Skrevet av Emne: Kamp: vs Sheffield Wednesday, @Elland Road, lørdag 11.01.2020, kl 16.00 LUTV  (Lest 26197 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HåvardK

Kiko bør ta det første. Burde han vært ute og avverget den andre også? Altså før innlegget?

Går ikke an å slippe inn det første fra den vinkelen, og den avstanden. Tror ikke han kan gjøre noe med den andre. Ser utespillerne ikke stoler på han. Havner inne i målet når det koker litt, ikke i nærheten av å ha autoritet. Kan ikke tenke meg Meslier er dårligere (tynt grunnlag dog).
Har ikke sett det i reprise, men han som slår innlegget får både god tid og står veldig alene.
Ellers er det jo som alltid hjertet i halsen på dødball i mot. Kiko havner, slik du påpeker, faktisk inne i målet i slike situasjoner.

Kato

Prove you need more attacking options?

Bielsa:

Even if we didn’t play a brilliant match in attack, we have an average if 10 chances per match. When you create those chances the attack is good. We have to focus more on the avoidable goals, try to not receive those goals. What we can do in attack is create chances to win, but in this case I didn’t think it was a problem with the level of our players.

Så problemet Marcelo Bielsa, er ikke at vi ikke skaper sjanser nok. Men det hjelper lite med 15-20 sjanser i hver kamp hvis vi ikke har ferdighetene til å blåse den ballen i mål. For det har vi ikke i tilstrekkelig grad. Langt derifra. Vi er et lag med en spillestil som legges til rette for at nummer 9 kan blåse inn 30 mål i sesongen.

Trøsten i dag er at alle ser vi trenger mer firepower. Det gjør garantert Orta også. Så vær så god. Slutt å prate, handle.

Bakover må vi først og fremst skifte keeper.
 

leedslife

Warnock kommenterte i fjor at vi virket softe og favoriserte Norwich og Sheffield utd.
Forrige uke kommenterte han at det fulham har den beste troppen og jrentford den beste spissen.
Blir ikke overrasket om han treffer igjen.
Det bør skje noe nå.

Vi er like softe. Vi mangler kreativitet. Vi mangler bredde og vi mangler en garantist for mål.
Kanskje vel pissimist rett etter tap. Jeg tror vi har best sjans ifht bredde. Kreativitet og mål koster mye.

Er jo direkte vondt, men har det ene beinet i skipet til Warnock selv om Leeds hjertet blør
« Siste redigering: Januar 11, 2020, 18:20:37 av leedslife »

auren

Stort sett samme gjeng som alle hyllet etter en omgang mot Arsenal. Vi har absolutt en for smal tropp, men vi har definitivt ingen vinnerkultur i denne klubben. Prove me wrong!

Hva mener du med at vi ikke har noen definitivt vinnerkultur? Si meg hvilken klubb i Championship som har vinnerkultur! Tåpelig utsagn!

auren

Herregud! Følg med! Leeds klapper alltid gjennom når ting skal avgjøres. Umulig å si det om alle andre lag. Halve divisjonen har vært i PL siden sist vi var der.

Så å tape en kamp er å klappe sammen? Og Fulham, Cardiff, Boro og Stoke vil du si har vinnerkultur?

Er det spillerne på et lag eller klubbens historie som har vinnerkultur?

Vi gjorde ingen dårlig kamp i dag. Vi var klart best i første og i andre var det en jevn kamp. Selvsagt surt og bittert å tape en kamp like før slutt, men virker jo som at sesongen er kjørt nå siden vi ikke har noen «vinnerkultur»...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
At vi var best er irrellevant. Det som betyr noe er å score mer enn motstanderen. Ny spis må inn så fort som mulig. Og dermed Bomford droppes. Ayling meget svak igjen. Totalt feilplassert gang på gang. Så vi har et backproblem også

HåvardK

Warnock kommenterte i fjor at vi virket softe og favoriserte Norwich og Sheffield utd.
Forrige uke kommenterte han at det fulham har den beste troppen og jrentford den beste spissen.
Blir ikke overrasket om han treffer igjen.
Det bør skje noe nå.

Vi er like softe. Vi mangler kreativitet. Vi mangler bredde og vi mangler en garantist for mål.
Kanskje vel pissimist rett etter tap. Jeg tror vi har best sjans ifht bredde. Kreativitet og mål koster mye.

Er jo direkte vondt, men har det ene beinet i skipet til Warnock selv om Leeds hjertet blør
Jeg er også langt nede, men syns ikke vi mangler kreativitet. Se på første omgang mot Arsenal - der skaper vi sjanse på sjanse. Effektive kan vi dog ikke sies å være.

leedslife

Warnock kommenterte i fjor at vi virket softe og favoriserte Norwich og Sheffield utd.
Forrige uke kommenterte han at det fulham har den beste troppen og jrentford den beste spissen.
Blir ikke overrasket om han treffer igjen.
Det bør skje noe nå.

Vi er like softe. Vi mangler kreativitet. Vi mangler bredde og vi mangler en garantist for mål.
Kanskje vel pissimist rett etter tap. Jeg tror vi har best sjans ifht bredde. Kreativitet og mål koster mye.

Er jo direkte vondt, men har det ene beinet i skipet til Warnock selv om Leeds hjertet blør
Jeg er også langt nede, men syns ikke vi mangler kreativitet. Se på første omgang mot Arsenal - der skaper vi sjanse på sjanse. Effektive kan vi dog ikke sies å være.

Ja men synes det er en gjennomgående trend at vi sliter å bryte ned lag som legger seg bakpå.
Vi virker tom for ideer.
Kvalitetene på sidene er for dårlig når vi blir stengt sentralt. Venstreback/høyreback spesielt.
Kanskje en kreativ 10er kunne dratt på seg litt oppmerksomhet.

Synes mønsteret virker kjent fra i fjor og det er den største bekymringen.
Kvalitet koster mye. Innhoppet til Stevens hadde vært et rop om hjelp for andre trenere.
Denne klubben virker det som en reel erstattet for Clarke. PR nå er han ikke i nærheten.
Kanskje city spilleren er løsningen. Håper det. Men frykter at det er mer hepping enn dragninger, silkepasninger og skudd i mål
« Siste redigering: Januar 11, 2020, 18:41:11 av leedslife »

Kato

Warnock kommenterte i fjor at vi virket softe og favoriserte Norwich og Sheffield utd.
Forrige uke kommenterte han at det fulham har den beste troppen og jrentford den beste spissen.
Blir ikke overrasket om han treffer igjen.
Det bør skje noe nå.

Vi er like softe. Vi mangler kreativitet. Vi mangler bredde og vi mangler en garantist for mål.
Kanskje vel pissimist rett etter tap. Jeg tror vi har best sjans ifht bredde. Kreativitet og mål koster mye.

Er jo direkte vondt, men har det ene beinet i skipet til Warnock selv om Leeds hjertet blør
Jeg er også langt nede, men syns ikke vi mangler kreativitet. Se på første omgang mot Arsenal - der skaper vi sjanse på sjanse. Effektive kan vi dog ikke sies å være.

Ja men synes det er en gjennomgående trend at vi sliter å bryte ned lag som legger seg bakpå.
Vi virker tom for ideer.
Kvalitetene på sidene er for dårlig når vi blir stengt sentralt. Venstreback/høyreback spesielt.
Kanskje en kreativ 10er kunne dratt på seg litt oppmerksomhet.

Trenden er jo at vi sliter mot Gary Monk.
 

ziganda

Stort sett samme gjeng som alle hyllet etter en omgang mot Arsenal. Vi har absolutt en for smal tropp, men vi har definitivt ingen vinnerkultur i denne klubben. Prove me wrong!

Hva mener du med at vi ikke har noen definitivt vinnerkultur? Si meg hvilken klubb i Championship som har vinnerkultur! Tåpelig utsagn!

auren

Herregud! Følg med! Leeds klapper alltid gjennom når ting skal avgjøres. Umulig å si det om alle andre lag. Halve divisjonen har vært i PL siden sist vi var der.

Så å tape en kamp er å klappe sammen? Og Fulham, Cardiff, Boro og Stoke vil du si har vinnerkultur?

Er det spillerne på et lag eller klubbens historie som har vinnerkultur?

Vi gjorde ingen dårlig kamp i dag. Vi var klart best i første og i andre var det en jevn kamp. Selvsagt surt og bittert å tape en kamp like før slutt, men virker jo som at sesongen er kjørt nå siden vi ikke har noen «vinnerkultur»...

auren

Kultur handler om klubben. En kombinasjon av historien og fram til dagens eier, trener, spillere, styre, administrasjon, rengjøringshjelp og vaktmestere. Vinnerkultur handler ikke om å vinne hver enkelt kamp. Det gjør ingen! Men å ta sjansen når den kommer. Det har alle klubbene du nevner gjort siden vi rykket ned.

Sesongen er ikke kjørt, men historien taler ikke til vår fordel. Jeg tror derfor ikke på direkte opprykk, men sannsynligvis playoff. Da er erfaringen fra sist år i hvert fall en fordel.

Vi ønsker alle at Leeds rykker opp, selv de mest pessimistiske.

rd1

Utrolig ergerlig, men vi har rett og slett ikke gode nok målscorere i klubben.. Costa, Bamford, Harrisson burde alle scoret idag! Men vi har vel ikke cash til forsterkninger, og blir vel lån av en u-23 spiller!

Synes heller ikke at Dallas er en god nok sentral midtbanespiller.. Forsaw er savnet, startet sesongen friskt!
"Who needs Cantona??"

auren

Stort sett samme gjeng som alle hyllet etter en omgang mot Arsenal. Vi har absolutt en for smal tropp, men vi har definitivt ingen vinnerkultur i denne klubben. Prove me wrong!

Hva mener du med at vi ikke har noen definitivt vinnerkultur? Si meg hvilken klubb i Championship som har vinnerkultur! Tåpelig utsagn!

auren

Herregud! Følg med! Leeds klapper alltid gjennom når ting skal avgjøres. Umulig å si det om alle andre lag. Halve divisjonen har vært i PL siden sist vi var der.

Så å tape en kamp er å klappe sammen? Og Fulham, Cardiff, Boro og Stoke vil du si har vinnerkultur?

Er det spillerne på et lag eller klubbens historie som har vinnerkultur?

Vi gjorde ingen dårlig kamp i dag. Vi var klart best i første og i andre var det en jevn kamp. Selvsagt surt og bittert å tape en kamp like før slutt, men virker jo som at sesongen er kjørt nå siden vi ikke har noen «vinnerkultur»...

auren

Kultur handler om klubben. En kombinasjon av historien og fram til dagens eier, trener, spillere, styre, administrasjon, rengjøringshjelp og vaktmestere. Vinnerkultur handler ikke om å vinne hver enkelt kamp. Det gjør ingen! Men å ta sjansen når den kommer. Det har alle klubbene du nevner gjort siden vi rykket ned.

Sesongen er ikke kjørt, men historien taler ikke til vår fordel. Jeg tror derfor ikke på direkte opprykk, men sannsynligvis playoff. Da er erfaringen fra sist år i hvert fall en fordel.

Vi ønsker alle at Leeds rykker opp, selv de mest pessimistiske.

Så Cardiff og Stoke er to lag med vinnerkulturer. Tror du er en av få som mener det.

For meg er en klubb med vinnerkultur en klubb som er vant med å vinne titler. Og da må vi til klubber som Manchester-klubbene. Selv Liverpool har vært blottet for vinnerkultur de siste 30 årene.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

vi legger oss altfor langt bak i 2 omgang og slippe uglene inn i kampen og jo lengre de holder 0-0 jo mere selvtillit får de. og når vi ikke setter sjansene våre så nytter det ikke med possesion fotball. savner det og legge om spillestilen med 2 spisser når det lugger litt. men er  Bielsa som er sjef så da blir det slik. håper han har lært noe av fjoråret
Forever Leeds United!!!!!!!!

ziganda

Stort sett samme gjeng som alle hyllet etter en omgang mot Arsenal. Vi har absolutt en for smal tropp, men vi har definitivt ingen vinnerkultur i denne klubben. Prove me wrong!

Hva mener du med at vi ikke har noen definitivt vinnerkultur? Si meg hvilken klubb i Championship som har vinnerkultur! Tåpelig utsagn!

auren

Herregud! Følg med! Leeds klapper alltid gjennom når ting skal avgjøres. Umulig å si det om alle andre lag. Halve divisjonen har vært i PL siden sist vi var der.

Så å tape en kamp er å klappe sammen? Og Fulham, Cardiff, Boro og Stoke vil du si har vinnerkultur?

Er det spillerne på et lag eller klubbens historie som har vinnerkultur?

Vi gjorde ingen dårlig kamp i dag. Vi var klart best i første og i andre var det en jevn kamp. Selvsagt surt og bittert å tape en kamp like før slutt, men virker jo som at sesongen er kjørt nå siden vi ikke har noen «vinnerkultur»...

auren

Kultur handler om klubben. En kombinasjon av historien og fram til dagens eier, trener, spillere, styre, administrasjon, rengjøringshjelp og vaktmestere. Vinnerkultur handler ikke om å vinne hver enkelt kamp. Det gjør ingen! Men å ta sjansen når den kommer. Det har alle klubbene du nevner gjort siden vi rykket ned.

Sesongen er ikke kjørt, men historien taler ikke til vår fordel. Jeg tror derfor ikke på direkte opprykk, men sannsynligvis playoff. Da er erfaringen fra sist år i hvert fall en fordel.

Vi ønsker alle at Leeds rykker opp, selv de mest pessimistiske.

Så Cardiff og Stoke er to lag med vinnerkulturer. Tror du er en av få som mener det.

For meg er en klubb med vinnerkultur en klubb som er vant med å vinne titler. Og da må vi til klubber som Manchester-klubbene. Selv Liverpool har vært blottet for vinnerkultur de siste 30 årene.

auren

Ser at vi har forskjellig tolkning av vinnerkultur. Vanskelig å diskutere med ulike forutsetninger. For å ta det til litt mer hjemlige trakter mener jeg at Sogndal har vinnerkultur, fordi de presterer bedre enn forventet over lang tid og er jevnlig på vårt øverste nivå uten at de økonomiske ressursene skulle tilsi det.

TK20

Deprimerende tider. Eneste lyspunktet er at vi tapte 3. runde i FA-cupen.

Josch

Utrolig ergerlig, men vi har rett og slett ikke gode nok målscorere i klubben.. Costa, Bamford, Harrisson burde alle scoret idag! Men vi har vel ikke cash til forsterkninger, og blir vel lån av en u-23 spiller!

Synes heller ikke at Dallas er en god nok sentral midtbanespiller.. Forsaw er savnet, startet sesongen friskt!

Ja. Målscorere er de viktigste. Gjør forskjell i sånne kamper.
Rad har vel penger men ikke lov bruke. Vi må låne en toppspiss, som faktisk spiller fast og henviser Bamford til benken. Ingen vil låne bort et talent som blir sittende på benken, som Nketiah gjorde.

kjella

  • Gjest
Sammenligning med Sogndal ???? Og vinnerkultur ???? Takk for meg.

HåvardK

Warnock kommenterte i fjor at vi virket softe og favoriserte Norwich og Sheffield utd.
Forrige uke kommenterte han at det fulham har den beste troppen og jrentford den beste spissen.
Blir ikke overrasket om han treffer igjen.
Det bør skje noe nå.

Vi er like softe. Vi mangler kreativitet. Vi mangler bredde og vi mangler en garantist for mål.
Kanskje vel pissimist rett etter tap. Jeg tror vi har best sjans ifht bredde. Kreativitet og mål koster mye.

Er jo direkte vondt, men har det ene beinet i skipet til Warnock selv om Leeds hjertet blør
Jeg er også langt nede, men syns ikke vi mangler kreativitet. Se på første omgang mot Arsenal - der skaper vi sjanse på sjanse. Effektive kan vi dog ikke sies å være.

Ja men synes det er en gjennomgående trend at vi sliter å bryte ned lag som legger seg bakpå.
Vi virker tom for ideer.
Kvalitetene på sidene er for dårlig når vi blir stengt sentralt. Venstreback/høyreback spesielt.
Kanskje en kreativ 10er kunne dratt på seg litt oppmerksomhet.
Tja. Hadde vi vært like effktive som SW, hadde vi ledet minst 3-0 etter 25 minutter. Da hadde nok kampbildet blitt annerledes.
Men er enig i at mye ligner på fjoråret.

leedslife

Warnock kommenterte i fjor at vi virket softe og favoriserte Norwich og Sheffield utd.
Forrige uke kommenterte han at det fulham har den beste troppen og jrentford den beste spissen.
Blir ikke overrasket om han treffer igjen.
Det bør skje noe nå.

Vi er like softe. Vi mangler kreativitet. Vi mangler bredde og vi mangler en garantist for mål.
Kanskje vel pissimist rett etter tap. Jeg tror vi har best sjans ifht bredde. Kreativitet og mål koster mye.

Er jo direkte vondt, men har det ene beinet i skipet til Warnock selv om Leeds hjertet blør
Jeg er også langt nede, men syns ikke vi mangler kreativitet. Se på første omgang mot Arsenal - der skaper vi sjanse på sjanse. Effektive kan vi dog ikke sies å være.

Ja men synes det er en gjennomgående trend at vi sliter å bryte ned lag som legger seg bakpå.
Vi virker tom for ideer.
Kvalitetene på sidene er for dårlig når vi blir stengt sentralt. Venstreback/høyreback spesielt.
Kanskje en kreativ 10er kunne dratt på seg litt oppmerksomhet.
Tja. Hadde vi vært like effktive som SW, hadde vi ledet minst 3-0 etter 25 minutter. Da hadde nok kampbildet blitt annerledes.
Men er enig i at mye ligner på fjoråret.
Hadde vært fint om det hadde kommet flere mål og assist fra Harrison, Costa , klich og bamford.

Own goal leverer vel best bak Bamford PR nå ;D ;D

Bromancer

Ille. Trodde vi slapp flere sånne kamper nå... Tannløse foran kassa, slipper inn det som går på mål.

På meg virker det som at Kiko sprer mye usikkerhet rundt seg for tida. Flere kamper i det siste der han har kostet oss baklengsmål. Bør Meslier få sjansen nå?

h.b

  • Gjest
Ille. Trodde vi slapp flere sånne kamper nå... Tannløse foran kassa, slipper inn det som går på mål.

På meg virker det som at Kiko sprer mye usikkerhet rundt seg for tida. Flere kamper i det siste der han har kostet oss baklengsmål. Bør Meslier få sjansen nå?

Hvis da det ikke er Cooper som gjør Kiko usikker. Kiko er bedre med Berardi foran seg, enn med Cooper.

J-R

Svakt og skuffende...
Kampen burde vært avgjort i 1.omg.
Håper vi får inn ettpar Forsterkninger ganske snart. En spiss som er bedre enn Bamford foran kassa bør være første prioritet...

In Bielsa we trust!
MOT og fortsatt god helg⚽️

clintan

La oss innse at de fleste spillerne her er ordinære spillere gjort bedre av et system som for det meste fungerer. Jeg tenker på i sammenligning 90' tallets Rosenborg som summen av laget var bedre enn enkelt-individene. Forskjellen her er at Rosenborg fikk en god del trussel fra midtbanen(ving-backene føles faktisk ut som en større trussel for meg enn midtbanen)Casilla og Jamtfall er likeverdige i min sammenligning . To rote-huer. "Man of the month" Ayling, Dallas, Cooper, Phillips, Hernandez og Berardi er spillere som har vært i klubben flere sesonger, som på mystisk vis er bare bra på høsten(spesielt Hernandez som virker dårlig/skadet når det er kaldt ute). Spillere som andre kunne trengt å "lene seg på" forsvinner selv. Med White som unntak,  så synes jeg fortsatt vi er for dårlige/uheldige med lånespillere. Føler at flere andre lag gjør det bedre der. På offensive dødballer(i hverfall cornere) så begriper jeg ikke jeg ikke at Phillips skal ta dem uansett dagsform. Skjer absolutt ingen ting ut av de høye lompe-ballene hans i dag. Har ikke statistikken på mål etter dødball fremover denne sesongen, men den kan ikke være god. Apropos ineffektivitet, alle supportere og eksperter ser det, at Leeds trenger ualminnelig mange sjanser for å score mål. Allikevel tror de fleste i og rundt klubben at samme spillere og taktikk, ergo lik innsats, kommer til å gi et særlig forskjellig resultat. Argumentet er at vi fortsatt ligger topp 2,så helt dårlig er det jo ikke.. Men se på resultatene til de lagene vi har møtt de siste 6 kampene, før og etter oss, skremmende lesning for det meste. Trenger sårt 1-2 offensive trusler i dette vinduet, ellers vil historien gjenta seg. Kanskje til helgen de vinner overbevisende i London for en gangs skyld , og alle kan si jeg hadde feil
 

ingve1960

Bryter londonspøkelset neste kamp

ziganda

Sammenligning med Sogndal ???? Og vinnerkultur ???? Takk for meg.

Strålende argumentasjon  ;D

asbfjell

Warnock kommenterte i fjor at vi virket softe og favoriserte Norwich og Sheffield utd.
Forrige uke kommenterte han at det fulham har den beste troppen og jrentford den beste spissen.
Blir ikke overrasket om han treffer igjen.
Det bør skje noe nå.

Vi er like softe. Vi mangler kreativitet. Vi mangler bredde og vi mangler en garantist for mål.
Kanskje vel pissimist rett etter tap. Jeg tror vi har best sjans ifht bredde. Kreativitet og mål koster mye.

Er jo direkte vondt, men har det ene beinet i skipet til Warnock selv om Leeds hjertet blør

Neil Warnock er på mange måter en ufordragelig fyr. Men også ufordragelige mennesker kan ha gode poenger. Og dessuten finnes det vel knapt nok et eneste fotballmenneske som kan championship så godt som Warnock.

Når Warnock sier at Fulham har den sterkeste stallen, så er jeg ikke uenig med ham i det. Min tvil angående Fulham har først og fremst dreiet seg om en manglende tillit til Scott Parkers manager-kvaliteter. Skulle Parker nå finne på å vokse som sjef utover vinteren/våren, blir også Fulham farlige. Ingen tvil om det.

At Ollie Watkins skal være divisjonens beste spiss, er en annen Warnock-påstand det neppe vil være vanskelig å argumentere for. Samtidig er Brentford farligere enn som så, fordi de har mange strenger å spille på. Nils Arild Eggen ville likt Brentford, hadde det ikke vært for at han ikke liker engelsk fotball. Eggens favoritt-ord "samhandling" passer utmerket for å beskrive særlig bevegelsene til trekløveret på topp (Mbeumo, Watkins og Benrahma), men forsåvidt også resten av laget.

Hvis Brentford skal styrke laget ytterligere i januar, kommer systemet til å trumfe kvalitet. De vil selvsagt gå for spillere med gode individuelle kvaliteter, men det viktigste der vil være at nye spillere må passe inn i deres måte å spille på. Sånn har det forsåvidt vært noen år i den klubben, men det er blitt ytterligere vektlagt etter at Thomas Frank overtok som sjefstrener.

Brentford kommer ikke til å kollapse. Også de vil nok få seg en aldri så liten down-periode før sesongen er over, men noe sammenbrudd blir det ikke snakk om - systemet deres sitter rett og slett for godt til at det skal kunne skje.
Tar vi også med at Brentford har både Leeds, WBA og Forest igjen hjemme, fremstår laget fra West London pr dags dato som kanskje den mest sannsynlige vinneren av hele divisjonen.

WBA imponerer ikke det hele tatt. Og det gjorde i de vel egentlig ikke særlig stor grad den tiden de oppnådde gode resultater heller... 

Til slutt noen få ord om noe jeg ikke kommer til å glemme på en stund.
Synet av White og Dallas i forkant av det andre målet.
Det var nesten vondt å se på.
De så ut som to veldig slitne menn.
Med alvorlige giktplager.





kjella

  • Gjest
Sogndal i min verden er veldig langt fra Leeds og mitt ønske om "vinnerkultur". Ganske stusselig lag og sted.

raggen

Utrolig ergerlig, men vi har rett og slett ikke gode nok målscorere i klubben.. Costa, Bamford, Harrisson burde alle scoret idag! Men vi har vel ikke cash til forsterkninger, og blir vel lån av en u-23 spiller!

Synes heller ikke at Dallas er en god nok sentral midtbanespiller.. Forsaw er savnet, startet sesongen friskt!

Ja. Målscorere er de viktigste. Gjør forskjell i sånne kamper.
Rad har vel penger men ikke lov bruke. Vi må låne en toppspiss, som faktisk spiller fast og henviser Bamford til benken. Ingen vil låne bort et talent som blir sittende på benken, som Nketiah gjorde.

synes det er rart hvis rad har penger.. se det året wolves valset gjennom divisjonen og brukte mye penger men ble ikke tiltalt for noe.. rad uttalte vel at leeds kunne bruke samme formel så hvorfor gjør vi ikke det. klarte de noe vi ikke klarer.. er rad "for" ærlig???
Forever Leeds United!!!!!!!!

h.b

  • Gjest
Utrolig ergerlig, men vi har rett og slett ikke gode nok målscorere i klubben.. Costa, Bamford, Harrisson burde alle scoret idag! Men vi har vel ikke cash til forsterkninger, og blir vel lån av en u-23 spiller!

Synes heller ikke at Dallas er en god nok sentral midtbanespiller.. Forsaw er savnet, startet sesongen friskt!

Ja. Målscorere er de viktigste. Gjør forskjell i sånne kamper.
Rad har vel penger men ikke lov bruke. Vi må låne en toppspiss, som faktisk spiller fast og henviser Bamford til benken. Ingen vil låne bort et talent som blir sittende på benken, som Nketiah gjorde.

synes det er rart hvis rad har penger.. se det året wolves valset gjennom divisjonen og brukte mye penger men ble ikke tiltalt for noe.. rad uttalte vel at leeds kunne bruke samme formel så hvorfor gjør vi ikke det. klarte de noe vi ikke klarer.. er rad "for" ærlig???
Regnskapesåret med tanke på fair play er vel fra Januar. Så bruk det det koster å hente en toppspiss. Opprykk sørger for nok penger inn til å dekke det vi bruker. Rykker vi ikke opp, da selges Phillips uansett til sommeren, og da dekkes det vi kjøper inn nå i Januar

Carl Fisker

God søknad ift forsterkninger dette.

Tviler på at vi evner det. Laget skriker etter bredde og kvalitet. Keeper fra Italia og ving fra city u23.
Jeg blir overrasket hvis vi evner topp2.
Litt skummelt ar Bielsa også blir totalt taktisk utspilt av en middelmådighet som Monk over 5 kamper
Hva mener du med det? Det er ikke Bielsa som er skyld i at vi tapte. 1-0 målet var keepertabbe, resten ren uflaks.

auren

Vi hadde vel et forsprang på nr. 3 på 11 poeng for ikke så mange kamper siden. Det er nå halvert til 6. Sprekker vi? Er Bielsa god nok?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.