Skrevet av Emne: Januarvinduet 2020  (Lest 48881 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Kontakinte

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #120 på: Desember 22, 2019, 10:29:39 »
Hernandez ut med skade, og vi er ynne offansivt med muskler.
Eze fra QPR og kanskje Vydra bør hentes i Januar. Det koster , javist, men et opprykk kan ryke uten forsterkninger i Januar. Football Fair Play kan være ikke så langt unna, men kan finansieres til sommern hvis Phillips selges, noe som vil bli gjort hvis vi ikke rykker opp
Enig, Eze eller Bacuna (Hudds)

Er Vydra en tier?
Nei!, ville heller ikke brukt penger på han  ;)

auren

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #121 på: Desember 22, 2019, 10:39:18 »
Uansett hvor mye vi har lyst på en ny 10-er, kommer det ikke til å skje. Shack og Roberts er i full trening fra i morgen av og kanskje med i kamptroppen andre juledag. Roberts og Klich kommer til å bli brukt der fremover.

Skjønner og skjønner ikke maset om Eze. En god spiller som hadde vært fin å ha i Leeds, men hvor skal vi ta alle disse millionene fra? Han har vel heller aldri vært linket til klubben.

Det blir mange skuffede Leedsfans når vi skriver 1. februar er jeg redd.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cannavaro

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #122 på: Desember 22, 2019, 11:21:01 »
En ting jeg ikke begriper er hvordan Leeds fans hausser opp dette januarvinduet, og linker inn rykter og ønsker for kjøp o.s.v.  Med sommervinduet i minnet så bør man ikke være altfor smart til å skjønne at det blir svært lite bevegelse i Leeds troppen, både inn og ut (jeg tenker ikke på de spillerne vi eier og som er lånt ut).  P.g.a FFP er det begrensede muligheter for Leeds å handle, og lånekvota er også omtrent full.  Vi må tilnærmet selge spillere før vi kan kjøpe, det vil ikke skje. Om det blir gjort en god jobb med spillerne som er skadet så vil det være en tilfredsstillende boost for oss.  Hva skjer med White og Nketiah er kanskje viktigst i januar.  Sannsynligheten er ihvertfall stor for at de blir.
MFLU - Miracles For Leeds United

Kato

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #123 på: Desember 22, 2019, 11:33:09 »
En ting jeg ikke begriper er hvordan Leeds fans hausser opp dette januarvinduet, og linker inn rykter og ønsker for kjøp o.s.v.  Med sommervinduet i minnet så bør man ikke være altfor smart til å skjønne at det blir svært lite bevegelse i Leeds troppen, både inn og ut (jeg tenker ikke på de spillerne vi eier og som er lånt ut).  P.g.a FFP er det begrensede muligheter for Leeds å handle, og lånekvota er også omtrent full.  Vi må tilnærmet selge spillere før vi kan kjøpe, det vil ikke skje. Om det blir gjort en god jobb med spillerne som er skadet så vil det være en tilfredsstillende boost for oss.  Hva skjer med White og Nketiah er kanskje viktigst i januar.  Sannsynligheten er ihvertfall stor for at de blir.

Tror de fleste av oss er strålende fornøyd om det kommer EN spiller inn. Mye er bedre siden i fjor. Men en ting er ikke bedre. Og det er alderen til Pablo Hernandez.
 

Eriksen55

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #124 på: Desember 22, 2019, 11:33:58 »
Uansett hvor mye vi har lyst på en ny 10-er, kommer det ikke til å skje. Shack og Roberts er i full trening fra i morgen av og kanskje med i kamptroppen andre juledag. Roberts og Klich kommer til å bli brukt der fremover.

Skjønner og skjønner ikke maset om Eze. En god spiller som hadde vært fin å ha i Leeds, men hvor skal vi ta alle disse millionene fra? Han har vel heller aldri vært linket til klubben.

Det blir mange skuffede Leedsfans når vi skriver 1. februar er jeg redd.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Greit at dem er med igjen neste kamp. Men skal vedde litt på at en av dem er ute med skade igjen i løpet av de tre kampene i jula. Garantert at begge blir skadet før Pablo er klar igjen.

Det bør de ta høyde for. Har jo vært sånn konstant siden srsongstart i fjor. Vet det ikke skjer, men risikabelt å gamble på en så vital posisjon.


h.b

  • Gjest
Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #125 på: Desember 22, 2019, 12:17:26 »
Uansett hvor mye vi har lyst på en ny 10-er, kommer det ikke til å skje. Shack og Roberts er i full trening fra i morgen av og kanskje med i kamptroppen andre juledag. Roberts og Klich kommer til å bli brukt der fremover.

Skjønner og skjønner ikke maset om Eze. En god spiller som hadde vært fin å ha i Leeds, men hvor skal vi ta alle disse millionene fra? Han har vel heller aldri vært linket til klubben.

Det blir mange skuffede Leedsfans når vi skriver 1. februar er jeg redd.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Greit at dem er med igjen neste kamp. Men skal vedde litt på at en av dem er ute med skade igjen i løpet av de tre kampene i jula. Garantert at begge blir skadet før Pablo er klar igjen.

Det bør de ta høyde for. Har jo vært sånn konstant siden srsongstart i fjor. Vet det ikke skjer, men risikabelt å gamble på en så vital posisjon.

Regner med at jeg blir skuffa. Men da lurer jeg på om klubben ikke har lært med  tanke på sesongen i fjor. Vet at det skrikes høyt om Football Fair Play, men dette må være en gudegave til blakke eller gjerrige eiere. Skylder på FFL når de ikke har penger eller vil bruke penger. Jeg tror nok ikke at Leeds e så nære som man skal ha det til, at det ikke kan brukes ca 10 mill pund i Januarvinduet. Og selv om vi da er på kanten av regelverket. Da vil uansett de 10 mill pundene finansieres ved et opprykk eller ved et salg av Phillips til sommeren, hvis vi ikke rykker opp.

Eriksen55

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #126 på: Desember 22, 2019, 13:30:47 »
Uansett hvor mye vi har lyst på en ny 10-er, kommer det ikke til å skje. Shack og Roberts er i full trening fra i morgen av og kanskje med i kamptroppen andre juledag. Roberts og Klich kommer til å bli brukt der fremover.

Skjønner og skjønner ikke maset om Eze. En god spiller som hadde vært fin å ha i Leeds, men hvor skal vi ta alle disse millionene fra? Han har vel heller aldri vært linket til klubben.

Det blir mange skuffede Leedsfans når vi skriver 1. februar er jeg redd.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Greit at dem er med igjen neste kamp. Men skal vedde litt på at en av dem er ute med skade igjen i løpet av de tre kampene i jula. Garantert at begge blir skadet før Pablo er klar igjen.

Det bør de ta høyde for. Har jo vært sånn konstant siden srsongstart i fjor. Vet det ikke skjer, men risikabelt å gamble på en så vital posisjon.

Regner med at jeg blir skuffa. Men da lurer jeg på om klubben ikke har lært med  tanke på sesongen i fjor. Vet at det skrikes høyt om Football Fair Play, men dette må være en gudegave til blakke eller gjerrige eiere. Skylder på FFL når de ikke har penger eller vil bruke penger. Jeg tror nok ikke at Leeds e så nære som man skal ha det til, at det ikke kan brukes ca 10 mill pund i Januarvinduet. Og selv om vi da er på kanten av regelverket. Da vil uansett de 10 mill pundene finansieres ved et opprykk eller ved et salg av Phillips til sommeren, hvis vi ikke rykker opp.

Uansett hva dom er riktig av dine synspunkter og faktisje regnskaper er en ting. Bikker vi over i januar så vil vel poengstraffen treffe oss i mars. Mars mnd er da de gjør beregninger ift til FFP.

Skal vi gå over FFP bør innvesteringen garantere minst 12 p luke i utgangen av Mars. Sånne garantier finnes ikke.

Runar

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #127 på: Desember 22, 2019, 17:07:07 »
Det finnes "noe" penger til Januar, det er bare å lese av uttalelsene fra Angus. Han sier vi kan hente spillere dersom det åpner seg opp en unik mulighet, eller det forsvinner noen som vi ikke vil miste. Det er ikke problemet, problemet er nok mest at det ikke er plass i troppen til en spiller. Men med Clarke påvei tilbake Tottenham så kommer vi til å være på jakt etter en angrepsspiller, men siden Clarke fikk 19 minutter på 25 kamper så er det ikke sikkert de spillerne klubben vil ha er tilgjengelig for oss...

Så for dere som vil ha inn en spiller til, så tro jeg det er så enkelt at dere først må velge en spiller dere vil ha ut.
 

Kato

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #128 på: Desember 22, 2019, 17:49:29 »
Det finnes "noe" penger til Januar, det er bare å lese av uttalelsene fra Angus. Han sier vi kan hente spillere dersom det åpner seg opp en unik mulighet, eller det forsvinner noen som vi ikke vil miste. Det er ikke problemet, problemet er nok mest at det ikke er plass i troppen til en spiller. Men med Clarke påvei tilbake Tottenham så kommer vi til å være på jakt etter en angrepsspiller, men siden Clarke fikk 19 minutter på 25 kamper så er det ikke sikkert de spillerne klubben vil ha er tilgjengelig for oss...

Så for dere som vil ha inn en spiller til, så tro jeg det er så enkelt at dere først må velge en spiller dere vil ha ut.

Enkel matematikk. Clarke ut. Eze inn.
 

RoarG

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #129 på: Desember 22, 2019, 17:58:45 »
Det finnes "noe" penger til Januar, det er bare å lese av uttalelsene fra Angus. Han sier vi kan hente spillere dersom det åpner seg opp en unik mulighet, eller det forsvinner noen som vi ikke vil miste. Det er ikke problemet, problemet er nok mest at det ikke er plass i troppen til en spiller. Men med Clarke påvei tilbake Tottenham så kommer vi til å være på jakt etter en angrepsspiller, men siden Clarke fikk 19 minutter på 25 kamper så er det ikke sikkert de spillerne klubben vil ha er tilgjengelig for oss...

Så for dere som vil ha inn en spiller til, så tro jeg det er så enkelt at dere først må velge en spiller dere vil ha ut.

Enkel matematikk. Clarke ut. Eze inn.
Ja, det hadde vært noe.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sterland

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #130 på: Desember 23, 2019, 09:26:45 »
Det finnes "noe" penger til Januar, det er bare å lese av uttalelsene fra Angus. Han sier vi kan hente spillere dersom det åpner seg opp en unik mulighet, eller det forsvinner noen som vi ikke vil miste. Det er ikke problemet, problemet er nok mest at det ikke er plass i troppen til en spiller. Men med Clarke påvei tilbake Tottenham så kommer vi til å være på jakt etter en angrepsspiller, men siden Clarke fikk 19 minutter på 25 kamper så er det ikke sikkert de spillerne klubben vil ha er tilgjengelig for oss...

Så for dere som vil ha inn en spiller til, så tro jeg det er så enkelt at dere først må velge en spiller dere vil ha ut.

Enkel matematikk. Clarke ut. Eze inn.
Det hadde vært strålende, og i de baner vi må tenke. Vi har "ikke råd" til å ha lånespillere (eks keeper) som ikke bidrar. Er usikker på om vi har midler/FFP -marginer til å handle en spiller ala Eze/Bowen, tviler på det.. Dersom vi ikke har råd til å kjøpe er alternativene, rent lån, lån med avtalt kjøp eller salg av spillere for å funde overgangssummen. Rent lån er urealistisk, det samme er lån med avtalt kjøp, da selgende klubb også har FFP/cash problematikken. Da gjenstår spillersalg, og eneste asseten vi har som genererer slike summer er Phillips. Tipper vi ikke gambler med FFP, og forsøker å låne inn en erstatter til Clarke. Er vel også rimelig uaktuelt å selge Phillips på nåværende tidspunkt. 


auren

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #132 på: Desember 23, 2019, 11:01:46 »
Che Adams hadde ikke vært dumt om Eddie må dra, men jeg foretrekker Eddie.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ar9

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #133 på: Desember 24, 2019, 12:23:15 »
Det finnes "noe" penger til Januar, det er bare å lese av uttalelsene fra Angus. Han sier vi kan hente spillere dersom det åpner seg opp en unik mulighet, eller det forsvinner noen som vi ikke vil miste. Det er ikke problemet, problemet er nok mest at det ikke er plass i troppen til en spiller. Men med Clarke påvei tilbake Tottenham så kommer vi til å være på jakt etter en angrepsspiller, men siden Clarke fikk 19 minutter på 25 kamper så er det ikke sikkert de spillerne klubben vil ha er tilgjengelig for oss...

Så for dere som vil ha inn en spiller til, så tro jeg det er så enkelt at dere først må velge en spiller dere vil ha ut.

Enkel matematikk. Clarke ut. Eze inn.
Ja, det hadde vært noe.

Enig her og.

Hvis ikke Eze så en tilsvarende spiller.
Om ikke han blir tilgjengelig så i hvertfall en som kan styrke første 11’eren vår.
Det må være målsettingen.
Vi må forvente at konkurrentene våre gjør det samme (se f.eks. Blades og Villa i fjor) så vi burde gjøre det for å opprettholde status quo 2.halvdel av sesongen.

auren

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #134 på: Desember 24, 2019, 12:33:01 »
Det kan selvsagt tenkes at vi har 3-5 millioner pund å svi av i dette vinduet. Vi må huske på at vi solgte for nærmere 30 millioner i sommer og har bare lånt spillere. Selv om lånespillere også koster litt, så har vi forhåpentligvis noen penger lurt unna. Så en løsning med 3-5 millioner for Eze eller en tilsvarende spiller nå og resten til sommeren og neste sommer, så kan det jo tenkes at vi likevel kan finansiere en 10-12 millioners spiller.

Blir spennende å følge med, for ryktene kommer uansett til å florere.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dylan

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #135 på: Desember 24, 2019, 22:24:09 »
Emil Bohinen, noen som har noe å si om han?

h.b

  • Gjest
Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #136 på: Desember 25, 2019, 04:17:49 »
Det kan selvsagt tenkes at vi har 3-5 millioner pund å svi av i dette vinduet. Vi må huske på at vi solgte for nærmere 30 millioner i sommer og har bare lånt spillere. Selv om lånespillere også koster litt, så har vi forhåpentligvis noen penger lurt unna. Så en løsning med 3-5 millioner for Eze eller en tilsvarende spiller nå og resten til sommeren og neste sommer, så kan det jo tenkes at vi likevel kan finansiere en 10-12 millioners spiller.

Blir spennende å følge med, for ryktene kommer uansett til å florere.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Evt 13-15 mp, hvis det er hold i Quatar ryktene

stian

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #137 på: Desember 25, 2019, 11:10:21 »
Det kan selvsagt tenkes at vi har 3-5 millioner pund å svi av i dette vinduet. Vi må huske på at vi solgte for nærmere 30 millioner i sommer og har bare lånt spillere. Selv om lånespillere også koster litt, så har vi forhåpentligvis noen penger lurt unna. Så en løsning med 3-5 millioner for Eze eller en tilsvarende spiller nå og resten til sommeren og neste sommer, så kan det jo tenkes at vi likevel kan finansiere en 10-12 millioners spiller.

Blir spennende å følge med, for ryktene kommer uansett til å florere.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Evt 13-15 mp, hvis det er hold i Quatar ryktene

Evt. at reglene for Financial Fair Play gjelder også i 2020 og at vi har litt å vinne på å unngå poengtrekk.

Josch

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #138 på: Desember 25, 2019, 12:01:42 »
Hva med å låne to andre spillere enn Clarke og Nketiah? Clarke brukes jo ikke.  Da slipper man å kjøpe. Her er det jo snakk om å gjøre en innspurt siste 23 kamper. Da kan lån være like bra som kjøp. Både sportslig og økonomisk (FFP).

Leedsfan

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #139 på: Desember 25, 2019, 13:05:37 »
Mener fortsatt at vi burde gå for en 10'er, men som kan gjøre det "alene" når vi trenger det!

Hadde vi signert Forrestieri og Che Adams så er vi good to go i januar!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #140 på: Desember 27, 2019, 12:30:34 »
Mener fortsatt at vi burde gå for en 10'er, men som kan gjøre det "alene" når vi trenger det!

Hadde vi signert Forrestieri og Che Adams så er vi good to go i januar!

Forestieri er kvalitet, men som Pablo mye skadet. Utgående kontrakt, verdt å forsøke mener jeg..
Ayew eller Che Adams hvis Eddie forsvinner...
 

Cherry

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #141 på: Desember 27, 2019, 23:06:20 »
Ser forøvrig at Forestieri ikke er med i 2 siste tropper for Wednesday...mens Che Zack Everton Fred Adams (jo, han heter det..) blir benyttet jevnlig nå i Soton`s medgangsbølge.
« Siste redigering: Desember 27, 2019, 23:09:00 av Cherry »
 

auren

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #142 på: Desember 29, 2019, 19:08:15 »
Ikke sikkert Clarke blir erstattet. Virker som om vi kun kommer til å signere 1 spiller, og det er HVIS Eddie drar:

Bielsa says they are considering whether to replace Jack Clarke but said they’d definitely be in the market should Nketiah go back. #lufc.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #143 på: Desember 29, 2019, 19:13:44 »
litt merkelig uttallelse men kan jo være ett taktisk spill. mener det vil nærmest være en katastrofe om vi ikke får inn 1-2 spillere som forsterker klubben når vi ligger der vi ligger. Ser vi på banken med de skader vi har så er det ikke noe "sterk" benk vi har. Kan ikke spare oss til opprykk og vil jo tro de har lært ifra fjorårets fadese
Forever Leeds United!!!!!!!!

Andersen

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #144 på: Desember 29, 2019, 19:15:12 »
Det var dette med penger da …... :(

RoarG

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #145 på: Desember 29, 2019, 19:19:47 »
Det var dette med penger da …... :(
Da må jo noen selges. Scum er visstnok interessert i Phillips for £40 mill. Hvis det er sant, er det bare å selge. Kan fort få inn 2-3 nye spillere for den summen. Ellers er fortsatt Kiko-saken noe som gnager i bakhodet på undertegnede.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sterland

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #146 på: Desember 29, 2019, 19:25:53 »
Det var dette med penger da …... :(
Da må jo noen selges. Scum er visstnok interessert i Phillips for £40 mill. Hvis det er sant, er det bare å selge. Kan fort få inn 2-3 nye spillere for den summen. Ellers er fortsatt Kiko-saken noe som gnager i bakhodet på undertegnede.
Den er tung. Om Phillips finner frem storformen igjen, vil det være et avgjørende bidrag til opprykk. Nye spillere trenger tid for å tilpasse seg Bielsa-stilen, og vi har vel pt ingen god erstatter for Phillips. Vi må supplere til stammen, ikke skifte ut. Håper vi handler en 10er, og en spiss. Der er vi sårbare.

RoarG

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #147 på: Desember 29, 2019, 20:03:46 »
Det var dette med penger da …... :(
Da må jo noen selges. Scum er visstnok interessert i Phillips for £40 mill. Hvis det er sant, er det bare å selge. Kan fort få inn 2-3 nye spillere for den summen. Ellers er fortsatt Kiko-saken noe som gnager i bakhodet på undertegnede.
Den er tung. Om Phillips finner frem storformen igjen, vil det være et avgjørende bidrag til opprykk. Nye spillere trenger tid for å tilpasse seg Bielsa-stilen, og vi har vel pt ingen god erstatter for Phillips. Vi må supplere til stammen, ikke skifte ut. Håper vi handler en 10er, og en spiss. Der er vi sårbare.
Skal vi ha noen inn, må noen ut. Det er nå engang et spillermarked, og mange nok aktører i det markedet ønsker seg Phillips. Slikt blir det før eller siden et salg av.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #148 på: Desember 29, 2019, 20:06:24 »
Det var dette med penger da …... :(
Da må jo noen selges. Scum er visstnok interessert i Phillips for £40 mill. Hvis det er sant, er det bare å selge. Kan fort få inn 2-3 nye spillere for den summen. Ellers er fortsatt Kiko-saken noe som gnager i bakhodet på undertegnede.
Den er tung. Om Phillips finner frem storformen igjen, vil det være et avgjørende bidrag til opprykk. Nye spillere trenger tid for å tilpasse seg Bielsa-stilen, og vi har vel pt ingen god erstatter for Phillips. Vi må supplere til stammen, ikke skifte ut. Håper vi handler en 10er, og en spiss. Der er vi sårbare.
Skal vi ha noen inn, må noen ut. Det er nå engang et spillermarked, og mange nok aktører i det markedet ønsker seg Phillips. Slikt blir det før eller siden et salg av.

Kalvin Phillips forlater ikke i januar. Aldri i verden. Aldri den veien dette toget går.
 

raggen

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #149 på: Desember 29, 2019, 23:43:39 »
Det var dette med penger da …... :(
Da må jo noen selges. Scum er visstnok interessert i Phillips for £40 mill. Hvis det er sant, er det bare å selge. Kan fort få inn 2-3 nye spillere for den summen. Ellers er fortsatt Kiko-saken noe som gnager i bakhodet på undertegnede.
Den er tung. Om Phillips finner frem storformen igjen, vil det være et avgjørende bidrag til opprykk. Nye spillere trenger tid for å tilpasse seg Bielsa-stilen, og vi har vel pt ingen god erstatter for Phillips. Vi må supplere til stammen, ikke skifte ut. Håper vi handler en 10er, og en spiss. Der er vi sårbare.
Skal vi ha noen inn, må noen ut. Det er nå engang et spillermarked, og mange nok aktører i det markedet ønsker seg Phillips. Slikt blir det før eller siden et salg av.

Kalvin Phillips forlater ikke i januar. Aldri i verden. Aldri den veien dette toget går.

nei da blir jeg også overrasket over klubben og dens ambisjoner.. kommer nok bud men vi må bare takke nei for ett opprykk er mye mere verdt
Forever Leeds United!!!!!!!!