Skrevet av Emne: 2.Playoff-Kamp:vs Derby Co @Elland Road, onsdag 15/5 2019, kl 20.45 på Viasport1  (Lest 48724 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Bielsa says Roberts is also out of the second leg. Alioski is getting closer after knee surgery but Bielsa says he doesn't know for certain when either will be ready. Thinks both will miss the play-off final if Leeds get there, and Forshaw too.

Fytti katta.

auren
Det er f.... meg ikke mulig...

Det er helt utrolig!

Hvor mange kamper har Roofe og Bamford vært friske samtidig?

Heldigvis er PO finalen 14 dager unna.. Bielsa har vist seg å ikke være helt presis på når skadde spillere er tilbake!

Hvis Alioski hadde en helt normal meniskoperasjon bør det være mulig for han være tilbake til 27 mai..over 1 mnd siden operasjon.

Kan vi ha Pontus, Alioski, Roberts og Roofe/Bamford på benken vil det ha mye å si!

Forshaw med strekkskade er vel ferdig for i år.

Ny skade eller rødt kort på onsdag vil være kritisk!

Dallas gjør en kjempejobb på venstre backplass, så jeg er ikke redd dersom Alioski eventuelt ikke kan spiller mer denne sesongen.

De fire andre du nevner er viktige å ha i de to (?) siste kampene. Litt usikkert om hele gjengen er aktuelle, dog.

Ja Dallas gjør en kjempe jobb og ingen grunn til å bytte ut han. Men selvfølgelig er det viktig om Alioski blir klar til en evt finale. Vi kan bytte ut en u23 spiller fra benken og heller ha en som i mine øyne har vært man of the match når han har spilt venstreback, venstre ving og høyre ving. 6 mål og 8 assist eller noe han har. Strujik, Gotts og Bogusz har tilsammen 0 minutter! Enorm forskjell!

Men som du sier..om de blir aktuelle er en annen sak!

morten1966

Får håpe Derby fortsatt stiller uten M Waghorn. En veldig beveglig og god spiss.

Hallgi

What does Berardi offer that Jansson does not?
These players are two ways interpreting the same role.
What we see about Jansson is his physical strength. He has a big capacity to express his presence in the game and for Berardi he has an expository which is not frequent for a centre-back. Jansson has been our best player in the Championship over the season and Berardi has been an indispensable player. And we couldn’t count on him when he was absent.
Both are compatible, we need them both and we can rely on them.

Den var overraskende!

auren

Ja, det var meget overraskande. Skulle likt å sett det originalt på spansk, men den dukker ikkje opp her, finns det link til pressekonferansen som inkluderer meir enn denne?
https://www.leedsunited.com/video/111934/head-coach-s-preview-derby-county-h
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Cherry

Får håpe Derby fortsatt stiller uten M Waghorn. En veldig beveglig og god spiss.

"Waghorn passed fit again, but will be assesed up to match"..... Han er god ja.
 

haak-d

Med alle de skadde vi har nå, samt suspensjon på Bamford, hvem velger Bielsa å starte med i morgen??
Kiko
Ayling - Jansson - Cooper - Berardi
Phillips
Hernandes - Shak - Kilch - Dallas
Harrison

Om ikke Jansson blir klar, så fortsetter vel Berardi som stopper, Dallas som back og Clarke inn på venstre kant.
Hva tenker dere? Kjenner jeg er sykt nervøs foran morgendagen....
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Med alle de skadde vi har nå, samt suspensjon på Bamford, hvem velger Bielsa å starte med i morgen??
Kiko
Ayling - Jansson - Cooper - Berardi
Phillips
Hernandes - Shak - Kilch - Dallas
Harrison

Om ikke Jansson blir klar, så fortsetter vel Berardi som stopper, Dallas som back og Clarke inn på venstre kant.
Hva tenker dere? Kjenner jeg er sykt nervøs foran morgendagen....
Marcelo gjør som regel bare et minimum av endringer. Men denne gangen MÃ… han...
Han fortsetter med Berardi, men må erstatte Forshaw med Shakleton og Bamford for Roofe.

Trur eg.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

asLeeds

Med alle de skadde vi har nå, samt suspensjon på Bamford, hvem velger Bielsa å starte med i morgen??
Kiko
Ayling - Jansson - Cooper - Berardi
Phillips
Hernandes - Shak - Kilch - Dallas
Harrison

Om ikke Jansson blir klar, så fortsetter vel Berardi som stopper, Dallas som back og Clarke inn på venstre kant.
Hva tenker dere? Kjenner jeg er sykt nervøs foran morgendagen....




Bamford er klar til denne :) :)
DALHEIM WHITES

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Marcelo gjør som regel bare et minimum av endringer. Men denne gangen MÃ… han...
Han fortsetter med Berardi, men må erstatte Forshaw med Shakleton og Bamford for Roofe.

Trur eg.
På benken får ventelig Pontus Sven Gustav plass.
Ellers blir det vel igjen en ren junioravdeling, foruten Izzy.
BPF, Struijk, Clarke og Bogusz ut fra hvem som var der på lørdag...
Izzy blir vel spissalternativet (skjønt i praksis å flytte Harrison frem).
« Siste redigering: Mai 14, 2019, 11:06:21 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ibster

Marcelo gjør som regel bare et minimum av endringer. Men denne gangen MÃ… han...
Han fortsetter med Berardi, men må erstatte Forshaw med Shakleton og Bamford for Roofe.

Trur eg.
På benken får ventelig Pontus Sven Gustav plass.
Ellers blir det vel igjen en ren junioravdeling, foruten Izzy.
BPF, Struijk, Clarke og Bogutsz ut fra hvem som var der på lørdag...
Izzy blir vel spissalternativet (skjønt i praksis å flytte Harrison frem).

Tror du har rett.

Og er vi 3-0 opp etter 75 minutter kommer Bogusz inn for Klich og sørger for 1 assist til Bamford som får hattricket sitt og ett mål til seg selv så vi vinner 5-0 :)

Cherry

Fungerte jo meget bra når Shackleton kom inn for Forshaw, tror vi fortsetter der.

Kiko
Ayling-Berardi-Cooper-Dallas
Philips
Shackleton-Klich-Pablo-Harrison
Bamford

Benk....resten: BPF-Brown-Halme-Clarke-Bogusz-Strujik.
 

RoarG

Fungerte jo meget bra når Shackleton kom inn for Forshaw, tror vi fortsetter der.

Kiko
Ayling-Berardi-Cooper-Dallas
Philips
Shackleton-Klich-Pablo-Harrison
Bamford

Benk....resten: BPF-Brown-Halme-Clarke-Bogusz-Strujik.
Bare 6 på benken? Ta med enten Kun eller Diaz.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Fungerte jo meget bra når Shackleton kom inn for Forshaw, tror vi fortsetter der.

Kiko
Ayling-Berardi-Cooper-Dallas
Philips
Shackleton-Klich-Pablo-Harrison
Bamford

Benk....resten: BPF-Brown-Halme-Clarke-Bogusz-Strujik.
Bare 6 på benken? Ta med enten Kun eller Diaz.

....eller Jansson muligens  :)
 

mighty leeds

Roofe må inn istedet for Bamford. Leeds spiller mye bedre med han. Mer gjennombrudd. Shackleton kommer inn tror jeg. Samt at det gjør ikke noe om Berardi spiller for Jansson heller.  Bedre med ball.

Er det noen som vet hvordan en kan få billett enklest hvis det går veien i morra. MOT.

Killa

Roofe må inn istedet for Bamford. Leeds spiller mye bedre med han. Mer gjennombrudd. Shackleton kommer inn tror jeg. Samt at det gjør ikke noe om Berardi spiller for Jansson heller.  Bedre med ball.

Er det noen som vet hvordan en kan få billett enklest hvis det går veien i morra. MOT.

Roofe er dessverre skadet - igjen... :-[

mighty leeds

Synd. Savnet virkelig  fremme...Derby har 2 midtstoppere med  fart.Der gikk esset vi hadde i ermet bort. Håper Tyler rekker kampen da .

auren

Synd. Savnet virkelig  fremme...Derby har 2 midtstoppere med  fart.Der gikk esset vi hadde i ermet bort. Håper Tyler rekker kampen da .

Tyler Roberts er også skadet. Usikkert om verken han eller Roofe er klare til en eventuell play off finale også... Sesongen vår i et nøtteskall, dessverre...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

er kjipt dette.
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Kjenner jeg blir nervøs av dette. Er så redd for at sutrekoppen Lampard skal få "hevn" ved å slå oss ut. Nå gjelder det mer enn noensinne å holde nullen. MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Kjenner jeg blir nervøs av dette. Er så redd for at sutrekoppen Lampard skal få "hevn" ved å slå oss ut. Nå gjelder det mer enn noensinne å holde nullen. MOT

Leser i dag at vi var nær (hvor nær skal jeg ikke si...) å signe Lampard i DOL-tiden.
Jeg sliter litt mellom "ja, sant, var det ikke noe sånt" og "det har jeg aldri hørt om" - tror nok jeg husker det men at Lampard ikke akkurat var en jeg festet meg for mye ved på den tiden...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

JaJa

Kjenner jeg blir nervøs av dette. Er så redd for at sutrekoppen Lampard skal få "hevn" ved å slå oss ut. Nå gjelder det mer enn noensinne å holde nullen. MOT

Leser i dag at vi var nær (hvor nær skal jeg ikke si...) å signe Lampard i DOL-tiden.
Jeg sliter litt mellom "ja, sant, var det ikke noe sånt" og "det har jeg aldri hørt om" - tror nok jeg husker det men at Lampard ikke akkurat var en jeg festet meg for mye ved på den tiden...

Det stemmer. Det var mens han spilte i West Ham. Mener å huske at Ridsdale ville by 6mp, men DOL mente at han ikke var verdt den summen og sa nei.

Jon R

Kjenner jeg blir nervøs av dette. Er så redd for at sutrekoppen Lampard skal få "hevn" ved å slå oss ut. Nå gjelder det mer enn noensinne å holde nullen. MOT

Leser i dag at vi var nær (hvor nær skal jeg ikke si...) å signe Lampard i DOL-tiden.
Jeg sliter litt mellom "ja, sant, var det ikke noe sånt" og "det har jeg aldri hørt om" - tror nok jeg husker det men at Lampard ikke akkurat var en jeg festet meg for mye ved på den tiden...

Det stemmer. Det var mens han spilte i West Ham. Mener å huske at Ridsdale ville by 6mp, men DOL mente at han ikke var verdt den summen og sa nei.
Ble den fantastiske Seth Johnson i stedet.
Jon R.

Torpe-do

Kjenner jeg blir nervøs av dette. Er så redd for at sutrekoppen Lampard skal få "hevn" ved å slå oss ut. Nå gjelder det mer enn noensinne å holde nullen. MOT

Leser i dag at vi var nær (hvor nær skal jeg ikke si...) å signe Lampard i DOL-tiden.
Jeg sliter litt mellom "ja, sant, var det ikke noe sånt" og "det har jeg aldri hørt om" - tror nok jeg husker det men at Lampard ikke akkurat var en jeg festet meg for mye ved på den tiden...

Det stemmer. Det var mens han spilte i West Ham. Mener å huske at Ridsdale ville by 6mp, men DOL mente at han ikke var verdt den summen og sa nei.

Hæh? Skjedde det nokon gong at DOL sa «nei, for dyrt!» ?!
Ein skal høyre mykje rart..!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hallgeir *

Avsnitt nummer tre kan kanskje roe noens nerver?

Frank Lampard says his side face their "biggest test yet" as they attempt to overturn a 1-0 deficit against Leeds United in the Championship play-offs on Wednesday night.
Derby County make the trip to Elland Road in the second leg of the semi-final clash between the two teams.

Marcelo Bielsa's outfit hold a slender advantage thanks to Kemar Roofe's 55th minute strike at Pride Park on Saturday evening.

Leeds, though, enter the fixture in the knowledge that no second tier side has ever failed to progress through to the final having won the away leg first.

Lampard's men have been left with a mountain to climb in LS11 with a sell-out crowd in attendance, but the 40-year-old says his side won't drastically change their approach despite being a goal down in the tie.

"We just have to worry about ourselves," he said.

"I don't think we have to go crazy. It is half-time in a game where we are 1-0 down.

"I know this year, pretty much more than any team we are a team that has come back from negative results and turned them around to positives. This will be our biggest test yet on that front.


"I want the lads to apply themselves as they have been doing recently, because I cannot complain about anything.

"If we can change those small details on the ball, and we have to be a bit more composed.

"We have some young players and they have to accept the pressure of what Elland Road will bring, and be confident, because I will back them.

"I want them to play football. I want them to give everything so they come off the pitch win, lose or draw and say they gave everything."

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-latest/frank-lampard-reveals-how-derby-county-will-approach-leeds-united-second-leg-a
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
På plass allerede...

Ashley Hirst
‏@ashleyhirst15

Rumour has it Derby are staying in the Clayton hotel in Leeds tonight, #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Torpe-do

Avsnitt nummer tre kan kanskje roe noens nerver?

Leeds, though, enter the fixture in the knowledge that no second tier side has ever failed to progress through to the final having won the away leg first.

Tja.. snarare tvert imot, spør du meg! Leeds har det der med å bryte statistikk. Det var utruleg bra statistikk for opprykk dersom ein låg som nr 1 eller 2 ved juletider óg. No kan det sjølvsagt hende me framleis kjem oss opp, men...

Off, er noko for nervøs no om dagen..

Håpar litt på WBA, men det vil nok smake litt ekstra godt å slå AV ;D

Sleivind

Kampen i morgen blir enten eller! Det blir 4-0 eller 0-3, sann mine ord!

Promotion 2010

Phil Hay
The way this is going, Leeds might actually have to make it happen...

The Square Ball
My god, this is going to look incredible against Derby! Leeds Carajo! #LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

bmoen

Da blir det Aston Villa på Wembley hvis Leeds skulle havne der. Sist Leeds spilte mot Villa der ble det 3-0 tap i ligacupfinalen i 1997. Jeg var på den kampen og glemmer aldri at Howard Wilkinson ble buet av banen da han gikk inn i tunellen etter kampslutt med Leeds-fansen rett i fleisen.
« Siste redigering: Mai 15, 2019, 07:12:35 av bmoen »
BMo - Leeds-fan siden 1964

Bjorn

Da blir det Aston Villa på Wembley hvis Leeds skulle havne der. Sist Leeds spilte mot Villa der ble det 3-0 tap i ligacupfinalen i 1997. Jeg var på den kampen og glemmer aldri at Howard Wilkinson ble buet av banen da han gikk inn i tunellen etter kampslutt med Leeds-fansen rett i fleisen.

Var der selv, og nå stiller vi med et bedre utgangspunkt. Bielsa blir aldri i verden buet ut for evt tap for Villa.. Jeg har trua. Enn så lenge.  ;)
Marching On! 4276

auren

Da blir det Aston Villa på Wembley hvis Leeds skulle havne der. Sist Leeds spilte mot Villa der ble det 3-0 tap i ligacupfinalen i 1997. Jeg var på den kampen og glemmer aldri at Howard Wilkinson ble buet av banen da han gikk inn i tunellen etter kampslutt med Leeds-fansen rett i fleisen.

Og du skrek «the seseason is over!»?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.