Skrevet av Emne: Sesongen i Championship 2019-2020  (Lest 83674 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #210 på: Januar 30, 2020, 23:07:50 »


Dette er riv ruskende galt altså...

Hehe, ser ut som tweeten er slettet, ja :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #211 på: Januar 30, 2020, 23:21:44 »

Har gjennom hele sesongen sammenlignet fjoråret, og de to tapene mot Sheff W og QPR førte oss 2 poeng bak skjemaet...

Han her karen sammenligner 'fixture-by-fixture (hvordan vi i år gjør det mot samme lag som i fjor, der et opprykket/nedrykket lag blir erstattet av et som tok forrige lags posisjon)
Da er vi to poeng foran forrige sesongs poengsum.

Og, vi tapte de tre neste kampene (i fjor altså), så nå kan vi virkelig rykke ifra :)

Kopierer inn posten fra waccoe:
Having gone through our recent, slightly rocky run of form, you might expect my analysis to be a little more conservative or concerned, but mid-week's (season-matching) 3-2 home win vs. Millwall kept us 2 points ahead of last year's fixture-by-fixture tally (from 2 additional draws to date).
 
As i mentioned in the last update, by the end of the Brentford match in a couple of weeks' time, we were guaranteed to be between 1 point behind and 14 points ahead of last season's total, and off the back of an undeserved QPR defeat and an impressive Millwall revival, I can now report that by the close of game week 32, having lost these next 3 fixtures last time out, we are guaranteed to be between 2 and 11 points ahead of last season's 53 point tally.
 
While the lack of Phillips for the next 2 games remains something of a concern, you'd like to think that this team can manage to avenge the season-low malaise vs. Wigan, and that it is even capable of going and taking points off Forest and Brentford, much as plenty will no doubt be riding on those matches. Certainly anything we manage to get in these 3 games represents a bonus leg-up in providing a strong platform going into the last 14 games.
 
That said, as you can see from the below, we did particularly well last year in the fixtures comprising our last 5 games this season, and from weeks 33 to 46, our average PPG in like-for-like fixtures was 2.14—so anything we can do to take a little pressure off those would be most helpful. Currently, if we match last season's fixtures' remaining results, we'll end up on 85 points, while if we match our current average PPG, we'll get to 87.
https://www.waccoe.com/topic/303277-championship-table-milestone-projections-stats-201920/?page=96
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #212 på: Januar 30, 2020, 23:26:29 »
Tøffe fem kamper venter på oss nå.
Men det er plenty med interne oppgjør ellers også i divisjonen:

Also, there will be points dropped in the top 6 as a few teams face each other: 
 
Leeds: Forest Brentford and Bristol in the next 5.
WBA: Bristol and Forest in the next 5.
Forest: Leeds and WBA in the next 5.
Fulham: none of the top 6 in the next 5.
Brentford: Leeds in the next 5.
Bristol: Leeds and WBA in the next 5.
 
Forest vs West Brom is handy for us as its a guarantee that at least one of them will have to have 2 points off of their total achievable.
(waccoe)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #213 på: Januar 30, 2020, 23:42:45 »
Som jeg har vært inne på mange ganger før. Det viktigste blir å unngå tap i kampene mot Brentford, Nottingham og Bristol City. Her er det "Stalemate" eller "advantage" som gjelder.

Allanclarke

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #214 på: Januar 31, 2020, 14:56:27 »
Jeg vil heller ha 2 uavjorte mot Forest og Brentford enn en seier og ett tap. Selv om vi får ett poeng mindre, er det mer verdig at ingen av dem for en trepoenger.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #215 på: Februar 02, 2020, 10:53:09 »
Eg har spilt meg spørsmålet: Ville eg tatt imot om eg blei tilbudt andreplass til Leeds etter 30 runder, med tre poeng ned til tredjeplassen?
Usikker på svaret, eg ville jo visst om Leeds' problemer i denne delen av sesongen. Samtidig er det et glimrende utgangspunkt foran de 16 siste kampene.

Nå venter Nottingham, Brentford og Bristol City på rekke og rad.
Lag som er langt bedre enn Wigan. Og som er langt mer rustet for å straffe oss med egen god fotball.

Håpet ligger likevel der, at disse tror mer på egne ferdigheter og ikke vil pakke egen 16-meter med 11 mann.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Josch

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #216 på: Februar 02, 2020, 17:33:10 »
Eg har spilt meg spørsmålet: Ville eg tatt imot om eg blei tilbudt andreplass til Leeds etter 30 runder, med tre poeng ned til tredjeplassen?
Usikker på svaret, eg ville jo visst om Leeds' problemer i denne delen av sesongen. Samtidig er det et glimrende utgangspunkt foran de 16 siste kampene.

Nå venter Nottingham, Brentford og Bristol City på rekke og rad.
Lag som er langt bedre enn Wigan. Og som er langt mer rustet for å straffe oss med egen god fotball.

Håpet ligger likevel der, at disse tror mer på egne ferdigheter og ikke vil pakke egen 16-meter med 11 mann.

Forest pleier å spille gjerrig på City Ground når de møter Leeds. Jeg tror ikke de ønsker å føre kampen. De ønsker kontringer på hjemmebane også, har jeg sett.

Det skjer så mye rart i denne divisjonen at vi kan tape mot Wigan hjemme og slå både Forest og Brentford borte.
Kortene deles ut på nytt i ny kamp.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #217 på: Februar 02, 2020, 21:00:49 »
Denne var jo litt bra da :D :D :D


ToddLunch
@LunchTodd
Omen: The last time Liverpool won the league, #LUFC were promoted.
I feel bad for Liverpool, throwing away a 22 point lead.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #218 på: Februar 02, 2020, 22:41:24 »
Worth a read :)

https://theathletic.co.uk/1573053/2020/02/02/leeds-united-flying-kid/

Phil Hay
@PhilHay_

Remember the Flying Kid, seen in this brilliant image on the night of Spygate? I went looking for him and the student who captured a photo which epitomises both Elland Road’s desperation for promotion and the one thing the ground prides itself on - limbs:
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #219 på: Februar 12, 2020, 08:29:26 »
Trenden fortsetter:


LUFC Lewis
@LewisDeighton17
 Â· Feb 10
Every team who've beaten us this season and the result of their following game:

Stoke L
Swansea L
Charlton L
Millwall L
Fulham D
Arsenal D
Wednesday L
QPR L
Wigan L
Forest L

Interesting. #LUFC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #220 på: Februar 12, 2020, 08:44:50 »
Trenden fortsetter:


LUFC Lewis
@LewisDeighton17
 Â· Feb 10
Every team who've beaten us this season and the result of their following game:

Stoke L
Swansea L
Charlton L
Millwall L
Fulham D
Arsenal D
Wednesday L
QPR L
Wigan L
Forest L

Interesting. #LUFC

Ja, det er ganske så syk statistikk. Lurer også egentlig hva alle resultatene til klubbene som har møtt oss har vært i påfølgende kamp. Selv de som har tapt mot oss har sikkert gjort det dårlig i den påfølgende kampen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #221 på: Februar 12, 2020, 08:47:19 »
Trenden fortsetter:


LUFC Lewis
@LewisDeighton17
 Â· Feb 10
Every team who've beaten us this season and the result of their following game:

Stoke L
Swansea L
Charlton L
Millwall L
Fulham D
Arsenal D
Wednesday L
QPR L
Wigan L
Forest L

Interesting. #LUFC

Må være fordi at Leeds er cupfinalen for alle de andre lagene og at Leeds er laget alle vil slå.
De tar seg helt ut i kampen mot Leeds og kampen etterpå blir et anti klimaks.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

samadhi

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #222 på: Februar 12, 2020, 10:07:47 »
Vi har 14 kamper igjen. Eneste kamp mot de som ligger topp i dag er hjemmekamp mot Fulham.

Ingen kamper er lette i Championship, men det er ikke til å komme fra at vi har tidenes mulighet til å rykke opp.
marching on together,
derudaf forever...

Cherry

 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #224 på: Februar 12, 2020, 22:57:44 »
I motsetning  til WBA og Fulham har vi stort sett gjort unna de andre Top 9 - lagene

https://twitter.com/AndrewHaigh/status/1227712382715269120?s=20

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jaho

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #225 på: Februar 13, 2020, 00:03:37 »
Doc
@333doc1

This time last season we had played 30 games so one game more but we have 2 points more than last season from 29 games and a win more than last season and we are also 2 points further away from 3rd than we were last season. In effect we have a game in hand too. Confident now

Dette er riv ruskende galt altså... Har gjennom hele sesongen sammenlignet fjoråret, og de to tapene mot Sheff W og QPR førte oss 2 poeng bak skjemaet...
Etter 29 kamper sist sesong hadde vi  17 - 6 - 6  og  57 poeng..... nå har vi 16 - 7 - 6  og 55 poeng, altså to poeng bak...

Men dette kan vi altså gjøre noe med utover....på de siste 17 kampene i fjor hadde vi  8 -  2  -  7  som var alt for dårlig!!
Pr mnd. endte det slik :
Feb  :  2 - 1 - 2   
Mars:  4 - 0 - 1
April:  2 - 1 - 3 
Mai  :  0 - 0 - 1

Har en vanskelig februar måned nå, så kanskje vi ikke gjør det så veldig mye bedre en sist.. Mars skal vi være glad hvis vi kopierer..men avslutningen er den vi må gjøre langt bedre en sist.. ender vi opp med  10 - 3 - 4 f.eks , altså 7 poeng mer
en de siste 17 sist, ender vi på 88 poeng..det bør være nok! Men krever så å si 2 poeng pr. kamp utover, så formen må et hakk
opp!!

Da februar har startet dårligere en håpet/ventet er vi nå 5 poeng bak fangsten etter like mange kamper forrige sesong... Som Auren sier: HELT avhengig av å vinne til helga mot Bristol C. Vil også påstå at vi MÃ… vinne også påfølgende kamp, også det hjemme mot Reading, og føle at vi er i flyten igjen... For å klare 88 poeng som vi muligens må ha, kan fort holde med noen færre..må vi nå avslutte med 10-2-2..det skal bli vanskelig da vi på siste 11 har 2-4-5, under 1 poeng i snitt..  Hvis vi sier at vi må ha 2 poeng i snitt ut sesongen ender vi på 84 poeng, altså et mer en det vi fikk forrige sesong... Det tror jeg vi garantert må ha for å rykke opp.. Så det er bare å begynne å vinne kamper!!

« Siste redigering: Mars 06, 2020, 13:15:46 av jaho »

auren

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #226 på: Februar 13, 2020, 19:56:07 »
Fulham blir en av de tøffeste konkurrentene i forhold til direkte opprykk, men etter hjemmekampen mot Barnsley på lørdag, skal de ut i 7 meget tøffe kamper:




auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #227 på: Februar 14, 2020, 10:41:14 »
Ingen lette kamper i denne ligaen, karakterisert som verdens 5-6 beste" i flg Bielsa.
Det er en innsats og guts i de fleste lag , i hvert fall når de møter Leeds :o :D
 

Woody

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #228 på: Februar 14, 2020, 11:54:25 »
I motsetning  til WBA og Fulham har vi stort sett gjort unna de andre Top 9 - lagene

https://twitter.com/AndrewHaigh/status/1227712382715269120?s=20

ja å mot de svakere lagene tar vi jo alltid full pott Asbjørn ;)
LIFE IS LEEDS

leedslife

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #229 på: Februar 14, 2020, 12:33:01 »
Fulham blir en av de tøffeste konkurrentene i forhold til direkte opprykk, men etter hjemmekampen mot Barnsley på lørdag, skal de ut i 7 meget tøffe kamper:




auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Imponerte ikke akkurat mot Milwall heller. Var vel litt heldige mtp straffebommen og et mål som ble vinket av?
Ble heller ikke veldig imponert av Brentford. Hadde forventet mer.
Frustrerende at det er personlige feil og høye skuldre foran mål som kanskje gjør at vi faller av topp2 når vi er et bedre lag. For såpass ærlige må vi være selv om tabellen sldri lyver

stian

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #230 på: Februar 15, 2020, 09:12:51 »
Fulham blir en av de tøffeste konkurrentene i forhold til direkte opprykk, men etter hjemmekampen mot Barnsley på lørdag, skal de ut i 7 meget tøffe kamper:




auren

Sent from my iPhone using Tapatalk

Imponerte ikke akkurat mot Milwall heller. Var vel litt heldige mtp straffebommen og et mål som ble vinket av?
Ble heller ikke veldig imponert av Brentford. Hadde forventet mer.
Frustrerende at det er personlige feil og høye skuldre foran mål som kanskje gjør at vi faller av topp2 når vi er et bedre lag. For såpass ærlige må vi være selv om tabellen sldri lyver

Mange innbyrdes oppgjør mellom topplagene fremover, som også Asbjørn er inne på. Fulham skal få jobbe hardt for hvert eneste poeng, og WBA skal også møte flere av lagene i topp 6. Vet ikke med dere andre, men for min del må WBA gjerne vinne resten av kampene og stikke av i toppen. De kan gjerne starte i dag med en brakseier mot Forest.
« Siste redigering: Februar 15, 2020, 10:21:20 av stian »

Cherry

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #231 på: Februar 15, 2020, 20:09:55 »
Ikke tvil på at vi også skal jobbe sokkene av oss for seier i hver eneste kamp ;)
 

berlin

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #232 på: Februar 15, 2020, 20:29:41 »
Forrige gang nr 2 hadde mindre poeng enn 89 poeng etter 46 kamper var i sesongen 2012/13.
Da var det ganske "koko" at Cardiff blr nr 1 med 87 p og Hull nr 2 med 79 -SYTTINI !!!  poeng (og 15 tap).

Jeg tror at denne sesongen så vil ikke nr 2 trenge 89 poeng for å rykke opp, men langt fler enn 79 poeng.

Skal jeg bare tippe, så sier jeg at 85 poeng vil holde i år.

Da må vi f.eks har 8-2-3 eller 7-5-1 på siste 13 kamper. Det. Det er en heftig nok oppgave det, men så er jo det jo ingen lag som er til å stole på i år heller da.

Torpe-do

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #233 på: Februar 17, 2020, 10:41:58 »
https://www.sportbible.com/football/football-news-supercomputer-predicts-the-final-championship-table-20200208

"Supercomputeren" spår opprykk. Den sa vel det samme i fjor óg, så et spørst kor mykje eg vågar å legge i dette  ::)

stian

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #234 på: Februar 17, 2020, 11:15:07 »
Forrige gang nr 2 hadde mindre poeng enn 89 poeng etter 46 kamper var i sesongen 2012/13.
Da var det ganske "koko" at Cardiff blr nr 1 med 87 p og Hull nr 2 med 79 -SYTTINI !!!  poeng (og 15 tap).

Jeg tror at denne sesongen så vil ikke nr 2 trenge 89 poeng for å rykke opp, men langt fler enn 79 poeng.

Skal jeg bare tippe, så sier jeg at 85 poeng vil holde i år.

Da må vi f.eks har 8-2-3 eller 7-5-1 på siste 13 kamper. Det. Det er en heftig nok oppgave det, men så er jo det jo ingen lag som er til å stole på i år heller da.

Så uforutsigbar og jevn divisjonen har vært i år, er det lite som tilsier at nr. 2 har 89 poeng. Ã… lande på 85 tilsier 2 poeng i snitt, og det tror jeg vil holde når det er så mange innbyrdes oppgjør mellom topplag.

Men: det er i denne fasen at dybde i stallen virkelig kommer til sin rett. Her er WBA og Fulham i særklasse, mens vi fort kan være avhengige av at Augustin og/eller Poveda slår til for å kunne løfte oss nok til å stå løpet ut.

PetterH

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #235 på: Februar 17, 2020, 13:46:48 »
Forrige gang nr 2 hadde mindre poeng enn 89 poeng etter 46 kamper var i sesongen 2012/13.
Da var det ganske "koko" at Cardiff blr nr 1 med 87 p og Hull nr 2 med 79 -SYTTINI !!!  poeng (og 15 tap).

Jeg tror at denne sesongen så vil ikke nr 2 trenge 89 poeng for å rykke opp, men langt fler enn 79 poeng.

Skal jeg bare tippe, så sier jeg at 85 poeng vil holde i år.

Da må vi f.eks har 8-2-3 eller 7-5-1 på siste 13 kamper. Det. Det er en heftig nok oppgave det, men så er jo det jo ingen lag som er til å stole på i år heller da.

Så uforutsigbar og jevn divisjonen har vært i år, er det lite som tilsier at nr. 2 har 89 poeng. Ã… lande på 85 tilsier 2 poeng i snitt, og det tror jeg vil holde når det er så mange innbyrdes oppgjør mellom topplag.


Håpe det stemmer , etter mine "spådommer" av resterende kamper , så ender vi til slutt på 86 poeng :)
 

jaho

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #236 på: Februar 17, 2020, 19:00:57 »
https://www.sportbible.com/football/football-news-supercomputer-predicts-the-final-championship-table-20200208

"Supercomputeren" spår opprykk. Den sa vel det samme i fjor óg, så et spørst kor mykje eg vågar å legge i dette  ::)
Får jo bare håpe den slår til...men har ikke akkurat tro på at vi ender 15 poeng foran Fulham...tror computeren fikk et aldri så lite computerhjerneslag etter helgens runde..

Perik

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #237 på: Februar 17, 2020, 20:10:39 »
15 poeng høres mye ut ja. Må sies at fulham møter nummer 1, 2, 4, 5, 6 og 7 (4 av disse borte) på dagens tabell. Får de med seg mye poeng her tror jeg de går opp

jaho

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #238 på: Februar 17, 2020, 20:22:53 »
15 poeng høres mye ut ja. Må sies at fulham møter nummer 1, 2, 4, 5, 6 og 7 (4 av disse borte) på dagens tabell. Får de med seg mye poeng her tror jeg de går opp

De har tøfft program ja...og etter helgas 0-3 mot Barnsley tror jeg computeren mistet litt trua på Fulham... ;) men
i denne divisjonen kan like godt Fulham vinne de flesteav toppkampene mine... Jeg spiser gladelig hatten min hvis vi ender
15 poeng foran Fulham..da skal det garantert være opprykk!! ;) ;D

Perik

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #239 på: Februar 17, 2020, 20:50:19 »
15 poeng høres mye ut ja. Må sies at fulham møter nummer 1, 2, 4, 5, 6 og 7 (4 av disse borte) på dagens tabell. Får de med seg mye poeng her tror jeg de går opp

De har tøfft program ja...og etter helgas 0-3 mot Barnsley tror jeg computeren mistet litt trua på Fulham... ;) men
i denne divisjonen kan like godt Fulham vinne de flesteav toppkampene mine... Jeg spiser gladelig hatten min hvis vi ender
15 poeng foran Fulham..da skal det garantert være opprykk!! ;) ;D

Ja, jeg frykter fortsatt fulham, får de noen gode resultater mot vanskelig motstand kan det gi ett momentum de trenger for å gå opp.
Om de ryker på noen blundere som i helgen så kan det jo hende spillerne mister troen på treneren. Supporterne virker å ha mistet troen ihvertfall