Skrevet av Emne: Kamp vs Swansea City @Elland Road 13.2 2019, kl. 20:45 på LUTV  (Lest 30472 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Xern

Sv: Kamp vs Swansea City @Elland Road 13.2 2019, kl. 20:45 på LUTV
« Svar #30 på: Februar 12, 2019, 19:37:02 »
Samme lag som sist [...]
auren
Bra, det tror jeg vi tjener på. Litt kontinuitet i et lag som har blitt rokkert mye mer på enn Bielsa sikkert har ønsket den siste mnd.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

leedslife

Sv: Kamp vs Swansea City @Elland Road 13.2 2019, kl. 20:45 på LUTV
« Svar #31 på: Februar 12, 2019, 19:38:49 »
Her går vi for 2-1

Bamford 2, James 1

Tilbake på sporet!

Xern

Sv: Kamp vs Swansea City @Elland Road 13.2 2019, kl. 20:45 på LUTV
« Svar #32 på: Februar 12, 2019, 19:43:50 »
Her går vi for 2-1

Bamford 2, James 1

Tilbake på sporet!
James skal ikke spille imorgen, det tror jeg de gjør rett i
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

auren

Sv: Kamp vs Swansea City @Elland Road 13.2 2019, kl. 20:45 på LUTV
« Svar #33 på: Februar 12, 2019, 20:28:59 »
Her går vi for 2-1

Bamford 2, James 1

Tilbake på sporet!
James skal ikke spille imorgen, det tror jeg de gjør rett i

Er dette bekreftet noe sted?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Xern

Sv: Kamp vs Swansea City @Elland Road 13.2 2019, kl. 20:45 på LUTV
« Svar #34 på: Februar 12, 2019, 20:54:13 »
Her går vi for 2-1

Bamford 2, James 1

Tilbake på sporet!
James skal ikke spille imorgen, det tror jeg de gjør rett i

Er dette bekreftet noe sted?

auren
Nei, det er bare jeg som leser feil. Sto visst "hint" bak navnet hans  :o ;D

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/swansea-city-boss-graham-potter-drops-daniel-james-hint-ahead-of-leeds-united-clash-1-9586954
« Siste redigering: Februar 13, 2019, 12:36:55 av Xern »
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

willum

Sv: Kamp vs Swansea City @Elland Road 13.2 2019, kl. 20:45 på LUTV
« Svar #35 på: Februar 13, 2019, 08:21:14 »
Jeg har ikke klart å nyte de siste kampene (i den grad jeg noen gang klarer det..). Det er for spennende, nervøst og slitsomt. Ingen tvil om at kampen i kveld er svært viktig, men jeg prøver å minne meg selv på følgende:

1. Hvor lenge har vi ikke ventet på å være i denne situasjonen? Hvorfor bruker jeg tid og krefter på dette om jeg ikke kan glede meg til kamper som i kveld? Jeg må senke skuldrene litt, glede meg over situasjonen og at muligheten nå virkelig er der.
 
2. Vi tapte 4-0 borte mot Man C i april 1992 og ble likevel ligamestre. Det blir vanskeligere, men det er ikke over selv med tap i dag.

3. Pust med magen.


SupALeedS

Sv: Kamp vs Swansea City @Elland Road 13.2 2019, kl. 20:45 på LUTV
« Svar #36 på: Februar 13, 2019, 09:32:02 »
Vi begynner å komme inn en sluttspurt nå med 15 kamper igjen. Hjemmekampene må vinnes skal vi ta en av de 2 opprykksplassene. Med formen Leeds viser om dagen, så burde vi egentlig ikke vært et lag som burde ligget der vi gjør, heldigvis er championship fortsatt en kokko liga der alle lag slår alle. Håper på en oppløftende kamp i dag, og at vi er litt mer kyniske enn kampen mot Norwich der ble vi for gira i mine øyne å løp oss tomme.

Tipper 2-1 seier i kveld, med scoring av Roofe og Jansson!
 
PS Hater kamp dager, lite produktiv dag på jobb!
Alex

auren

Sv: Kamp vs Swansea City @Elland Road 13.2 2019, kl. 20:45 på LUTV
« Svar #37 på: Februar 13, 2019, 09:48:22 »
"Må" ha 3 poeng i kveld! Klarer guttene endelig å levere igjen? De skal få kjørt seg mot Fer, Cellina, James og McBurnie. Sistnevnte kommer helt sikkert til å putte et mål eller to. Jeg tipper vi spiller 2-2 som vi gjorde i Wales. Bamford og Harrison målscorere.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

roaldv

Sv: Kamp vs Swansea City @Elland Road 13.2 2019, kl. 20:45 på LUTV
« Svar #38 på: Februar 13, 2019, 09:54:29 »
Håper ikke Celina lykkes like godt i kveld, som i oppgjøret i Wales. Synes han var banens gigant i den kampen, og at Leeds var heldige som fikk med seg poeng. Straks klar for boarding Manchester og årets første kamp for min del :)

Cannavaro

Sv: Kamp vs Swansea City @Elland Road 13.2 2019, kl. 20:45 på LUTV
« Svar #39 på: Februar 13, 2019, 09:59:54 »
Jeg har ikke klart å nyte de siste kampene (i den grad jeg noen gang klarer det..). Det er for spennende, nervøst og slitsomt. Ingen tvil om at kampen i kveld er svært viktig, men jeg prøver å minne meg selv på følgende:

1. Hvor lenge har vi ikke ventet på å være i denne situasjonen? Hvorfor bruker jeg tid og krefter på dette om jeg ikke kan glede meg til kamper som i kveld? Jeg må senke skuldrene litt, glede meg over situasjonen og at muligheten nå virkelig er der.
 
2. Vi tapte 4-0 borte mot Man C i april 1992 og ble likevel ligamestre. Det blir vanskeligere, men det er ikke over selv med tap i dag.

3. Pust med magen.

Så enig med deg Willum.  Man må ha fatte evne som Leeds supporter til faktisk å nyte dette litt også. Når man ser sesongen frem til nå, så har det vært mer gleder enn nedturer.  Det har vært mye bra spill og vi har "eid" ballen mest i de aller fleste kampene.  Vi har en spillerstall som er spennende og som nå har spilt mye sammen - kontinuitet.  Jeg nyter det.  Jeg er kampnervøs før hver kamp, men jeg nyter å se på Leeds, tidligere sesonger har det vært stort sett ustabilitet og forbanna mye neglebiting.  Denne sesongen viser vi faktisk at vi hører med i toppen, det er det flere motstandere ; spillere og managere som har sagt det. Up where we belong !!!   Jeg tror det fortsetter sesongen ut.
Ikveld er det Swansea, det ble 2-2 for ca 6 mnd siden.  Idag vinner vi, jeg tror vi tar dette 3-1 ;  Bamford, Roofe og Klich.
Husk å senke skuldrene og nyte det vi får se fra Elland Road, har på følelsen at nå gjør vi en knallkamp på nytt.
MFLU - Miracles For Leeds United

Blank_File

Sv: Kamp vs Swansea City @Elland Road 13.2 2019, kl. 20:45 på LUTV
« Svar #40 på: Februar 13, 2019, 10:17:04 »
"Må" ha 3 poeng i kveld! Klarer guttene endelig å levere igjen? De skal få kjørt seg mot Fer, Cellina, James og McBurnie. Sistnevnte kommer helt sikkert til å putte et mål eller to. Jeg tipper vi spiller 2-2 som vi gjorde i Wales. Bamford og Harrison målscorere.

auren
McBurnie er ikke sikker i oppstilling etter sykdom.

RoarG

Sv: Kamp vs Swansea City @Elland Road 13.2 2019, kl. 20:45 på LUTV
« Svar #41 på: Februar 13, 2019, 10:17:47 »
Jeg har ikke klart å nyte de siste kampene (i den grad jeg noen gang klarer det..). Det er for spennende, nervøst og slitsomt. Ingen tvil om at kampen i kveld er svært viktig, men jeg prøver å minne meg selv på følgende:

1. Hvor lenge har vi ikke ventet på å være i denne situasjonen? Hvorfor bruker jeg tid og krefter på dette om jeg ikke kan glede meg til kamper som i kveld? Jeg må senke skuldrene litt, glede meg over situasjonen og at muligheten nå virkelig er der.
 
2. Vi tapte 4-0 borte mot Man C i april 1992 og ble likevel ligamestre. Det blir vanskeligere, men det er ikke over selv med tap i dag.

3. Pust med magen.

Så enig med deg Willum.  Man må ha fatte evne som Leeds supporter til faktisk å nyte dette litt også. Når man ser sesongen frem til nå, så har det vært mer gleder enn nedturer.  Det har vært mye bra spill og vi har "eid" ballen mest i de aller fleste kampene.  Vi har en spillerstall som er spennende og som nå har spilt mye sammen - kontinuitet.  Jeg nyter det.  Jeg er kampnervøs før hver kamp, men jeg nyter å se på Leeds, tidligere sesonger har det vært stort sett ustabilitet og forbanna mye neglebiting.  Denne sesongen viser vi faktisk at vi hører med i toppen, det er det flere motstandere ; spillere og managere som har sagt det. Up where we belong !!!   Jeg tror det fortsetter sesongen ut.
Ikveld er det Swansea, det ble 2-2 for ca 6 mnd siden.  Idag vinner vi, jeg tror vi tar dette 3-1 ;  Bamford, Roofe og Klich.
Husk å senke skuldrene og nyte det vi får se fra Elland Road, har på følelsen at nå gjør vi en knallkamp på nytt.
Enig. Tror allikevel vi må unngå å få 0-1, slik at kampen vil bære preg at vi må jage. Kan ikke satse på at underet mot Aston Villa skal gjenta seg hver gang, heller. Scorer vi først tror jeg at vi vinner.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Sv: Kamp vs Swansea City @Elland Road 13.2 2019, kl. 20:45 på LUTV
« Svar #42 på: Februar 13, 2019, 10:19:38 »
Jeg har ikke klart å nyte de siste kampene (i den grad jeg noen gang klarer det..). Det er for spennende, nervøst og slitsomt. Ingen tvil om at kampen i kveld er svært viktig, men jeg prøver å minne meg selv på følgende:

1. Hvor lenge har vi ikke ventet på å være i denne situasjonen? Hvorfor bruker jeg tid og krefter på dette om jeg ikke kan glede meg til kamper som i kveld? Jeg må senke skuldrene litt, glede meg over situasjonen og at muligheten nå virkelig er der.
 
2. Vi tapte 4-0 borte mot Man C i april 1992 og ble likevel ligamestre. Det blir vanskeligere, men det er ikke over selv med tap i dag.

3. Pust med magen.
1+
 ;D

Ankerjon15

Sv: Kamp vs Swansea City @Elland Road 13.2 2019, kl. 20:45 på LUTV
« Svar #43 på: Februar 13, 2019, 12:04:21 »
Håper vi kan få mere ut av det overtaket jeg synes vi har spillemessig i de siste kampene, 3.poeng ikveld hadde vært ønskelig og så gå videre med mange seiere sånn att vi endelig kan feire opprykk. ;D ;D

Cherry

Sv: Kamp vs Swansea City @Elland Road 13.2 2019, kl. 20:45 på LUTV
« Svar #44 på: Februar 13, 2019, 12:27:50 »
Vi må rett og slett score flere mål. Nå som Roofe har en midlertidig tørke, håper jeg Bamford kommer i gang - men ingenting
hadde vært mer gledelig om andre melder seg på også......

En kanon fra Alioski,ett kunstmål fra Pablo igjen,  flere fra Klich - eller rett og slett magi fra Roberts  ;)

2-1 ja!
 

Xern

Sv: Kamp vs Swansea City @Elland Road 13.2 2019, kl. 20:45 på LUTV
« Svar #45 på: Februar 13, 2019, 12:43:04 »
MATCHDAY!!  8) 8)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Bromancer

Sv: Kamp vs Swansea City @Elland Road 13.2 2019, kl. 20:45 på LUTV
« Svar #46 på: Februar 13, 2019, 13:47:58 »
Noen som vet om McBurnie er spilleklar for Swans til denne?

Jon R

Sv: Kamp vs Swansea City @Elland Road 13.2 2019, kl. 20:45 på LUTV
« Svar #47 på: Februar 13, 2019, 13:49:03 »
Noen som vet om McBurnie er spilleklar for Swans til denne?
Ja, spionen.
Jon R.

B_Ød

Ups & Ups!!

Kontakinte

Sv: Kamp vs Swansea City @Elland Road 13.2 2019, kl. 20:45 på LUTV
« Svar #49 på: Februar 13, 2019, 15:39:56 »
September -49 var siste og eneste hjemmetap i seriespill for Swansea.

RoarG

Sv: Kamp vs Swansea City @Elland Road 13.2 2019, kl. 20:45 på LUTV
« Svar #50 på: Februar 13, 2019, 16:30:17 »
September -49 var siste og eneste hjemmetap i seriespill for Swansea.
Nesten 70 år siden. La det gjerne gå 70 år til.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Sv: Kamp vs Swansea City @Elland Road 13.2 2019, kl. 20:45 på LUTV
« Svar #51 på: Februar 13, 2019, 16:48:26 »
Har troa på Bamford ikveld.
Vi er avhengig av en klassespiss. Husker ikke helt hvem sa som det, men for å rykke opp til PL denne sesongen var vi avhengig av at det dukket opp en klassespiss i januar.

GeirO

Sv: Kamp vs Swansea City @Elland Road 13.2 2019, kl. 20:45 på LUTV
« Svar #52 på: Februar 13, 2019, 17:14:25 »
Jeg har ikke klart å nyte de siste kampene (i den grad jeg noen gang klarer det..). Det er for spennende, nervøst og slitsomt. Ingen tvil om at kampen i kveld er svært viktig, men jeg prøver å minne meg selv på følgende:

1. Hvor lenge har vi ikke ventet på å være i denne situasjonen? Hvorfor bruker jeg tid og krefter på dette om jeg ikke kan glede meg til kamper som i kveld? Jeg må senke skuldrene litt, glede meg over situasjonen og at muligheten nå virkelig er der.
 
2. Vi tapte 4-0 borte mot Man C i april 1992 og ble likevel ligamestre. Det blir vanskeligere, men det er ikke over selv med tap i dag.

3. Pust med magen.
Kommenterer punktene:
1. Umulig å senke skuldrene, har prøvd. Nervøsiteten er der uansett, men gleder meg stort idet dommeren blåser av og vi har fått tre poeng.
2. Enig.
3. Hvordan puster en med magen? Har prøvd i alle år...
MOT

Xern

Sv: Kamp vs Swansea City @Elland Road 13.2 2019, kl. 20:45 på LUTV
« Svar #53 på: Februar 13, 2019, 17:23:47 »
Har troa på Bamford ikveld.
Vi er avhengig av en klassespiss. Husker ikke helt hvem sa som det, men for å rykke opp til PL denne sesongen var vi avhengig av at det dukket opp en klassespiss i januar.
Var det Jack Clarke og Phil Jones? Nei... jeg husker ikke. Jaja.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Reaney

Sv: Kamp vs Swansea City @Elland Road 13.2 2019, kl. 20:45 på LUTV
« Svar #54 på: Februar 13, 2019, 17:41:51 »
Allan Clarke, Mick Jones & I, said that.

Xern

Sv: Kamp vs Swansea City @Elland Road 13.2 2019, kl. 20:45 på LUTV
« Svar #55 på: Februar 13, 2019, 17:46:07 »
Allan Clarke, Mick Jones & I, said that.
So Klose.  ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Swansea City @Elland Road 13.2 2019, kl. 20:45 på LUTV
« Svar #56 på: Februar 13, 2019, 18:07:25 »
"Må" ha 3 poeng i kveld! Klarer guttene endelig å levere igjen? De skal få kjørt seg mot Fer, Cellina, James og McBurnie. Sistnevnte kommer helt sikkert til å putte et mål eller to. Jeg tipper vi spiller 2-2 som vi gjorde i Wales. Bamford og Harrison målscorere.

auren
McBurnie er ikke sikker i oppstilling etter sykdom.

Det er vel heller ikke Leroy Fer som har vært ute med skade (Avisen TIPS)
Super Leeds since 1968

LEO

Sv: Kamp vs Swansea City @Elland Road 13.2 2019, kl. 20:45 på LUTV
« Svar #57 på: Februar 13, 2019, 18:13:02 »
Vi har hjemmekamp i dag og Norwich spiller borte.  Etter denne runden kan vi si hva riktig tabell er for da har vel alle spilt riktig antall hjemme og borte matcher.
Håper vi spiller opp i mot hva vi gjorde mot Derby hjemme.  Det er da ikke sååååååå lenge siden vi hadde årsbeste.
MOT
 

RoarG

Sv: Kamp vs Swansea City @Elland Road 13.2 2019, kl. 20:45 på LUTV
« Svar #58 på: Februar 13, 2019, 18:18:29 »
Vi har hjemmekamp i dag og Norwich spiller borte.  Etter denne runden kan vi si hva riktig tabell er for da har vel alle spilt riktig antall hjemme og borte matcher.
Håper vi spiller opp i mot hva vi gjorde mot Derby hjemme.  Det er da ikke sååååååå lenge siden vi hadde årsbeste.
MOT
Får vi en normalt god kamp slår vi Swansea. Bør ikke en gang spille så godt som mot Derby for å vinne her. En prestasjon som den mot Rotherham burde holde. Men vi må unngå tull og tøys bakover. Behøver ikke forære dem mål, som mot Norwich. Så, en normalt god Leeds-kamp bør holde til 3 poeng.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

raggen

Sv: Kamp vs Swansea City @Elland Road 13.2 2019, kl. 20:45 på LUTV
« Svar #59 på: Februar 13, 2019, 18:27:15 »
MOT ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!