Til Liverpool!!!

Started by B_Ød, August 14, 2019, 09:36:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B_Ød

...til helgen for å ferie 50års til en kompis. Kan jeg da streame fra LUTV, eller vil det gå "åt skogen" iom at jeg da får en engelsk ip-adr..noen som vet?
Ups & Ups!!

Bjorn

Quote from: B_Ød on August 14, 2019, 09:36:20
...til helgen for å ferie 50års til en kompis. Kan jeg da streame fra LUTV, eller vil det gå "åt skogen" iom at jeg da får en engelsk ip-adr..noen som vet?

Ja der fikk du oppmerksomhet.  8) Fint at du ser på kampen som viktig i et slikt øyeblikk. Bruk VPN?
Skal selv til England en gang i Sept i annet sosialt lag og må nok finne på noe av det samme. Si ifra, for jeg vil gjerne vite hvordan det gikk.  8)
Marching On! 4276

Stut og Fjærkre

Hva med å snike seg ut en liten tur å gå på kampen i stedet?
Ikke langt fra Liverpool til Wigan, og fotballkampene blir aldri utsolgt i den rugby-byen.

B_Ød

Quote from: Stut og Fjærkre on August 14, 2019, 09:53:56
Ikke langt fra Liverpool til Wigan, og fotballkampene blir aldri utsolgt i den rugby-byen.
sliter litt med den, men ser helt klart muligheten :-)
Kan ikke reise fra synes jeg. De andre skal nok se Liverpool-kamp på en eller annen tv, men det går mye tid hvis jeg blir borte, synes ikke jeg kan gjøre det.
Ups & Ups!!

Bjorn

Quote from: B_Ød on August 14, 2019, 09:56:47
Kan ikke reise fra synes jeg. De andre skal nok se Liverpool-kamp på en eller annen tv, men det går mye tid hvis jeg blir borte, synes ikke jeg kan gjøre det.

Ta de andre med deg..  ;D
Marching On! 4276

B_Ød

Quote from: Bjorn on August 14, 2019, 10:00:03
Quote from: B_Ød on August 14, 2019, 09:56:47

Ta de andre med deg..  ;D

iom at jeg reiser med Liverpool-supp..tror jeg det vil bli veldig vanskelig  ;)...jeg hadde hverfall slitt big-time om det hadde vært andre veien.
Ups & Ups!!