Skrevet av Emne: Til Liverpool!!!  (Lest 1877 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

Til Liverpool!!!
« på: August 14, 2019, 09:36:20 »
...til helgen for å ferie 50års til en kompis. Kan jeg da streame fra LUTV, eller vil det gå "åt skogen" iom at jeg da får en engelsk ip-adr..noen som vet?
Ups & Ups!!

Bjorn

Sv: Til Liverpool!!!
« Svar #1 på: August 14, 2019, 09:44:29 »
...til helgen for å ferie 50års til en kompis. Kan jeg da streame fra LUTV, eller vil det gå "åt skogen" iom at jeg da får en engelsk ip-adr..noen som vet?

Ja der fikk du oppmerksomhet.  8) Fint at du ser på kampen som viktig i et slikt øyeblikk. Bruk VPN?
Skal selv til England en gang i Sept i annet sosialt lag og må nok finne på noe av det samme. Si ifra, for jeg vil gjerne vite hvordan det gikk.  8)
« Siste redigering: August 14, 2019, 09:46:19 av Bjorn »
Marching On! 4276

Stut og Fjærkre

Sv: Til Liverpool!!!
« Svar #2 på: August 14, 2019, 09:53:56 »
Hva med å snike seg ut en liten tur å gå på kampen i stedet?
Ikke langt fra Liverpool til Wigan, og fotballkampene blir aldri utsolgt i den rugby-byen.

B_Ød

Sv: Til Liverpool!!!
« Svar #3 på: August 14, 2019, 09:56:47 »
Hva med å snike seg ut en liten tur å gå på kampen i stedet?
Ikke langt fra Liverpool til Wigan, og fotballkampene blir aldri utsolgt i den rugby-byen.
sliter litt med den, men ser helt klart muligheten :-)
Kan ikke reise fra synes jeg. De andre skal nok se Liverpool-kamp på en eller annen tv, men det går mye tid hvis jeg blir borte, synes ikke jeg kan gjøre det.
Ups & Ups!!

Bjorn

Sv: Til Liverpool!!!
« Svar #4 på: August 14, 2019, 10:00:03 »
Hva med å snike seg ut en liten tur å gå på kampen i stedet?
Ikke langt fra Liverpool til Wigan, og fotballkampene blir aldri utsolgt i den rugby-byen.
sliter litt med den, men ser helt klart muligheten :-)
Kan ikke reise fra synes jeg. De andre skal nok se Liverpool-kamp på en eller annen tv, men det går mye tid hvis jeg blir borte, synes ikke jeg kan gjøre det.

Ta de andre med deg..  ;D
Marching On! 4276

B_Ød

Sv: Til Liverpool!!!
« Svar #5 på: August 14, 2019, 10:04:37 »
Hva med å snike seg ut en liten tur å gå på kampen i stedet?
Ikke langt fra Liverpool til Wigan, og fotballkampene blir aldri utsolgt i den rugby-byen.
sliter litt med den, men ser helt klart muligheten :-)
Kan ikke reise fra synes jeg. De andre skal nok se Liverpool-kamp på en eller annen tv, men det går mye tid hvis jeg blir borte, synes ikke jeg kan gjøre det.

Ta de andre med deg..  ;D

iom at jeg reiser med Liverpool-supp..tror jeg det vil bli veldig vanskelig  ;)...jeg hadde hverfall slitt big-time om det hadde vært andre veien.
Ups & Ups!!