Skrevet av Emne: Kamp: vs Queens Park Rangers, @Elland Road, lørdag 02/11, kl 16.00 LUTV  (Lest 38737 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Ã…pner like så godt ny kamptråd nå, jeg. QPR er motstander, og de gjør det for tiden svært bra, selv om seieren glapp mot dumpekandidat Reading i forrige runde. Tråden er opprettet før kveldens kamp mot Brentford. Før den ligger QPR på 8. plass med 23 poeng. Seier mot Brentford vil føre laget opp på 2. plass. Personlig frykter jeg denne da QPR har angripere som vet å score. Både Hugill, Wells og Eze putter med jevne mellomrom. Eze ønsker jeg Leeds kjøper i januar. QPR lekker i begge ender. Målforskjellen er 23-23. Så her kan alt skje. Et optimistisk tips går på 2-2, mens de pessimistiske går på tap 1-2 eller 1-3.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Får vi Pablo tilbake mon tro? Spiller Eddie spiss eller ving eller blir han å finne på benken? Starter Cooper igjen? Er Forshaw klar for tjeneste?

Jeg tipper følgende startellever:

Kiko - Ayling, White, Cooper, Alioski - Phillips - Costa, Dallas, Klich, Harrison - Nketiah


Ryktene sa vel at Bamford ble tatt av banen ved pause pga en liten skade. Tipper derfor at Eddie starter denne. Personlig kunne jeg tenkt meg et mer offansivt lag, blir dog aldri å skje:

Kiko - Ayling, White, Cooper, Dallas - Phillips - Nketiah, Klich, Costa, Harrison - Bamford


Må bli 3 poeng!

2-1! Dallas og Eddie.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jaho

Ã…pner like så godt ny kamptråd nå, jeg. QPR er motstander, og de gjør det for tiden svært bra, selv om seieren glapp mot dumpekandidat Reading i forrige runde. Tråden er opprettet før kveldens kamp mot Brentford. Før den ligger QPR på 8. plass med 23 poeng. Seier mot Brentford vil føre laget opp på 2. plass. Personlig frykter jeg denne da QPR har angripere som vet å score. Både Hugill, Wells og Eze putter med jevne mellomrom. Eze ønsker jeg Leeds kjøper i januar. QPR lekker i begge ender. Målforskjellen er 23-23. Så her kan alt skje. Et optimistisk tips går på 2-2, mens de pessimistiske går på tap 1-2 eller 1-3.

Toppkamp igjen.!! Spennende! Da er man ytterst pessimist ja .. Kan ikke se for meg vi skal slippe inn tre mål hjemme i noen kamp.
Gjorde vel ikke det i serien forrige sesong heller...bare i play-off.. :'(  Håper inderlig det løsner ihvertfall litt disse to kampene hjemme.
I denne kokos-ligaen vil jo to seiere på rad nesten få betegnelsen å være på en "run"  :D

jaho

Får vi Pablo tilbake mon tro? Spiller Eddie spiss eller ving eller blir han å finne på benken? Starter Cooper igjen? Er Forshaw klar for tjeneste?

Jeg tipper følgende startellever:

Kiko - Ayling, White, Cooper, Alioski - Phillips - Costa, Dallas, Klich, Harrison - Nketiah


Ryktene sa vel at Bamford ble tatt av banen ved pause pga en liten skade. Tipper derfor at Eddie starter denne. Personlig kunne jeg tenkt meg et mer offansivt lag, blir dog aldri å skje:

Kiko - Ayling, White, Cooper, Dallas - Phillips - Nketiah, Klich, Costa, Harrison - Bamford


Må bli 3 poeng!

2-1! Dallas og Eddie.

auren

Spennende hva Bielsa velger her. Tror Nketiah er nærmere en start en noen gang. Frieling nevnte vel under kampen at Pablo hadde fått en ny smell under trening...men tviler på at han har mer opplysninger en forumet, er nok den hamstringen fra U23-kampen som skaper bry. Forshaw tror jeg det bare er å glemme for en stund..virker som det er den litt mystiske hofteskaden som også holdt han utenfor i lang periode i fjor som er problemet. Utrolig synd, han er sårt savnet. Spennende å se hva han gjør med Cooper, nå var Berardi veldig god mot Wednesday, men tipper vel at Cooper starter. Er vel sentralt det kladder litt, mulig Roberts snart får prøve seg i 10-ern i en
kamp på hjemmebane der vi bør beleire motstanderen. I såfall ender vel Klich i 8-ern og Dallas utpå back eller ving. Tror faktisk dette er en kamp det kan bli noen forandringer, men langt fra sikker. Nå fikk ikke Roberts noen minutter sist, antagelig for at vi var såpass på hæla, og prioriterte det defensive. Ellers var vel Schack med i troppen sist, gikk av bussen med bag så jeg, så er vel fort på benken til denne kampen.

Cherry

Cooper og Pablo forhåpentligvis i 11`ver igjen, skjønt Berardi har jo på en måte levert som han kan....så derfor tryggere med Liam. ;D
Forshaw virker ett stykke unna, ref presser sist.

Håper vi kan teste Bogucz snart, han var jo stor i treningskampene - og er frisk i de snuttene jeg har sett fra U23.
Hva med cornertrekk som gir mål /gir oss sjanser...og vi mangler virkelig DE som KAN/TØRR skyte fra distanse

...og denne evinnelige kreativiteten/krydderet/boksåpner`n  på midten da..
« Siste redigering: Oktober 28, 2019, 15:30:11 av Cherry »
 

Hallgeir *

Ã…pner like så godt ny kamptråd nå, jeg. QPR er motstander, og de gjør det for tiden svært bra, selv om seieren glapp mot dumpekandidat Reading i forrige runde. Tråden er opprettet før kveldens kamp mot Brentford. Før den ligger QPR på 8. plass med 23 poeng. Seier mot Brentford vil føre laget opp på 2. plass. Personlig frykter jeg denne da QPR har angripere som vet å score. Både Hugill, Wells og Eze putter med jevne mellomrom. Eze ønsker jeg Leeds kjøper i januar. QPR lekker i begge ender. Målforskjellen er 23-23. Så her kan alt skje. Et optimistisk tips går på 2-2, mens de pessimistiske går på tap 1-2 eller 1-3.

Toppkamp igjen.!! Spennende! Da er man ytterst pessimist ja .. Kan ikke se for meg vi skal slippe inn tre mål hjemme i noen kamp.
Gjorde vel ikke det i serien forrige sesong heller...bare i play-off.. :'(  Håper inderlig det løsner ihvertfall litt disse to kampene hjemme.
I denne kokos-ligaen vil jo to seiere på rad nesten få betegnelsen å være på en "run"  :D

Vi tapte vel 1-3 hjemme mot Norwich.
Super Leeds since 1968

jaho

Ã…pner like så godt ny kamptråd nå, jeg. QPR er motstander, og de gjør det for tiden svært bra, selv om seieren glapp mot dumpekandidat Reading i forrige runde. Tråden er opprettet før kveldens kamp mot Brentford. Før den ligger QPR på 8. plass med 23 poeng. Seier mot Brentford vil føre laget opp på 2. plass. Personlig frykter jeg denne da QPR har angripere som vet å score. Både Hugill, Wells og Eze putter med jevne mellomrom. Eze ønsker jeg Leeds kjøper i januar. QPR lekker i begge ender. Målforskjellen er 23-23. Så her kan alt skje. Et optimistisk tips går på 2-2, mens de pessimistiske går på tap 1-2 eller 1-3.

Toppkamp igjen.!! Spennende! Da er man ytterst pessimist ja .. Kan ikke se for meg vi skal slippe inn tre mål hjemme i noen kamp.
Gjorde vel ikke det i serien forrige sesong heller...bare i play-off.. :'(  Håper inderlig det løsner ihvertfall litt disse to kampene hjemme.
I denne kokos-ligaen vil jo to seiere på rad nesten få betegnelsen å være på en "run"  :D

Vi tapte vel 1-3 hjemme mot Norwich.

Det gjorde vi Hallgeir!! Mye freake baklengs den kampen.

Geir fra Grimstad

Blir 3 eller 4-0 i denne kampen
revie

jaho

Blir 3 eller 4-0 i denne kampen

Nå bør vi kunne få inn et par scoringer. Er bare bunnlaget Barnsley som har flere baklengs en QPR..(ett mer)
men tapte vel sist gang vi møtte de, dog borte. Da hadde de vel en skrekkelig run på 7 kamper eller noe uten seier..så
stoppet de jo selvfølgelig den trenden mot oss..
« Siste redigering: Oktober 29, 2019, 10:38:37 av jaho »

Killa

QPR tapte jo 1-3 hjemme mot Pontus & co i går kveld, svakhetstegn det da sjøl om Brentford antagelig er på solid opptur etter to sterke seire nå. dette er uansette n typisk kamp vi absolutt skal vinne, men vi vet jo hvordan det har vært denne sesongen... Her kan alt skje - derfor tipper jeg hjemmeseier!! :-)

berlin

Siden QPR har skåret 3dje mest mål (24) og sluppet inn nest flest mål (26) i divisjonen !!! , og sjelden spiller uavgjort, tyder det ikke akkurat på at dette blir en 0-0 kamp.

I utgangspunktet burde kampen mor QPR være en mulighet for ikke bare skåre 1 mål, men 2 eller flere.
I så tilfelle, for første gang siden 2-0 seieren borte mot Barnsley 15.september.

Som alltid i KKS (klin-kokos-ship), går det ikke an å vite noe helst på forhånd. Det føles som vi er kapable til både å vinne komfortabelt, eller rett og slett tape.

Men jeg må gå for troen på seier, og at vi skårer minst 2 mål og slipper inn færre enn vi selv putter.  8)


JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Boardingkorta er skrevet ut...og krystallkula sier 5-0!!!
We are Leeds...MOT  ;D
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Cherry

Boardingkorta er skrevet ut...og krystallkula sier 5-0!!!
We are Leeds...MOT  ;D

……...stoler ikke på app på tlf nei  :D ;)
 

Killa

Er Pablo klar for start igjen mon tro...? har vært sagt litt att og fram on det - men håper han er klar...Og ikke minst at han er tilbake i form!! Det er vel en presser i dag hvor vi får vite litt mer kanskje. Om ikke Bielsa velger å være hemmelighetsfull da.

HåvardK

Boardingkorta er skrevet ut...og krystallkula sier 5-0!!!
We are Leeds...MOT  ;D

……...stoler ikke på app på tlf nei  :D ;)
Jeg for min del lurer på om reisesjekkene er vekslet inn.

auren

Team news:

Pablo er klar til lørdag!

Alioski og Douglas har litt niggles men kan nok være aktuelle. Bamford sliter med ankelen og er usikker.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Team news:

Pablo er klar til lørdag!

Alioski og Douglas har litt niggles men kan nok være aktuelle. Bamford sliter med ankelen og er usikker.

auren

Begge om samme plass.....snakker vi Leif da eller?
Gotts blir nevnt med mye positivitet også, hadde vært spennende og "luftet" på dette nivået..
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Pressern.
Syns Bielsa kom med mer enn standardfraser igjen  i dag :)
Interessant om Gotts (selv om han nok ikke spiller med det første)

Team news
Pablo Hernandez is good. Bamford has a little problem in the ankle. Alioski, Douglas have some little problems as well. Douglas in the knee and Alioski in the side.

Not playing?
Not defined yet. Forshaw no.

Hernandez to be back a lift?
He’s a player we miss when he’s not here.

Miss his experience?
Not especially. With Pablo in the match at Sheffield doesn’t mean we have a result. Pablo gives a lot of contributions in every match. Helder Costa is growing match to match.
Perfectly he can play in the place of Pablo.

Jack Clarke - improving or lacking something?
He is improving. Clarke has a process that allows him to play in the first team. After he had a problem far from a long period. Now, step by step, he’s finding his level. When an attacker plays well, he immediately becomes a resource for the manager because it’s very difficult to play well when you are attacking.
Clarke has the same options as Pablo, Helder and Harrison. When he’s powered to unbalance a match he’s better than one of his team-mates. He’s going to have space because all the managers pay attention, no manager would ignore his skill.

Gotts best position?
He’s a number eight. A midfielder, not defensive, a number eight. I have never seen a play with such a dynamic. A player with skills. In his position he has played Dallas, Forshaw, Klich and Shackleton. There is tough competition in this position, but everybody in the team respects him, especially his team-mates, as we do.
Also, it’s true he didn’t have games yet. He showed he deserved to play in the first team. I wish he would play with the first team soon, but he competes with players at a high level.

Pleased with defensive improvements?
When we defend, we defend with all the players. The offensive players help the defensive players to defend better. After we had a high level individually. That is the real explanation, reason for the reality. We have also experience to defend. Casilla, Ayling, Cooper, Berardi, Douglas - experienced players. Phillips and White are young players who develop rapidly. After the contribution of Dallas, he played in a lot of positions, he did well.

White - how pleased? Surprised?
It’s a high performance from him. It’s very difficult to keep this level in a long period and he is achieving this. Analysis is positive.

Thoughts on the league table?
It’s a team growing, keeping the level defensively. The team has improved offensively as well, but the efficiency is worse now. Those are the three factors most important. We had a problem in efficiency, but this year we increased this problem. After there is something unfair. Everybody points at the nine for the lack of efficiency. Number nine is the player closest to the opponent’s goal, but everybody’s involved in the offensive play. We can score from outside of the box, we didn’t shoot a lot of times from outside the box. Set-pieces. Situations from the middle, starting in the middle. We are not having a good pass from lines in the middle, aggressive and accurate. More goals when you start from the sides. We don’t show efficiency when we cross. We cross a lot, but it’s difficult to deliver to a free player. I always analyse the offensive play of other teams. More in the teams that have a high level. After I watched Liverpool’s last game, not yesterday, but the league game. Their efficiency in crossing is very difficult. It’s important not to point at the striker alone.

Bamford and Nketiah together playing?
As wingers, no. None of them feel comfortable in this place, but one behind the other.

Stronger or weaker competition this season?
I don’t have a response for that. Fulham is a team with very good performance, but the relationship between performance and results is not similar. They play better than their results.
West Brom are a great team and after you have a big group of teams. Even if they are not teams with a big impact, the same level as West Brom and Fulham, but it’s a big group of those kinds of teams.
You ask this because maybe you think the competition is weaker than last season. In the beginning, I thought that as well. In this moment, I would say there are fewer quality teams, but more difficult teams to play against.

That's all from Bielsa
Cooper is up next.


Cooper here
A nasty injury, but I’m a quick healer. Nice. Got minutes Monday, good for me. Game experience is important. Felt good in the game. Trained hard this week.
[No reaction?]
Nothing. Just the lungs. Intensity can make it difficult to come back into. Got to keep going and get some wins on the record and carry on.
[Bielsa loyal - no place for you?]
Keep pushing the lads in front of me. All pushing each other on. Healthy competition for places. Keep pushing the lads. Motivate where needed.
[Do you know if you’re playing?]
No clue at the moment. Some knocks from the heavy schedule, but we’ll know more tomorrow.
[Assessment of the league?]
Teams will always change their style against us. We’re a big scalp to be had in the Championship. They get an extra three per cent against us. We have to embrace that and bring our style to fruition. We have the majority of the time. Created chances to win more points than we have. If we keep creating we are going to win more matches and take more points.
[Home defence record - what’s been key in improving?]
In this league, any team together for a period of time, some new faces, but been together a few years now. Manager is clear in what he wants. Fair assessment from the manager. Games have been a lot scrappier. Showed a different side. Maybe soft last year. Coming into our own. Need to improve all the time.
[As captain, how have you helped Kiko?]
You don’t play for Real if you’re a poor player. A great lad. No ego. Applies himself. Pushes everyone. Performance on Saturday unbelievable. Need that from your ‘keeper.
[Unfair to say our tactics have been worked out?]
All the stats make that conclusion not right. Very unfair. Let them say that. We know when we’re at it and applying ourselves we’ll beat anyone. No easy game in this league.

Opposition saying Leeds are the best
Can’t say that until the end of the season. Great to play attractive football. We know we can score goals and defend. Come the end of May we’ll know.
[Everyone has said how Bielsa improves them]
Always improving. Pablo a good example. Still improving now. Tells you how it is. Not going to shy away from that. For me, this is the best way, to be told when you’re not going things.
[Compare to when you first arrive?]
Everything. Physical, mental. Best years of my career. Defender primes in later years. Setback with injuries. No laying back even when injured. Expected to be on the level with the rest.
[QPR?]
Warburton always intense. Come to have a go. Got to be right from the first minute. Get them pinned in and keep them out at the other end. Each game so different. Do what you can.

Chances and efficiency - what is the issue?
We’re creating chance. No problem there. See them training scoring goals. As a team, we never seem to score scruffy goals. Would like to see some go in that way. We have every confidence in all our forward players to score goals. Klich had four or five by now last season. Got to concentrate on getting that goal to take the pressure off.
[Bamford - your view?]
He’s massive. So’s Eddie. Whoever gets the shirt knows they have to work hard. Have to set us off in the press for us all to follow. Massive for both strikers to come in, work hard, getting the ball back high up the pitch. Both do it very well.
[Press overlooked?]
Big part of our game. All strikers would love to sit in the box and get tap-ins. We can’t afford to do that. We start the press from high and win the ball back.

That's all from Cooper

leeds-live.co.uk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Killa

Team news:

Pablo er klar til lørdag!

Alioski og Douglas har litt niggles men kan nok være aktuelle. Bamford sliter med ankelen og er usikker.

auren

Begge om samme plass.....snakker vi Leif da eller?
Gotts blir nevnt med mye positivitet også, hadde vært spennende og "luftet" på dette nivået..

Det er sant, hadde vært artig med en av unggutta der. Ellers kan vel også Dallas brukes som VB?

Leedsfan

"As a team, we never seem to score scruffy goals."

Amen!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

berlin

Boardingkorta er skrevet ut...og krystallkula sier 5-0!!!
We are Leeds...MOT  ;D

……...stoler ikke på app på tlf nei  :D ;)
Jeg for min del lurer på om reisesjekkene er vekslet inn.

Good ol' days!  ;D

asbfjell

Synd at Bielsa insisterer på å bruke en tolk som er så svak i det engelske språket at han ofte får vår trener til fremstå som en tilnærmet halvtomsing på disse pressekonferansene.

Her bør noen i klubbledelsen skjære igjennom og rydde opp.

Hallgeir *

Synd at Bielsa insisterer på å bruke en tolk som er så svak i det engelske språket at han ofte får vår trener til fremstå som en tilnærmet halvtomsing på disse pressekonferansene.

Her bør noen i klubbledelsen skjære igjennom og rydde opp.

Har egentlig gitt opp pressekonferansene på grunn av de faktiske forhold. Ikke mye "kundevennlig", nei.
Super Leeds since 1968

baste

Personlig ville æ gitt spilletid til Tyler Roberts, og hvilt Klich en kamp.
At Pablo er tilbake, bør bety at Costa mister plassen. Eddie kan starte, perfekt unnskyldning nå som Bamford er småskadet.


Spennende kamp ahead... MOT

jaho

Personlig ville æ gitt spilletid til Tyler Roberts, og hvilt Klich en kamp.
At Pablo er tilbake, bør bety at Costa mister plassen. Eddie kan starte, perfekt unnskyldning nå som Bamford er småskadet.


Spennende kamp ahead... MOT

Blir spennende å se uttaket. Kan også bli pablo som 10-er, og Klich 8-er hvis Dallas må steppe inn som v.back. Kanskje Dallas selv om Alioski skulle bli klar, spiller back, da på høyre for Ayling.. Har litt på følelsen at det blir offensivt til lørdag.. :D

Eriksen55

Håper på Ketchup effekten. Ønsker at vi får en kamp vi scorer 3-4 mål. Spiller vi som vi pleier, bør det være mulig.

Frykter stamping offensivt, for da håpe vi klarer å vinne 1-0, men litt typisk om vi må enten jage 0-1 eller slipper inn noe dritt til 1-1 mot slutten.

Usikkert med skader, men ønsker dette laget:

Kiko - Dallas, White, Cooper, Leif - Phillips - Costa, Pablo, Gotts, Harrison - Eddie

Sub: Miazek, Ayling, Berardi, Shack, Klich, Roberts, Bamford.

leedslife

Håper Dallas på hback og Leif på vback, men ganske sikker på Dallas flyttes over på venstre og Ayling på høyre.
Ellers får vi satse på at Pablo holder seg skadefri neste kampene nå. Utrolig viktig for oss.
Har veldig sterk tro på at vi ligger øverst når November er over.

2-0 Leeds
Cooper og Eddie

HåvardK

Håper på Ketchup effekten. Ønsker at vi får en kamp vi scorer 3-4 mål. Spiller vi som vi pleier, bør det være mulig.

Frykter stamping offensivt, for da håpe vi klarer å vinne 1-0, men litt typisk om vi må enten jage 0-1 eller slipper inn noe dritt til 1-1 mot slutten.

Usikkert med skader, men ønsker dette laget:

Kiko - Dallas, White, Cooper, Leif - Phillips - Costa, Pablo, Gotts, Harrison - Eddie

Sub: Miazek, Ayling, Berardi, Shack, Klich, Roberts, Bamford.
Leif, Gotts og Eddie starter nok ikke. Ayling og Bamford er bankers når de kan stå på beina. Tipper dette laget:
Kiko - Ayling, White, Coops, Berra - Kalvin - Dallas, Klich, Harrison, Pablo - Bamford

Cannavaro

Dersom Bamford har litt problemer med en ankel, så blir han spart. Da ser vi Nketiah inn i start 11-eren.
Douglas/Alioski : her ser de vel på hvor stor problematikken er med bevegelighet og smerter i området hvor det er et problem. Så stepper vel Dallas inn på venstresiden dersom ingen av de kan spille.  Vi vet jo nå at Bielsa ikke gjør mye endringer, kun om han er tvunget til det i form av suspensjoner, skader.  Pablo inn for Costa høres sannsynlig ut.  Selv ville jeg latt Costa få mer spilletid (slik han har gjort med Bamford) og latt Pablo gli inn i 10-er rollen isteden, han er bedre der enn på kant.  Dette er en kamp hvor vi MÃ… vinne, det holder med 2 uavgjorte på rad.  Samtidig bør vi snart kunne klare å score to mål eller mer i en kamp snart.
MFLU - Miracles For Leeds United

jaho

Dersom Bamford har litt problemer med en ankel, så blir han spart. Da ser vi Nketiah inn i start 11-eren.
Douglas/Alioski : her ser de vel på hvor stor problematikken er med bevegelighet og smerter i området hvor det er et problem. Så stepper vel Dallas inn på venstresiden dersom ingen av de kan spille.  Vi vet jo nå at Bielsa ikke gjør mye endringer, kun om han er tvunget til det i form av suspensjoner, skader.  Pablo inn for Costa høres sannsynlig ut.  Selv ville jeg latt Costa få mer spilletid (slik han har gjort med Bamford) og latt Pablo gli inn i 10-er rollen isteden, han er bedre der enn på kant.  Dette er en kamp hvor vi MÃ… vinne, det holder med 2 uavgjorte på rad.  Samtidig bør vi snart kunne klare å score to mål eller mer i en kamp snart.

Ja, vi har ikke scoret mer en et i noen hjemmekamper på 6 forsøk, hadde blitt sjeleglad for f.eks. 2-0. Har noen sett QPR denne sesongen, og sett om de pleier å spille med to spisser? Vårt U-23 lag spilte med 3 stoppere(Cooper venstre selvfølgelig) sist mot Burnley. Kanskje som et ledd i forberedelsene? I såfall blir det plass til Berardi (eller Ayling) i den trioen der. Vært spennende, i tilfelle ville vi fått en drøss av mulige spillere på kant.