Skrevet av Emne: Kamp: vs Preston North End@Elland Road, Torsdag 26/12-19, kl.18.15 på LUTV og Viasat 2  (Lest 27400 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Ny kamp og nye muligheter. Preston er motstander denne gangen. De ligger på 5. plass, 9 poeng bak Leeds. De to siste kampene har vært rare. Rote bort soleklar ledelse mot Cardiff og ryke på en møkkastraffe mot Fulham. Hernandez er høyst sannsynlig ute til denne. Synd, selv om han ikke har vært opp mot vanlig standard. Kan Leeds finne tilbake til seg selv, eller er vi inne i en selvdestruktiv periode? Vel, lett blir det ikke. Er optimist, dog. 2-1 til Leeds. Costa og Bamford.

God Jul ønskes herved til alle forumdeltakere. Må høytiden stå i Leeds' tegn.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

NT

Siden det snart er julekvelden, så tåler vi vel å by på denne

https://www.youtube.com/watch?v=08x1huvMfYg


auren

Denne tar vi! Kan det tenkes at Bielsa tør å starte med både Eddie og Bamford? Jeg tror ikke det, men hadde vært spennende å prøvd å samkjøre dem nå.

Mitt tips er 3-1 med mål av Cooper, Harrison og Klich.

Laget blir ganske så sikkert:

Kiko - Ayling, White, Cooper, Alioski -
Phillips - Costa, Klich, Dallas, Harrison - Bamford

PS! Denne står på Viasport 2 sin sendeplan, så da går den neppe på LUTV.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Denne blir en "6-poenger"...ift å rykke fra litt igjen.
Stinn brakke på Elland Road, og gutta som vil revansjere seg..... MÃ… jo gå bra! ;)
 

karaba

Jeg tror vi vinner denne. Vi er revansjesugne og Preston er vel litt dalende julestjerne!


Sent from my iPhone using Tapatalk

jaho

Siden det snart er julekvelden, så tåler vi vel å by på denne

https://www.youtube.com/watch?v=08x1huvMfYg

Husker jeg hørte den på radioen...forferdelig opplevelse...Cardiffkampen ga faktisk litt flashback til denne ang. at det burde vært game over... trodde faktisk vi tapte 4-7 , men ble 4-6..blander vel en annen kamp i den perioden..slapp vi ikke inn 7 mot Forest hjemme?
3-7 ? i en kamp vi ledet 2-1 ?

auren

Pablo ute i en måned:

Graham Smyth
@GrahamSmyth
Pablo Hernandez out for approximately a month. But Tyler Roberts and Jamie Shackleton are 'available' says Marcelo Bielsa. They are healthy but they need time before competing.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Pablo ute i en måned:

Graham Smyth
@GrahamSmyth
Pablo Hernandez out for approximately a month. But Tyler Roberts and Jamie Shackleton are 'available' says Marcelo Bielsa. They are healthy but they need time before competing.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Men nesten like viktig, er det pub i Haugesund som viser Leedskamper?

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

- Leif Olav

Forever Whites

Som Auren påpekte tidligere her viser de denne kampen på Viasport2 fra 18.10 til 20.25 torsdag 26/12.  Dermed kan en endre tittelen på dette innlegget slik at andre også får det med seg.  :)
Medlem 94237

auren

Pablo ute i en måned:

Graham Smyth
@GrahamSmyth
Pablo Hernandez out for approximately a month. But Tyler Roberts and Jamie Shackleton are 'available' says Marcelo Bielsa. They are healthy but they need time before competing.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Men nesten like viktig, er det pub i Haugesund som viser Leedskamper?

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

Hele to stk Leif. Sportsbaren er der hvor de fleste samles. Blir fort rundt 30 ihuga Leedsfans der på andre dag tenker jeg.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Must win! Tap her, og mange blir nervøse.... jeg er allerede nervøs...

ar9

Hvordan blir laget idag? Han kaster vel neppe inn Shack eller Roberts fra start selv om de evt er klare?

Hadde vært artig om Eddie fikk sjansen fra start idag på bekostning av Alioski.
Han kunne sikkert klart seg brukbart på en av flankene. Da med Costa eller Harrison inn i 10’ern.
Men det skjer vel neppe.

Tipper:
-Kiko
-Ayling,Cooper,White,Alioski
-Philips
-Costa,Dallas,Klich,Harrison
-Bamford


samadhi

Kanskje vi får se Bogusz på benken i dag. I mangel på kreative spillere får han kanskje sjansen.
Fikk sin debut i fjor og spilte mye i sommer, men vært stille siden.
marching on together,
derudaf forever...

lowfields

Poengfangsten har pr nå vært omtrent tro kopi fra ifjor; Fin start - litt lugging - 7 strake før nyttår. Så begynte det virkelig å bli ustabilt. Får se om vi står distansen bedre i år. Har veldig lyst på 2 seire nå før WBA-kampen. Pr idag 8 poeng ned til 3.plass. Det er IKKE mye. Stor sjanse for at minst et av lagene som ligger mellom 3. og 10. starter en solid poengfangst nå som varer (som Villa ifjor, Fulham året før).
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Barba

Kanskje vi får se Bogusz på benken i dag. I mangel på kreative spillere får han kanskje sjansen.
Fikk sin debut i fjor og spilte mye i sommer, men vært stille siden.

Håper han får prøve seg litt etter hvert. Det jeg så i sommer var veldig lovende, dog til dels mot så der motstand. Men han spiller på et brukbart U20 for Polen som underårig og trenger nok utfordringer for å utvikle seg. Opplever han som et stort talent i en spennende rolle (tier), derfor må han også få muligheten til å utvikle seg. Ser greit robust ut, og har dette deilige blikket (for spillet altså).
Barba - MOT

Kontakinte

Hvordan blir laget idag? Han kaster vel neppe inn Shack eller Roberts fra start selv om de evt er klare?

Hadde vært artig om Eddie fikk sjansen fra start idag på bekostning av Alioski.
Han kunne sikkert klart seg brukbart på en av flankene. Da med Costa eller Harrison inn i 10’ern.
Men det skjer vel neppe.

Tipper:
-Kiko
-Ayling,Cooper,White,Alioski
-Philips
-Costa,Dallas,Klich,Harrison
-Bamford
Den oppstillingen er nok spot on, tipper likt kampbildet som mot Cardiff. Men ingen kollaps og 4-0

leedslife

Flaks for oss at Johnson er ute for Preston.

optimistisk etter julekvelden. 3-0 til oss.
Bamford, Cooper og Eddie

jackbauer68

  • Gjest
Hvordan blir laget idag? Han kaster vel neppe inn Shack eller Roberts fra start selv om de evt er klare?

Hadde vært artig om Eddie fikk sjansen fra start idag på bekostning av Alioski.
Han kunne sikkert klart seg brukbart på en av flankene. Da med Costa eller Harrison inn i 10’ern.
Men det skjer vel neppe.

Tipper:
-Kiko
-Ayling,Cooper,White,Alioski
-Philips
-Costa,Dallas,Klich,Harrison
-Bamford
Den oppstillingen er nok spot on, tipper likt kampbildet som mot Cardiff. Men ingen kollaps og 4-0

JA

auren

Som forventet, samme lag som sist, bare at Alioski erstatter Pablo.

Tips: 3-1.

MOT!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Forever Whites

Tror de blir et tett oppgjør.  Leeds har ballbestittelsen som vanlig men få store sjanser.  Preston har mulighetene på kontring.  1-1 eller 2-1.
« Siste redigering: Desember 26, 2019, 17:40:15 av Cellinos »
Medlem 94237

baste

Spennende kamp, klarer vi å vinne i dag, så ser det lyst ut for opprykk. Som en skrev, vi får ingenting gratis i denne divisjonen. Håper Eddie får mer spilletid, vi kan ikke miste han og i Januarvinduet.

Come on Leeds

Lucas_Radebe

Stemmer det at denne ikke er tilgjengelig via LUTV i Norge, men kun via Viasat 2?

karaba

Stemmer det at denne ikke er tilgjengelig via LUTV i Norge, men kun via Viasat 2?
Stemmer


Sent from my iPhone using Tapatalk

Borgegb

Denne vinner vi 3-0. 2*Bamford + Harrisen

Lucas the Kop Cat

Nå slurver vi i pasningsspill et i bakre rekker.

GeirO

Sv: Kamp: vs Preston North End@Elland Road, på LUTV og Viasat 2
« Svar #26 på: Desember 26, 2019, 18:23:36 »
Vi roter og roter....
MOT

baste

Utrolig svak start, kun oss sjøl å takke om det ender med baklengs...come on Leeds..

Denne skal vi vinne !

Hallgeir *

Mye slurv preger starten på kampen.
Super Leeds since 1968

Sølvreven

Dårlig start. Preston står veldig høyt. Hadde vært perfekt kampbilde for å ha på en hurtig Eddie akkurat nå.....
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".