Skrevet av Emne: Kamp vs Sheffield Wednesday @Elland Road Lørdag 13.04.19 kl. 18:30 på Viasport 2  (Lest 23166 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Johnnyj

Litt dumt spørsmål kanskje, men er vi fornøyde med Ett poeng i dag, hvis Millwall mot all formodning skal ta alle tre fra Sheffield?

Det viktigste nå i innspurten er tross alt å plukke flere poeng enn Blades.

Cannavaro

Litt dumt spørsmål kanskje, men er vi fornøyde med Ett poeng i dag, hvis Millwall mot all formodning skal ta alle tre fra Sheffield?

Det viktigste nå i innspurten er tross alt å plukke flere poeng enn Blades.
Tenk som Bielsa : går ALLTID for seier og 3 poeng, og nå er det 5 cupfinaler igjen. Vi kan ikke avgi poeng ikveld og vi kan IKKE være fornøyd med 1 poeng uansett resultatutfall for Sheffield United.  Isåfall er det snakk om trøstepoeng og voldsom irritasjon over at vi gikk glipp av muligheten til å få et større forsprang (altså dersom SU avgir poeng).   Nei, kun 3 poeng er bra nok ikveld og jeg tror vi fikser det. Tror vi scorer 3 mål ikveld, kanskje ender det 3-1.  På tide at Roberts putter, deretter Pablo og Bamford som gjør målene ikveld.
MFLU - Miracles For Leeds United

berlin

Tror at både Leeds og Blades vinner.

Og at Wigan stjeler ett eller tre poeng fra Norwich, uten at det har noe å si. Norwich blir champions, tror jeg.

berlin

Millwall har ikke gjort seg bort første 15 min.

RoarG

Laget:
Casilla - Ayling, Jansson, Cooper, Alioski - Phillips, Klich, Roberts, Hernandez, Harrison - Bamford.

Benken:
Peacock-Farrell, Roofe, Forshaw, Dallas, Berardi, Shackleton, Clarke.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Laget:
Casilla - Ayling, Jansson, Cooper, Alioski - Phillips, Klich, Roberts, Hernandez, Harrison - Bamford.

Benken:
Peacock-Farrell, Roofe, Forshaw, Dallas, Berardi, Shackleton, Clarke.

Endelig et lag med litt forskjellige valgmuligheter!

Få det første målet og så er resten historie!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Laget:
Casilla - Ayling, Jansson, Cooper, Alioski - Phillips, Klich, Roberts, Hernandez, Harrison - Bamford.

Benken:
Peacock-Farrell, Roofe, Forshaw, Dallas, Berardi, Shackleton, Clarke.

Endelig et lag med litt forskjellige valgmuligheter!

Få det første målet og så er resten historie!
De beste 18 vi kan stille med. De får gjøre jobben i de 5 siste kampene.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Ekstra nervøs nå etter dramaet i Sheffield. 1 poeng er ikke så ille i kveld. Skrekkscenariet er jo tap etter den gavepakken vi fikk. Uglene har vært ganske gode i det siste, men det har forsåvidt vi også vært med 7 seire siste 10 kamper.

#nervøs

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Andersen

Her er bare 3 poeng godt nok i kveld ! Etter gavepakken fra SU nå i ettermiddag , så helst alle 3 poengene blir værende på Elland Road !

Allanclarke

Cooper skadet på oppvarming  :'( :'( :'(
Berardi inn

RoarG

Ekstra nervøs nå etter dramaet i Sheffield. 1 poeng er ikke så ille i kveld. Skrekkscenariet er jo tap etter den gavepakken vi fikk. Uglene har vært ganske gode i det siste, men det har forsåvidt vi også vært med 7 seire siste 10 kamper.

#nervøs

auren
Dilemma for Uglene? Slå Leeds, og hjelpe byrivalene opp i PL? Tape for Leeds, og hjelpe Yorkshire-rivalene opp i PL? Har jo tippet U, jeg da.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

arntmo

Har tenkt på det samme!
 

Hallgeir *

Og Tom Lees er kaptein for SW.....
Super Leeds since 1968

berlin

Leifer'n inn på benken.

Hallgeir *

Engelsk kommentator på forrige kamp på kanalen, mens vi må slite med Friling.   ::)
Super Leeds since 1968

baste

MOT

STERK I TRUA

Sleivind

Det er nesten så jeg savner de tider hvor vi spilte kamper som ikke betyr noe, for dette sliter på nervene!

Andersen


RoarG

GK på kaptein Lees allerede? Høy tenning i dag, Tom?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lucas the Kop Cat

Roberts med god sjanse på corner.

karaba

For en redning, nærmere kommer vi ikke uten å score


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bye

Helsikke for en redning. Men hadde den ikke gått rett på hånden (altså alle andre steder) hadde det stått 1-0.
Trønder i Bergen!

Superfan

Alioski starter sin kamp nr. 41 av 41 mulige denne sesongen. Imponerende.

Bye

Fanken Pontus, ikke flere sånne - takk Ayling!
Trønder i Bergen!

Lucas the Kop Cat

Berardi litt rusten enda. Vi spiller med stor risiko bak

karaba

Hva er det Casilla holder på med


Sent from my iPhone using Tapatalk

baste

Fanken Pontus, ikke flere sånne - takk Ayling!

Hva var tanken til Pontus der?

Cannavaro

Ã…ååååh Roberts....nå må du sett`n snart !!!
MFLU - Miracles For Leeds United

Bye

Bølger godt frem og tiilbake her, forsåvidt greit nok det. Kunne tenkt meg litt mer smartness bakover når det koker, og så mener jeg dommeren har litt å gå på. Som alltid. :p
Trønder i Bergen!

Sleivind

Ã…pen kamp, men vi er hakket bedre. Redd dette er en førstemåletvinnerkamp.