Skrevet av Emne: Kamp vs Sheffield United @Elland Road Lørdag 16.3. kl.13:30: Viasport 2  (Lest 32812 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

leedslife

Vi kan klare 2. plassen. Norwich har den flyten vi skulle hatt, så de kommer til å vinne. Vi må be til alle guder at Blades går på noen tap i innspurten....

Er ikke bare flyt med Norwich. De har et fantastisk lag. Den midtbanen og angrepet er en dimensjon opp fra vår.
Defensivt kan de derimot være litt vaklende. Mulighet håpet kan ligge der.

Dylan

Skuffa JA, toget gått NEI!!

Kato

Vi kan klare 2. plassen. Norwich har den flyten vi skulle hatt, så de kommer til å vinne. Vi må be til alle guder at Blades går på noen tap i innspurten....

Er ikke bare flyt med Norwich. De har et fantastisk lag. Den midtbanen og angrepet er en dimensjon opp fra vår.
Defensivt kan de derimot være litt vaklende. Mulighet håpet kan ligge der.

På siste tredejdel er Norwich langt, langt bedre enn oss.
 

DenHviteYeboah

Vi kan klare 2. plassen. Norwich har den flyten vi skulle hatt, så de kommer til å vinne. Vi må be til alle guder at Blades går på noen tap i innspurten....

Er ikke bare flyt med Norwich. De har et fantastisk lag. Den midtbanen og angrepet er en dimensjon opp fra vår.
Defensivt kan de derimot være litt vaklende. Mulighet håpet kan ligge der.

På siste tredejdel er Norwich langt, langt bedre enn oss.
Det er ikke poenget. Helt enig i det. Poenget er at vi kan klare 2. plassen ;)

Sleivind

Dette var "den" kampen. Hadde vi og dommeren gjort jobben så hadde vi scoret og Sheff Utd  spilt med 10 mann i store deler av kampen.

Synes faktisk dommeren er god, noe av det klart bedre vi har hatt denne sesongen.

Faktisk så var han det. Bortsett fra at Baldock burde vært utvist.

Myhre10

Leeds fornekter seg ikke. Cooper is back. Vi er og forblir "misable Leeds".

Har lurt hele sesongen på hvem som har spilt i Cooper drakta, nå var originalen tilbake :o

Må være noe av de dummeste kommentarene jeg har lest!

karaba

Leeds fornekter seg ikke. Cooper is back. Vi er og forblir "misable Leeds".

Har lurt hele sesongen på hvem som har spilt i Cooper drakta, nå var originalen tilbake :o

Må være noe av de dummeste kommentarene jeg har lest!

Din egen da eller :D

asbfjell

Vi kan klare 2. plassen. Norwich har den flyten vi skulle hatt, så de kommer til å vinne. Vi må be til alle guder at Blades går på noen tap i innspurten....

Er ikke bare flyt med Norwich. De har et fantastisk lag. Den midtbanen og angrepet er en dimensjon opp fra vår.
Defensivt kan de derimot være litt vaklende. Mulighet håpet kan ligge der.

På siste tredejdel er Norwich langt, langt bedre enn oss.

Enig med de to siste talerne her.
Og så kan vi kanskje legge til at Sheffield United er best på tredjedelen nærmest eget mål.
Mens vi er desidert best på den tredjedelen som ligger mellom de to andre tredjedelene - altså den tredjedelen som oftest gir dårligst utbytte.

raggen

synes ikke vi fortjente og tape denne men personlige feil og inneffektive foran mål avgjorde denne kampen. SYKT skuffa og trist nå
Forever Leeds United!!!!!!!!

B_Ød

...marginer..og i dag var de ikke på vår side.
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

...marginer..og i dag var de ikke på vår side.
Ser ut som om vi MÃ… score først før det har gått 45 min. Hvis ikke vipper kampen og det kommer en personlig feil fra oss >:(

Bjorn

Hver kamp lever sitt eget liv. Ingen tvil!
Marching On! 4276

auren

Kiko utvist. Tullete! Der kan du ta en for laget hvis vi leder. Men ikke når vi ligger under...

auren

Du skylder på Kiko der, feil adressat. Ta en titt på Cooper og Phillips.

Jepp. Elendig dommer. Burde utvist Cooper og Phillips i stedet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Ville seg ikke i dag gitt, vi setter ikke mulighetene- og det MÃ… vi gjøre mot bedre lag.
Greit med international break nå, så får vi ALLE tilbake.. også Forshaw og Roofe kanskje.
D er tamt rundt Pablo, vi trenger mer kvalitet i kamper som i dag - tempo på ball er for tregt.

Vi hadde absolutt sjanser nok, Harrison og Alioski i første og Roberts - samt noen " siste pasninger" som ikke når frem. Avgjørende i dag.

8 kamper igjen, 24 poeng. Hadde beregnet 1. På denne... nå blir d 90 poeng på mitt skjema.
 

Bromancer

Vi er for ustabile. Sheff U og Norwich ser sterkere ut. Pessimist som jeg er forbereder jeg meg på playoff. Måtte jeg ta feil.

Lucas the Kop Cat

Vi er for ustabile. Sheff U og Norwich ser sterkere ut. Pessimist som jeg er forbereder jeg meg på playoff. Måtte jeg ta feil.
Smaker sikkert godt ned opprykk via play-off også!

Kato

Kiko 6 - Ingenting involvert. Legger seg tidlig på scoringen, men ingen tabbe.
Ayling 7 - Slurvete i starten, spilte seg stort opp. Full kontroll defensivt.
Jansson 8MOM - Best og roligst med ball bak. Spiller med hjertet utenpå.
Cooper 4 - Ikke bare feil på mål og utvisning, svak og utrygg i distribusjonen. Klart preget av stunden. Ikke bra.
Alioski 5 - Syns han var svak. Ble aldri noe av noe som helst
Phillips 6 - Bra i duellspill, direkte skyld i utvisninga. Skyter som en spurv. Altfor lite med offensivt.
Klich 6 - Jobber bra, stort sett lite ut av det.
Pablo 8 - Boksåpner, uten han er det syltynt.
Harrison 6 - Driftet ut og inn av kampen. Brente vår største.
Bamford 6 - Så tung ut på tungt underlag. Brukbar før pause, ble mer borte etter.
Roberts 7 - God kamp, gode bevegelser. Foreløpig for lite end-product, og for mye nesten.
Clarke 6 - Godt pakket inn av Sheffield United.
Dallas 6 - Prøvde og prøvde, lite ut av det.
Douglas 7 - Mye involvert, litt for lite gjennombruddskraft. Noen gode innlegg.
 

kjella

  • Gjest
Føles som livet er over....

Synes vi var gode de første 40.

Etter min vurdering var det en feilvurdering å ta ut Harrison og Klich. Disse 2 kan finne på noe uventet. Douglas er ikke på hugget og Clarke hadde lite å by på idag. Byttene ble feil. Bortsett kanskje fra Dallas for Ayling. Synes jeg da. Men kongen vet jo best. Og det mener jeg - ikke ironisk.

Fra 40 og ut var det egentlig ikke noe å si på at Sheffield vant.

Blir spennende å se om Jansson er skadet nå eller om han er tidenes dramaqueen i Leeds drakt. Håper jo egentlig at det er det siste ....

Håper vi kommer tilbake - men blir nok en fryktelig tung kveld for mange idag.

Kato

Vi er for ustabile. Sheff U og Norwich ser sterkere ut. Pessimist som jeg er forbereder jeg meg på playoff. Måtte jeg ta feil.

Vi kan jo risikere å vinne de 8 siste, og likevel ikke rykke opp.
 

SOL

Akk ja, så var Leeds-syndromet (å tape når det gjeld som mest) tilbake. Etter spel og sjansar hadde me fortent betre, men effektiviteten var ikkje god nok. Me har likevel ein god sjanse til direkte opprykk, og både Norwich og Sheff. Utd. vil mest truleg gå på nokre tap.

Personlege feil har ført til poengtap i fleire kampar, men det er slikt som skjer. Optimismen lever og me er avgjort med i kampen fortsatt. MOT
 

leedslife

Douglas og Alioski bør ihvertfall være venstresiden vår i innspurten.
Vært OK Harrison, men det han leverer i antall assist og mål er alt for dårlig.
Bedre fra benken han og Clarke.
Ellers skal det bli godt å få tilbake Foreshaw også.
Han er vel tilbake til neste kamp?

Reaney

En klubb, fullstendig blottet for vinnerkultur. Hjelper ikke med Bielsa en gang. Tviler sterkt på om han orker en sesong til i Championship.

B_Ød

...så en helt vanlig forumkveld etter tap..strålende!!  ;D
Ups & Ups!!

Hallgeir *

Effektiviteten, som har vært bra den siste tiden, sviktet på nytt i denne kampen. Det var det jeg fryktet mest, sammen med dødballer
imot, og mot et SU som omtrent ikke har sluppet inn mål de siste månedene, ble det vår bane i dag.

Ellers registrerer jeg at det var 37004 tilskuere på ER i dag. I et glimt la jeg merke til to ledige seter, noen flere var det selvfølgelig. Men det er vel en stund siden tallet var så høyt, muligens i en cup-kamp mot et av PL-lagene noen år tilbake?
Super Leeds since 1968

leedslife

En klubb, fullstendig blottet for vinnerkultur. Hjelper ikke med Bielsa en gang. Tviler sterkt på om han orker en sesong til i Championship.

Tror ikke vi skal gå helt i kjelleren. Uansett avslutning på denne sesongen så har vi tatt syvmils steg fra tidligere.
Endelig en klubb man kan være stolt av.
Spillerne har gitt oss noen fantastiske kamper/øyeblikk.
De fleste kan jo se at det mangler kvalitet og at spillere materielle kunne vært bedre, men det tar ikke vekk gleden fra endelig å ha en klubb man kan snakke om med stolthet.
Alle piler peker opp fra akademi til toppledelsen. Lagt et fundament som gjør at vi enten denne songen eller neste spiller i PL.
Det er jeg helt sikker på.

Josch

Vi startet som vi pleier med høyt tempo og masse overganger / gjenvinninger . Flere farlige innlegg og gjennomstikkere fra  Pablo  som skapte målsjanser. Jeg synes det gikk som planlagt.

Problemet i denne kampen er vi ikke klarer å score. I en slik kamp blir det få sjanser og vi hadde noen som vi ikke satte. Leeds kunne like gjerne fått første målet.

Leeds mangler en dimensjon: gode langskudd fra flere (Pablo hadde en mot  WBA og flere hadde noen i starten av sesongen)

Mot Sheff U må  man ha mer i verktøykassa enn  fikse gjennomspill, gode cornere , tempo, høyt press  og duellstyrke. Alt dette klarte Sheffield å svare på. De spiller enkelt og gjør lite feil .

Sheffield vil garantert rote bort noen poeng fremover. Vi må vinne kamper og forbedre målforskjellen, for vi kan komme likt med  Sheffield i poeng. I dag fikk vi minus 2 mål i forhold til dem.

Josch

En klubb, fullstendig blottet for vinnerkultur. Hjelper ikke med Bielsa en gang. Tviler sterkt på om han orker en sesong til i Championship.

Jeg tror du skriver dette bare for å provosere :)

B_Ød

En klubb, fullstendig blottet for vinnerkultur. Hjelper ikke med Bielsa en gang. Tviler sterkt på om han orker en sesong til i Championship.

Jeg tror du skriver dette bare for å provosere :)

Uten tvil  ;D
Ups & Ups!!

asbfjell

Sheffield U var både dyktige og litt heldige som vant kampen i dag.
Men det var også vi da vi vant med samme sifre på Bramall Lane sist høst. Så sånn sett kan vi gjerne si at det har vært en nokså rettferdig poengfordeling mellom disse lagene denne sesongen.

Men det blir uansett flere twist & turns i toppen av tabellen før det hele er over, så ingen grunn til utstede dommedagsprofetier.

Jeg beholder i alle fall både roen og troen.

Cherry

Sheffield U var både dyktige og litt heldige som vant kampen i dag.
Men det var også vi da vi vant med samme sifre på Bramall Lane sist høst. Så sånn sett kan vi gjerne si at det har vært en nokså rettferdig poengfordeling mellom disse lagene denne sesongen.

Men det blir uansett flere twist & turns i toppen av tabellen før det hele er over, så ingen grunn til utstede dommedagsprofetier.

Jeg beholder i alle fall både roen og troen.

Godt resonnert, og heeeeelt enig! ;)