Skrevet av Emne: Kamp vs Sheffield United @Elland Road Lørdag 16.3. kl.13:30: Viasport 2  (Lest 32792 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Sleivind

Vi treffer jo f*** ikke mål!  :o

auren

Blir tap dette dessverre. Bortelaget kommer til å hale ut tiden her...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Johnnyj

Vi spiller faktisk veldig bra. Og hadde fortjent et poeng i dag.

Men marginene ser ut til å gå Sheffield sin vei  :'(

leedslife

Kanskje kan vi snike inn en scoring på overtid og få U.
Men man må vel innrømme at vi har blitt utklasset taktisk her.

auren

Kiko utvist. Tullete! Der kan du ta en for laget hvis vi leder. Men ikke når vi ligger under...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Pontus i mål ;D

Lucas the Kop Cat

Dårlig touch igjen av våre bakerste nok en gang gir ossr trøbbel igjen.

Robert

Da graver jeg meg ned en uke.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Johnnyj

u65u5w6uy65ry65y65hy65 :o

DenHviteYeboah

jaja, da presterer vi å tape den viktigste kampen på 15 år. Jeg er knust og utslått :(
Har direkte opprykk toget gått? nå er vi nødt til å ha andre resultater med oss...

Johnnyj

Da graver jeg meg ned en uke.
Jeg graver meg ned resten av sesongen

auren

Elendig corner Alioski! Hvorfor tar ikke Pablo den??

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Reaney

Leeds fornekter seg ikke. Cooper is back. Vi er og forblir "miserable Leeds".
« Siste redigering: Mars 16, 2019, 17:27:30 av Reaney »

Lucas the Kop Cat

Ble en litt for innholdsrik kamp dette.

Sleivind

Dette var "den" kampen. Hadde vi og dommeren gjort jobben så hadde vi scoret og Sheff Utd  spilt med 10 mann i store deler av kampen.

Lucas the Kop Cat

Blir det Strujk i neste kamp?

DenHviteYeboah

Vi brenner sjanser og gjør personlige feil. da blir det 0 poeng. Enkel vitenskap :(

ziganda

Megaskuffet, men ikke helt uforberedt

Kato

Kiko utvist. Tullete! Der kan du ta en for laget hvis vi leder. Men ikke når vi ligger under...

auren

Du skylder på Kiko der, feil adressat. Ta en titt på Cooper og Phillips.
 

Kato

Dette var "den" kampen. Hadde vi og dommeren gjort jobben så hadde vi scoret og Sheff Utd  spilt med 10 mann i store deler av kampen.

Synes faktisk dommeren er god, noe av det klart bedre vi har hatt denne sesongen.
 

berlin

Ferdig med denne kampen.

8 kamper igjen. Gode sjanser for direkte opprykk!  :)

Lucas the Kop Cat

Kiko utvist. Tullete! Der kan du ta en for laget hvis vi leder. Men ikke når vi ligger under...

auren

Du skylder på Kiko der, feil adressat. Ta en titt på Cooper og Phillips.
To sleivtreff fra de to som skyld i den utvisning. Sleivtreff og tapt hodeduell på Cooper og Pontus skyld i målet. Så effektive som SU er går ikke det an. Men fortsatt mange poeng å spille for.

bmoen

Leeds er og blir et championshiplag. Tap hjemme for Norwich og Sheffield U bekrefter det. Med en klossmajor i forsvaret går det sånn. Leeds og viktige kamper er dårlig kjemi. Klønete spisser gjør det ikke bedre. Helt uforståelig at klubben ikke har hentet inn et par kvalitetsspillere som kunne sørget for direkte opprykk. Flaut. De burde hatt 79 poeng nå. Gjesp.....!
« Siste redigering: Mars 16, 2019, 23:50:20 av bmoen »
BMo - Leeds-fan siden 1964

leedslife

Sheff utd var gode.
Taktisk overlegent.
Fortjent spør du meg.
 Kamplanen til Wilder var fenomenal og mye av grunnen til jeg dessverre tror de går direkte opp denne sesongen.

Mye posession og mye nesten.
Vi gjør mye bra, men kvaliteten som så veldig mange ganger er for dårlig rundt Pablo. Personlige feil setter også så klart sitt preg i kjent stil.

Johnnyj

Dette var så skuffende at jeg avlyser alle avtaler jeg har denne helgen  :-[

Da kan opprykkskampen være over allerede nå. TRIST

DenHviteYeboah

Vi kan klare 2. plassen. Norwich har den flyten vi skulle hatt, så de kommer til å vinne. Vi må be til alle guder at Blades går på noen tap i innspurten....

flynn

Vi har åtte vinnbare kamper igjen av sesongen. Det er absolutt mulig å gå direkte opp, sågar vinne divisjonen. Jeg synes ikke vi skal skamme oss over denne matchen, mener vi jevnt over så ut som et bedre lag enn SU. Greit med to uker for å lade batterier, og få Pontus hel igjen. Eller blir det Peacock og Berardi som skal få avslutte det de var med å starte?

flynn

karaba

17-18 skudd og ingen som treffer mål (bortsett fra et stangskudd) det blir for dårlig det!
Nå er jeg så skuffa som jeg ikke har vært på lenge. Direkte opprykk er selvsagt fortsatt mulig, men dette var jo KAMPEN vi skulle vinne. Sheffield spiller jo fotball som et guffs fra 70 tallet!

Kato

Egentlig ikke godt nok i dag. Bra første 30, ellers så den trege matta ut til å plage oss. Møtte et jevnt godt lag. Taper litt ufortjent, men langt fra noe ran. Sheffield United hadde bra kontroll på oss. De gjør det de må, ligger bakpå og bruker tid. Scorer på en av tre -fire sjanser. Spillere som Phillips, Alioski og Klich ser ut som de kan skyte hele natta uten å treffe mål.

« Siste redigering: Mars 16, 2019, 15:34:08 av Kato »
 

karaba

Leeds fornekter seg ikke. Cooper is back. Vi er og forblir "misable Leeds".

Har lurt hele sesongen på hvem som har spilt i Cooper drakta, nå var originalen tilbake :o