Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV

Started by Asbjørn, April 14, 2019, 20:53:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Johnnyj

BAMFOOOOOORD!

Den avslutningen er så iskald at jeg fikk frysninger over hele kroppen  ;D

En mann mindre på Wigan også. Nå blir det plankekjøring!

Barba

Mot ti mann i 75 min bør gå....BAMFORD.

Nydelig mål. Tar ned et oppspill og drar seg fri ut mot høyre og setter ballen Bamsikkert i venstre hjørne.
Barba - MOT

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Quote from: Barba on April 19, 2019, 16:19:25
Litt heldig?

Elendig straffe av Pablo.
5 cm lenger til venstre så hadde den vært perfekt så helt elendig er vel å ta hardt i. Bra at Bamford gjør det godt.

Sølvreven

Skal vi endelig pynte litt på målforskjellen nå? Alle tiders sjanse nå  ;D

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Cannavaro

Deilig mål av Bamford. Nå har vi en eventyrlig mulighet til å fikse litt på målforskjellen...
MFLU - Miracles For Leeds United

RoarG

Da bør vel dette være i boks når det gjelder poeng? Kan vi dra i land en større seier, da?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Johnnyj

Quote from: RoarG on April 19, 2019, 16:20:39
Quote from: Barba on April 19, 2019, 16:19:25
Litt heldig?

Elendig straffe av Pablo.
Klich burde ta straffer.

Var ikke så halvgæren den. Vet ikke om keeper var borti den, men den gikk på innsiden av stanga og da er det marginer i mot.

Pablo bør fortsette å ta straffer, for han pleier å score på dem.

Cherry

Vi får trene litt mer på straffer mot de 3 siste kampene.... hvor vanskelig kan d være :D

berlin

Patrick Bamford TU-TU-TU-RÆ  Patrick Bamford TU-TU-TU-RÆ  Patrick Bamford TU-TU-TU-RÆ

Tipper det blir 2 på Patrick Bamford TU-TU-TU-RÆ i ettermiddag.

Sølvreven

Wigan spiller med høyt press. Tror de kommer til å slite i andre omgang.

asbfjell

Når dommeren forærer oss kampen på den måten (utvisningen), og på et så tidlig tidspunkt, bør vi sørge for en skikkelig forbedring av vår målforskjell.

Johnnyj

Vi trenger 4 mål til for å utligne målforskjellen til Blades.

Og hvis vi har lik poengsum og målforskjell i siste kamp, så er det en mulighet for at vi rykker opp på flere scorede mål enn dem  ::)
Det ville vært sinnsykt.

Sølvreven

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

gulle

Quote from: Hallgeir * on April 19, 2019, 16:35:43
Ikke helt venn med ballen så langt, Pablo.
mye feilpasninger på flere i dag. Føler meg ikke trygg , vil ha den farlige 2-0 ledelsen nå
I år rykker vi opp!

berlin

Quote from: asbfjell on April 19, 2019, 16:28:17
Når dommeren forærer oss kampen på den måten (utvisningen), og på et så tidlig tidspunkt, bør vi sørge for en skikkelig forbedring av vår målforskjell.

Det hadde vært ønskelig ja, men sitter dessverre med en følelse at det ikke blir "ketchup" i dag. Kan bli det om vi først klarer å få mål nr 2,
og ikke slipper inn selvsagt.

RoarG

Quote from: gulle on April 19, 2019, 16:39:28
Quote from: Hallgeir * on April 19, 2019, 16:35:43
Ikke helt venn med ballen så langt, Pablo.
mye feilpasninger på flere i dag. Føler meg ikke trygg , vil ha den farlige 2-0 ledelsen nå
Det vil jeg også.

Cannavaro

Dårlig kvalitet på det vi leverer nå. Litt for dårlig fokus, og særlig siste tredjedel. Litt småjusteringer må til. Vi må skape oss mer rom, kan bli vanskelig når de er etablert i forsvar også...
Alioski må opp noen hakk også....
MFLU - Miracles For Leeds United

Cherry

Tipper Wigan går tomme etter ca 60 min, etter d...da!!!

Hallgi

Meget godt å få den ledelsen og billige utvisninga (når Wigan jo begynte med å sette press på oss), men som sagt så er det ikkje veldig fint spill av Leeds idag så kan forstå Bielsa er frustrert. Så first and foremost må me gå for 3 poeng, men er jo ein fantastisk mulighet til å henta igjen målforskjellen og om det først løsner! Kanskje Roofe OG Bamford får spille sammen idag?
ALAW (saludos del pirata)

berlin

Quote from: Cherry on April 19, 2019, 16:43:25
Tipper Wigan går tomme etter ca 60 min, etter d...da!!!

Synes ikke vi klarer å slite de ut i første omgang, så...….

Hallgi

ALAW (saludos del pirata)

berlin

Sølvreven

Lucas the Kop Cat

gulle

I år rykker vi opp!

RoarG

Utligning?! Seriøst, Leeds? Her må innsats og skjerping opp flere hakk etter pause. Kan ikke surre bort 3 enkle poeng på denne måten. Tipper Bielsa tar tak, jeg. Innpå med Roofe og Clarke, tro?