Skrevet av Emne: Kamp: vs Preston North End@Elland Road, Torsdag 26/12-19, kl.18.15 på LUTV og Viasat 2  (Lest 27430 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

karaba

Hva er det med Leeds og høytider som jul og påske? Vi bommer ofte på disse.
Ja, i fjor hadde Leeds påske når det var jul og omvendt  ;)
:D
Men like dårlig er vi uansett.
Ligner dessverre litt på fotballen vi spilte på slutten av siste sesong. Hadde håpet vi var ferdig med slike dype formsvikter.


Sent from my iPhone using Tapatalk

DenHviteYeboah

Preston gjør det samme som Fulham. De lukker alle rom inne sentralt . Vi mangler i den grad at Phillips finner plass i våres oppbyggende spill.
Enig. I tillegg er de rett opp i hver spiller for å hindre vårt pasningsspill.

Borge

Første tabben av white. Springer mot en spiller som Cooper skal ha kontroll på og etterlater seg to umarkerte spillere. Svakt som faen  >:(
Kommer vel av at Cooper er på etterskudd. Ser ikke det som en tabbe
Borge

karaba

Preston gjør det samme som Fulham. De lukker alle rom inne sentralt . Vi mangler i den grad at Phillips finner plass i våres oppbyggende spill.
Vi mangler også en spiller sentralt som kan slå de kreative pasningene + klarer å holde på ballen slik at vi får rettvendt. Nå mister vi ballen alt for ofte


Sent from my iPhone using Tapatalk

baste

Ayling e fryktelig go på å lage frispark, men bør vel spille litt mer fotball nå...come on Leeds

asbfjell

Hva bør gjøres?

Dette ville jeg ha gjort!
Ut med Harrison - inn med Nktiah.

Deretter ville jeg lagt om formasjonen til et slags 3-5-2.

White sentralt bak - flankert av Ayling til høyre og Cooper til venstre.

Phillips som "sittende" midtbanemann.

Costa som høyre vingback og Allioski som venstre vingback.
 
Dallas og Klich som angripende midtbanespillere.

Bamford og Nketiah på topp.

Er klar over at dette kan gi Preston større rom på kantene, men vi må ofre noe for sjøl å kunne skape mer offensivt i denne kampen.
Eddie's fart og bevegelighet i og rundt motstandernes sekstenmeter kan bli gull verdt i andre omgang.

Hallgeir *

Noe bedre nå.

Pasningene sitter etterhvert.
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Alle Preston spillerne gir jo etterslengere :( hvorfor ser ikke dommeren dette???

Forever Whites

Jeg har hørt at den dere Yorkshirepuddingen skal være skummel, men det får da være måte på...........
Medlem 94237

kilgallon

Hva bør gjøres?

Dette ville jeg ha gjort!
Ut med Harrison - inn med Nktiah.

Deretter ville jeg lagt om formasjonen til et slags 3-5-2.

White sentralt bak - flankert av Ayling til høyre og Cooper til venstre.

Phillips som "sittende" midtbanemann.

Costa som høyre vingback og Allioski som venstre vingback.
 
Dallas og Klich som angripende midtbanespillere.

Bamford og Nketiah på topp.

Er klar over at dette kan gi Preston større rom på kantene, men vi må ofre noe for sjøl å kunne skape mer offensivt i denne kampen.
Eddie's fart og bevegelighet i og rundt motstandernes sekstenmeter kan bli gull verdt i andre omgang.

100% enig.

baste

Svak dommer, PNE spilleren pisser på dommeren ved å plukke opp ballen, når vi har frispark. Og slipper gult kort... well done dommer... flaut

Reaney

Dette er kampen vi IKKE må tape! Selv uavgjort vil utgjøre en enorm forskjell. Tap = 6 poeng til Preston. Uavgjort = 9 poeng til Preston og 8 poeng til Brentford.


baste

Dårlig start. Preston står veldig høyt. Hadde vært perfekt kampbilde for å ha på en hurtig Eddie akkurat nå.....

+1

leedslife

Hva bør gjøres?

Dette ville jeg ha gjort!
Ut med Harrison - inn med Nktiah.

Deretter ville jeg lagt om formasjonen til et slags 3-5-2.

White sentralt bak - flankert av Ayling til høyre og Cooper til venstre.

Phillips som "sittende" midtbanemann.

Costa som høyre vingback og Allioski som venstre vingback.
 
Dallas og Klich som angripende midtbanespillere.

Bamford og Nketiah på topp.

Er klar over at dette kan gi Preston større rom på kantene, men vi må ofre noe for sjøl å kunne skape mer offensivt i denne kampen.
Eddie's fart og bevegelighet i og rundt motstandernes sekstenmeter kan bli gull verdt i andre omgang.

Enig med deg.
Vil tippe det skjer også.

Synd vi ikke har Forshaw. Kunne gjort seg med en sentral spiller som hadde vært litt flinkere til å holde på ballen. Vi sliter vanvittig med trøkket sentralt i banen. heseblenende til tider.
Lang vei å gå dette.


Lucas the Kop Cat

Ayling skyter i motspiller for n-te gang.

baste

Hva bør gjøres?

Dette ville jeg ha gjort!
Ut med Harrison - inn med Nktiah.

Deretter ville jeg lagt om formasjonen til et slags 3-5-2.

White sentralt bak - flankert av Ayling til høyre og Cooper til venstre.

Phillips som "sittende" midtbanemann.

Costa som høyre vingback og Allioski som venstre vingback.
 
Dallas og Klich som angripende midtbanespillere.

Bamford og Nketiah på topp.

Er klar over at dette kan gi Preston større rom på kantene, men vi må ofre noe for sjøl å kunne skape mer offensivt i denne kampen.
Eddie's fart og bevegelighet i og rundt motstandernes sekstenmeter kan bli gull verdt i andre omgang.

Spennende, noen grep må Bielsa gjøre.

janesoer

Preston`s beste: Luke Ayling og Jack Harrison. >:( >:( >:(
 

lojosang

For matstinn etter tre julemiddager til at jeg orket å karre meg til pub. Virker på kommentarene her som Leeds er ganske matstinn også?

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

- Leif Olav

leedslife

Tror dette må være det noe av det svakeste jeg har sett under Bielsa.
Har nesten ikke ord hva angår enkelte spillere.

Neil vant første omgang så det sang, får håpe Bielsa og Co har noe å svare med i andre. Hvis ikke blir dette en ny bekmørk kveld og kanskje starten på en vond rekke neste uka.

Er noen viktige avgjørelser som bør tas NÃ… vedr stallen.
Skal Clarke og Eddie ut må vi ha inn 2 solide forsterkninger der.
Er Roberts, Forshaw, Douglas like skadeutsatt trenger vi dekning der og.

Er syltynt på benken nå. Egentlig 1 spiller som kan komme fra benken å utgjøre noe og han har kanskje pakket kofferten allerede.
Det holder ikke har man ambisjoner om topp2.


Og Kudos til Neil og Preston som tør komme til fullsatt Elland Road, Boxing Day å spille som det var opprykk som stod på spill.
Viser tøffhet og kvalitet!
« Siste redigering: Desember 26, 2019, 19:13:10 av leedslife »

karaba

Skulle gjerne hørt hva Bielsa sier til gutta i pause.
Det bør gjøres noen bytter tidlig i 2 omgang skal vi snu dette.
Er åpenbart at vi mangler en kreativ spiller på midtbanen som kan gjøre det uventede med ballen


Sent from my iPhone using Tapatalk

Milou



Første tabben av white. Springer mot en spiller som Cooper skal ha kontroll på og etterlater seg to umarkerte spillere. Svakt som faen  >:(
Kommer vel av at Cooper er på etterskudd. Ser ikke det som en tabbe

Einig i dette. Feilen ligg hjå resten av laget som sluntrar tilbake når vi taper ballen. Sjå f.ex. på Dallas. Laget er ikkje på i starten av kampen. Det blir heldigvis betre mot slutten, og Preston-forsvaret virker ikkje meir stødig enn at vi bør klare eit mål eller to i andre omgang.

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk


jaho

totalt uten rytme første 30 min...trodde faktisk vi var ferdig med så lavt bunn-nivå...er faktisk litt
bekymret akkurat nå. Blir faktisk fornøyd med et poeng nå...

Reaney

Alex Neil vet hva han driver med. Var på denne kampen på Elland Road for snart 5 år siden. Samme medisin i dag.

https://www.bbc.com/sport/football/32199606

Reaney

Ett poeng i dag blir livsviktig.

raggen

Noe må gjøres og håper Bielsa har ett sjakktrekk på alex neil sitt trekk.. ser tunge ut i kroppen og slikt det er nå er jeg fornøyd med U men bør ha 3 poeng for og holde luka
Forever Leeds United!!!!!!!!

leedslife

Buing i tillegg i pausen. Kan umulig være bra for en mentalt skjør spillertropp.

baste

Nå får vi se hva som bor i troppen, hvem står fram og tar ansvar ?

Ã…rsbeste 2 omgang og 4 Leeds mål, er herved bestilt !

Hallgeir *

Buing i tillegg i pausen. Kan umulig være bra for en mentalt skjør spillertropp.

Hvorfor skulle spillerne være mentalt skjøre? Pga. av at 3-0 ble til 3-3 mot Cardiff eller tapet mot Fulham?

Tror jeg ikke noe på.
Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Vi starter med nok en fryktelig feilpasning fra Cooper.

leedslife

Nå får vi se hva som bor i troppen, hvem står fram og tar ansvar ?

Ã…rsbeste 2 omgang og 4 Leeds mål, er herved bestilt !

En spiller med stor personlighet og x faktor. Som ånder for slike kvelder.
Så langt i andre omgang så sender kapteinen ballen rett til motstander og skaper enda høyere skuldre hos lagkameratene.