Skrevet av Emne: Kamp: vs QPR @ Loftus Road, tirsdag 26/2-19 kl. 20:45 på LUTV  (Lest 33477 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Kun to dager til ny kamp. Selv om jeg mener vi bør vinne denne får jeg vel moderere meg litt. Her blir det kamp fra første sekund, og får vi en reprise av Bolton-kampen skal jeg være meget fornøyd. QPR har 7 strake tap i ligaen og har ikke vunnet siden 2018. Dette laget SKAL slås. Vi får nok neppe se noen rulleringer på laget, så da blir det nok samme lag som sist. Det kan dog tenkes at QPR spiller med to på topp, så da spiller nok Phillips midtstopper.

Tips: 1-1.

auren
« Siste redigering: Februar 24, 2019, 11:14:02 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ibster

Sv: Kamp: vs QPR @ Loftus Road, tirsdag 26/2-19 kl. 20:45 på LUTV
« Svar #1 på: Februar 24, 2019, 12:10:28 »
QPR er i svak form men de har vært bedre enn resultatene tilsier i 2019. Uflyt så langt.

Blank_File

Sv: Kamp: vs QPR @ Loftus Road, tirsdag 26/2-19 kl. 20:45 på LUTV
« Svar #2 på: Februar 24, 2019, 13:51:28 »
QPR er i svak form men de har vært bedre enn resultatene tilsier i 2019. Uflyt så langt.
Vel, det har vi også med unntak av de kampene vi har vunnet syns jeg. Derby er et unntak fra alle slags regler.

Andersen

Sv: Kamp: vs QPR @ Loftus Road, tirsdag 26/2-19 kl. 20:45 på LUTV
« Svar #3 på: Februar 24, 2019, 16:06:49 »
Det her er vel en bob, bob kamp synes jeg , helst seier , men drar vi i land 1 poeng på Loftus Road er jeg fornøyd. For øvrig synes jeg Loftus Road er en fin og intim bane å være og se fotball kamper på. 2 ganger har jeg vært der . Siste kamp var QPR - Blackburn , hvor for øvrig Henning Berg spilte på bortelaget og måtte ha seier for ikke å rykke ned . Det ble tap og et helsikes bråk utenfor stadion ! Følte oss ikke høye i hatten når QPR og Blackburn supportere fyret seg opp etter kampen .

Xern

Sv: Kamp: vs QPR @ Loftus Road, tirsdag 26/2-19 kl. 20:45 på LUTV
« Svar #4 på: Februar 24, 2019, 16:13:54 »
Nei, denne må vi vinne. Slik som alle andre kamper  ::) QPR har som dere nevner ikke vunnet siden 2018, og er vi opprykk verdig skal slike lag slås! Har forøvrig troa  :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

auren

Sv: Kamp: vs QPR @ Loftus Road, tirsdag 26/2-19 kl. 20:45 på LUTV
« Svar #5 på: Februar 24, 2019, 18:14:00 »
Hadde det vært opp til meg hadde jeg gamblet med å hvile et par spillere. Hva med dette laget?

Kiko - Jansson, Phillips, Cooper - Shackleton, Klich, Brown, Douglas - Harrison, Roberts, Alioski

Pablo, Ayling og Bamford hviles ihvertfall i en omgang. Jeg tror det er større sjanse for 6 poeng på de neste to kampene ved å stille slik, enn å ha samme ellever i 3 kamper på 6 dager.

3-4-3 er satt opp fordi jeg tror QPR spiller med to spisser. Brown i 10-er-rollen i en god omgang, så kan Bamford komme inn.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Xern

Sv: Kamp: vs QPR @ Loftus Road, tirsdag 26/2-19 kl. 20:45 på LUTV
« Svar #6 på: Februar 24, 2019, 20:06:36 »
Hadde det vært opp til meg hadde jeg gamblet med å hvile et par spillere. Hva med dette laget?

Kiko - Jansson, Phillips, Cooper - Shackleton, Klich, Brown, Douglas - Harrison, Roberts, Alioski

Pablo, Ayling og Bamford hviles ihvertfall i en omgang. Jeg tror det er større sjanse for 6 poeng på de neste to kampene ved å stille slik, enn å ha samme ellever i 3 kamper på 6 dager.

3-4-3 er satt opp fordi jeg tror QPR spiller med to spisser. Brown i 10-er-rollen i en god omgang, så kan Bamford komme inn.

auren
Helt uenig. Kan ikke bare begynne å bytte formasjon midt i sesongen, det tror jeg er en dårlig deal.

Kiko - Shack - Jansson - Cooper - Alioski - Phillips - Harrison - Roberts - Klich - Hernandez - Bamford
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

auren

Sv: Kamp: vs QPR @ Loftus Road, tirsdag 26/2-19 kl. 20:45 på LUTV
« Svar #7 på: Februar 24, 2019, 20:09:09 »
Hadde det vært opp til meg hadde jeg gamblet med å hvile et par spillere. Hva med dette laget?

Kiko - Jansson, Phillips, Cooper - Shackleton, Klich, Brown, Douglas - Harrison, Roberts, Alioski

Pablo, Ayling og Bamford hviles ihvertfall i en omgang. Jeg tror det er større sjanse for 6 poeng på de neste to kampene ved å stille slik, enn å ha samme ellever i 3 kamper på 6 dager.

3-4-3 er satt opp fordi jeg tror QPR spiller med to spisser. Brown i 10-er-rollen i en god omgang, så kan Bamford komme inn.

auren
Helt uenig. Kan ikke bare begynne å bytte formasjon midt i sesongen, det tror jeg er en dårlig deal.

Kiko - Shack - Jansson - Cooper - Alioski - Phillips - Harrison - Roberts - Klich - Hernandez - Bamford

Bielsa har da vitterlig spilt med tre stoppere når motstanderen har spilt med to spisser?

Jeg kommer med følgende påstand: Stiller vi uforandret mot QPR på tirsdag vinner vi ikke mot WBA.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs QPR @ Loftus Road, tirsdag 26/2-19 kl. 20:45 på LUTV
« Svar #8 på: Februar 24, 2019, 20:36:51 »
Gigantisk bananskall >:(
Håper for Guds skyld QPR ikke snur trenden  i denne kampen.... Vi venner sjelden på Loftus Road mener jeg å huske :(
Dårlig følelse

Jon R

Sv: Kamp: vs QPR @ Loftus Road, tirsdag 26/2-19 kl. 20:45 på LUTV
« Svar #9 på: Februar 24, 2019, 21:10:30 »
Gigantisk bananskall >:(
Håper for Guds skyld QPR ikke snur trenden  i denne kampen.... Vi venner sjelden på Loftus Road mener jeg å huske :(
Dårlig følelse
Vi har faktisk ganske god statistikk på Loftus når vi snakker Championship. Sist vi spilte ligakamp her vant vi 3-1.  ;)


England FA CupFA Cup (England)
06/01/19, 15:00   Queens Park Rangers - Leeds United   2 : 1  (1 : 1) (1 : 0)   3. Round FA

England ChampionshipChampionship (England)
09/12/17, 16:00   Queens PR - Leeds   1 : 3    21. Gameday
07/08/16, 13:00   Queens PR - Leeds   3 : 0     1. Gameday
28/11/15, 16:00   Queens PR- Leeds.   1: 0         18. Gameday
01/03/14, 13:15   Queens PR - Leeds.  1 : 1    33. Gameday
07/05/11, 13:45   Queens PR - Leeds.  1 : 2     46. Gameday
08/08/06, 21:00   Queens PR - Leeds.  2 : 2     2. Gameday
17/09/05, 16:00   Queens PR - Leeds.  0 : 1     9. Gameday
16/04/05, 16:15   Queens PR - Leeds.   1 : 1. 43. Gameday
Jon R.

RoarG

Sv: Kamp: vs QPR @ Loftus Road, tirsdag 26/2-19 kl. 20:45 på LUTV
« Svar #10 på: Februar 24, 2019, 21:52:24 »
Denne kampen er like usikker som hvilken som helst annen kamp i denne divisjonen. 1 poeng i denne kampen er jeg fornøyd med. 1-1.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Reaney

Sv: Kamp: vs QPR @ Loftus Road, tirsdag 26/2-19 kl. 20:45 på LUTV
« Svar #11 på: Februar 24, 2019, 22:38:15 »
Hvorfor skal vi være fornøyd med uavgjort når vi møter et lag med 7 strake ligatap og har muligheten til å gå "top og the league?

GeirO

Sv: Kamp: vs QPR @ Loftus Road, tirsdag 26/2-19 kl. 20:45 på LUTV
« Svar #12 på: Februar 24, 2019, 23:00:54 »
QPR kommer nærmere og nærmere årets første seier, to dager unna?
MOT

jaho

Sv: Kamp: vs QPR @ Loftus Road, tirsdag 26/2-19 kl. 20:45 på LUTV
« Svar #13 på: Februar 24, 2019, 23:32:19 »
Har vel noen seiere uansett bane de siste kampene mot dem...med stort sett Roofe scoringer hvis jeg ikke husker feil..

B_Ød

Sv: Kamp: vs QPR @ Loftus Road, tirsdag 26/2-19 kl. 20:45 på LUTV
« Svar #14 på: Februar 25, 2019, 08:35:12 »
Jeg kommer med følgende påstand: Stiller vi uforandret mot QPR på tirsdag vinner vi ikke mot WBA.
auren

Har prøvd i to dager nå, og forstå denne, uten hell...hva er det jeg misser her?
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs QPR @ Loftus Road, tirsdag 26/2-19 kl. 20:45 på LUTV
« Svar #15 på: Februar 25, 2019, 08:52:27 »
Jeg kommer med følgende påstand: Stiller vi uforandret mot QPR på tirsdag vinner vi ikke mot WBA.
auren

Har prøvd i to dager nå, og forstå denne, uten hell...hva er det jeg misser her?
Slitasje på spillere....?

Johnnyj

Sv: Kamp: vs QPR @ Loftus Road, tirsdag 26/2-19 kl. 20:45 på LUTV
« Svar #16 på: Februar 25, 2019, 08:53:40 »
Jeg kommer med følgende påstand: Stiller vi uforandret mot QPR på tirsdag vinner vi ikke mot WBA.
auren

Har prøvd i to dager nå, og forstå denne, uten hell...hva er det jeg misser her?
Jeg er enig med han.

Bielsa er nødt til å gjøre noen utskiftninger.
Flere spillere må hvile nå for at vi ikke skal slite dem fullstendig ut.

Vi har 3 kamper på 7 dager. Hvis vi stiller uforandret mot QPR og må spille med et B-preget lag mot WBA så sier det seg selv at den kampen blir blytung.

Eriksen55

Sv: Kamp: vs QPR @ Loftus Road, tirsdag 26/2-19 kl. 20:45 på LUTV
« Svar #17 på: Februar 25, 2019, 09:35:31 »
Jeg kommer med følgende påstand: Stiller vi uforandret mot QPR på tirsdag vinner vi ikke mot WBA.
auren

Har prøvd i to dager nå, og forstå denne, uten hell...hva er det jeg misser her?
Jeg er enig med han.

Bielsa er nødt til å gjøre noen utskiftninger.
Flere spillere må hvile nå for at vi ikke skal slite dem fullstendig ut.

Vi har 3 kamper på 7 dager. Hvis vi stiller uforandret mot QPR og må spille med et B-preget lag mot WBA så sier det seg selv at den kampen blir blytung.

Dem har jo akkurat hatt 10 dager uten kamp og 4 dager helt fri. Såpass bør selv en fotballspiller tåle, hvis dem er friske.

Men viktig å få spilt inn Berardi, Douglas, Dallas og Brown etterhvert.


auren

Sv: Kamp: vs QPR @ Loftus Road, tirsdag 26/2-19 kl. 20:45 på LUTV
« Svar #18 på: Februar 25, 2019, 09:39:48 »
Jeg kommer med følgende påstand: Stiller vi uforandret mot QPR på tirsdag vinner vi ikke mot WBA.
auren

Har prøvd i to dager nå, og forstå denne, uten hell...hva er det jeg misser her?
Jeg er enig med han.

Bielsa er nødt til å gjøre noen utskiftninger.
Flere spillere må hvile nå for at vi ikke skal slite dem fullstendig ut.

Vi har 3 kamper på 7 dager. Hvis vi stiller uforandret mot QPR og må spille med et B-preget lag mot WBA så sier det seg selv at den kampen blir blytung.

Dem har jo akkurat hatt 10 dager uten kamp og 4 dager helt fri. Såpass bør selv en fotballspiller tåle, hvis dem er friske.

Men viktig å få spilt inn Berardi, Douglas, Dallas og Brown etterhvert.

Dallas og Berardi hadde jeg glemt. Disse kan jo fint kjøres inn i startelleveren også. Berardi, Jansson og Cooper som stoppere og Phillips og Shackleton sentralt på midten. Dallas og Douglas som vingbacker. Alioski og Harrison som vinger. Roberts som spiss. Selv med dette laget skal vi ha en god sjanse til å slå QPR. I morgen kveld blir det såååå viktig å få det første målet!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Kamp: vs QPR @ Loftus Road, tirsdag 26/2-19 kl. 20:45 på LUTV
« Svar #19 på: Februar 25, 2019, 10:51:53 »
Hvorfor skal vi være fornøyd med uavgjort når vi møter et lag med 7 strake ligatap og har muligheten til å gå "top og the league?
Fordi fotballkamper er uavhengige begivenheter, og det har ingenting å si hva slags prestasjoner som et lag har vist før en ny begivenhet. Det er formen på matchdagen som er avgjørende, ikke en vilkårlig oppsummering av tall.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp: vs QPR @ Loftus Road, tirsdag 26/2-19 kl. 20:45 på LUTV
« Svar #20 på: Februar 25, 2019, 10:56:41 »
Hvorfor skal vi være fornøyd med uavgjort når vi møter et lag med 7 strake ligatap og har muligheten til å gå "top og the league?
Fordi fotballkamper er uavhengige begivenheter, og det har ingenting å si hva slags prestasjoner som et lag har vist før en ny begivenhet. Det er formen på matchdagen som er avgjørende, ikke en vilkårlig oppsummering av tall.

Denne kampen må vinnes, likeså kampen på fredag.

RoarG

Sv: Kamp: vs QPR @ Loftus Road, tirsdag 26/2-19 kl. 20:45 på LUTV
« Svar #21 på: Februar 25, 2019, 11:06:11 »
Hvorfor skal vi være fornøyd med uavgjort når vi møter et lag med 7 strake ligatap og har muligheten til å gå "top og the league?
Fordi fotballkamper er uavhengige begivenheter, og det har ingenting å si hva slags prestasjoner som et lag har vist før en ny begivenhet. Det er formen på matchdagen som er avgjørende, ikke en vilkårlig oppsummering av tall.

Denne kampen må vinnes, likeså kampen på fredag.
Det virker som om motstanders "form" er et argument for at den vil vinnes. Og det greit også. 3 mulige utfall gir 33.3% sjanse for hvert av dem. Altså  66.7% sjanse for uavgjort eller bedre.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Kamp: vs QPR @ Loftus Road, tirsdag 26/2-19 kl. 20:45 på LUTV
« Svar #22 på: Februar 25, 2019, 11:18:30 »
Hvorfor skal vi være fornøyd med uavgjort når vi møter et lag med 7 strake ligatap og har muligheten til å gå "top og the league?
Fordi fotballkamper er uavhengige begivenheter, og det har ingenting å si hva slags prestasjoner som et lag har vist før en ny begivenhet. Det er formen på matchdagen som er avgjørende, ikke en vilkårlig oppsummering av tall.

Denne kampen må vinnes, likeså kampen på fredag.
Det virker som om motstanders "form" er et argument for at den vil vinnes. Og det greit også. 3 mulige utfall gir 33.3% sjanse for hvert av dem. Altså  66.7% sjanse for uavgjort eller bedre.
Statistisk kortslutning. Tenk en gang til.  ;D
Jon R.

ArneS

Sv: Kamp: vs QPR @ Loftus Road, tirsdag 26/2-19 kl. 20:45 på LUTV
« Svar #23 på: Februar 25, 2019, 13:50:13 »
Q P R T R I V I A

Queens Park Rangers Football Club ble stiftet i 1882 da St. Judes fusjonerte med Christchurch Rangers, og har sitt tilholdssted i vest-London. Klubben kalles stort sett for QPR, men også Rangers, R's og Hoops er brukte kallenavn.

QPR har ligarekorden i ulike stadioner med 20 stk fra oppstarten i 1882 og fram til Loftus Road ble tilnærmet fast tilholdssted i 1917. Klubben prøvde seg på White City Stadium to ganger, både i 1931-33 og 1962-63, med oppnådde ikke målet om flere tilskuere, så de vendte begge gangene tilbake. Loftus Road ble åpnet i 1904, da med Shepherd's Bush FC som bruker. Dette laget ble lagt ned under WW1, og stadion ble up for grabs for QPR.
Stadion har i dag en kapasitet på 18.360. Rekorden er på 35.353 fra 1974 mot...? Jepp...Leeds Utd. Etter at stadion ble all-seater er rekorden 19.002 mot Manchester City i 1999.
Loftus Road var i 1981 første britiske stadion som fikk kunstgress. Dette ble fjernet igjen i 1988. Barry McGuigan vant WBA Welterweight tittelen på Loftus Road i 1985.
Fulham brukte Loftus Road fra 2002 til 2004 da Craven Cottage ble ombygget.
Bulgarske Spartak Plovdivs stadion Todor Diev Stadium har av en eller annen grunn fått kallenavnet Loftus Road.

Klubben rykket opp i gamle division 2 i 1948, og fikk 4 sesonger før det ble nedrykk igjen. I denne perioden signerte man Tony Ingham fra Leeds, en spiller som fortsatt har rekorden i antall kamper med 519. QPR vant Division 3 i 1967, og ble samme sesong første div 3 lag som vant ligacupen. Dette var den første ligacupfinalen som ble spilt på Wembley, og trofeet er fortsatt det eneste store trofeet til QPR.
QPR rykket direkte opp i 1. divisjon i 1968 for første gang, men det ble med 1 sesong. Etter 4 sesonger i 2. divisjon ble det på ny opprykk til øverste nivå, og denne gang med mer suksess. Etter 42 kamper i 75/76 var QPR top-of-the-league for noen få minutter, før Liverpool ordnet seier mot Wolves og vant tittelen. QPR hadde på den tiden 7 landslagsspillere på laget.
Etter at suksessmanager Dave Sexton forlot klubben, rykket man ned igjen i 1979. Terry Venables tok klubben tilbake til 1. divisjon, og der ble man faktisk fram til 95/96. Stort sett midt på tabellen plasseringer, og noen brukbare cup-forsøk var fasiten.
Nedrykket resulterte i økonomisk rot, og tilsvarende sportslig rot. Det ble nytt nedrykk i 2001, og 3 sesonger på nivå 3 før det ble retur til nivå 2. (Føler jeg kunne brukt disse to setningene også på Leeds, bare med å bytte 2001 med 2007).
Lykken snudde da Briatore og Ecclestone m.fl kjøpte klubben i 2008 og det ble et par PL-sesonger.  Etter nedrykket igjen er det rot på eiersiden, rot økonomisk, og ikke all verdens resultater heller.

Den norske supporterklubben melder om 577 medlemmer ved utgangen av 2016/17 sesongen.

Største seier: 9-2 over Tranmere i 1960
Største tap: 1-8 borte mot scum i 1969
Eldste spiller: Ray Wilkins 39 år og 352 dager (1996)
Yngste spiller: Frank Sibley 15 år og 275 dager.
Flest mål: George Goddard 186
Flest mål i en sesong: Rodney Marsh 44 (66/67)
Rekord kjøp: £12,5 mill for Chrisopher Samba (Anzhi Makhachkal januar 2013)
Rekord salg: £12 mill for Chrisopher Samba (Anzhi Makhachkal juli 2013)

I nedrykksesongen 1995/96 kom årets første og uventede borteseier på Elland Road (3-1).
I PL's første sesong sluttet QPR på 5. plass, den best plasserte londonklubben.

Kjente fans:
Alan Wilder (Depeche Mode), Ian Gillan (Deep Purple), Mick Jones (Clash), Glen Matlock (Pistols), Robert Smith (Cure), Pete Doherty (katastrofalt popgeni), samt flere komponister, plateselskapsgrundere og komikere.

QPR har hatt en rekke managere. Tommy Docherty (2x), Dave Sexton, Gordon Jago, Steve Burtenshaw, Terry Venables, Jim Smith, Alan Mullery, Trevor Francis, Don Howe, Gerry Francis (2x), Ray Wilkins, Ray Harford, Iain Dowie (2x), Ian Holloway, Paolo Sousa, Luigi di Canio, Neil Warnock (2x),Mark Hughes, Harry Redknapp, Jimmy Floyd Hasselbaink, Ian Holloway, Steve McClaren.

Kjente spillere i fleng er det også (med fare for å ha utelatt noen):
Shaun Derry, Hogan Ephraim, Dougie Freedman, Mark Hateley, Tony Ingham, Vinnie Jones, Liam Miller, Matt Smith,
Gareth Ainsworth, Clive Allen, Martin Allen, Gary Bannister, Phil Barnes, Warren Barton, Mikkel Beck, Marcus Bent, Stan Bowles, Alan Brazil, Jeremy Charles, Pascal Chimbonda, Frank Clarke, Peter Crouch Tony Currie, Danny Dichio, Iain Dowie, Alejandro Faurlin, Terry Fenwick, Les Ferdinand, Trevor Francis, Gerry Francis, Paul Furlong, Don Givens, Robert Green, Andy Gray, John Gregory, Heidar Helguson, Steve Hodge, John Hollins, Andy Impey, Leighton James, Mark Kennedy, Niko Kranjcar, Chris Kiwomya, Sammy Lee, Steve Lomas, Frank McLintock, Danny Maddix, Rodney Marsh, Ludek Miklosko, Petter Vaagan Moen, Danny Murphy, Phil Parkes, Tony Parks, Gary Penrice, Peter Reid, Leroy Rosenior, Neil Ruddock, Kerry Sansom, David Seaman, Trevor Sinclair, Mark Stein, Dean Sturridge, Adel Taarabt, Terry Venables, Roy Wegerle, Ray Wilkins, Chris Woods, Shaun Wright-Phillips, Angel Rangel
Den 17. mann

Xern

Sv: Kamp: vs QPR @ Loftus Road, tirsdag 26/2-19 kl. 20:45 på LUTV
« Svar #24 på: Februar 25, 2019, 13:57:43 »
Hvorfor skal vi være fornøyd med uavgjort når vi møter et lag med 7 strake ligatap og har muligheten til å gå "top og the league?
Fordi fotballkamper er uavhengige begivenheter, og det har ingenting å si hva slags prestasjoner som et lag har vist før en ny begivenhet. Det er formen på matchdagen som er avgjørende, ikke en vilkårlig oppsummering av tall.

Denne kampen må vinnes, likeså kampen på fredag.
Det virker som om motstanders "form" er et argument for at den vil vinnes. Og det greit også. 3 mulige utfall gir 33.3% sjanse for hvert av dem. Altså  66.7% sjanse for uavgjort eller bedre.
Statistisk kortslutning. Tenk en gang til.  ;D
Ja, dette var en relativt objektiv utregning  ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

auren

Sv: Kamp: vs QPR @ Loftus Road, tirsdag 26/2-19 kl. 20:45 på LUTV
« Svar #25 på: Februar 25, 2019, 14:08:29 »
Samme startoppstilling ja...:

Bielsa on specific

The day after the game it is very difficult to do work. The day before is the same thing. But we had a close look at both the offensive and defensive play of the team.

Bielsa on FA Cup clash with QPR

Both teams won't play with the same players tomorrow. I think both teams will be faithful to their styles.

Clarke and Forshaw latest?

Clarke has to follow a pre-established protocol. Forshaw is making the steps to try and get back with the group.

Bielsa on promotion

It's a big hope that we have. This hope becomes bigger and bigger when you see how the fans are hoping to reach the goal.

Bielsa on Sheffield Utd and Norwich?

What they have developed and shown so far makes them deserve the place they are occupying in the Championship.

Important to go back top?

I think that from now on all of the games are very important. They will all have heavy consequences.

Bielsa on his future

The head coach stay or leave depending on the conclusion of whether we fulfilled the goals. We then take a decision from that.

QPR - what qualities?

It's a very clear style. It's a team that knows how they play with it. They know how to impose their skills. And definitely it is not going to be an easy game tomorrow, they're an experienced team and it will be a very demanding game.

QPR - lost seven in a row?

They can have a positive reaction or they can stay in the same negative cycle. We will try to influence the events so we can get the best result for us. We have to analyse each game of the opponent that there is a very small difference between a win and a loss.

Same starting line-up?

It will be the same starting line-up. Berardi and Douglas are among the 18.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Kamp: vs QPR @ Loftus Road, tirsdag 26/2-19 kl. 20:45 på LUTV
« Svar #26 på: Februar 25, 2019, 14:53:07 »
Som sagt så synes jeg det er uklokt av Bielsa å starte med samme laget i morgen kveld. For jeg regner med han kommer til å ønske å stille med toppet lag mot WBA. Da blir det nok 3 kamper på 6 dager for de fleste spillerne. Vi får bare håpe at vi får 3 poeng mot QPR, da kan vi fint leve med 1 poeng på fredagskvelden.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

Sv: Kamp: vs QPR @ Loftus Road, tirsdag 26/2-19 kl. 20:45 på LUTV
« Svar #27 på: Februar 25, 2019, 19:24:44 »
Som sagt så synes jeg det er uklokt av Bielsa å starte med samme laget i morgen kveld. For jeg regner med han kommer til å ønske å stille med toppet lag mot WBA. Da blir det nok 3 kamper på 6 dager for de fleste spillerne. Vi får bare håpe at vi får 3 poeng mot QPR, da kan vi fint leve med 1 poeng på fredagskvelden.

auren

er en rovdrift på spillerne ja som fort kan slå negativt ut. i tillegg så blir de jo trent beinhardt så ikke mye fred og få i mellom slagene
Forever Leeds United!!!!!!!!

Josch

Sv: Kamp: vs QPR @ Loftus Road, tirsdag 26/2-19 kl. 20:45 på LUTV
« Svar #28 på: Februar 25, 2019, 21:48:41 »
Hvorfor skal vi være fornøyd med uavgjort når vi møter et lag med 7 strake ligatap og har muligheten til å gå "top og the league?
Fordi fotballkamper er uavhengige begivenheter, og det har ingenting å si hva slags prestasjoner som et lag har vist før en ny begivenhet. Det er formen på matchdagen som er avgjørende, ikke en vilkårlig oppsummering av tall.

Denne kampen må vinnes, likeså kampen på fredag.
Det virker som om motstanders "form" er et argument for at den vil vinnes. Og det greit også. 3 mulige utfall gir 33.3% sjanse for hvert av dem. Altså  66.7% sjanse for uavgjort eller bedre.
Statistisk kortslutning. Tenk en gang til.  ;D
Ja, dette var en relativt objektiv utregning  ;D

Det er 1/3 sjans på hvert utfall hvis de har like stor sjans til å slå til. Men det er matematisk sannsynlighet. Mye annet påvirker sannsynligheten.  Norsk Tipping har 1,85 i odds på Leeds-seier. HU gir 1,72 i odds. Disse oddsene er nesten like. Det forventes derfor Leeds-seier med ca 50% sannsynlighet basert på form, bortebane, skader osv.

GeirO

Sv: Kamp: vs QPR @ Loftus Road, tirsdag 26/2-19 kl. 20:45 på LUTV
« Svar #29 på: Februar 25, 2019, 21:50:35 »
Som sagt så synes jeg det er uklokt av Bielsa å starte med samme laget i morgen kveld. For jeg regner med han kommer til å ønske å stille med toppet lag mot WBA. Da blir det nok 3 kamper på 6 dager for de fleste spillerne. Vi får bare håpe at vi får 3 poeng mot QPR, da kan vi fint leve med 1 poeng på fredagskvelden.

auren

er en rovdrift på spillerne ja som fort kan slå negativt ut. i tillegg så blir de jo trent beinhardt så ikke mye fred og få i mellom slagene
Tja, tjo, Klæboe og Iversen greier løp hver dag...
MOT