Skrevet av Emne: Kamp vs Millwall @Elland Road Lørdag 30.3. kl.16:00 på LUTV  (Lest 29470 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Cannavaro

Sv: Kamp vs Millwall @Elland Road Lørdag 30.3. kl.16:00 på LUTV
« Svar #180 på: Mars 30, 2019, 18:20:51 »
Vidunderlig herlig seier, OG Sheff Utd TAPTE !!   Det er en drit deilig Leeds aften dette her.
Grattis alle !!
MFLU - Miracles For Leeds United

GeirO

Sv: Kamp vs Millwall @Elland Road Lørdag 30.3. kl.16:00 på LUTV
« Svar #181 på: Mars 30, 2019, 18:23:43 »
Next up er Birmingham borte, som utrolig nok har klart å rote seg ned i nedrykksstriden, etter god flyt midt i sesongen.

Men vi er gode nok til å slå alle, og det kan faktisk bli en greiere kamp enn mot Millwall. Revansje skal vi ha også.
Dette var ikke bra for hjertet. Men frykter at det kan bli enda verre når jeg skal over til Birmingham neste helg.....
MOT

RoarG

Sv: Kamp vs Millwall @Elland Road Lørdag 30.3. kl.16:00 på LUTV
« Svar #182 på: Mars 30, 2019, 18:24:17 »
Next up er Birmingham borte, som utrolig nok har klart å rote seg ned i nedrykksstriden, etter god flyt midt i sesongen.

Men vi er gode nok til å slå alle, og det kan faktisk bli en greiere kamp enn mot Millwall. Revansje skal vi ha også.
Vi har faktisk en høne å plukke med Birmingham. Men vanskelig blir det nok, allikevel.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Killa

Sv: Kamp vs Millwall @Elland Road Lørdag 30.3. kl.16:00 på LUTV
« Svar #183 på: Mars 30, 2019, 18:24:19 »
Tilskuertallet i dag anyone?

RoarG

Sv: Kamp vs Millwall @Elland Road Lørdag 30.3. kl.16:00 på LUTV
« Svar #184 på: Mars 30, 2019, 18:25:32 »
Tilskuertallet i dag anyone?
Mener jeg så 34.910 et steds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Kamp vs Millwall @Elland Road Lørdag 30.3. kl.16:00 på LUTV
« Svar #185 på: Mars 30, 2019, 18:28:41 »
Synes vi så unormalt tunge ut i dag. Hva gjør vi når det er international break? Trener knallhardt?..
Doble økter visstnok.

Dem hadde også 3 dager på rad med helt fri.

Vi hadde nok krefter til å kjøre store deler av omgangen!

Douglas skadet. Håper ikke Alioski er det samme. Tror Pontus ligger tynt ann, for Forshaw skal nok inn.

Blir spennende å se hvordan laget  blir i avsluttningen.

Jeg vil se Clarke i stedet for Harrison. Han er bra og mye ser bra ut. Men ender sjelden opp med noe. Mye dårlige innlegg.

Kanskje det blir plass til begge. Pablo i midten ga oss mye fremover, selv om han hadde mange feilvalg og balltap. Men Roberts spiller egentlig bra i den rollen.

Fint å se det er reel fight om plassene igjen og bra med kvalitet på benken. Roofe tilbake også.

Deilig med SU tap også!!


berlin

Sv: Kamp vs Millwall @Elland Road Lørdag 30.3. kl.16:00 på LUTV
« Svar #186 på: Mars 30, 2019, 18:28:47 »
Next up er Birmingham borte, som utrolig nok har klart å rote seg ned i nedrykksstriden, etter god flyt midt i sesongen.

Men vi er gode nok til å slå alle, og det kan faktisk bli en greiere kamp enn mot Millwall. Revansje skal vi ha også.
Dette var ikke bra for hjertet. Men frykter at det kan bli enda verre når jeg skal over til Birmingham neste helg.....

Hehe, ikke sant. Blir topp på St. Andrews. Har vært der med Leeds-fansen. God tur og enjoy!  :)

GeirO

Sv: Kamp vs Millwall @Elland Road Lørdag 30.3. kl.16:00 på LUTV
« Svar #187 på: Mars 30, 2019, 18:29:35 »
Ganske sikker på at Millwall scorer et til. Betyr at Leeds må score tre mål. Vanskelig.

Denne karen hadde en god kampanalyse på stillingen 1-0 til Millwall.... ;)
MOT

Reaney

Sv: Kamp vs Millwall @Elland Road Lørdag 30.3. kl.16:00 på LUTV
« Svar #188 på: Mars 30, 2019, 18:30:33 »
FLAU etter 1. omgang. Overlykkelig som alle andre nå. Men reagerer med sinne og forferdelse over Bamford i dag. Straffesparket er ferdisnakka. Men hva med frisparket rett før seiersmålet? Mannen går bare å tar ballen, og gjør seg klar. Utfallet er katastrofalt med et spark himmelhøyt over mål. Jeg må bare spørre. Er det denne mannen Bielsa har satt sin lit til når det gjelder straffer og dødballer? Det må vi få svar på så fort som fy. Jeg skal ikke henge meg opp i hvem som skal ta straffene, men frispark må Pablo få ta. Bare se på reaksjonen til Pablo etter Bamfords frispark. Her er det noe grums som Bielsa må få ordnet opp i. Bamford har en arroganse over seg om dagen som ikke er bra.

Cherry

Sv: Kamp vs Millwall @Elland Road Lørdag 30.3. kl.16:00 på LUTV
« Svar #189 på: Mars 30, 2019, 18:31:17 »
Synes vi så unormalt tunge ut i dag. Hva gjør vi når det er international break? Trener knallhardt?..
Doble økter visstnok.

For å ha «Stamina» heeeelt inn ;D
 

Kato

Sv: Kamp vs Millwall @Elland Road Lørdag 30.3. kl.16:00 på LUTV
« Svar #190 på: Mars 30, 2019, 18:31:22 »
FLAU etter 1. omgang. Overlykkelig som alle andre nå. Men reagerer med sinne og forferdelse over Bamford i dag. Straffesparket er ferdisnakka. Men hva med frisparket rett før seiersmålet? Mannen går bare å tar ballen, og gjør seg klar. Utfallet er katastrofalt med et spark himmelhøyt over mål. Jeg må bare spørre. Er det denne mannen Bielsa har satt sin lit til når det gjelder straffer og dødballer? Det må vi få svar på så fort som fy. Jeg skal ikke henge meg opp i hvem som skal ta straffene, men frispark må Pablo få ta. Bare se på reaksjonen til Pablo etter Bamfords frispark. Her er det noe grums som Bielsa må få ordnet opp i. Bamford har en arroganse over seg om dagen som ikke er bra.

Så for meg Douglas fra den distansen.....
 

B_Ød

Sv: Kamp vs Millwall @Elland Road Lørdag 30.3. kl.16:00 på LUTV
« Svar #191 på: Mars 30, 2019, 18:34:13 »
Grattis kara...tungt for en gamlis, men læll... :)
Ups & Ups!!

Andersen

Sv: Kamp vs Millwall @Elland Road Lørdag 30.3. kl.16:00 på LUTV
« Svar #192 på: Mars 30, 2019, 18:38:32 »
Birmingham Next , blir ikke noen lettere kamp den heller . Økonomirot , poengtrekk og vips så er laget Birmingham bare noen poeng fra nedrykk. Monk vil nok gjerne klå Leeds en gang til .

Bjorn

Sv: Kamp vs Millwall @Elland Road Lørdag 30.3. kl.16:00 på LUTV
« Svar #193 på: Mars 30, 2019, 18:40:46 »
For en kamp! Som det svinger i denne ligaen. Får ikke håpe Alioski er skadet for det så ikke bra ut for Douglas.
Er det lov å håpe at Boro tar minst ett poeng idag eller?
Grattis til alle uansett!
Marching On! 4276

GeirO

Sv: Kamp vs Millwall @Elland Road Lørdag 30.3. kl.16:00 på LUTV
« Svar #194 på: Mars 30, 2019, 18:48:24 »
Next up er Birmingham borte, som utrolig nok har klart å rote seg ned i nedrykksstriden, etter god flyt midt i sesongen.

Men vi er gode nok til å slå alle, og det kan faktisk bli en greiere kamp enn mot Millwall. Revansje skal vi ha også.
Dette var ikke bra for hjertet. Men frykter at det kan bli enda verre når jeg skal over til Birmingham neste helg.....

Hehe, ikke sant. Blir topp på St. Andrews. Har vært der med Leeds-fansen. God tur og enjoy!  :)
Thanx (blir enjoy hvis Leeds vinner i alle fall)
MOT

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Millwall @Elland Road Lørdag 30.3. kl.16:00 på LUTV
« Svar #195 på: Mars 30, 2019, 18:49:59 »
Grattis kara...tungt for en gamlis, men læll... :)

Tipper det hjelper med en grønn danske...  ;)

Selv skal jeg kikke ned i et rødvinsglass.  8) 8)

Flott seier og superviktige poeng i ettermiddag.
Super Leeds since 1968

Forever Whites

Sv: Kamp vs Millwall @Elland Road Lørdag 30.3. kl.16:00 på LUTV
« Svar #196 på: Mars 30, 2019, 18:54:39 »
Sliteseier.  Jeg ønsker Berardi tilbake i de siste kampene.  Trenger fighterviljen hans.  Men ser jo samtidig at det er vanskelig å bytte ut noen andre....  Men det er jo en luskus vi ikke har hatt på en stund innbytter benken vi hadde i dag.  Og med Roofe tilbake og at Alioski og Douglas forhåpentligvis er klare igjen til neste kamp blir det spennende.

MOT
« Siste redigering: Mars 30, 2019, 19:17:50 av Cellinos »
Medlem 94237

eros

Sv: Kamp vs Millwall @Elland Road Lørdag 30.3. kl.16:00 på LUTV
« Svar #197 på: Mars 30, 2019, 19:22:39 »
Må nok begynne med preventive inntak av hjertemedisin i ukene som kommer. Når lutv hakker så man går glipp av straffesituasjonen og selve straffen hjelper det ikke på magesyren.

Uansett lyser det vinnervilje av laget når vi ligger under. Ingen tid å tape, gutta krummer nakken osv, men det er noe som mangler i den siste fasen i dag. Deilig allikevel med tre mål, så en kan jo ikke klage.

Bare vi slutter å slippe inn enkle mål nå, så kan det gå bra... :-)




Sent from my iPhone using Tapatalk

Forever Whites

Sv: Kamp vs Millwall @Elland Road Lørdag 30.3. kl.16:00 på LUTV
« Svar #198 på: Mars 30, 2019, 19:26:42 »
Må nok begynne med preventive inntak av hjertemedisin i ukene som kommer. Når lutv hakker så man går glipp av straffesituasjonen og selve straffen hjelper det ikke på magesyren.

Uansett lyser det vinnervilje av laget når vi ligger under. Ingen tid å tape, gutta krummer nakken osv, men det er noe som mangler i den siste fasen i dag. Deilig allikevel med tre mål, så en kan jo ikke klage.

Bare vi slutter å slippe inn enkle mål nå, så kan det gå bra... :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk


Det var helt forferdelig for helsen å følge med der i dag ja!  Gikk glipp av straffen her også.  Og mot slutten tror jeg at jeg fikk med ca 30 sekunder av de 5 tillagte minuttene.  Ble "refresh" av leseren hele tiden og fikk krampe i hele kroppen da jeg helt på tampen så 2 Millwall spillere på vei mot vårt mål.  Men det gikk heldigvis bra.  ;)
Medlem 94237

Sydhagen

Sv: Kamp vs Millwall @Elland Road Lørdag 30.3. kl.16:00 på LUTV
« Svar #199 på: Mars 30, 2019, 19:34:18 »
Sheff Utd er i dårlig spilleform og kommer til å tape poeng fremover. Var dårlige mot oss og dårlige idag. Dette går veien!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Tom S

Sv: Kamp vs Millwall @Elland Road Lørdag 30.3. kl.16:00 på LUTV
« Svar #200 på: Mars 30, 2019, 19:41:18 »
FLAU etter 1. omgang. Overlykkelig som alle andre nå. Men reagerer med sinne og forferdelse over Bamford i dag. Straffesparket er ferdisnakka. Men hva med frisparket rett før seiersmålet? Mannen går bare å tar ballen, og gjør seg klar. Utfallet er katastrofalt med et spark himmelhøyt over mål. Jeg må bare spørre. Er det denne mannen Bielsa har satt sin lit til når det gjelder straffer og dødballer? Det må vi få svar på så fort som fy. Jeg skal ikke henge meg opp i hvem som skal ta straffene, men frispark må Pablo få ta. Bare se på reaksjonen til Pablo etter Bamfords frispark. Her er det noe grums som Bielsa må få ordnet opp i. Bamford har en arroganse over seg om dagen som ikke er bra.

Så for meg Douglas fra den distansen.....

Douglas ville ikkje ta den pga skaden han hadde fått.
COME ON LEEDS !!

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Millwall @Elland Road Lørdag 30.3. kl.16:00 på LUTV
« Svar #201 på: Mars 30, 2019, 20:07:21 »
Må nok begynne med preventive inntak av hjertemedisin i ukene som kommer. Når lutv hakker så man går glipp av straffesituasjonen og selve straffen hjelper det ikke på magesyren.

Uansett lyser det vinnervilje av laget når vi ligger under. Ingen tid å tape, gutta krummer nakken osv, men det er noe som mangler i den siste fasen i dag. Deilig allikevel med tre mål, så en kan jo ikke klage.

Bare vi slutter å slippe inn enkle mål nå, så kan det gå bra... :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk


Det var helt forferdelig for helsen å følge med der i dag ja!  Gikk glipp av straffen her også.  Og mot slutten tror jeg at jeg fikk med ca 30 sekunder av de 5 tillagte minuttene.  Ble "refresh" av leseren hele tiden og fikk krampe i hele kroppen da jeg helt på tampen så 2 Millwall spillere på vei mot vårt mål.  Men det gikk heldigvis bra.  ;)
[/quote




LUTV fungerte greit fra slutten av 1. omgang  og hele 2. omgang hos meg, men jeg sendte for første gang en klage til LUTV. Så får vi se om jeg får refundert det jeg betalte. Nå har det vært så mye problemer over lang tid (selv om jeg ikke har vært den som har slitt mest) at klubben snart må ta sine abonnenter og fans på alvor og få orden på sakene.

Kvelden endte heldigvis godt for klubben, som tross alt er det viktigste.
« Siste redigering: Mars 30, 2019, 20:09:05 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

pedro

Sv: Kamp vs Millwall @Elland Road Lørdag 30.3. kl.16:00 på LUTV
« Svar #202 på: Mars 30, 2019, 22:28:48 »
Next up er Birmingham borte, som utrolig nok har klart å rote seg ned i nedrykksstriden, etter god flyt midt i sesongen.

Men vi er gode nok til å slå alle, og det kan faktisk bli en greiere kamp enn mot Millwall. Revansje skal vi ha også.

Har du ikkje fått med deg at B´ham sist uke ble fratatt 9P grunnet økonomisk rot? Derfor dei har havna så langt nede!
Leedsomaniac

Cherry

Sv: Kamp vs Millwall @Elland Road Lørdag 30.3. kl.16:00 på LUTV
« Svar #203 på: Mars 30, 2019, 23:48:50 »
Next up er Birmingham borte, som utrolig nok har klart å rote seg ned i nedrykksstriden, etter god flyt midt i sesongen.

Men vi er gode nok til å slå alle, og det kan faktisk bli en greiere kamp enn mot Millwall. Revansje skal vi ha også.

Har du ikkje fått med deg at B´ham sist uke ble fratatt 9P grunnet økonomisk rot? Derfor dei har havna så langt nede!

... og man venter på straff ift Derby, Villa og Wednesday også sier ryktene...
 

Woody

Sv: Kamp vs Millwall @Elland Road Lørdag 30.3. kl.16:00 på LUTV
« Svar #204 på: Mars 31, 2019, 08:12:34 »
Next up er Birmingham borte, som utrolig nok har klart å rote seg ned i nedrykksstriden, etter god flyt midt i sesongen.

Men vi er gode nok til å slå alle, og det kan faktisk bli en greiere kamp enn mot Millwall. Revansje skal vi ha også.

Har du ikkje fått med deg at B´ham sist uke ble fratatt 9P grunnet økonomisk rot? Derfor dei har havna så langt nede!

... og man venter på straff ift Derby, Villa og Wednesday også sier ryktene...

Og bolton?
LIFE IS LEEDS

Cherry

Sv: Kamp vs Millwall @Elland Road Lørdag 30.3. kl.16:00 på LUTV
« Svar #205 på: Mars 31, 2019, 10:10:51 »
Next up er Birmingham borte, som utrolig nok har klart å rote seg ned i nedrykksstriden, etter god flyt midt i sesongen.

Men vi er gode nok til å slå alle, og det kan faktisk bli en greiere kamp enn mot Millwall. Revansje skal vi ha også.

Har du ikkje fått med deg at B´ham sist uke ble fratatt 9P grunnet økonomisk rot? Derfor dei har havna så langt nede!

... og man venter på straff ift Derby, Villa og Wednesday også sier ryktene...

Og bolton?

Merkelig dette drar seg helt inn i avslutningen. EFL må vel ha beslutningen klar nå for disse lagene??
 

HåvardK

Sv: Kamp vs Millwall @Elland Road Lørdag 30.3. kl.16:00 på LUTV
« Svar #206 på: Mars 31, 2019, 12:16:46 »
Synes vi så unormalt tunge ut i dag. Hva gjør vi når det er international break? Trener knallhardt?

Var vel fullstendig katastrofe av Jansson tror jeg på straffesituasjonen. Følger spiller istedenfor å stå sone. Ble jo et stillehav der.

Karakter og Pablo Hernandez bar denne båten i dag.

Vi tenker ennå ikke på å begynne med skuddtrening. ....
Er ikke så sikker på at vi var så tunge. Men vi greide ikke å holde høyt balltempo, noe som vi har sett mot antatt dårligere motstand flere ganger denne sesongen. Kanskje beror dette på at disse lagene har lite eget spill, og satser alt på brudd og pumping av høye baller, mens mer spillende lag faktisk gir oss mer rom på midten. Ayling, Allioski, Harrison og Tyler jobbet i hvert fall utrettelig (og Klich, selv om han fikk til lite).
Skuddtrening er visst en fritidsaktivitet for Leeds-spillere.

HåvardK

Sv: Kamp vs Millwall @Elland Road Lørdag 30.3. kl.16:00 på LUTV
« Svar #207 på: Mars 31, 2019, 16:40:32 »
Noen som har fått med seg en begrunnelse for hvorfor Allioski ble tatt av til pause?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Millwall @Elland Road Lørdag 30.3. kl.16:00 på LUTV
« Svar #208 på: Mars 31, 2019, 17:05:23 »
Noen som har fått med seg en begrunnelse for hvorfor Allioski ble tatt av til pause?

Det har jeg ikke sett, men denne var ny for meg: :o

 
Adam Pope
@apopey
 
Hearing that Barry Douglas will be having a scan on his knee next week. Took a knock when going in for a 50-50 with Jed Wallace. Did well to continue & set up 2nd equaliser. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Millwall @Elland Road Lørdag 30.3. kl.16:00 på LUTV
« Svar #209 på: Mars 31, 2019, 21:40:33 »
Ikke bra for klubben, og jeg la selv merke til det....

Millwall players hit by missiles during crushing Championship defeat by promotion chasers Leeds.

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-6868867/Millwall-players-hit-missiles-crushing-Championship-defeat-promotion-chasers-Leeds.html?fbclid=IwAR36NQ_X
Super Leeds since 1968