Skrevet av Emne: Kamp: vs QPR @ Loftus Road, lørdag 18. januar 2020 kl. 13:30 på Viasport 2  (Lest 28882 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Ny kamp om 5 dager borte mot QPR. 2 lag ute av form møtes. QPR står med 1-1-4 siste 6 kamper og en målforskjell på 13-14. Leeds har 1-3-2 siste 6 kamper og en målforskjell på 11-13. Her blir det fort en målrik kamp. Det som er interessant er at vår tidligere spiller Jack Clarke kan debutere for hjemmelaget. Vi sliter normalt stort i London, men her tror jeg vi slår tilbake. Vi vinner 3-2 etter mål av Costa, Bamford og Pablo.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

QPR's forsvar er ganske råttent. Jeg tippet tap i min sesongavslutningståd, og får stå for det. 2-3 kanskje. Bamford og Ayling scorer Leeds' mål.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ingve1960

Synes jeg leste en plass at vi hadde 25 kamper i london på rad uten seier..høres helt forferdelig ut..

jackbauer68

  • Gjest
Synes jeg leste en plass at vi hadde 25 kamper i london på rad uten seier..høres helt forferdelig ut..

Det stemmer no ikkje, Roofe scoret hat-trick i seier over QPR for ikkje så lenge siden. Men at vi sliter i London er nok lite tvil men det tror eg handler mer om at lag som Millwall, Fulham, QPR og Brentford passer oss dårlig.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Synes jeg leste en plass at vi hadde 25 kamper i london på rad uten seier..høres helt forferdelig ut..

Det stemmer no ikkje, Roofe scoret hat-trick i seier over QPR for ikkje så lenge siden. Men at vi sliter i London er nok lite tvil men det tror eg handler mer om at lag som Millwall, Fulham, QPR og Brentford passer oss dårlig.
Fra 22.desember, i statisikktråden:

Phil Hay har en artikkel på det i dag

Siste 23 kamper - to seire   

Leeds are not in these parts every second weekend — this season is throwing up five trips — but they have lost three already and perceptions of poor form away to London clubs are accurate. It is two years since they won in the capital, courtesy of Kemar Roofe’s hat-trick at QPR, and their longer-term results are no prettier: they have two victories from their past 23 visits. “The thing is,” Chris says, “there’s no rhyme or reason to it. I couldn’t give you an explanation for why it’s like that but any time we come to London, you have it in your head.”
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ingve1960

Ok. Takk for den, rart det skal være så dårlig men jeg har trua på denne. Tror gutta blir litt fandenivolske

leedstomadness

Tottenham winger Jack Clarke to join QPR for the rest of the season after lack of game time on return to Leeds. The 19-year old will be in contention to face former club Leeds at Loftus Road this Saturday.  Håper å slippe se han utpå i denne kampen

auren

Håper vi stiller dette laget:

Kiko - Ayling, White, Cooper, Dallas - Phillips - Costa, Klich, Pablo, Harrison - Bamford.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Håper vi stiller dette laget:

Kiko - Ayling, White, Cooper, Dallas - Phillips - Costa, Klich, Pablo, Harrison - Bamford.


auren

Velger dette laget
Kiko - Ayling, White, Berardi, Dallas - Phillips - Costa, Klich, Pablo, Harrison - Bamford.

auren

Fant ikke skade-tråden, så poster her:

Forshaw er tilbake i trening og klubben håper at han skal snart være kampklar. Dallas hadde en scan i går og det var ikke alvorlig. Men QPR-kampen er nok i fare.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sitat fra Hay på twitter:

"Injury latest for QPR - Douglas has an injury to his side. Dallas (calf) is okay. #lufc"

SÃ… lei Douglas og alle skadene. Hva klarte han nå? En og halv kamp?

Bare å kvitte seg med han om noen har lyst på kjeks!

Sånn vil resten av sesongen blir for han, Roberts og Shack!

Da er vel spørsmålet om Pablo starter eller ikke. Det avgjør hvem som spiller vb av Dallas/Alioski.

Dropper å se kampen til fordel for en lang skitur. Tar den heller på viaplay senere på kvelden.

Står denne på tippekupongen hadde jeg helgardert. Tipper alt mellom 4-0 til 0-3 og kan fortsatt bomme grovt :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Ord for ord svarene til Bielsa og Phillips

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/kalvin-phillips-live-press-conference-17576529

Em knallhard Bielsa som svarte om Edmondson, hvordan ansvaret er rundt spillerforsterkningene, om forsvarsarbeidet, og han tok opp baneforholdene på Elland Road, uten at eg helt skjønte hvorfor…

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Bare Bielsa som kan utbrodere slikt:

We have one of the best groups of players in the league, not the best team, but Leeds is between the seventh and eigth best teams in the Championship. I am one manager who limits and doing the best we can. After we have big hopes we are going to get what we are looking for. We understand every time the team loses one match we start to see and read arguments we listen and understand.

Rett fra levra, mener at laget overpresterer tabellmessig - sikkert etter hans stats
 

jaho

Bare Bielsa som kan utbrodere slikt:

We have one of the best groups of players in the league, not the best team, but Leeds is between the seventh and eigth best teams in the Championship. I am one manager who limits and doing the best we can. After we have big hopes we are going to get what we are looking for. We understand every time the team loses one match we start to see and read arguments we listen and understand.

Rett fra levra, mener at laget overpresterer tabellmessig - sikkert etter hans stats

Tolker dette som en analyse av stallen spiller for spiller i utgangspunktet. Statsen for kampene vil nok vise at vi ikke har fått mer betalt en vi fortjener. Er vel godt foran alle i sjanser/ Xg.

auren

Denne kampen blir veldig veldig viktig. Også med tanke på uteblivende transfers. Fansen er urolig, og et tap vil virkelig være «krise». Tre poeng vil være en stor, stor boost for spillergruppen og fansen. Og hvis vi i tillegg får en spiss og ving klar før Millwall-kampen så ser alt plutselig mye lysere ut.

Sesongens viktigste kamp avgjøres før alle de andre kampene i Championship på lørdag. Det er bare til å grue/glede seg!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

baste

Etter smellen mot S.W sist, så er det bare å se fram til lørdagens kamp. Trur vi klarer å ta poeng, føler at dette er en kamp vi kan vinne. Aldri kjedelig å holde med Leeds.

MOT

Forever Whites

Noen som har lagoppstillingen for dagens kamp?  Utenom Bielsa da.  ;)
Medlem 94237

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Noen som har lagoppstillingen for dagens kamp?  Utenom Bielsa da.  ;)

Nååå vet vi :)
Pablo eneste nye, Dallas v.back.
Litt av en benk: Meslier, Alioski, Struijk, Casey, McCalmont, Shakleton, Stevens,
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

J-R

Link?

Bromancer

Noen som har lagoppstillingen for dagens kamp?  Utenom Bielsa da.  ;)

Nååå vet vi :)
Pablo eneste nye, Dallas v.back.
Litt av en benk: Meslier, Alioski, Struijk, Casey, McCalmont, Shakleton, Stevens,

Ja det var benken sin. Litt tynn for å si det mildt  :o

leedslife

Noen som har lagoppstillingen for dagens kamp?  Utenom Bielsa da.  ;)

Nååå vet vi :)
Pablo eneste nye, Dallas v.back.
Litt av en benk: Meslier, Alioski, Struijk, Casey, McCalmont, Shakleton, Stevens,

Fryktelig benk, men akkurat det er vel ikke overraskende.
Fint med Pablo inne igjen. Det gir meg et lite håp.
Har du noen oppdateringer på den italienske keeperen og han lille bingespilleren fra City, Asbjørn?

leedslife

Noen som har lagoppstillingen for dagens kamp?  Utenom Bielsa da.  ;)

Nååå vet vi :)
Pablo eneste nye, Dallas v.back.
Litt av en benk: Meslier, Alioski, Struijk, Casey, McCalmont, Shakleton, Stevens,

Ja det var benken sin. Litt tynn for å si det mildt  :o
Vi har 2 kort å spille. Alioski og Shack. blir ikke overrasket om vi bare bruker 2 bytter idag og.

RoarG

Noen som har lagoppstillingen for dagens kamp?  Utenom Bielsa da.  ;)

Nååå vet vi :)
Pablo eneste nye, Dallas v.back.
Litt av en benk: Meslier, Alioski, Struijk, Casey, McCalmont, Shakleton, Stevens,

Ja det var benken sin. Litt tynn for å si det mildt  :o
Vi har 2 kort å spille. Alioski og Shack. blir ikke overrasket om vi bare bruker 2 bytter idag og.
Og Clarke på benken for QPR. Dette tegner å bli en interessant ettermiddag i London.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post

Har du noen oppdateringer på den italienske keeperen og han lille bingespilleren fra City, Asbjørn?
Ikke lagt merke til noe i ettermiddag nei. Ikke leitet aktivt heller...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lowfields

Hvor er Berardi?
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

nord

Findes der et link til kampen ? Har kun en iPhone . Betalte SW kampen men så ingenting på telefonen. Er udenlands
 

RoarG

Hvor er Berardi?
Og McCalmont er med. Får han sin debut i dag?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bjorn

Findes der et link til kampen ? Har kun en iPhone . Betalte SW kampen men så ingenting på telefonen. Er udenlands

Går vel på Sky og Viasat så er vel ikke på LUTV..
Marching On! 4276

leedslife

Findes der et link til kampen ? Har kun en iPhone . Betalte SW kampen men så ingenting på telefonen. Er udenlands
https://live.soccerstreams.net/event/queens-park-rangers-leeds-united-live-stream/83472