Skrevet av Emne: Kamp: vs Queens Park Rangers, @Elland Road, lørdag 02/11, kl 16.00 LUTV  (Lest 38749 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Spiller vi 3-5-2 ??  Roberts på topp med Bamford og Dallas på midten ??   ser vel sånn ut ??

Nei, men blir ikke helt klok på formasjonen. Ayling, Dallas og Costa ser alle ut til å være til høyre. Til venstre har vi kun Harrison? Merkelig.....

Hehe, man kan innimellom lure. Tror det handler om mannsmarkeringen vår. Plutselig er Dallas over på høyre som du sier :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ØBS

Pause. 1-0. Leeds etterhvert veldig gode. Har skapt 4-5 store sjanser og satt 1. QPR fått til veldig lite, men frykter Eze.

De fleste spillerne er påskrudd. Roberts og Dallas gode. Harrison også. Solid bakover.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Godt å høre Joachim.

Var på Jeckyll sammen med flere som ble sendt videre.  De viste ikke kampen uvisst av hvilken grunn.

Ser i ettertid at Scotsman ble alternativet.  Sorry, men dit går jeg aldeles ikke.

Takker alle her for oppdateringer.  Sitter heller her på min stampub på Løkka og følger med på Forumet...

MOT
LUSCOS-hilsen
ØBS

Barba

Tyler R synes jeg ofte er nesten katastrofe. Taktisk surrete, roter seg bort der han ofte kan spille gode pass tidlig og dribler seg ofte bort. Slik startet det i dag også, mulig han er stresset og skal vise det helt store hver gang han får ballen, men siste 20 min har han vært virkelig bra, og da har han spilt ball og målet var en fin luring. Smart skudd. Ser bra ut, og Eze er jo helt alene på QPR, og det bør vi håndtere. Pluss til Harrison for godt forarbeid. Tryggere bak med Cooper også. Ser bra ut dette.

Ønske for andre utenom flere mål framover er Bogusz. Men Bielsa er ofte konservativ i lagoppsett og bytter og vil nok ha Pablo forsiktig i gang igjen og han får vel et kvarter.
Barba - MOT

raggen

herlig og få scoringen før pause. qpr gjorde alt de kunne for og drøye tid og frustrere våre spillere men vi tok mere og mere over spillet. håper vi klarer og drepe kampen tidlig. klich bør ut men bielsa gjør nok ikke det
Forever Leeds United!!!!!!!!

TK20

Ser i ettertid at Scotsman ble alternativet.  Sorry, men dit går jeg aldeles ikke.

Nå ble jeg nysgjerrig.

baste

Personlig ville æ gitt spilletid til Tyler Roberts, og hvilt Klich en kamp.
At Pablo er tilbake, bør bety at Costa mister plassen. Eddie kan starte, perfekt unnskyldning nå som Bamford er småskadet.


Spennende kamp ahead... MOT

Tylor leverer i allefall.. synd m skade på Eddie. Mulig Bamford klarer å senke skuldrene og levere ( scoret ) i 2 omg !

MOT

ØBS

Tyler R synes jeg ofte er nesten katastrofe. Taktisk surrete, roter seg bort der han ofte kan spille gode pass tidlig og dribler seg ofte bort. Slik startet det i dag også, mulig han er stresset og skal vise det helt store hver gang han får ballen, men siste 20 min har han vært virkelig bra, og da har han spilt ball og målet var en fin luring. Smart skudd. Ser bra ut, og Eze er jo helt alene på QPR, og det bør vi håndtere. Pluss til Harrison for godt forarbeid. Tryggere bak med Cooper også. Ser bra ut dette.

Ønske for andre utenom flere mål framover er Bogusz. Men Bielsa er ofte konservativ i lagoppsett og bytter og vil nok ha Pablo forsiktig i gang igjen og han får vel et kvarter.

Hvor ser du kampen?
LUSCOS-hilsen
ØBS

ØBS

Ser i ettertid at Scotsman ble alternativet.  Sorry, men dit går jeg aldeles ikke.

Nå ble jeg nysgjerrig.

OK. Kort forklaring:

Det er Oslos mest utrivelige sted og midt på Karl Johan.  På en lørdag er det smekkfullt av andre folk, og det finnes ikke en eneste som snakker østlandsk.  Ikke noe galt i det, men det er en turistfelle og liker heller å nyte LUFC litt mere uforstyrret med likesinnede rundt med som heller lager støyen.

DYRT er det der også.

Men grunnleggende årsak: Jeg liker meg rett og slett ikke der...
LUSCOS-hilsen
ØBS

NT

Dette presset suger krefter, måtte det bare bli 2-0 ut av det,

ØBS

Dette presset suger krefter, måtte det bare bli 2-0 ut av det,

Jeg stoler på gutta i dag... ;)
LUSCOS-hilsen
ØBS

Barba

Sv: Kamp: vs Queens Park Rangers, @Elland Road, lørdag 02/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #100 på: November 02, 2019, 17:36:16 »
Tyler R synes jeg ofte er nesten katastrofe. Taktisk surrete, roter seg bort der han ofte kan spille gode pass tidlig og dribler seg ofte bort. Slik startet det i dag også, mulig han er stresset og skal vise det helt store hver gang han får ballen, men siste 20 min har han vært virkelig bra, og da har han spilt ball og målet var en fin luring. Smart skudd. Ser bra ut, og Eze er jo helt alene på QPR, og det bør vi håndtere. Pluss til Harrison for godt forarbeid. Tryggere bak med Cooper også. Ser bra ut dette.

Ønske for andre utenom flere mål framover er Bogusz. Men Bielsa er ofte konservativ i lagoppsett og bytter og vil nok ha Pablo forsiktig i gang igjen og han får vel et kvarter.

På jobb (ikke si noe til de andre her)

Hvor ser du kampen?
Barba - MOT

Torpe-do

Sv: Kamp: vs Queens Park Rangers, @Elland Road, lørdag 02/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #101 på: November 02, 2019, 17:43:14 »
Syns dette lukter 1-1.. evt 2-0


Sent from my iPhone using Tapatalk

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Kamp: vs Queens Park Rangers, @Elland Road, lørdag 02/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #102 på: November 02, 2019, 17:43:54 »
Jadda Jack!!!!

Milou

Sv: Kamp: vs Queens Park Rangers, @Elland Road, lørdag 02/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #103 på: November 02, 2019, 17:45:26 »
Leif, Leif, Leif!

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk


ØBS

Sv: Kamp: vs Queens Park Rangers, @Elland Road, lørdag 02/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #104 på: November 02, 2019, 17:48:22 »
Tyler R synes jeg ofte er nesten katastrofe. Taktisk surrete, roter seg bort der han ofte kan spille gode pass tidlig og dribler seg ofte bort. Slik startet det i dag også, mulig han er stresset og skal vise det helt store hver gang han får ballen, men siste 20 min har han vært virkelig bra, og da har han spilt ball og målet var en fin luring. Smart skudd. Ser bra ut, og Eze er jo helt alene på QPR, og det bør vi håndtere. Pluss til Harrison for godt forarbeid. Tryggere bak med Cooper også. Ser bra ut dette.

Ønske for andre utenom flere mål framover er Bogusz. Men Bielsa er ofte konservativ i lagoppsett og bytter og vil nok ha Pablo forsiktig i gang igjen og han får vel et kvarter.

På jobb (ikke si noe til de andre her)

Hvor ser du kampen?

Ã… få betalt for å se kampen?  Luxury... ;D
LUSCOS-hilsen
ØBS

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Queens Park Rangers, @Elland Road, lørdag 02/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #105 på: November 02, 2019, 17:57:45 »
Fullt fortjente tre poeng, og ingen i sekken heller.

Laget ble bare bedre og bedre etter som kampen gikk.

Rolig dag for Kiko. QPR var jo helt tannløse egentlig.
Super Leeds since 1968

ØBS

Sv: Kamp: vs Queens Park Rangers, @Elland Road, lørdag 02/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #106 på: November 02, 2019, 17:59:26 »
Well done lads.

And well deserved...

MOT og god helg alle sammen...
LUSCOS-hilsen
ØBS

RoarG

Sv: Kamp: vs Queens Park Rangers, @Elland Road, lørdag 02/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #107 på: November 02, 2019, 17:59:53 »
Deilig med seier. Foreløpig tabelltopp.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Queens Park Rangers, @Elland Road, lørdag 02/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #108 på: November 02, 2019, 18:00:12 »
Viktige 3 poeng!

Roberts må fortsette i samme rolle. Avhengig av den kreativiteten. Dallas og Ayling gode. Syntes Bamford er en veldig god spiller! Harrison har hevet seg voldsomt. Endelig! Klich iskald..bånntæla. Her bør noe skje!

Forsvaret, Phillips og Kiko BUNNSOLID! Nok en cleen sheet!

For ett innhopp av Davis!!

Håper vi får se Gotts og Bogusz litt fremover også. Viktig at dem får noen minutter når de kan, ikke bare når dem må!

« Siste redigering: November 02, 2019, 18:02:37 av eriksen55 »

Kato

Sv: Kamp: vs Queens Park Rangers, @Elland Road, lørdag 02/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #109 på: November 02, 2019, 18:00:17 »
Burde vært 5-0, men vi må jo være strålende fornøyd med å putte to.

Phillips helt outstanding i nesten alle spillets faser. Noe å gå på med ball offensivt. Ellers en fantastisk skjerm, han holdt QPR unna nesten på egen hånd.

Roberts også meget positiv i dag. Lurer på om Ben White trenger å dusje.
 

Cannavaro

Sv: Kamp: vs Queens Park Rangers, @Elland Road, lørdag 02/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #110 på: November 02, 2019, 18:01:12 »
Deilig, fin seier dette her.  3 poeng, solid egentlig, QPR kommer jo med nada.  Mest snakk om oss og hvor mye trøbbel vi kunne skapt og flere scoringer.  Da er vi på topp igjen (WBA og Preston 1 kamp mindre spilt).   GRATTIS ALLE !!
MFLU - Miracles For Leeds United

NT

Sv: Kamp: vs Queens Park Rangers, @Elland Road, lørdag 02/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #111 på: November 02, 2019, 18:01:31 »
November-formen har kommet. Idag stod vi matchen langt bedre enn tidligere.  Bring on Blackburn

Blank_File

Sv: Kamp: vs Queens Park Rangers, @Elland Road, lørdag 02/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #112 på: November 02, 2019, 18:05:59 »
Ja dette var en deilig kamp rett og slett. Feite og gode sjanser og to mål. På hjemmebane. Nydelig!

auren

Sv: Kamp: vs Queens Park Rangers, @Elland Road, lørdag 02/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #113 på: November 02, 2019, 18:08:53 »
Takk til Harrison som tok tak da de andre ikke klarte å score. Strålende assist og 2-0 skaper han selv. En veldig solid kamp. Håper vi er tilbake på sporet nå. Top of the league enn så lenge!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Andersen

Sv: Kamp: vs Queens Park Rangers, @Elland Road, lørdag 02/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #114 på: November 02, 2019, 18:10:09 »
Flott med seier i kveld  ;D og noen lag rundt oss gikk på ei blemme ! MOT !

Andersen

Sv: Kamp: vs Queens Park Rangers, @Elland Road, lørdag 02/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #115 på: November 02, 2019, 18:13:41 »
Da får en håpe at Preston og WBA avgir poeng i sine kamper .

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Queens Park Rangers, @Elland Road, lørdag 02/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #116 på: November 02, 2019, 18:28:10 »
Eddie fire uker ute, tror Bilesa :o
Bielsa on Nketiah's injury: "Last night after training he was at home. He had a pain in his stomach which didn't allow him to participate today. At this moment we don't know if he's good or not." Our understanding is that he'll be out for around four weeks.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Queens Park Rangers, @Elland Road, lørdag 02/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #117 på: November 02, 2019, 18:35:06 »
Warburton speaking now. He was asked why QPR "never got going": "You come to Leeds who are established with their manager's philosophy. It's a tough venue. If that ball comes in (to Hugill), if that goes in then you tell me? You're not going to come here and dominate. We lacked a bit of self-belief but for anyone to say we didn't get going, I'm not sure I can believe that."

Warburton says there's "no clear candidate" to win promotion this season. Says he expects it to be very tight when the campaign finishes.

He's probably right.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Kamp: vs Queens Park Rangers, @Elland Road, lørdag 02/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #118 på: November 02, 2019, 18:45:19 »
Eddie fire uker ute, tror Bilesa :o
Bielsa on Nketiah's injury: "Last night after training he was at home. He had a pain in his stomach which didn't allow him to participate today. At this moment we don't know if he's good or not." Our understanding is that he'll be out for around four weeks.
Kan det være blindtarmen?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Queens Park Rangers, @Elland Road, lørdag 02/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #119 på: November 02, 2019, 18:47:59 »
Eddie fire uker ute, tror Bilesa :o
Bielsa on Nketiah's injury: "Last night after training he was at home. He had a pain in his stomach which didn't allow him to participate today. At this moment we don't know if he's good or not." Our understanding is that he'll be out for around four weeks.
Kan det være blindtarmen?
Godt mulig. Så en tweet før kamp som stedfestet det til nedre mageregion...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan