Skrevet av Emne: Ex lånespiller: Ben White  (Lest 38768 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #90 på: November 20, 2019, 13:51:01 »
White er bare en drøm ! Han har vel knapt gjort en feil i forsvaret bak hos oss! Håper han ikke forsvinner midt i sesongen  :-[ vi trenger han på laget !

Løsningen er å slippe til Quatar folkene. La de innvestere i klubben. Buke investeringa til å kjøpe White

lojosang

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #91 på: November 20, 2019, 15:06:03 »
White er bare en drøm ! Han har vel knapt gjort en feil i forsvaret bak hos oss! Håper han ikke forsvinner midt i sesongen  :-[ vi trenger han på laget !

Løsningen er å slippe til Quatar folkene. La de innvestere i klubben. Buke investeringa til å kjøpe White
Nei, det er ikke mangel på penger som er problemet, det er mangel på lov å bruke dem.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

- Leif Olav

h.b

  • Gjest
Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #92 på: November 20, 2019, 15:11:03 »
White er bare en drøm ! Han har vel knapt gjort en feil i forsvaret bak hos oss! Håper han ikke forsvinner midt i sesongen  :-[ vi trenger han på laget !

Løsningen er å slippe til Quatar folkene. La de innvestere i klubben. Buke investeringa til å kjøpe White
Nei, det er ikke mangel på penger som er problemet, det er mangel på lov å bruke dem.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

Innvestering kan brukes til den daglige drift. Altså kjøp av spillere

lojosang

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #93 på: November 20, 2019, 15:23:12 »
White er bare en drøm ! Han har vel knapt gjort en feil i forsvaret bak hos oss! Håper han ikke forsvinner midt i sesongen  :-[ vi trenger han på laget !

Løsningen er å slippe til Quatar folkene. La de innvestere i klubben. Buke investeringa til å kjøpe White
Nei, det er ikke mangel på penger som er problemet, det er mangel på lov å bruke dem.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

Innvestering kan brukes til den daglige drift. Altså kjøp av spillere
Så hvis det hele veien er nye investorer som kommer inn gjelder ikke Financial Fair Play, men nåværende eier kan ikke investere? Det hørtes så rart ut at det rett og slett må være riv ruskende galt.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

- Leif Olav

stian

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #94 på: November 20, 2019, 16:03:19 »
White er bare en drøm ! Han har vel knapt gjort en feil i forsvaret bak hos oss! Håper han ikke forsvinner midt i sesongen  :-[ vi trenger han på laget !

Løsningen er å slippe til Quatar folkene. La de innvestere i klubben. Buke investeringa til å kjøpe White
Nei, det er ikke mangel på penger som er problemet, det er mangel på lov å bruke dem.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

Innvestering kan brukes til den daglige drift. Altså kjøp av spillere
Så hvis det hele veien er nye investorer som kommer inn gjelder ikke Financial Fair Play, men nåværende eier kan ikke investere? Det hørtes så rart ut at det rett og slett må være riv ruskende galt.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

Det er nok riv ruskende galt, ja. Hele poenget med FFP er å sikre at klubbene skal drive med et minimum av forsvarlighet i daglig drift. Det reglene slår ned på er 1) gjeldsfinansiering av driften, og 2) bruk av investorkapital i driften. Hadde det vært så enkelt som å pøse investeringer inn som "inntekter" hadde ikke klubbene trengt å arrangere fiktive salg av eiendeler (stadion o.l) til sine eiere.

Josch

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #95 på: November 20, 2019, 18:05:46 »
Risikoen for at White forsvinner ligger kanskje i tilfeldghetene.

-Hvis Brightons stoppere blir skadet (solgt) og de må hente White hjem i januar
-Hvis det kommer et kjempebud på White og Brighton vil selge i januar.

Vi beholder ham vel hvis ikke noe av dette har skjedd på deadline day.?

Torpe-do

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #96 på: November 20, 2019, 18:10:05 »
Risikoen for at White forsvinner ligger kanskje i tilfeldghetene.

-Hvis Brightons stoppere blir skadet (solgt) og de må hente White hjem i januar
-Hvis det kommer et kjempebud på White og Brighton vil selge i januar.

Vi beholder ham vel hvis ikke noe av dette har skjedd på deadline day.?

Det har vel blitt avklart at han ikkje kan kallast tilbake i januar, meiner eg. Noko med om han spelte så og så mange minuttar, så kunne han ikkje trekkast tilbake i vinter.

Men eg tvilar dessverre på at han blir å sjå hjå oss på permanent basis. Trur han blir for dyr, sjølv om me skulle rykke opp.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #97 på: November 26, 2019, 18:54:39 »
Nyydelig artikkel i The Athletic om Ben White i dag. Og det er ikke engang ført i pennen av Phil Hay, men deres 'Brighton-mann' Adam Crafton.

Han fulgte foreldrene og onkelen på bortekamp i Luton i helgen. :)

Fra barndommen:
In truth, Ben has overcome much more than an increase in training ground intensity. He has spent his life demonstrating resilience and courage, first to overcome life-threatening illnesses as a child and then to respond to rejection when Southampton released him at the age of 16. As the clock ticks towards 3pm and the stand fills up, Carole returns to Ben’s childhood.

She says: “His immune system was not working. If somebody sneezed, he would end up with pneumonia. He had appendicitis and he didn’t come around from that for a while. He had six or seven different infections. He was in hospital for much of his young life, for months at a time. They said, ‘Take him home. He is probably safer at home because of the amount of bugs around hospitals.’

“He was seven when he had his appendix out. He was on antibiotics twice a day until the age of eight from 18 months old. He had massive allergies but the two apparently are linked, due to that immune system problem. We carried an Epipen everywhere. It would be the only way to save him. As parents, it was either ‘Wrap him up in a bubble’ or let him do what he wanted so he had a quality of life. And then, he started to get better.

….

After a torrential downpour of freezing rain in Luton, Leeds players then headed straight for the ice bath to ease the muscles. Ben winces. “But I had a nice little run and pass, didn’t I? For the first goal.” He smile widens. “And I love this Leeds away kit. I’ve bought baby Louie this one.”

He continues: “Games like this can be massive. They are tough, particularly when teams sit back. I am learning so much from Marcelo Bielsa and his staff. I am moving quicker. I have learned to do everything at a sprint, not just to do it when I want to do it. That’s a sharp and intense change. Physically, I am the best I have ever been. And yes, I am only on loan but these boys and these fans have been fantastic to me. To go up with Leeds in their centenary year (after 20 years away from the top division), can you imagine? It would be unbelievable.”

For Ben – and his family – the odyssey continues tonight on another away trip. This time to Reading.

https://theathletic.co.uk/1408731/2019/11/26/hes-confident-he-always-wants-to-make-a-pass-thats-not-good-for-my-nerves-watching-leeds-ben-white-from-the-away-end-with-his-parents/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #98 på: November 27, 2019, 14:20:30 »
Denne mannen er et unikum. Må kjøpes. Koste hva det koste vil. Selg gjerne resten, om man så må.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #99 på: Desember 10, 2019, 17:02:44 »
Da fikk vi en tidlig julegave. Ben White blir hos Leeds ut sesongen  :)

https://the72.co.uk/151329/premier-league-boss-gives-leeds-united-early-christmas-present/


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #100 på: Desember 10, 2019, 17:06:43 »
Da fikk vi en tidlig julegave. Ben White blir hos Leeds ut sesongen  :)

https://the72.co.uk/151329/premier-league-boss-gives-leeds-united-early-christmas-present/


auren
Bare å gi tommelen opp (dersom vi hadde hatt den emojien).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lucas the Kop Cat

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #101 på: Desember 10, 2019, 18:55:26 »
Da fikk vi en tidlig julegave. Ben White blir hos Leeds ut sesongen  :)

https://the72.co.uk/151329/premier-league-boss-gives-leeds-united-early-christmas-present/


auren
Bare å gi tommelen opp (dersom vi hadde hatt den emojien).

RoarG

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #102 på: Desember 16, 2019, 19:39:17 »
Chelsea-rykter. Ikke alle Chelsea-fans er overbegeistret over utsiktene ved å få nok en Championship-spiller i stallen. Mener de trenger en etablert topp-spiller, ikke en med potensiale.

https://www.hitc.com/en-gb/2019/12/16/chelsea-fans-react-to-ben-white-rumours/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

asbfjell

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #103 på: Desember 16, 2019, 21:14:11 »
Chelsea-rykter. Ikke alle Chelsea-fans er overbegeistret over utsiktene ved å få nok en Championship-spiller i stallen. Mener de trenger en etablert topp-spiller, ikke en med potensiale.

https://www.hitc.com/en-gb/2019/12/16/chelsea-fans-react-to-ben-white-rumours/

Brighton behøver ikke å selge White i januar. Ikke sikkert at de er lysten på å selge ham i det hele tatt.

Mitt største frykt-scenario når det gjelder Ben White har hele tiden vært at Brigthon skulle miste noen av sine faste stoppere p.g.a skader, og derfor velge å tilbakekalle ham i januar. Pr. dags dato ser ikke dette ut til å skje, og la oss håpe at skadelykken står oss bi også i noen uker til.

At storklubber i Premier League følger White med argusøyne er helt naturlig med tanke hvordan han har prestert for oss denne sesongen. Men jeg regner det altså som svært usannsynlig at vi skal miste gutten i januar p.g.a. salg til en annen klubb.

Men nå skal jeg fortelle dere noe som jeg ikke regner som usannsynlig:
At Ben White spiller Premier League fotball for Leeds United neste sesong, etter en permanent overgang fra Brighton sommeren 2020.

Sug litt på den karamellen! 8)



Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #104 på: Desember 16, 2019, 22:11:16 »


Men nå skal jeg fortelle dere noe som jeg ikke regner som usannsynlig:
At Ben White spiller Premier League fotball for Leeds United neste sesong, etter en permanent overgang fra Brighton sommeren 2020.

Sug litt på den karamellen! 8)
*Løpe for å sjekke PL-tabellen*

Brighton er dessverre 7 poeng over nedrykksstreken ennå :o

Men en skal jo ikke utelukke muligheten - nye penger inn til sommeren og en White som ønsker overgangen.
Problemet kan være et Brighton som ikke vil selge og andre PL-klubber som også vil kjøpe...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

asbfjell

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #105 på: Desember 16, 2019, 22:26:38 »


Men nå skal jeg fortelle dere noe som jeg ikke regner som usannsynlig:
At Ben White spiller Premier League fotball for Leeds United neste sesong, etter en permanent overgang fra Brighton sommeren 2020.

Sug litt på den karamellen! 8)
*Løpe for å sjekke PL-tabellen*

Brighton er dessverre 7 poeng over nedrykksstreken ennå :o

Men en skal jo ikke utelukke muligheten - nye penger inn til sommeren og en White som ønsker overgangen.
Problemet kan være et Brighton som ikke vil selge og andre PL-klubber som også vil kjøpe...

Vel, jeg for min del er veldig glad for at Brighton IKKE står med begge beina plantet i nedrykkstriden.
Hadde de gjort det, ville de antagelig allerede nå vært godt i gang med planleggingen av Benny Boy sin tllbakekomst i januar.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #106 på: Desember 16, 2019, 22:28:04 »

Vel, jeg for min del er veldig glad for at Brighton IKKE står med begge beina plantet i nedrykkstriden.
Hadde de gjort det, ville de antagelig allerede nå vært godt i gang med planleggingen av Benny Boy sin tllbakekomst i januar.

Det er jo faktisk førsteprioritet - beholde Ben ut sesongen. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #107 på: Januar 12, 2020, 10:34:58 »
Se her, dere. Et godt sitat etter et awful resultat:


Adam Pope
@apopey
Ben White says he wants to get to & play in the PL with #lufc & 2nd in the table means it is achievable. Wasn’t commenting on whether new faces would help. Always devastated by defeat but says the belief & ability remain in the squad.

Phil Hay følger opp:
if Leeds go up I’m sure they’ll get involved in that deal.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

asbfjell

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #108 på: Januar 12, 2020, 11:17:12 »
Se her, dere. Et godt sitat etter et awful resultat:


Adam Pope
@apopey
Ben White says he wants to get to & play in the PL with #lufc & 2nd in the table means it is achievable. Wasn’t commenting on whether new faces would help. Always devastated by defeat but says the belief & ability remain in the squad.

Phil Hay følger opp:
if Leeds go up I’m sure they’ll get involved in that deal.

Interessant fra både White og Asbjørns store helt Phil Hay.

Men jeg mener å erindre at jeg har lest noe lignende tidligere, sannsynligvis skrevet av en usedvanlig oppegående og forutseende fyr...

Jo, nå fant jeg det! Skrevet 16/12-19 i denne tråden, faktisk!

Jeg siterer:

"Men nå skal jeg fortelle dere noe som jeg ikke regner som usannsynlig:
At Ben White spiller Premier League fotball for Leeds United neste sesong, etter en permanent overgang fra Brighton sommeren 2020."

"Sug litt på den karamellen!" 8)


brenaldo

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #109 på: April 19, 2020, 18:48:06 »
Medlem nr. 850

RoarG

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #110 på: August 13, 2020, 19:32:03 »
Newports manager oppfordrer White til å velge Liverpool framfor Leeds.

https://talksport.com/football/741702/liverpool-transfer-news-live-man-city-thiago-ben-white-leeds/

Som man kanskje vet var White på lån i Newport for 2 sesonger siden. White er en tapt sak. Nå håper jeg at Leeds har lært av Adams-saken fra januar. Her holdt man på altfor lenge å mase på Soton. Til slutt endte man opp med å panikk-låne JKA. Ha et alternativ klart i tilfelle White-dealen går i vasken (noe den etter min mening har gjort for lengst). Vi trenger nye midtstoppere. Eneste vi har er Cooper. Berardi er langtids-skadd, og backupene er Struijk, Casey og Cresswell. Med mindre disse gutta har gjort kjempefremskritt i løpet av sommeren, blir dette i tynneste laget i PL.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Barba

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #111 på: August 13, 2020, 20:52:01 »
White er ikke en tapt sak før det er helt klart. Det kunne jeg brukt litt argumenter på utover at han har høy stjerne i Leeds, nesten garantert mye spilletid og har gitt inntrykk av at han ønsker dette selv. Men selv med White på plass trengs det i hvert fall en god, gjerne rutinert midtstopper til.
Barba - MOT

RoarG

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #112 på: August 13, 2020, 21:13:54 »
White er ikke en tapt sak før det er helt klart. Det kunne jeg brukt litt argumenter på utover at han har høy stjerne i Leeds, nesten garantert mye spilletid og har gitt inntrykk av at han ønsker dette selv. Men selv med White på plass trengs det i hvert fall en god, gjerne rutinert midtstopper til.
Så lenge Brighton nekter å selge han, hjelper det ikke at han har en høy stjerne i Leeds, og er garantert spilletid. Det er ingen overenstemmelse mellom tilbud og etterspørsel. Tilbudet eksisterer ikke.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #113 på: August 13, 2020, 21:27:02 »
Tydelig at du har full informasjon hva som skjer mellom partene Roar! Hvem er din insider?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Josch

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #114 på: August 13, 2020, 22:50:39 »
White er ikke en tapt sak før det er helt klart. Det kunne jeg brukt litt argumenter på utover at han har høy stjerne i Leeds, nesten garantert mye spilletid og har gitt inntrykk av at han ønsker dette selv. Men selv med White på plass trengs det i hvert fall en god, gjerne rutinert midtstopper til.
Så lenge Brighton nekter å selge han, hjelper det ikke at han har en høy stjerne i Leeds, og er garantert spilletid. Det er ingen overenstemmelse mellom tilbud og etterspørsel. Tilbudet eksisterer ikke.

At de sier de "nekter" å selge behøver ikke bety så mye. Det er ikke uvanlig at man sier det. Brighton er ikke en kjempestor klubb og de klarer ikke å stå imot hvis det kommer et kjempebud . Jeg tror han blir solgt, men tør ikke å si til hvem. Det er lenge til seriestart.

Runar

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #115 på: August 14, 2020, 08:41:31 »
White er ikke en tapt sak før det er helt klart. Det kunne jeg brukt litt argumenter på utover at han har høy stjerne i Leeds, nesten garantert mye spilletid og har gitt inntrykk av at han ønsker dette selv. Men selv med White på plass trengs det i hvert fall en god, gjerne rutinert midtstopper til.
Så lenge Brighton nekter å selge han, hjelper det ikke at han har en høy stjerne i Leeds, og er garantert spilletid. Det er ingen overenstemmelse mellom tilbud og etterspørsel. Tilbudet eksisterer ikke.

At de sier de "nekter" å selge behøver ikke bety så mye. Det er ikke uvanlig at man sier det. Brighton er ikke en kjempestor klubb og de klarer ikke å stå imot hvis det kommer et kjempebud . Jeg tror han blir solgt, men tør ikke å si til hvem. Det er lenge til seriestart.

Foreløpig forhandler White og Brighton om signering av ny kontrakt. Om de ikke blir enig så "MÅ" Brighton selge.
 

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #117 på: September 01, 2020, 21:46:56 »
Ordene er en ting - kroppsspråket samstemmer veldig med ordene!

https://twitter.com/OfficialBHAFC/status/1300871048150290434?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

clarke

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #118 på: September 02, 2020, 09:44:27 »
Kan noen endre tittel på denne tråden?
Om ikke noen vet mer enn meg ;D
SuperLeeds

RoarG

Sv: Ny lånespiller: Ben White
« Svar #119 på: September 02, 2020, 10:06:42 »
Kan noen endre tittel på denne tråden?
Om ikke noen vet mer enn meg ;D
Enig. Ben White spiller ikke for Leeds neste sesong.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020