Skrevet av Emne: Kamp: vs Norwich, @EllandRoadStadium lørdag 2/2-19, kl 18.30 på Viasport/Sky  (Lest 53484 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Bjorn

Så... Har ikke vært på forumet og lest noe under kampen. Gidder ikke å lese dommedagsprofetenes eder og galle. Vil bare og ikke overraskende si, hvorfor benke en keeper som har gjort det bra og har veldig bra statistikk..???? Ikke kritikk av Kiko forsåvidt. Bare spør.
Marching On! 4276

Sleivind

Klare personlige feil av Pontus, Forshaw og Douglas feller oss. Syns førsteomgangen er gnistrende. Vi kjører over Norwich i 45 minutter. Forshaw styrte showet fullstendig. Tar med oss det. Mål preger disse toppkampene, og det ender med 3 deflections.

+1

Hvorfor får Pontus en klar personlig feil på 0-1? Fordi han lager frispark?

auren
[/quote]

Det er han som mister ballen før han lager frispark. To feil av Pontus i den situasjonen.

veteranen

  • Gjest
Så... Har ikke vært på forumet og lest noe under kampen. Gidder ikke å lese dommedagsprofetenes eder og galle. Vil bare og ikke overraskende si, hvorfor benke en keeper som har gjort det bra og har veldig bra statistikk..???? Ikke kritikk av Kiko forsåvidt. Bare spør.

Det enkle svaret er at Kiko er en bedre keeper enn BPF.
Jeg er tilhenger av å la de beste spillerne spille, så lenge deres tilstedeværelse ikke gjør helheten - altså laget - svakere.

Og Casilla kan forøvrig ikke lastes for noen av Norwich sine scoringer i kveld.

Johnnyj

For å se litt positivt på det så skapte vi masse sjanser og trøkk fremover i perioder, til tross for at nesten halve laget leverte til stryk.
Skal se den i opptak igjen. Men førsteinntrykket var at hverken Harrison, Pablo, Forshaw, Klich eller Ayling hadde dagen og da blir det tøft å vinne. Skuffende at så mange leverer under pari på en kveld som dette. Hadde de vært mer frampå tror jeg faktisk vi hadde vunnet.
Pasningskvaliteten var på et pinlig nivå. Amatørmessig å gi bort ballen i nøkkelposisjoner gang på gang (tenker spesielt på Ayling nå)

Men som sagt så burde vi tatt 3poeng på en normal dag hjemme mot det møkkalaget. Og det synes jeg vi viste også.

Superfan

Jeg er så enig med deg Alta White, Forshaw har aldri vunnet en ball men god til å miste dem. Denne MR Eriksen kan ikke ha sett mange fotballkamper enda mindre spilt noen!

Fantastisk !  ;D

Uenig med deg i mye, men digger den tilbakelente besserwisserstilen din som gjennomsyrer alt du skriver. Gratulerer!

leedslife

For å se litt positivt på det så skapte vi masse sjanser og trøkk fremover i perioder, til tross for at nesten halve laget leverte til stryk.
Skal se den i opptak igjen. Men førsteinntrykket var at hverken Harrison, Pablo, Forshaw, Klich eller Ayling hadde dagen og da blir det tøft å vinne. Skuffende at så mange leverer under pari på en kveld som dette. Hadde de vært mer frampå tror jeg faktisk vi hadde vunnet.
Pasningskvaliteten var på et pinlig nivå. Amatørmessig å gi bort ballen i nøkkelposisjoner gang på gang (tenker spesielt på Ayling nå)

Men som sagt så burde vi tatt 3poeng på en normal dag hjemme mot det møkkalaget. Og det synes jeg vi viste også.

Som veldig ofte denne sesongen. Kollektivet er bra. System og formasjon fungerer stort sett veldig bra, men kvaliteten i posession i gode posisjoner er alt for dårlig. Man ser forskjellene ganske tydelig ikveld mot et Norwich spekket med kvalitet i offensive posisjoner.
Vi hadde en diskusjon for litt siden ang spiølerlogestikk, Veteranen.
Jeg har tenkt over det og jeg følger deg på det. Vi takket nei til å investerer i kvalitet i januar og vi er 1 dimensjonale. Vi har nesten ingen trekk fra benken som gjør st vi kan skifte kampbildet.

I tillegg har vi brukt opp 1 byttet de siste månedene pga harrison før pause....... bare det sier mye.
Tror Bielsa kommer til å sove lite de neste dagene...
Det var ymse det vi viste!

Eriksen55

Jeg er så enig med deg Alta White, Forshaw har aldri vunnet en ball men god til å miste dem. Denne MR Eriksen kan ikke ha sett mange fotballkamper enda mindre spilt noen!

Dere tøffinger kan jo ta dere en tur innom mom-tråden, og spørre dere om det er resten av verden som ikke har peiling.....

Vi er avskiltet Kato. Ikke noe vits å diskutere videre  :) Enkelte har bestemt seg for at dem ikke liker noen. Da er alt mørkt.

Heldigvis har vi sånne som deg her inne. Sterke meninger, men god til å begrunne dem. Viktig. Desverre mindre å mindre av det.


Hallgeir *

Jeg er så enig med deg Alta White, Forshaw har aldri vunnet en ball men god til å miste dem. Denne MR Eriksen kan ikke ha sett mange fotballkamper enda mindre spilt noen!

Fantastisk !  ;D

Uenig med deg i mye, men digger den tilbakelente besserwisserstilen din som gjennomsyrer alt du skriver. Gratulerer!

"Forshaw har aldri vunnet en ball".

Går du god for den kommentaren?
Super Leeds since 1968

veteranen

  • Gjest
For å se litt positivt på det så skapte vi masse sjanser og trøkk fremover i perioder, til tross for at nesten halve laget leverte til stryk.
Skal se den i opptak igjen. Men førsteinntrykket var at hverken Harrison, Pablo, Forshaw, Klich eller Ayling hadde dagen og da blir det tøft å vinne. Skuffende at så mange leverer under pari på en kveld som dette. Hadde de vært mer frampå tror jeg faktisk vi hadde vunnet.
Pasningskvaliteten var på et pinlig nivå. Amatørmessig å gi bort ballen i nøkkelposisjoner gang på gang (tenker spesielt på Ayling nå)

Men som sagt så burde vi tatt 3poeng på en normal dag hjemme mot det møkkalaget. Og det synes jeg vi viste også.

Som veldig ofte denne sesongen. Kollektivet er bra. System og formasjon fungerer stort sett veldig bra, men kvaliteten i posession i gode posisjoner er alt for dårlig. Man ser forskjellene ganske tydelig ikveld mot et Norwich spekket med kvalitet i offensive posisjoner.
Vi hadde en diskusjon for litt siden ang spiølerlogestikk, Veteranen.
Jeg har tenkt over det og jeg følger deg på det. Vi takket nei til å investerer i kvalitet i januar og vi er 1 dimensjonale. Vi har nesten ingen trekk fra benken som gjør st vi kan skifte kampbildet.


I tillegg har vi brukt opp 1 byttet de siste månedene pga harrison før pause....... bare det sier mye.
Tror Bielsa kommer til å sove lite de neste dagene...
Det var ymse det vi viste!

Bra, leedslife!
Evnen til å gå i tenkeboksen og reflektere over egne standpunkt, erkjenne at "motparten" antagelig hadde mer rett enn det en sjøl mente og trodde da "slaget" sto - og åpent erkjenne det - er i seg i seg sjøl indikasjoner på integritet og klokskap.

Tommelen opp! :)

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kickthemdown

Jeg er så enig med deg Alta White, Forshaw har aldri vunnet en ball men god til å miste dem. Denne MR Eriksen kan ikke ha sett mange fotballkamper enda mindre spilt noen!

Dere tøffinger kan jo ta dere en tur innom mom-tråden, og spørre dere om det er resten av verden som ikke har peiling.....
Eller så kan du sjekke lokalavisen i Leeds, waccoe eller noen av gruppene på Facebook som omhandler Leeds. Hvem har rett sier du ? Det er bare du i hele verden som mener han var banens beste i første omgang.

Xern

Forshaw er ikke grunnen til at vi tapte idag. Jeg er enig i at jeg heller ville hatt Phillips på banen, men så elendig er ikke Forshaw - forøvrig var det lagprestasjonen totalt som gjorde at vi tapte idag, samt til dels litt uflaks. Forøvrig var det også en bråte med spillere på banen som jeg syns var dårligere enn Forshaw idag også. Hernandez traff ikke på en eneste pasning, Klich klarte ikke å demme opp for noe som helst høyere i banen, kantspillet var ikkeeksisterende. Rett og slett en dårlig dag! Håper at vi kommer tilbake sterkere mot Middlesbrough, vi har noen tøffe kamper fremover nå  :-X
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

leedslife

Tvilsomt at Phillip ville gjort det noe bedre.
Har ikke vært veldig god i kamper tidligere i sesonger der motstander har tatt han ut med høyt press.
Blir enkelt å legge skyld på Foreshaw. Gjorde en OK kamp han.

Norwich slå oss taktisk, de vil mer og de har mer kvalitet enn oss i siste tredjedel av spillet.
Mest sannsynlig også samme grunn til at de vil seile forbi oss i innspurten nå.

TK20

Ayling sin dårligste kamp i Leeds-trøya?
Traff han på en pasning?
Og Hernandez da??? Kriiise

Traff på mye i første. Var ganske god da. Svak i andre.

leedslife

Ayling sin dårligste kamp i Leeds-trøya?
Traff han på en pasning?

Og Hernandez da??? Kriiise

Traff på mye i første. Var ganske god da. Svak i andre.

Ligget jevnt over på dette nivået i lang lang tid.
Ubrukelig i posession.
En posisjon vi bør ordne opp i fra neste sesong.
Må tilbake til Monk fotball skal vi få noe ut av han.

Kickthemdown

Tvilsomt at Phillip ville gjort det noe bedre.
Har ikke vært veldig god i kamper tidligere i sesonger der motstander har tatt han ut med høyt press.
Blir enkelt å legge skyld på Foreshaw. Gjorde en OK kamp han.

Norwich slå oss taktisk, de vil mer og de har mer kvalitet enn oss i siste tredjedel av spillet.
Mest sannsynlig også samme grunn til at de vil seile forbi oss i innspurten nå.
Phillips var svak mot Swansea i august, det er den enste kampen jeg husker. Har du andre kamper siden du sier det du sier? I hvilke kamper har ikke Phillips vært god i før jul ?

Xern

Tvilsomt at Phillip ville gjort det noe bedre.
Har ikke vært veldig god i kamper tidligere i sesonger der motstander har tatt han ut med høyt press.
Blir enkelt å legge skyld på Foreshaw. Gjorde en OK kamp han.

Norwich slå oss taktisk, de vil mer og de har mer kvalitet enn oss i siste tredjedel av spillet.
Mest sannsynlig også samme grunn til at de vil seile forbi oss i innspurten nå.
Phillips var svak mot Swansea i august, det er den enste kampen jeg husker. Har du andre kamper siden du sier det du sier? I hvilke kamper har ikke Phillips vært god i før jul ?
Han har vel blitt tatt av før pause minst 3 ganger hittil i år. Men ærlig talt, alle svinger jo litt i den alderen.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

TK20

Jeg er så enig med deg Alta White, Forshaw har aldri vunnet en ball men god til å miste dem. Denne MR Eriksen kan ikke ha sett mange fotballkamper enda mindre spilt noen!

Dere tøffinger kan jo ta dere en tur innom mom-tråden, og spørre dere om det er resten av verden som ikke har peiling.....
Eller så kan du sjekke lokalavisen i Leeds, waccoe eller noen av gruppene på Facebook som omhandler Leeds. Hvem har rett sier du ? Det er bare du i hele verden som mener han var banens beste i første omgang.

Vil dere ta dette på personlige meldinger kanskje?

Kickthemdown

Tvilsomt at Phillip ville gjort det noe bedre.
Har ikke vært veldig god i kamper tidligere i sesonger der motstander har tatt han ut med høyt press.
Blir enkelt å legge skyld på Foreshaw. Gjorde en OK kamp han.

Norwich slå oss taktisk, de vil mer og de har mer kvalitet enn oss i siste tredjedel av spillet.
Mest sannsynlig også samme grunn til at de vil seile forbi oss i innspurten nå.
Phillips var svak mot Swansea i august, det er den enste kampen jeg husker. Har du andre kamper siden du sier det du sier? I hvilke kamper har ikke Phillips vært god i før jul ?
Han har vel blitt tatt av før pause minst 3 ganger hittil i år. Men ærlig talt, alle svinger jo litt i den alderen.
2 ganger... Den andre gangen var av taktiske årsaker sa Bielsa. Da må jo det stemme. Phillips har vært fantastisk denne sesongen og jeg har vært hans største kritikker tidligere. Klasseforskjell på han og Forshaw lang vei.

leedslife

Tvilsomt at Phillip ville gjort det noe bedre.
Har ikke vært veldig god i kamper tidligere i sesonger der motstander har tatt han ut med høyt press.
Blir enkelt å legge skyld på Foreshaw. Gjorde en OK kamp han.

Norwich slå oss taktisk, de vil mer og de har mer kvalitet enn oss i siste tredjedel av spillet.
Mest sannsynlig også samme grunn til at de vil seile forbi oss i innspurten nå.
Phillips var svak mot Swansea i august, det er den enste kampen jeg husker. Har du andre kamper siden du sier det du sier? I hvilke kamper har ikke Phillips vært god i før jul ?

Blitt tatt av i min 2 kamper pga han har blitt tatt ut. Mot swansea som idag var det rått parti. Så ut som en jr der ute. Det er jo ikke 4er rollen set skorter på idag.

TK20

Usyktige og svært uheldige med de to første baklengsene i dag, og det preger matchen. Synes vi var spinnvillt gode i første omgang, men skuffende hvor lite vi følger opp i andre. Motstanderen vinner etterhvert fortjent; sjelden kost denne sesongen.

We go again neste uke.

Kickthemdown

Tvilsomt at Phillip ville gjort det noe bedre.
Har ikke vært veldig god i kamper tidligere i sesonger der motstander har tatt han ut med høyt press.
Blir enkelt å legge skyld på Foreshaw. Gjorde en OK kamp han.

Norwich slå oss taktisk, de vil mer og de har mer kvalitet enn oss i siste tredjedel av spillet.
Mest sannsynlig også samme grunn til at de vil seile forbi oss i innspurten nå.
Phillips var svak mot Swansea i august, det er den enste kampen jeg husker. Har du andre kamper siden du sier det du sier? I hvilke kamper har ikke Phillips vært god i før jul ?

Blitt tatt av i min 2 kamper pga han har blitt tatt ut. Mot swansea som idag var det rått parti. Så ut som en jr der ute. Det er jo ikke 4er rollen set skorter på idag.
Prøv igjen. Det der ble bare rot.

Carl Fisker

o
« Svar #352 på: Februar 02, 2019, 23:00:16 »
Ayling sin dårligste kamp i Leeds-trøya?
Traff han på en pasning?
Og Hernandez da??? Kriiise
Pablo er aldri noen krise. Jeg tror at mye av grunnen til at 2. omgang ble betydelig dårligere enn 1. omgang var at Hernandez ble byttet ut i pausen. Ingen genistrek fra Bielsa.

leedslife

Tvilsomt at Phillip ville gjort det noe bedre.
Har ikke vært veldig god i kamper tidligere i sesonger der motstander har tatt han ut med høyt press.
Blir enkelt å legge skyld på Foreshaw. Gjorde en OK kamp han.

Norwich slå oss taktisk, de vil mer og de har mer kvalitet enn oss i siste tredjedel av spillet.
Mest sannsynlig også samme grunn til at de vil seile forbi oss i innspurten nå.
Phillips var svak mot Swansea i august, det er den enste kampen jeg husker. Har du andre kamper siden du sier det du sier? I hvilke kamper har ikke Phillips vært god i før jul ?

Blitt tatt av i min 2 kamper pga han har blitt tatt ut. Mot swansea som idag var det rått parti. Så ut som en jr der ute. Det er jo ikke 4er rollen set skorter på idag.
Prøv igjen. Det der ble bare rot.

Phillips har blitt byttet ut tidlig i 1 omgang i 2 kamper denne sesongen fordi motstanderen har tatt han ut. Usikker på om kampen idag hadde han passet han veldig godt. Norwich var som illsinte lemmen rundt spillerne våre.
Kampen idag ble ikke tapt pga 4er rollen.
Hovedsak back/kantene våre som sliter enormt med å komme på nivå

DenHviteYeboah

Noen som synes annulleringen av vårt mål var riktig? Dommerne er jo helt inkonsekvente :( Blåser innimellom mot angrep på keeper....

Kickthemdown

Tvilsomt at Phillip ville gjort det noe bedre.
Har ikke vært veldig god i kamper tidligere i sesonger der motstander har tatt han ut med høyt press.
Blir enkelt å legge skyld på Foreshaw. Gjorde en OK kamp han.

Norwich slå oss taktisk, de vil mer og de har mer kvalitet enn oss i siste tredjedel av spillet.
Mest sannsynlig også samme grunn til at de vil seile forbi oss i innspurten nå.
Phillips var svak mot Swansea i august, det er den enste kampen jeg husker. Har du andre kamper siden du sier det du sier? I hvilke kamper har ikke Phillips vært god i før jul ?

Blitt tatt av i min 2 kamper pga han har blitt tatt ut. Mot swansea som idag var det rått parti. Så ut som en jr der ute. Det er jo ikke 4er rollen set skorter på idag.
Prøv igjen. Det der ble bare rot.

Phillips har blitt byttet ut tidlig i 1 omgang i 2 kamper denne sesongen fordi motstanderen har tatt han ut. Usikker på om kampen idag hadde han passet han veldig godt. Norwich var som illsinte lemmen rundt spillerne våre.
Kampen idag ble ikke tapt pga 4er rollen.
Hovedsak back/kantene våre som sliter enormt med å komme på nivå
Kampen i dag passet iallefall ikke ballvinneren Forshaw.

leedslife

Nei ble bare surr. Får skrive i morgen. Blir flaska utover.
God matt!
Mot!

Lucas the Kop Cat

Bare å glemme denne kampen, alle sammen. Vi er nr. 2 med like mange poeng som nr. 1. Vi er Leeds!

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

Xern

Noen som synes annulleringen av vårt mål var riktig? Dommerne er jo helt inkonsekvente :( Blåser innimellom mot angrep på keeper....
Krul skulle ikke engang vært på banen etter angrepet på Roberts. Greit nok at Roberts får avslutte, men enhver utespiller hadde blitt sendt på hodet ut i samme sekund om de kom inn i en duell som bakerste mann på den måten der
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Blank_File

Noen som synes annulleringen av vårt mål var riktig? Dommerne er jo helt inkonsekvente :( Blåser innimellom mot angrep på keeper....

I forhold til en del andre situasjoner som blir blåst med fordel for keeper så fremsto det som en rett avgjørelse slik jeg så det.