Skrevet av Emne: Kamp: vs Sheffield Wednesday, @Elland Road, lørdag 11.01.2020, kl 16.00 LUTV  (Lest 25936 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Og der røyk opprykket :(.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ziganda

Møkk lei av fotball etter jul. Samme hvert år.

leedslife

Merkelig at dette skjedde.
Samme som i fjor, men svakere benk.
Aldri i livet om dette går hvis folk oppe i klubben våkner.

Cherry

God søknad ift forsterkninger dette.
 

RoarG

God søknad ift forsterkninger dette.
De må komme omgående.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sølvreven

Djizez for noen enkle mål vi slipper inn....
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

palle

God søknad ift forsterkninger dette.

2 skudd på mål fra Wednesday, begge går inn. Forsterkninger trengs i alle ledd (hvis man ser denne kampen isolert). Rundsplite Arsenal i perioder mandag, 19. plass-kvalitet i dag...
...ooo, vi vandrar saman...

rd1

Helt utrolig.. år ut og år inn. Rakner, rakner og rakner >:(
"Who needs Cantona??"

ziganda

Stort sett samme gjeng som alle hyllet etter en omgang mot Arsenal. Vi har absolutt en for smal tropp, men vi har definitivt ingen vinnerkultur i denne klubben. Prove me wrong!

leedslife

God søknad ift forsterkninger dette.

Tviler på at vi evner det. Laget skriker etter bredde og kvalitet. Keeper fra Italia og ving fra city u23.
Jeg blir overrasket hvis vi evner topp2.
Litt skummelt ar Bielsa også blir totalt taktisk utspilt av en middelmådighet som Monk over 5 kamper

kjella

  • Gjest
Meget svakt over hele linja idag, vi mangler totalt alternativer fremover nå..... Vi får se om vi klarer en London seier neste uke, tviler i kveld...Bamford er ikke den kvalitetsspissen vi trenger - når vi spiller det systemet vi gjør - men tror ikke Bielsa eller noen i systemet vil innrømme det. Like greit å få Meslier inn i målet - hadde garantert tatt den første - skal ikke være mulig for en god keeper å slippe den inn i nærmeste hjørnet.
« Siste redigering: Januar 11, 2020, 18:06:54 av kjella »

baste

Og der røyk opprykket :(.

Please.. greit å være frustrert..men sesongen e nu faen mæ ikke over.
Spiss må inn, i neste uke. Det er helt sikkert.

Det som irriterer meg mest, er gå fotball, når vi ligger under...få fart på ballen....


Come on Leeds

RoarG

Bare å stålsette seg for resten av sesongen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Tap 2-0. Skuffende. Uglene gode i andre omgang. Slik er Championship. Må dette sjansene! Nå blir det nervøse kamper fremover. Må nesten ha en seier borte mot QPR nå. Typisk Leeds å slå tilbake! MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Stort sett samme gjeng som alle hyllet etter en omgang mot Arsenal. Vi har absolutt en for smal tropp, men vi har definitivt ingen vinnerkultur i denne klubben. Prove me wrong!

Systemet et jo helt kanon og Arsenal ble totalt tatt på senga.
Vi trenger kvalitet. Det mangler vi på banen og spesielt benken

HåvardK

Leeds må være det eneste laget i ligasystemet, kanskje i verden, som ikke har ETT alternativ hvis spissen ikke har dagen. Én ting er at Bamford er det desiderte førstevalget, og at det gambles på at han aldri blir skadet - men det blir ikke opprykk med en så smal tropp.

Smudge

Et lag spekket med nervevrak

auren

Stort sett samme gjeng som alle hyllet etter en omgang mot Arsenal. Vi har absolutt en for smal tropp, men vi har definitivt ingen vinnerkultur i denne klubben. Prove me wrong!

Hva mener du med at vi ikke har noen definitivt vinnerkultur? Si meg hvilken klubb i Championship som har vinnerkultur! Tåpelig utsagn!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Stort sett samme gjeng som alle hyllet etter en omgang mot Arsenal. Vi har absolutt en for smal tropp, men vi har definitivt ingen vinnerkultur i denne klubben. Prove me wrong!

Systemet et jo helt kanon og Arsenal ble totalt tatt på senga.
Vi trenger kvalitet. Det mangler vi på banen og spesielt benken
Det å aldri rullere og det å ha så smal tropp som mulig er faktisk også en del av systemet.

Lucas the Kop Cat

Vi klarer ikke å holde intensiteten og tempo i spillet etter pausen. Vi gir motspillerne mer rom mens vi i første omgang lå vi tett på dem og erobret ball gang på gang. Vi triller ball i bakre rekker når vi må jage mål.

baste

Hvem i Leeds troppen tok / viste litt ansvar når laget slet litt. Ingen...cpt Cooper tok ikke mye ansvar.. Kalvin klarte ikke å markere seg.. hele laget mister hode, vi må jo ha en plan, når vi bli liggende under. Holde litt på ballen, få i gang de gode bevegelsene.

Satser på at vi snur dette med en sterk B i neste kamp...


Come on Leeds

leedslife

Lagene bak må jo gni seg i hendene når siste kortet vi kastet ut er stevens.
Da hadde jeg sett på mulighetene som ekstremt gode hadde jeg vært manager for brentford og de andre bak.
Det er nesten ikke til å tro andre året på rad.
Vi er softe og vi skriker etter spillere.
Sjarmerende fotball, men store mangler fortsatt.

ziganda

Stort sett samme gjeng som alle hyllet etter en omgang mot Arsenal. Vi har absolutt en for smal tropp, men vi har definitivt ingen vinnerkultur i denne klubben. Prove me wrong!

Hva mener du med at vi ikke har noen definitivt vinnerkultur? Si meg hvilken klubb i Championship som har vinnerkultur! Tåpelig utsagn!

auren

Herregud! Følg med! Leeds klapper alltid gjennom når ting skal avgjøres. Umulig å si det om alle andre lag. Halve divisjonen har vært i PL siden sist vi var der.

Kato

Svak kamp, spesielt svak andre omgang. Gikk i sirup fra bakerst til fremst.

Casilla 5 - 2 skudd på mål, begge inn. Utilgivelig å slippe inn den første fra den vinkelen og den avstanden. Ikke god nok hvis vi skal opp. Livsfarlig hver gang ballen kommer inn i feltet. Hvor var han da kampens største sjanse ble brent over? Corneren landa inne på streken.
Ayling 5 - Elendig pasningskvalitet, så ut som han spilte med bly i beina.
Cooper 6 - Synes det gikk i sirup med ball, stort sett lite å gjøre defensivt. Men hvor er han på farlige dødballer mot?
White 6 - Best der bak, men gir vekk andremålet. God når han setter fart med ballen.
Douglas 7 - Synes han klarer seg bra. Det meste Wednesday skaper, kommer fra denne siden etter at han er byttet ut
Phillips 7 MOM - Best hos oss. Stabilt god, spiller sjelden en dårlig kamp.
Klich 5 - Lite involvert. Skaper null og niks fra rollen han spiller i. Korrekt byttet ut.
Costa 5 - Innimellom i første omgang ser vi hva han har i seg. Elendig etter pause. Aldri verden verdt 15 mill pund.
Harrison 6 - God før pause, fullstendig borte i andre omgang. Svak kamp.
Bamford 5 - Har ikke avslutningsferdighetene, sånn er det bare. Halvbom eller rad 23. Kunne scoret 3-4. Svak, vi må ha noe å sette inn her siste 25-30 min.
Dallas 6 - Jobber og sliter, ikke spesielt synlig. Grå kamp.
Alioski 6 - Mye involvert, men upresis. Innleggskvaliteten altfor dårlig.
Stevens 5 - Endret ikke noe som helst på den høyresiden.
Pablo 6 - Mye involvert, trodde han skulle komme inn og avgjøre kampen.
« Siste redigering: Januar 11, 2020, 18:07:39 av Kato »
 

Reaney

Skal ikke være mulig å tape dagens kamp. Topplaget i Championship Leeds mot "ute av form" laget SW med 3 strake tap. Full dominans! Men, joda! Leeds klarer ALT som ingen andre lag klarer. Også det å tape for Wigan eller rote bort 3-0 ledelse mot Cardiff med en mann mer på banen. ALt sammen på Elland Road. Kan bli en tung vår dette her.

HåvardK

Kiko bør ta det første. Burde han vært ute og avverget den andre også? Altså før innlegget?

Allanclarke

Det er faen med det samme HVERT JÆVLA Ã…R. HVERT JÆVLA Ã…R. Og det hjelper heller ikke når de fleste tar opprykket på forhånd hvert jævla år heller.

Kato

Kiko bør ta det første. Burde han vært ute og avverget den andre også? Altså før innlegget?

Går ikke an å slippe inn det første fra den vinkelen, og den avstanden. Tror ikke han kan gjøre noe med den andre. Ser utespillerne ikke stoler på han. Havner inne i målet når det koker litt, ikke i nærheten av å ha autoritet. Kan ikke tenke meg Meslier er dårligere (tynt grunnlag dog).
 

Smudge

Uansett om vi forsterker laget så forblir "forsterkningene" på benken. At ikke denne sat... klubben snart skal skjønne at vi må bruke penger

Forever Whites

Kiko får mye pes igjen men hva har vi på andre siden av banen da?  Vi skulle jo avgjort kampen i første omgang.  Men here we go again.  Orker ikke skrive mer.  Vi leder fortsatt med 6 poeng så dette kan vel ikke gå galt?  Men 3 poeng hjemme og 1 borte de siste kampene som noen snakket om gikk på en tidlig smell.............

Vi må reise oss mot QPR

MOT
Medlem 94237