski er mye bedre som back enn som ving, jf første omgang i går. Ayling bør hvile, men på sikt er vel Berardi (tenk at jeg skulle si dette!) et bedre alternativ på back enn Shack. Allikevel er kanskje det løsningen i neste kamp. Bamford vil tilføre oss mye; håper han greier å holde seg skadefri. Bør starte neste kamp.

Kato

Noe må gjøres til neste kamp for å få mer fart i kula og få mer fart i det offensive spillet. Vi som var så dyktige til å ta motstanderen på senga tidligere i sesongen med lynkjappe spillvendinger.

Foreslår Phillips tilbake som anker.
Foreshaw og Klich på midten.
Pablo ut på vingen.
Hvis Douglas er moden for å starte så «Alliokki» opp på ving igjen.
Så er det spørsmål om Shack er klar for en start på bekostning av Ayling.
Kanskje ikke neste kamp som vil kreve duellstyrke men snart i hvertfall.
Kanskje t.o.m Bamford er rett mann å starte med mot Flint og Ayala?
Er usikker på om Forshaw er rett mann i 8-er-rollen. Det offensive er vel ikke hans styrke?
Douglas viste vel at han ikke er klar. Allioski er mye bedre som back enn som ving, jf første omgang i går. Ayling bør hvile, men på sikt er vel Berardi (tenk at jeg skulle si dette!) et bedre alternativ på back enn Shack. Allikevel er kanskje det løsningen i neste kamp. Bamford vil tilføre oss mye; håper han greier å holde seg skadefri. Bør starte neste kamp.

Ikke enig i siste setning. Tenker vi må matche Bamford forsiktig. Overraska over at han fikk en halvtime allerede i går.
 

HåvardK

Noe må gjøres til neste kamp for å få mer fart i kula og få mer fart i det offensive spillet. Vi som var så dyktige til å ta motstanderen på senga tidligere i sesongen med lynkjappe spillvendinger.

Foreslår Phillips tilbake som anker.
Foreshaw og Klich på midten.
Pablo ut på vingen.
Hvis Douglas er moden for å starte så «Alliokki» opp på ving igjen.
Så er det spørsmål om Shack er klar for en start på bekostning av Ayling.
Kanskje ikke neste kamp som vil kreve duellstyrke men snart i hvertfall.
Kanskje t.o.m Bamford er rett mann å starte med mot Flint og Ayala?
Er usikker på om Forshaw er rett mann i 8-er-rollen. Det offensive er vel ikke hans styrke?
Douglas viste vel at han ikke er klar. Allioski er mye bedre som back enn som ving, jf første omgang i går. Ayling bør hvile, men på sikt er vel Berardi (tenk at jeg skulle si dette!) et bedre alternativ på back enn Shack. Allikevel er kanskje det løsningen i neste kamp. Bamford vil tilføre oss mye; håper han greier å holde seg skadefri. Bør starte neste kamp.

Ikke enig i siste setning. Tenker vi må matche Bamford forsiktig. Overraska over at han fikk en halvtime allerede i går.
Han var i hvert fall frisk den halvtimen han fikk. Er enig i at vi bør matche ham forsiktig, men vi trenger noen som kan score mål i angrepsrekka nå.

Hallgeir *

Norwich hadde en egen evne til å komme ut av de fleste nær-dueller med ballen i beina. Vi tapte alt for mange av dem i 2. omgang.

I tillegg ble jeg imponert av Norwich-spillernes gode teknikk på små flater inne i og rundt vår 16-meter. Der falt vi rett gjennom, og vårt forsvar var en skuffelse. Dersom vi klarer å holde motstanderne på litt avstand og kan spille vårt kortpasningsspill, går det som regel greit, men i går var motstanderen tett opp i vårt forsvar, og da fikk vi store problemer.
Super Leeds since 1968