Skrevet av Emne: Kamp: vs Preston North End@Elland Road, Torsdag 26/12-19, kl.18.15 på LUTV og Viasat 2  (Lest 27116 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

DALLAS!!! Så fortjent!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

SÃ…KLART DALLAS!!!!! VÃ…R BESTE SPILLER!!! FOR EN LEGENDE HAN BEGYNNER Ã… BLI!!!!!!

DenHviteYeboah

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Sølvreven

DALLAS JAAAAAAAAA
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

baste

Jadda, endelig...og faktisk fult fortjent


Går vi for 3 poeng nå...come on Leeds

auren

Der hadde vi litt tur!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

karaba

Fortsatt mulig å ta med seg poeng fra denne kampen


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kanskje til og med 3p


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hallgeir *

Der hadde vi litt tur!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Har ikke hatt det før i kampen, stolpeskuddet f.eks.
Super Leeds since 1968

lojosang

Endelig spratt ballen vår vei. Alioski kunne hatt tre med litt tur i dag.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

- Leif Olav

baste

Håp om 3 poeng er absolutt tilstede...men da må vi være mer presis...come on Leeds..mål på overtid av overtiden..det hadde smakt så utrolig bra...

Forever Whites

2 poeng på de 3 siste.  Strålende dette.
Medlem 94237

baste

Tja.. alt i alt utrolig skuffet. Men vi kommer tilbake, og går ikke på tap, etter ett tap.

1 p er bedre enn 0



auren

Slutt. 1-1. Viktig med scoring på slutten. Men dette er rett og slett ikke godt nok! Ã…rsverste 1. omgang, men en bra 2. omgang. Burde scoret 2-3 mål til. Fortsatt 8 poeng til tredjeplassen, men nå frykter flere og flere fans at vi surrer dette til igjen.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Helt OK ute i andre omgang.
Fikk gjort et bytte. Det sier jo alt.
Friske og raske bein på søndag....

Alioski, selv om han sliter med de enkleste ting til tider så kommer han alltid til gode sjanser. 2 store idag.
Kunne jo drømt om at de offensive spillerne hadde samme teften.


leedslife

Tror vi skal få det tøft mot Birmingham. Lite tro på at vi tar med oss noe mot WBA borte også.
Kan sånn sett være et viktig poeng dette.

raggen

1 poeng... alt i alt OK men spillet bekymrer meg. preston er gode for all del men hvorfor ikke overraske preston med både eddie og bamford på topp. må jo være enkelt og analysere leeds når vi sjelden bytter. og når de i tillegg tar phillips ut av kampen og tar oppspillsvarianten vår via midtbanen så sliter vi ganske stort. da bør vi legge om til 2 på topp og variere spillet litt. Slik ville jeg ha gjort det men Bielsa er Bielsa
Forever Leeds United!!!!!!!!

karaba

2 poeng på de 3 siste.  Strålende dette.
Hehe du gir deg ikke må jo være deilig og alltid se livet så rosen rødt som deg. Du er  ett oppkom av positivitet og en som vi alltid kan vite at står sammen med  Leeds i motgang og medgang


Sent from my iPhone using Tapatalk

leedslife

1 poeng... alt i alt OK men spillet bekymrer meg. preston er gode for all del men hvorfor ikke overraske preston med både eddie og bamford på topp. må jo være enkelt og analysere leeds når vi sjelden bytter. og når de i tillegg tar phillips ut av kampen og tar oppspillsvarianten vår via midtbanen så sliter vi ganske stort. da bør vi legge om til 2 på topp og variere spillet litt. Slik ville jeg ha gjort det men Bielsa er Bielsa

Hvilket bytter skal vi gjøre?
Vi har Douglas, Gotts og Stevens. Er jo spillere som er på et langt lavere nivå enn de som er utpå der.
Vi trenger mer kvalitet enkelt og greit.



karaba

Tja.. alt i alt utrolig skuffet. Men vi kommer tilbake, og går ikke på tap, etter ett tap.

1 p er bedre enn 0
Spesielt viktig at Preston ikke får 3p


Sent from my iPhone using Tapatalk

leedslife

Gjør alt for å holde på Eddie.
Inn med Ayew også trenger vi et cover på midtbanen. Er så tynt at det ikke er til å tro.

kilgallon

Skuffende. Skuffende. Men Preston var steintøffe i presspillet hele kampen. Da vi har 5 meter etter hjørne i mot til sidst, så har de 3 spillere oppe på våres 16 meter. Vi fikk ikke fred på noe tidspunkt i hele kampen. Dette må Bielsa finne en løsning på. I dag ble vi stresset så snart vi fikk ballen i beina. Cooper hadde ca 100 feilpasniner, men noe av skylde for det var Preston spillernes evne til at lukke rom og kanaler.
I perioder lykkes vi med å spille igjennom presset og få satt spillet på den sidste 1/3 og så ble vi farlige med en gang.
Ikke prangende med 2 p. på de siste 3 kampene, men det poenget vi fikk i dag kan vise seg å være gull værd til slutt!

karaba

Gjør alt for å holde på Eddie.
Inn med Ayew også trenger vi et cover på midtbanen. Er så tynt at det ikke er til å tro.
Er vel ikke så veldig mange andre lag i ligaen som har veldig mange gode spillere på benken


Sent from my iPhone using Tapatalk

mighty leeds

Eddie må for all del få mer spilletid. Enten frem med Bam eller ut med Costa. Eller i bytte med Bam . Skulle kommet inn etter 45 min i dag .

Forever Whites

2 poeng på de 3 siste.  Strålende dette.
Hehe du gir deg ikke må jo være deilig og alltid se livet så rosen rødt som deg. Du er  ett oppkom av positivitet og en som vi alltid kan vite at står sammen med  Leeds i motgang og medgang


Sent from my iPhone using Tapatalk

Har holdt med laget siden starten av 70 tallet ja så følger dem i motgang og medgang.  Vet ikke helt med deg men tenker det ikke er så lenge siden moren din sluttet med bleiene dine.  8)
Medlem 94237

Josch

Skuffende. Skuffende. Men Preston var steintøffe i presspillet hele kampen. Da vi har 5 meter etter hjørne i mot til sidst, så har de 3 spillere oppe på våres 16 meter. Vi fikk ikke fred på noe tidspunkt i hele kampen. Dette må Bielsa finne en løsning på. I dag ble vi stresset så snart vi fikk ballen i beina. Cooper hadde ca 100 feilpasniner, men noe av skylde for det var Preston spillernes evne til at lukke rom og kanaler.
I perioder lykkes vi med å spille igjennom presset og få satt spillet på den sidste 1/3 og så ble vi farlige med en gang.
Ikke prangende med 2 p. på de siste 3 kampene, men det poenget vi fikk i dag kan vise seg å være gull værd til slutt!
+

leedslife

Gjør alt for å holde på Eddie.
Inn med Ayew også trenger vi et cover på midtbanen. Er så tynt at det ikke er til å tro.
Er vel ikke så veldig mange andre lag i ligaen som har veldig mange gode spillere på benken


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nei, men nå er det få lag i divisjonen som har en realistisk målsetning om å være topp 2.
Vi bør jo gå ut i fra egne ambisjoner ikke andre lags.
Den benken vi har idag er jo ikke god nok hvis du skal snu et kampbildet der du ligger under.
Vi har 1 alternativ og det ble brukt i det 60 minutt.
Preston var totalt pompa på slutten.


Perik

Bare jeg som ergrer meg over uthaling av tid og tillagt tid?
PNE hadde jo drøyd 5min av de første 20 i andre omgang, i tillegg gjør de vel to bytter på overtid? Men legges kun til 22 sekunder før dommer blåser av etter de tillagt 6minuttene.

Kato

Vi kan ikke havne under i denne divisjonen. Da blir det uthaling med full støtte fra dommeren. Elendig første 30, svake neste 30, bra siste 30. Klart fortjent poeng til slutt. Enkeltspillere som Ayling fullstendig ute av det.
 

karaba

2 poeng på de 3 siste.  Strålende dette.
Hehe du gir deg ikke må jo være deilig og alltid se livet så rosen rødt som deg. Du er  ett oppkom av positivitet og en som vi alltid kan vite at står sammen med  Leeds i motgang og medgang


Sent from my iPhone using Tapatalk

Har holdt med laget siden starten av 70 tallet ja så følger dem i motgang og medgang.  Vet ikke helt med deg men tenker det ikke er så lenge siden moren din sluttet med bleiene dine.  8)

Det er alltid hyggelig med de som holder seg sakelig på et forum. Du er ikke bare en gledesspreder, men du går foran som en ledestjerne på hvordan man skal skape godt samhold og en god tone på et forum. Jeg kan ikke annet enn å takke deg, og det er helt utrolig hvor bra du traff spikeren på hodet i forhold til din beskrivelse av meg. Du må kjenne meg like bra som du kjenner Leeds


Sent from my iPhone using Tapatalk

leedslife

For å snakke om noe annet. Var ikke vanskelig å se at han som satt ved siden av Pablo på tribunen var faren.
Kunne jo kanskje vært en signering. Bor sikkert mer talent i den gamle kroppen der enn hva feks Ayling viste idag.