Skrevet av Emne: Kamp: vs Queens Park Rangers, @Elland Road, lørdag 02/11, kl 16.00 LUTV  (Lest 38743 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Håper på Ketchup effekten. Ønsker at vi får en kamp vi scorer 3-4 mål. Spiller vi som vi pleier, bør det være mulig.

Frykter stamping offensivt, for da håpe vi klarer å vinne 1-0, men litt typisk om vi må enten jage 0-1 eller slipper inn noe dritt til 1-1 mot slutten.

Usikkert med skader, men ønsker dette laget:

Kiko - Dallas, White, Cooper, Leif - Phillips - Costa, Pablo, Gotts, Harrison - Eddie

Sub: Miazek, Ayling, Berardi, Shack, Klich, Roberts, Bamford.
Leif, Gotts og Eddie starter nok ikke. Ayling og Bamford er bankers når de kan stå på beina. Tipper dette laget:
Kiko - Ayling, White, Coops, Berra - Kalvin - Dallas, Klich, Harrison, Pablo - Bamford

Jeg vet, men ønsker likevel å se dem! Aldri usunt med litt kamp om plassen  :)

HåvardK

Håper på Ketchup effekten. Ønsker at vi får en kamp vi scorer 3-4 mål. Spiller vi som vi pleier, bør det være mulig.

Frykter stamping offensivt, for da håpe vi klarer å vinne 1-0, men litt typisk om vi må enten jage 0-1 eller slipper inn noe dritt til 1-1 mot slutten.

Usikkert med skader, men ønsker dette laget:

Kiko - Dallas, White, Cooper, Leif - Phillips - Costa, Pablo, Gotts, Harrison - Eddie

Sub: Miazek, Ayling, Berardi, Shack, Klich, Roberts, Bamford.
Leif, Gotts og Eddie starter nok ikke. Ayling og Bamford er bankers når de kan stå på beina. Tipper dette laget:
Kiko - Ayling, White, Coops, Berra - Kalvin - Dallas, Klich, Harrison, Pablo - Bamford

Jeg vet, men ønsker likevel å se dem! Aldri usunt med litt kamp om plassen  :)
Helt enig. Nå sliter visst Bamford med en ankel, så det er mulig Eddie starter allikevel.

Steike hvor jeg gleder meg til kamp.

jaho

Håper på Ketchup effekten. Ønsker at vi får en kamp vi scorer 3-4 mål. Spiller vi som vi pleier, bør det være mulig.

Frykter stamping offensivt, for da håpe vi klarer å vinne 1-0, men litt typisk om vi må enten jage 0-1 eller slipper inn noe dritt til 1-1 mot slutten.

Usikkert med skader, men ønsker dette laget:

Kiko - Dallas, White, Cooper, Leif - Phillips - Costa, Pablo, Gotts, Harrison - Eddie

Sub: Miazek, Ayling, Berardi, Shack, Klich, Roberts, Bamford.
Leif, Gotts og Eddie starter nok ikke. Ayling og Bamford er bankers når de kan stå på beina. Tipper dette laget:
Kiko - Ayling, White, Coops, Berra - Kalvin - Dallas, Klich, Harrison, Pablo - Bamford

Jeg vet, men ønsker likevel å se dem! Aldri usunt med litt kamp om plassen  :)

Blir spennende å se Gotts etterhvert med de "store gutta" Bielsa hadde masse lovord om han på pressern, men at konkurransen på 8-er plassen er veldig stor. Vil vel kanskje ikke legge ekstra press på gutten med å sende han utpå i kamper som vipper så lenge han har rutine å ta av, men er vi et par foran i en kamp snart, bør han vel snart få litt spilletid.  :)

NT

Som oppvarming før morgendagens kamp, kan man jo titte litt tilbake til Nov 2018.  Mye sies om høstens prestasjon og spill frem til nå, mitt inntrykk er at laget ikke lenger har det jeg kaller "lekenhet" over seg.  Disse filmsnutter viser mye av de samme løp, bevegelse og skape rom,  men her ser man også en Pablo, en Saiz, Jack Clarke og Roofe som er mer skapende enn dagens erstattere.  Føler at disse tilførte laget den kreativiteten som idag mangler, også synliggjort veldig de siste kamper når Pablo er borte.  Håper og håper Pablo kan bidra påny i morra og med en Eddie som jeg tror er mer lik Roofe enn Bamford, så kan det passe laget bedre offensivt. Bortsett fra WBA kampen ifjor, så var tiden fra 1 Nov og frem til nyttår helt fantastisk.  Det starter igjen ppny i morra, har satt solide 3-0 på oddsen !

https://www.youtube.com/watch?v=P8KY5Q13ghg
https://www.youtube.com/watch?v=rtGSXoe9ZwA
https://www.youtube.com/watch?v=tF3ZWHFuFyo&t=37s

auren

Som oppvarming før morgendagens kamp, kan man jo titte litt tilbake til Nov 2018.  Mye sies om høstens prestasjon og spill frem til nå, mitt inntrykk er at laget ikke lenger har det jeg kaller "lekenhet" over seg.  Disse filmsnutter viser mye av de samme løp, bevegelse og skape rom,  men her ser man også en Pablo, en Saiz, Jack Clarke og Roofe som er mer skapende enn dagens erstattere.  Føler at disse tilførte laget den kreativiteten som idag mangler, også synliggjort veldig de siste kamper når Pablo er borte.  Håper og håper Pablo kan bidra påny i morra og med en Eddie som jeg tror er mer lik Roofe enn Bamford, så kan det passe laget bedre offensivt. Bortsett fra WBA kampen ifjor, så var tiden fra 1 Nov og frem til nyttår helt fantastisk.  Det starter igjen ppny i morra, har satt solide 3-0 på oddsen !

https://www.youtube.com/watch?v=P8KY5Q13ghg
https://www.youtube.com/watch?v=rtGSXoe9ZwA
https://www.youtube.com/watch?v=tF3ZWHFuFyo&t=37s

Sett gjennom alt nå og konstanterer at vi savner Roofe...  :'(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Josch

Som oppvarming før morgendagens kamp, kan man jo titte litt tilbake til Nov 2018.  Mye sies om høstens prestasjon og spill frem til nå, mitt inntrykk er at laget ikke lenger har det jeg kaller "lekenhet" over seg.  Disse filmsnutter viser mye av de samme løp, bevegelse og skape rom,  men her ser man også en Pablo, en Saiz, Jack Clarke og Roofe som er mer skapende enn dagens erstattere.  Føler at disse tilførte laget den kreativiteten som idag mangler, også synliggjort veldig de siste kamper når Pablo er borte.  Håper og håper Pablo kan bidra påny i morra og med en Eddie som jeg tror er mer lik Roofe enn Bamford, så kan det passe laget bedre offensivt. Bortsett fra WBA kampen ifjor, så var tiden fra 1 Nov og frem til nyttår helt fantastisk.  Det starter igjen ppny i morra, har satt solide 3-0 på oddsen !

https://www.youtube.com/watch?v=P8KY5Q13ghg
https://www.youtube.com/watch?v=rtGSXoe9ZwA
https://www.youtube.com/watch?v=tF3ZWHFuFyo&t=37s

Du har selvsagt rett. Men alt går ut på å ta nok poeng. Det gjør vi hittil fordi forsvaret er bra. Roofe var nok også viktigere enn vi så den gang. Det er ikke lett å finne erstattere til Saiz og Pablo til en rimelig penge. Sannsynligheten taler for at Pablo blir mer borte pga skader, pga alder.

Vi ser et sterkere forsvar og mindre kreativitet fremover. I poeng er det ca like bra som i fjor. De siste 5-6 kamper har vi scoret lite.  Lag som rykker direkte opp pleier å score mye.

Cannavaro

Som oppvarming før morgendagens kamp, kan man jo titte litt tilbake til Nov 2018.  Mye sies om høstens prestasjon og spill frem til nå, mitt inntrykk er at laget ikke lenger har det jeg kaller "lekenhet" over seg.  Disse filmsnutter viser mye av de samme løp, bevegelse og skape rom,  men her ser man også en Pablo, en Saiz, Jack Clarke og Roofe som er mer skapende enn dagens erstattere.  Føler at disse tilførte laget den kreativiteten som idag mangler, også synliggjort veldig de siste kamper når Pablo er borte.  Håper og håper Pablo kan bidra påny i morra og med en Eddie som jeg tror er mer lik Roofe enn Bamford, så kan det passe laget bedre offensivt. Bortsett fra WBA kampen ifjor, så var tiden fra 1 Nov og frem til nyttår helt fantastisk.  Det starter igjen ppny i morra, har satt solide 3-0 på oddsen !

https://www.youtube.com/watch?v=P8KY5Q13ghg
https://www.youtube.com/watch?v=rtGSXoe9ZwA
https://www.youtube.com/watch?v=tF3ZWHFuFyo&t=37s

Du har selvsagt rett. Men alt går ut på å ta nok poeng. Det gjør vi hittil fordi forsvaret er bra. Roofe var nok også viktigere enn vi så den gang. Det er ikke lett å finne erstattere til Saiz og Pablo til en rimelig penge. Sannsynligheten taler for at Pablo blir mer borte pga skader, pga alder.

Vi ser et sterkere forsvar og mindre kreativitet fremover. I poeng er det ca like bra som i fjor. De siste 5-6 kamper har vi scoret lite.  Lag som rykker direkte opp pleier å score mye.
Fine klipp det der.  Roofe er en type spiller som jobbet hardt for oss, og i tillegg scoret han mål.  Vi har manglet Pablo i 6 kamper nå, og han bidrar mest med det kreative fremover. Skaper ubalanse hos motstanderen. Jeg er litt spent på ham imorgen om han starter....mulig han trenger kamp trening igjen.   Vi har fått mer defensiv trygghet på en måte denne sesongen. Ihvertfall færre baklengs.  Vårt problem sålangt, er såklart det offensive.  Men ; har vi fått færre baklengs på bekostning av det offensive spillet ???   Har Bielsa`s ulveflokk-jage mentalitet kostet dyrt for den offensive delen av spillet vårt ??   Vi husker jo hvor mye Klich bidro offensivt med mål og dype løp tidlig i sesongen ifjor.  Er ikke der nå.
Vi har samme formasjon, og ifølge statistikkene så skaper vi flere "clear cut" sjanser hittil  enn på samme tid i sesongen ifjor. Vi er bare ikke effektive nok.  Det er ikke bare Bamford som IKKE leverer, Harrison, Klich som nevnt, Costa og kanskje Dallas også burde hatt oftere nettkjenning.  Jeg påstår at det fortsatt er noe uforløst over Leeds denne sesongen.  Vi har ikke kommet virkelig igang liksom, det er målene som mangler.  Har sterk tro på at det skal løsne for flere i tida fremover og da kan det bli særs moro.  La det starte mot QPR !
MFLU - Miracles For Leeds United

Hallgeir *

Jeg konstaterer at Eirik Aase har tippet Leeds-seier - igjen....  8)

http://championshipnorge.com/?p=16234&fbclid=IwAR14I5dfeclP01H2YZyckOsqe56xD7zGnOOiurcWhnWyJL1OMG3uSXajcQU

Leeds United – Queens Park Rangers
Kampstart: 16.00
Skader og Suspensjoner: Pablo Hernandez og Liam Cooper kan starte for vertene på lørdag, men Patrick Bamford, Adam Forshaw, Ezgjan Alioski og Barry Douglas er usikre ifølge BBC. Yoann Barbet og Matt Smith er usikre hos gjestene, mens Jordan Hugill er tilbake fra suspensjon.

For første gang siden 1969 endte Yorkshire-derbyet mellom Sheffield Wednesday og Leeds United uten scoringer. Leeds står dermed med to uavgjorte kamper på rad i serien, og har bare vunnet to av sine syv siste kamper. Til tross for litt skuffende resultater ligger de likevel meget bra plassert på tabellen foran helgens runde. Hvittrøyene er nå på en tredjeplass med to poeng opp til tabelltopp, og hjemme på Elland Road har de 3-2-1 så langt. De to siste hjemmekampene til Leeds har endt med seier, og Swansea City er det eneste laget som har reist hjem fra Elland Road med tre poeng i høst. Til lørdagens kamp ser det ut som om Patrick Bamford kan være ute med en skade, og det vil i så fall gi Eddie Nketiah en etterlengtet mulighet på topp. Han vil nok være ivrig på å få ting til å skje. Queens Park Rangers gikk på et meget skuffende 1-3 tap hjemme mot London-rival Brentford mandag kveld. I den foregående kampen ble det en skuffende poengdeling hjemme mot Reading. Det er mye ved dette QPR-laget som ser meget bra ut denne sesongen, men forsvarsspillet er ikke én av tingene. Problemet for QPR er at de ofte blir nødt til å score flere mål for å kunne dra seieren i land. Kanskje er et sløsende Leeds-lag det som skal til for å endelig klare bure igjen bakover på banen. Nå er QPR på en åttendeplass med 23 poeng, og på bortebane har Mark Warburton & Co meget sterke 4-0-2. 


Leeds siste kamper:
Sheff Wed – Leeds 0-0
Preston – Leeds 1-1 (Nketiah)
Leeds – Birmingham 1-0 (Phillips)
Millwall – Leeds 2-1 (Alioski)
Leeds – West Brom 1-0 (Alioski)

QPRs siste kamper:
QPR – Brentford 1-3 (Hall)
QPR – Reading 2-2 (Hugill, Wells)
Hull – QPR 2-3 (Eze x2, Manning)
QPR – Blackburn 4-2 (Hugill, Wells, Eze, Osayi-Samuel)
Cardiff – QPR 3-0
Vurdering: Queens Park Rangers har mye å by på fremover på banen, men er skuffende bakover. På bortebane har QPR imponerende resultater å vise til, men her skal de få kjørt seg. Selv om Leeds nærmest er kronisk ineffektive foran mål, sliter jeg med å se hvordan et forholdsvis skuffende QPR-forsvar skal klare bure igjen bakover på banen. Derfor synes jeg hjemmeseier er et bra tips her.

Tips: Hjemmeseier (1.54  @ Coolbet)
Super Leeds since 1968

RoarG

Han må da snart treffe med tipsene, men det skjer ikke her. Tredje uavgjort på rad.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Matt Smith skadet. Funfact følger. En annen Matt Smith som var i Leeds og som QPR solgte i sommer.  :o
Jon R.

Torpe-do

Kampdag! Har tru på ein underholdande kamp!

Gledar meg! PRETT! MOT!  ;D ;D

Geir fra Grimstad

Eddie ikke med?
revie



Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Eddie er skadet...

https://www.leedsunited.com/news/team-news/25737/eddie-nketiah-to-miss-qpr-game
Meget synd





Phil Hay

@PhilHay_
·
17m


Put this in the 'couldn't make it up' category - Nketiah's chance to start today and he suffered an abdominal injury in training yesterday. Not in the squad. #lufc
(magesår??? :o )
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Eddie er skadet...

https://www.leedsunited.com/news/team-news/25737/eddie-nketiah-to-miss-qpr-game
Meget synd





Phil Hay

@PhilHay_
·
17m


Put this in the 'couldn't make it up' category - Nketiah's chance to start today and he suffered an abdominal injury in training yesterday. Not in the squad. #lufc
(magesår??? :o )
Ryggskade, tror jeg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cannavaro

Abdominal injury : en form for skade/problem i mageregionen.....det kan egentlig være så mangt...
MFLU - Miracles For Leeds United

Cannavaro

Laget blir vel :

                              Casilla
Ayling          White               Cooper       Dallas
                              Phillips
Costa         Roberts             Klich         Harrison
                             Bamford

Subs :  Mesliere, Davies, Berardi, Gotts, Pablo, Clarke, Bogusz
MFLU - Miracles For Leeds United

raggen

INGEN rene spisser på benken??? NÃ…R skal Edmondson få sjansen?????!!!!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

RoarG

Det ble:
Casilla-Ayling, White, Cooper ,Dallas-Phillips, Klich, Costa, Roberts, Harrison-Bamford.

Benken:
Meslier, Berardi, Gotts, Hernandez, Clarke, Davis, Bogusz
« Siste redigering: November 02, 2019, 15:50:52 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

INGEN rene spisser på benken??? NÃ…R skal Edmondson få sjansen?????!!!!!!

Hører rykter om at han skal ut på lån i januar.

Blir vel Harrison eller Costa som tar Bamfords plass dersom han må ut.
Super Leeds since 1968

Cannavaro

Håper Bamford endelig får hull på byllen idag....og blir spennende med Roberts.  Costa og Harrison må også opp mot sitt beste idag.  QPR sliter jo litt defensivt, så her kan det være mulig å score noen mål.  3 poeng blir viktigst til slutt uansett, Swansea slo Wigan og topper tabellen akkurat nå.
MFLU - Miracles For Leeds United

raggen

INGEN rene spisser på benken??? NÃ…R skal Edmondson få sjansen?????!!!!!!

Hører rykter om at han skal ut på lån i januar.

Blir vel Harrison eller Costa som tar Bamfords plass dersom han må ut.

Bekymringsverdig men tror kanskje det er det beste når vi ikke bruker han. han trenger spilletis på høyere nivå en u23 spill.
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

Kjedelig at Eddie er skadet og at ikke Pablo starter. Ikke den store troen på Roberts i 10-er rollen.

Magefølelsen sier en kjedelig uavgjortkamp igjen..

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

MOT!

Come on Leeds!!!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Jøss, det er jo 20 hvite spillere ute på banen. Hadde slitt med den gamle svart\hvitt tv´en.
MOT

Cannavaro

Helt utrolig at dommeren tillater QPR å spille med så lyse mintgrønne ?? drakter......merkelig
MFLU - Miracles For Leeds United

Hallgeir *

Klarte ikke QPR å finne en drakt med en annen farge?

Synes det blir for liten forskjell sammenlignet med Leeds sine.
Super Leeds since 1968

auren

Eze blir tøff å hanskes med. QPR best i gang.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Klich med supersjanse. Misser på innlegg alene på 10 meter foran keeper. Slike skal sitte!!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.