Skrevet av Emne: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV  (Lest 31490 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

rd1

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #150 på: April 19, 2019, 18:13:14 »
Vanskelig å spare seg til opprykk..
Har vel faen ikke noe med det å gjøre. U 23 laget vårt skulle vunnet denne kampen. Har Wigan brukt meg penger enn oss??Spillere som har prestert høyt hele sesongen spiller på jr nivå. Det handler om det mentale,  ikke i pengesekken.

Jo det har det. Vi mangler ihvertfall venstreving og en offensiv midtbane. Gjennom store deler av sesongen har det vært åpenbart, og opprykket ryker evt fordi vi ikke har scoret nok på de mange sjansene våre.
"Who needs Cantona??"

Kato

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #151 på: April 19, 2019, 18:13:55 »
Det er ikke tapet som svir mest, mer måten vi gir det bort på.
 

Kato

Sv: Tap for det dårligste bortelaget i Championship.
« Svar #152 på: April 19, 2019, 18:14:39 »
Wigan med pene 1-4-16 på bortebane før kampen i dag.
Spiller kampen i 75 minutter med 10 mann.

Det er bare ETT lag i verden som klarer å rote vekk en sånn gavepakke og det er LEEDS.

Bielsa står til stryk med sine disposisjoner i dag, håpløse bytter som absolutt gav null uttelling.
Tok ut spillere som har skuddfot og som kan skape noe fra distanse, hva Alioski og Harrison holder på med, gud hjelpe meg..................

Frustrasjonen tyter ut av ørene, har ikke ord for hvor skuffet det går an å bli, fatter ikke at det går an.....................

Hvem var det du sa som har skuddfot?
 

DenHviteYeboah

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #153 på: April 19, 2019, 18:14:47 »
Det er bare å glemme denne kampen fortest mulig. Tror det kan være bra at det ny kamp om kun 3 dager.

Vi må "bare" prøve å vinne de siste 3 kampene, og se hvor det bringer oss.
Er ikke mer redd for Villa enn Brentford og Ipswich. Det kan fort være Leeds kampen hvor lufta går litt ut av Villa-spillerne,
muligens er det da allerede klart at Villa kommer til å spiller mot WBA i PO.
Vi må slutte å tro at noen lar oss vinne. Leeds United er det mest forhatte laget i championship. Alle vil slå oss. Nå tror jeg det er kjørt. Vi har tapt alle de kampene vi ikke "måtte tape". Da hjelper det lite at man har 100 sjanser og ikke scorer...

Promotion 2010

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #154 på: April 19, 2019, 18:15:07 »
Forferdelig svakt spill, Roberts burde spilt og Harrisson ut. Men men..
Helt tom nu.. hvorfor ikke legge seg litt lavere på 1-0.. mot 10 mann...

Fortsatt god Påske folkens..

Jeg prøvde å si det tidligere, men forumet vil ha Bielsa-ball med hodeløse taktiske disposisjoner!

Med litt mer ro i pæra, så hadde vi rodd dette enkelt igang!

Jeg var redd for at laget skulle gå i fella og tro at dette ville bli walk-over med forbedring av målforskjellen! Slik ble det!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cannavaro

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #155 på: April 19, 2019, 18:15:49 »
Dette er bare forferderlig skuffende.......spiller mot ligaens dårligste bortelag og mot 10 mann !!  Så er det ingen som STÃ…R FREM !! INGEN som gjør noe virkelig ekstra, når vi trenger det !!  Vi kommer ikke til de stooore sjansene i 2. heller.  De spiller med 6 mann i forsvar og vi har ikke evner til å skape de store sjansene.  Men, at vi slipper inn 2 mål med en mann mer på banen er nøkkelen her. Det skal ikke skje.  Her var våre spillere nonchalante og godtroende....de antok at Wigan ikke ville skape noe og ihvertfall ikke score. Så tragisk å se på, hvor enkelt deres 2-1 scoring var.....latterlig.
Hele England : "Leeds are falling apart again....."  fy f..... !!   Vet ikke hva jeg skal si, dette var med stor sannsynlighet toget som gikk for direkte opprykk.  I Sheffield er det stor jubel idag.... vi viser at når det blir litt nerve så er vi ikke gode nok, at vi har vanskelighet med å takle press.  Da blir det adskillig vanskeligere i en Play-Off også.......christ !!!
MFLU - Miracles For Leeds United

Torpe-do

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #156 på: April 19, 2019, 18:16:15 »
Dette var flaut. Godt kjempa av Wigan - all honør til dei!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jon R

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #157 på: April 19, 2019, 18:16:26 »
Vanskelig å spare seg til opprykk..
Har vel faen ikke noe med det å gjøre. U 23 laget vårt skulle vunnet denne kampen. Har Wigan brukt meg penger enn oss??Spillere som har prestert høyt hele sesongen spiller på jr nivå. Det handler om det mentale,  ikke i pengesekken.
Tja...du synes vi har spillere som scorer ut av ingenting?
Du mener seriøst det var pengesekken som gjorde Wigan bedre enn oss idag?
Jon R.

Kato

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #158 på: April 19, 2019, 18:16:49 »
Se hvor hjelpeløse stopperne våre er en mot en defensivt.
 

Reaney

Sv: Tap for det dårligste bortelaget i Championship.
« Svar #159 på: April 19, 2019, 18:17:59 »
Veldig bra JaneSoer. Så enig som det går an. Bielsa og Leeds svikter som mest når det gjelder som mest. Og igjen blir Englands mest trofaste og sårede fans "pissa på".

DenHviteYeboah

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #160 på: April 19, 2019, 18:19:13 »
Vanskelig å spare seg til opprykk..
Har vel faen ikke noe med det å gjøre. U 23 laget vårt skulle vunnet denne kampen. Har Wigan brukt meg penger enn oss??Spillere som har prestert høyt hele sesongen spiller på jr nivå. Det handler om det mentale,  ikke i pengesekken.
Tja...du synes vi har spillere som scorer ut av ingenting?
Du mener seriøst det var pengesekken som gjorde Wigan bedre enn oss idag?
Nei, men hva skjedde i kampene mot QPR, Birmingham; Stoke;Sheff U? vi var klart best i alle de kampene, men klarte ikke å score det som måtte til. De 4 kampene i gjennom sesongen ga 0 poeng. Ã… bli slått av et bedre lag er helt greit. Ã… ha 100 sjanser uten å score sier noe om ferdighetene til spillerne....

Jon R

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #161 på: April 19, 2019, 18:21:10 »
Vanskelig å spare seg til opprykk..
Har vel faen ikke noe med det å gjøre. U 23 laget vårt skulle vunnet denne kampen. Har Wigan brukt meg penger enn oss??Spillere som har prestert høyt hele sesongen spiller på jr nivå. Det handler om det mentale,  ikke i pengesekken.

Jo det har det. Vi mangler ihvertfall venstreving og en offensiv midtbane. Gjennom store deler av sesongen har det vært åpenbart, og opprykket ryker evt fordi vi ikke har scoret nok på de mange sjansene våre.
Wigan har et mer komplett lag enn oss mener du? Forklaringen er altså at de har forsterket mer enn vi har? Det var derfor vi tapte i dag?
Jon R.

berlin

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #162 på: April 19, 2019, 18:21:43 »
Har nesten ikke ord.
Men det hadde jeg eller ikke etter nest siste hjemmekamp i 1990. Dengang tapte vi 1-2 for dumpekandidat Barnsley - og mange fryktet da at opprykket ville ryke.
Men det gikk bra til slutt i 1990 - og det skal det også gjøre i år.

Takk, Asbjørn. Takk!  :)

RoarG

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #163 på: April 19, 2019, 18:22:15 »
Vanskelig å spare seg til opprykk..
Har vel faen ikke noe med det å gjøre. U 23 laget vårt skulle vunnet denne kampen. Har Wigan brukt meg penger enn oss??Spillere som har prestert høyt hele sesongen spiller på jr nivå. Det handler om det mentale,  ikke i pengesekken.
Tja...du synes vi har spillere som scorer ut av ingenting?
Du mener seriøst det var pengesekken som gjorde Wigan bedre enn oss idag?
Nei, men hva skjedde i kampene mot QPR, Birmingham; Stoke;Sheff U? vi var klart best i alle de kampene, men klarte ikke å score det som måtte til. De 4 kampene i gjennom sesongen ga 0 poeng. Ã… bli slått av et bedre lag er helt greit. Ã… ha 100 sjanser uten å score sier noe om ferdighetene til spillerne....
Trenger nok en 25+ mål spiss. Her er det bare å selge. Roofe er ingen slik spiss, så bare å selge han.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #164 på: April 19, 2019, 18:22:39 »
Vanskelig å spare seg til opprykk..
Har vel faen ikke noe med det å gjøre. U 23 laget vårt skulle vunnet denne kampen. Har Wigan brukt meg penger enn oss??Spillere som har prestert høyt hele sesongen spiller på jr nivå. Det handler om det mentale,  ikke i pengesekken.
Tja...du synes vi har spillere som scorer ut av ingenting?
Du mener seriøst det var pengesekken som gjorde Wigan bedre enn oss idag?
Nei, men hva skjedde i kampene mot QPR, Birmingham; Stoke;Sheff U? vi var klart best i alle de kampene, men klarte ikke å score det som måtte til. De 4 kampene i gjennom sesongen ga 0 poeng. Ã… bli slått av et bedre lag er helt greit. Ã… ha 100 sjanser uten å score sier noe om ferdighetene til spillerne....

Du har et viktig poeng. Når man over en sesong ser hvor mange sjanser vi trenger for å score, så er det ikke utur eller tilfeldigheter. Det er klart manglende ferdigheter. Fra distanse er vi elendige. Alioski kan ikke skyte. Phillips blåser den stort sett over mål. Klich det samme etter jul.  Bamford har brent vilt med 100 prosentere de siste 10 kampene. Roofe det samme.

Vi har trøbbel med de viktigste ferdighetene på banen, få blåst den kula i mål. Antall målsjanser og antall mål henger ikke på greip.

Ta med at vi har alt for få spillere som kan utfordre spillere offensivt. Stort forbedringspotensiale der.
« Siste redigering: April 19, 2019, 18:24:45 av Kato »
 

Cherry

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #165 på: April 19, 2019, 18:24:23 »
Har nesten ikke ord.
Men det hadde jeg eller ikke etter nest siste hjemmekamp i 1990. Dengang tapte vi 1-2 for dumpekandidat Barnsley - og mange fryktet da at opprykket ville ryke.
Men det gikk bra til slutt i 1990 - og det skal det også gjøre i år.

Takk, Asbjørn. Takk!  :)

Puste med magen nå.... 3 kamper igjen- vi har reist oss før!!
 

janesoer

Sv: Tap for det dårligste bortelaget i Championship.
« Svar #166 på: April 19, 2019, 18:24:51 »
Slik kampen utviklet seg slo vi 200 innlegg og sikkert 30 dødballer uten å skape en dritt.
Vi fikk utallige muligheter sentralt i bane rundt 18-20 meter og da ville jeg beholdt Roberts og Klich på banen.

Dødballene til Alioski og Hernandez var en katastrofe, innleggene til Alioski, Harrison, Ayling og Hernandez fullstendig hjelpeløse og da står vi igjen med skuddmulighetene fra distanse.

Ikke sikkert det har hjulpet med Roberts og Klich, Kato, men jeg tror det ville vært et bedre valg å beholde de to på banen.

Virket på meg som Bielsa fikk litt #hetta# i dag og var litt kjapp med de byttene etter min mening.
 

Kato

Sv: Tap for det dårligste bortelaget i Championship.
« Svar #167 på: April 19, 2019, 18:26:23 »
Slik kampen utviklet seg slo vi 200 innlegg og sikkert 30 dødballer uten å skape en dritt.
Vi fikk utallige muligheter sentralt i bane rundt 18-20 meter og da ville jeg beholdt Roberts og Klich på banen.

Dødballene til Alioski og Hernandez var en katastrofe, innleggene til Alioski, Harrison, Ayling og Hernandez fullstendig hjelpeløse og da står vi igjen med skuddmulighetene fra distanse.

Ikke sikkert det har hjulpet med Roberts og Klich, Kato, men jeg tror det ville vært et bedre valg å beholde de to på banen.

Virket på meg som Bielsa fikk litt #hetta# i dag og var litt kjapp med de byttene etter min mening.

Helt enig med deg ang Roberts, boksåpner. Ville beholdt han på. Vi savner foten til Douglas. Og Pablo var jo helt fullstendig krise i dag.
 

B_Ød

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #168 på: April 19, 2019, 18:27:18 »
Skuffet..jada, helt klart. Relativt kort mellom heaven & hell her inne. Vært strålende om fotball-fantomene her inne kunne bestemme seg, men svinger med resultatene, mystisk spør dere meg. Har ikke mye tro på noen av dere. Fremdeles gode muligheter, og den mest interessante sesongen vi har hatt på 15 år.
For meg er det ganske bra kost.

Fortsatt god påske folkens..klasker til igjen mandag!!  ;D
Ups & Ups!!

Cherry

Sv: Tap for det dårligste bortelaget i Championship.
« Svar #169 på: April 19, 2019, 18:27:43 »
Veldig bra JaneSoer. Så enig som det går an. Bielsa og Leeds svikter som mest når det gjelder som mest. Og igjen blir Englands mest trofaste og sårede fans "pissa på".

Ser ingen grunn til at dette temaet skal bli ett eget emne... bare å redigere vekk da dette kan skrives under dagens kamptråd.

Registrerer at du har en supporter da Reaney ;)
 

rd1

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #170 på: April 19, 2019, 18:28:07 »
Vanskelig å spare seg til opprykk..
Har vel faen ikke noe med det å gjøre. U 23 laget vårt skulle vunnet denne kampen. Har Wigan brukt meg penger enn oss??Spillere som har prestert høyt hele sesongen spiller på jr nivå. Det handler om det mentale,  ikke i pengesekken.

Jo det har det. Vi mangler ihvertfall venstreving og en offensiv midtbane. Gjennom store deler av sesongen har det vært åpenbart, og opprykket ryker evt fordi vi ikke har scoret nok på de mange sjansene våre.
Wigan har et mer komplett lag enn oss mener du? Forklaringen er altså at de har forsterket mer enn vi har? Det var derfor vi tapte i dag?

Se på sesongen vår, spesielt etter jul. Vi dominerer kamper, produserer drøssevis med sjanser, men vinner ikke nok kamper. Da er det ikke uflaks, men udyktighet. En god venstreving og en god/målfarlig nr 10 hadde gitt oss opprykk.
"Who needs Cantona??"

Jon R

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #171 på: April 19, 2019, 18:29:33 »
Vanskelig å spare seg til opprykk..
Har vel faen ikke noe med det å gjøre. U 23 laget vårt skulle vunnet denne kampen. Har Wigan brukt meg penger enn oss??Spillere som har prestert høyt hele sesongen spiller på jr nivå. Det handler om det mentale,  ikke i pengesekken.
Tja...du synes vi har spillere som scorer ut av ingenting?
Du mener seriøst det var pengesekken som gjorde Wigan bedre enn oss idag?
Nei, men hva skjedde i kampene mot QPR, Birmingham; Stoke;Sheff U? vi var klart best i alle de kampene, men klarte ikke å score det som måtte til. De 4 kampene i gjennom sesongen ga 0 poeng. Ã… bli slått av et bedre lag er helt greit. Ã… ha 100 sjanser uten å score sier noe om ferdighetene til spillerne....
Vi har vunnet 25 kamper i år! Det sier det meste om hva disse spillerne har av ferdigheter. Pengesekken er forklaringen du kommer trekkende med hver gang det butter i mot. Herregud mann. Det er sikkert 10 klubber med større pengesekk bak oss på tabellen. Foran oss har vi to klubber med mindre pengesekk enn oss. Hva forteller det deg?
Jon R.

Jon R

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #172 på: April 19, 2019, 18:31:01 »
Vanskelig å spare seg til opprykk..
Har vel faen ikke noe med det å gjøre. U 23 laget vårt skulle vunnet denne kampen. Har Wigan brukt meg penger enn oss??Spillere som har prestert høyt hele sesongen spiller på jr nivå. Det handler om det mentale,  ikke i pengesekken.

Jo det har det. Vi mangler ihvertfall venstreving og en offensiv midtbane. Gjennom store deler av sesongen har det vært åpenbart, og opprykket ryker evt fordi vi ikke har scoret nok på de mange sjansene våre.
Wigan har et mer komplett lag enn oss mener du? Forklaringen er altså at de har forsterket mer enn vi har? Det var derfor vi tapte i dag?

Se på sesongen vår, spesielt etter jul. Vi dominerer kamper, produserer drøssevis med sjanser, men vinner ikke nok kamper. Da er det ikke uflaks, men udyktighet. En god venstreving og en god/målfarlig nr 10 hadde gitt oss opprykk.
Hvor har du beviset for denne hypotesen?
Jon R.

bmoen

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #173 på: April 19, 2019, 18:32:59 »
Laget fortjener ikke å tykke direkte opp. Det har tap hjemme for Norwich, Sheffield United og nå Wigan bevist. Tape for et bunnlag med  en mann mer det meste av kampen sier sitt. Toget gikk i dag med SU-seier. Det er direkte flaut.

Blir vi topp 2 så fortjener vi det! Ã… si noe annet er piss!

Du koser deg sikkert i kveld!

Det blir ikke noe topp 2. Det er det som er poenget. Da må SU snuble samtidig som Leeds vinner resten. Og det er vel ikke akkurat sansynlig. Stikk finger’n j jorda!
BMo - Leeds-fan siden 1964

Kato

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #174 på: April 19, 2019, 18:33:49 »
Vanskelig å spare seg til opprykk..
Har vel faen ikke noe med det å gjøre. U 23 laget vårt skulle vunnet denne kampen. Har Wigan brukt meg penger enn oss??Spillere som har prestert høyt hele sesongen spiller på jr nivå. Det handler om det mentale,  ikke i pengesekken.

Jo det har det. Vi mangler ihvertfall venstreving og en offensiv midtbane. Gjennom store deler av sesongen har det vært åpenbart, og opprykket ryker evt fordi vi ikke har scoret nok på de mange sjansene våre.
Wigan har et mer komplett lag enn oss mener du? Forklaringen er altså at de har forsterket mer enn vi har? Det var derfor vi tapte i dag?

Se på sesongen vår, spesielt etter jul. Vi dominerer kamper, produserer drøssevis med sjanser, men vinner ikke nok kamper. Da er det ikke uflaks, men udyktighet. En god venstreving og en god/målfarlig nr 10 hadde gitt oss opprykk.
Hvor har du beviset for denne hypotesen?

Så nettopp en oversikt som viste at vi trengte 7 sjanser pr scoring, og var et stykke nede på den statistikken.
 

berlin

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #175 på: April 19, 2019, 18:34:31 »
Det er bare å glemme denne kampen fortest mulig. Tror det kan være bra at det ny kamp om kun 3 dager.

Vi må "bare" prøve å vinne de siste 3 kampene, og se hvor det bringer oss.
Er ikke mer redd for Villa enn Brentford og Ipswich. Det kan fort være Leeds kampen hvor lufta går litt ut av Villa-spillerne,
muligens er det da allerede klart at Villa kommer til å spiller mot WBA i PO.
Vi må slutte å tro at noen lar oss vinne. Leeds United er det mest forhatte laget i championship. Alle vil slå oss. Nå tror jeg det er kjørt. Vi har tapt alle de kampene vi ikke "måtte tape". Da hjelper det lite at man har 100 sjanser og ikke scorer...

Jeg mente ikke bokstavelig talt at Villa "lar oss vinne". Prøver bare å tenke litt positivt etter en enorm skuffelse i dag.
Jeg hadde håpet at vi hadde spilt så bra som vi gjorde mot Wednesday i forrige kamp, men det gjorde vi ikke.
Hvilket variant av Leeds vi får se mot Brentford vet vi faktisk ikke!
Dessuten, alle 3 lagene har rotet mot stort sett de samme lagene i det siste, Reading, Wigan og Birmingham.


Joda, jeg lurer også på om det er kjørt, "but it ain't over 'till the fat lady sings".

Go Leeds!! sier nå jeg. Kjenner at jeg blir mindre og mindre deppa for hvert minutt som går.
Life goes on and SO DOES LEEDS!

« Siste redigering: April 19, 2019, 18:53:53 av berlin »

berlin

Sv: Tap for det dårligste bortelaget i Championship.
« Svar #176 på: April 19, 2019, 18:35:43 »
Veldig bra JaneSoer. Så enig som det går an. Bielsa og Leeds svikter som mest når det gjelder som mest. Og igjen blir Englands mest trofaste og sårede fans "pissa på".

Ser ingen grunn til at dette temaet skal bli ett eget emne... bare å redigere vekk da dette kan skrives under dagens kamptråd.

Registrerer at du har en supporter da Reaney ;)

Støttes!

ragnar

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #177 på: April 19, 2019, 18:36:31 »
Så ganske tidlig at her var ikke Leeds på i dag. Taper som et lag. Her var det ikke mye som stemte. Er spillerene trette nå? Må vel kunne la seg gjøre å skvise ut det som er igjen av krefter nå som det er så nærmt. Var mye rart av de fleste i dag.

Denne kampen understreker hva Leeds mangler og at det er mange spillere som har overprestert. Alioski for eks. Og at det kan bli avgjørende for direkte opprykk eller PO at Leeds ikke forsterket i januar.

Er likt  poeng som sheff utd nå så fortsatt alt å spille om. Fremdeles tre kamper igjen! MOT!

Kiko: Ikke mye å gjøre i dag. Slipper inn to mål og jeg er ikke trygg på hvordan han opptrer som bakerste mann og i feltet. - 5
Ayling: Grei kontroll bakover. Grei fremover. Begrenset. - 6
Berardi: Rusten. - 5
Pontus: Kontroll på det lille som kom. - 5
Alioski: Elendig. Dårlige innlegg. Dårlige cornere. Løper mye. Men er ikke god nok. - 3
Phillips: Ble vel ofret for en off satsing. Ok i første. - 5
Pablo: Daff og ikke påskrudd. Brant straffe- 4
Klich: løper mye og kommer i fine posisjoner. Ikke stilt inn skuddfot og kunne hatt en assist feil vei. - 4
Roberts: Ustabil. Ikke god i første. Rett bytte. - 4
Harrison: en grå mus. Løper mye, men mangler fart og har ikke god nok teknikk. - 3
Bamford: Puttet 1 og var vel ikke så mye involvert ellers - 4
4shaw: Phillips kunne like gjerne vært på banen. Nada forskjell. - 3
Roofe: Rusten og passer ikke inn som hengende spiss/off midt. - 3
Clarke. For liten tid, men viste seg frem med fin teknikk og ok innlegg.
*In El Loco we trust!*

Reaney

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #178 på: April 19, 2019, 18:37:22 »
Hvis vi ser på flere av variablene som denne kampen består av, så er det helt utrolig at vi klarer å tape.
Kommer ikke på andre lag som kan vise til lignende.
Jeg bare spør: HVA ER DET MED LEEDS?
Her kommer noen av variablene:
Hjemmekamp mot ligaens dårligste bortelag (en seier borte på 240 dager som kom i august og 16 tap).
Kan med seier ta et stort skritt mot opprykk.
Får straffespark, men bommer.
Spiller 75 min. mot 10 mann.
Leder 1-0 (Har vunnet ALLE kamper vi har ledet 1-0 denne sesongen)
Glipper rett før pause: 1-1 Wigan (med 10 mann).
Genierklærte Bielsa gjør bytter som ikke fungerer.
Wigan 2-1 (med 10 mann).
Wigan vinner 2-1.
« Siste redigering: April 19, 2019, 19:02:59 av Reaney »

rd1

Sv: Kamp vs Wigan Elland Road Fredag 19.4.19 kl 16:00 LUTV
« Svar #179 på: April 19, 2019, 18:37:49 »
Vanskelig å spare seg til opprykk..
Har vel faen ikke noe med det å gjøre. U 23 laget vårt skulle vunnet denne kampen. Har Wigan brukt meg penger enn oss??Spillere som har prestert høyt hele sesongen spiller på jr nivå. Det handler om det mentale,  ikke i pengesekken.

Jo det har det. Vi mangler ihvertfall venstreving og en offensiv midtbane. Gjennom store deler av sesongen har det vært åpenbart, og opprykket ryker evt fordi vi ikke har scoret nok på de mange sjansene våre.
Wigan har et mer komplett lag enn oss mener du? Forklaringen er altså at de har forsterket mer enn vi har? Det var derfor vi tapte i dag?

Se på sesongen vår, spesielt etter jul. Vi dominerer kamper, produserer drøssevis med sjanser, men vinner ikke nok kamper. Da er det ikke uflaks, men udyktighet. En god venstreving og en god/målfarlig nr 10 hadde gitt oss opprykk.
Hvor har du beviset for denne hypotesen?

Det er ingen hypotese. Hadde vi hatt litt mer kvalitet hadde vi puttet litt mer. Hadde vi puttet litt mer hadde vi vunnet mer. Dette har jo også Bielsa sagt, vi må ha mange store sjanser for å score. Men for all del; synes du er godt nok at vi trenger 4-5 store sjanser for å putte 1 så bra for deg.
"Who needs Cantona??"