Skrevet av Emne: Utlånt spiller: Ian Poveda  (Lest 16442 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirO

Sv: Ny spiller: Ian Poveda
« Svar #30 på: Februar 09, 2020, 19:22:31 »
Kunne denne karen være løsningen på, etter min mening, vårt største problem, nemlig 10'er rollen?

Vi har ikke et problem der i følge Bielsa. Han har jo utbrodert dette flere ganger. Må lese den informasjonen som ligger ute. Når kilden sier at vi har nok 10'ere, så er det sånn  ;) ;)

Jeg håper han kan være et alternativ. Spørsmålet er det defensive..men neppe dårligere enn Pablo der. Syntes Poveda ser mer lovende ut enn jeg trodde..men syntes han ser litt bortkommen ut på de omgangene han har spilt på u23. Tror 10ern vår kunne briljert mer offensivt om han kunne konsa mer på det offensive.

Jeg mener fortsatt at vi ikke har vært det samme laget uten Saiz, begynner å bli en stund siden!
Da mener du den gode utgaven av Saiz, ikke den dårlige utgaven slik han framsto som de siste månedene.
MOT

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Ian Poveda
« Svar #31 på: Februar 09, 2020, 19:25:37 »
Kunne denne karen være løsningen på, etter min mening, vårt største problem, nemlig 10'er rollen?

Vi har ikke et problem der i følge Bielsa. Han har jo utbrodert dette flere ganger. Må lese den informasjonen som ligger ute. Når kilden sier at vi har nok 10'ere, så er det sånn  ;) ;)

Jeg håper han kan være et alternativ. Spørsmålet er det defensive..men neppe dårligere enn Pablo der. Syntes Poveda ser mer lovende ut enn jeg trodde..men syntes han ser litt bortkommen ut på de omgangene han har spilt på u23. Tror 10ern vår kunne briljert mer offensivt om han kunne konsa mer på det offensive.

Jeg mener fortsatt at vi ikke har vært det samme laget uten Saiz, begynner å bli en stund siden!
Da mener du den gode utgaven av Saiz, ikke den dårlige utgaven slik han framsto som de siste månedene.

Den gode og den dårlige Saiz skapte rom for alle de andre.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

asbfjell

Sv: Ny spiller: Ian Poveda
« Svar #32 på: Februar 09, 2020, 20:11:09 »
Ser ingen grunn til å finne opp hjulet hver gang jeg skriver innlegg her inne, derfor holder jeg fast vet det jeg har skrevet flere ganger tidligere:

Duoen Poveda & Augustin er de som må berge denne sesongen for oss. Derfor må de innpå laget nå - matchfit eller ei.

Det er mulig jeg klamrer meg til et halmstrå her, men det er da bedre enn ingenting.
Ã… fortsette som nå, med samme gjeng kamp etter kamp, er for meg jevngodt med å klamre seg til ingenting.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Ian Poveda
« Svar #33 på: Februar 10, 2020, 07:26:23 »
Ser ingen grunn til å finne opp hjulet hver gang jeg skriver innlegg her inne, derfor holder jeg fast vet det jeg har skrevet flere ganger tidligere:

Duoen Poveda & Augustin er de som må berge denne sesongen for oss. Derfor må de innpå laget nå - matchfit eller ei.

Det er mulig jeg klamrer meg til et halmstrå her, men det er da bedre enn ingenting.
Ã… fortsette som nå, med samme gjeng kamp etter kamp, er for meg jevngodt med å klamre seg til ingenting.

Tror det er bedre å klamre seg til håpet om at marginene snur.

Cherry

Sv: Ny spiller: Ian Poveda
« Svar #34 på: Februar 10, 2020, 10:53:03 »
Det er vel U23 kamp i dag , da ser man konturene av laget i morgen.
Spiller Augustin og Poveda fra start - så gjør de ikke det i morgen...
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Ian Poveda
« Svar #35 på: Februar 10, 2020, 12:12:10 »
Det er vel U23 kamp i dag , da ser man konturene av laget i morgen.
Spiller Augustin og Poveda fra start - så gjør de ikke det i morgen...
Oh, sant. Kl 2 norsk tid tydeligvis...
Urqhart:
Bielsa shifted to 12pm. 23s at 1pm. Not sure what they’re doing, though.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Ian Poveda
« Svar #36 på: Februar 10, 2020, 14:32:07 »
Ser på U-23 laget. Tenker litt Saiz. Poveda kan muligens bekle den rollen, da han er meget teknisk

Cherry

Sv: Ny spiller: Ian Poveda
« Svar #37 på: Februar 12, 2020, 14:34:00 »
Kunne denne karen være løsningen på, etter min mening, vårt største problem, nemlig 10'er rollen?

jeg tror absolutt han kan BLI det, men etter det jeg ser fra U23 (hvor han spiller kant/flanke) så er det ett stykke igjen...
Pablo er jo ikke akkurat "on fire" om dagen, men vi vet hva som bor i han - og hvordan han kan åpne forsvar med sitt overblikk og pasninger.
Om Poveda lærer seg det meste fra han så har vi en bra spiller fremover, og må gjerne få prøve seg etter Bielsa fitness- perioden er ferdig i begynnelsen av Mars !
 

Killa

Sv: Ny spiller: Ian Poveda
« Svar #38 på: Mars 13, 2020, 15:26:39 »
Fin artikkel om Ian Poveda her - håper vi får mye glede av denne karen på sikt i alle fall!
Noen av dere har helt sikkert lest denne, men sikkert ikke alle:

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/signs-life-marcelo-bielsas-ian-poveda-project-after-move-manchester-city-leeds-united-2445778

Cherry

Sv: Ny spiller: Ian Poveda
« Svar #39 på: Juni 23, 2020, 12:13:17 »
Hvis Pablo mot formodning ikke blir klar snarlig, så vil jeg gjerne se denne karen testet i 10èr rollen.
Syns han var frisk på søndag etter innhoppet, ikke kjapp - men meget god med ball i bena og fant kreative løsninger.

.....så hvorfor ikke.  Det var lite smartness å se .
 

lojosang

Sv: Ny spiller: Ian Poveda
« Svar #40 på: Juni 27, 2020, 17:31:02 »
Hvis Pablo mot formodning ikke blir klar snarlig, så vil jeg gjerne se denne karen testet i 10èr rollen.
Syns han var frisk på søndag etter innhoppet, ikke kjapp - men meget god med ball i bena og fant kreative løsninger.

.....så hvorfor ikke.  Det var lite smartness å se .
Syns ha så ut som en lilleputtspiller. Alt for veik og lett til å starte i tierrollen ennå. Må i styrkerommet og ete mer graut. Så mer ut som en grei som supersub på ving.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Ian Poveda
« Svar #41 på: September 15, 2020, 20:20:14 »
How have you changed as a player since you joined the club?
   
"The coaching staff are always trying to make us better. I think they have really helped me with not only receiving the ball at my feet but also to focus on running in from behind so that I can provide more options. I've been working on the defensive side of my game to hopefully become a more complete player."
   
You see games like this coming up and there's a chance that you might be involved. How do you prepare for it mentally to ensure that you grasp the opportunity with both hands?
   
"Every game, regardless of who it's against, I have to get into the mindset that I might be playing, as there might be last minute injuries etc so you have to make sure that you're always ready for every possibility. As with the other lads, I just focus on every game, do my best in training and work on my recovery. That's all I can do, then once the opportunity arrives, I have make sure that I take it."

https://www.leedsunited.com/news/team-news/27043/ian-poveda-we-re-trying-to-do-the-club-justice
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Sv: Spiller: Ian Poveda
« Svar #42 på: Oktober 06, 2020, 10:35:42 »
Med tanke på alle vingene vi har nå.  Kan ikke Poveda også brukes som en offensiv midtbanespiller i laget?  Han imponerte i 2. omgang mot City på høyre ving men leker litt med tanken å sette ham inn litt mer sentralt på banen?
Medlem 94237

Eriksen55

Sv: Spiller: Ian Poveda
« Svar #43 på: Oktober 06, 2020, 11:07:52 »
Med tanke på alle vingene vi har nå.  Kan ikke Poveda også brukes som en offensiv midtbanespiller i laget?  Han imponerte i 2. omgang mot City på høyre ving men leker litt med tanken å sette ham inn litt mer sentralt på banen?

Tror han blir spist opp i midten! Veldig usikker på hans defensive bidrag i midten. Til nå er vel sluttproduktet, den siste passningen som har vært hans "problem" og det er vel noe av det viktigste i den rollen.
Stor tro på at Poveda blir en knallgod ving. Fortsetter han som mot City har vi bra kamp om plassene på vingen. Håper jo selvfølgelig at han nye er bedre enn de vi har fra før. Så får vi se hvordan den signeringer påvirker spilletiden til Poveda.

Om noen av vingene skal brukes i midten er vel kanskje Harrison best...men drt kan fort bli mye driblinger. Han også er god på å holde ballen akkurat litt for lenge enkelte ganger.

Tror Rodrigo og Klich får den jobben i år.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Ian Poveda
« Svar #44 på: Januar 01, 2021, 12:23:44 »
Han har vist endringsvilje her, godeste Ian!

Leeds fans discuss Patrick Bamford’s comments on Ian Poveda in training
By  Will ButcherPublished on January 1, 2021
Patrick Bamford has told the Leeds United official podcast that Ian Poveda has changed his ways in training after initially turning up late to the Thorp Arch complex – and Leeds supporters have raved about the winger on Twitter.

Poveda, 20, joined Leeds in January 2020 and has since gone on to make 13 appearances in all competitions, regularly coming off the bench in the Championship or in the Premier League. He is a regular for the Under-23’s.

Clearly, he has enormous talent. At City, he was taken under Raheem Sterling’s wing and now at Leeds – his personality has struck a chord with supporters, especially after a video of handing out FIFA ratings to his teammates.

In the new Leeds podcast, Bamford sets the scene regarding the young winger. He explains how Poveda was turning up late to training, given he was still living in Manchester. But after a chat, he is now one of the first players in.

“Start of this season he was turning up late,” Bamford said. “He lived in Manchester and he was struggling a bit with the traffic. The lads put an arm round him and said ‘look, you want to break into the team, you’ve got to change that’.


“He listens, he’s a good lad. Believe it or not, the fitness stuff is up at 7.30am and he will be out on the pitch already doing stuff on his own. God knows what time he leaves his house. He’s turned it around, he’s reliable with that now.”

Not only is it testament to Poveda and his willingness and drive to break into the Leeds side – but it also shows the family feel at Leeds. Players are not cast aside, but they are helped along, told how to improve and where to do that.

Leeds fans reacted on Twitter in their drones to Bamford’s comments on Poveda, many delighted with the player’s attitude. Poveda is expected to be in the squad that travels to London ahead of Saturday’s game against Tottenham.

https://tbrfootball.com/leeds-fans-discuss-patrick-bamfords-comments-on-ian-poveda-in-training/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Ian Poveda
« Svar #45 på: Februar 16, 2021, 18:17:30 »
Ian Carlo er en fin fyr, det viser han igjen her:

Rob
@JuceeRob

Absolutely brilliant from  @IancarloP
 to go on Instagram live chatting about FIFA and checking how some of the young fans are doing during Covid. Brilliant & simple way to connect with the fans. Clapping hands signClapping hands signClapping hands sign #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Ian Poveda
« Svar #46 på: Juni 08, 2021, 20:40:49 »
Dere husker at Harrison brukte ferien med personlig trener og masse trening?
Det er visst et slikt prosjekt Ian Carlo driver med denne sommeren:

BarneyLUFC21
Remember last summer Harrison went away and got F***er and stronger? Looks like Poveda is spending his summer doing weights and fitness
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Spiller: Ian Poveda
« Svar #47 på: Juni 08, 2021, 22:36:44 »
Dere husker at Harrison brukte ferien med personlig trener og masse trening?
Det er visst et slikt prosjekt Ian Carlo driver med denne sommeren:

BarneyLUFC21
Remember last summer Harrison went away and got F***er and stronger? Looks like Poveda is spending his summer doing weights and fitness

Veldig bra. Noe bør han finne på. Tynn suppe det han har levert! Men, vært gøy om han kom tilbake neste sesong og utfordret vingene. Talentet er der  :)

Men skeptisk om vi går inn i en ny sesong med både Costa og Poveda som eneste back up. Håper Costa selges og vi handler inn en særiøs utfordrer til vingen, så kan Poveda og Summerville kjempe om den siste reserveplassen  :)

auren

Sv: Spiller: Ian Poveda
« Svar #48 på: August 23, 2021, 21:24:25 »
Da er han gått til Blackburn på lån ut sesongen:


https://www.leedsunited.com/newsmobile/team-news/28578/ian-poveda-makes-blackburn-rovers-loan-move?__twitter_impression=true


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lowfields

Sv: Spiller: Ian Poveda
« Svar #49 på: August 28, 2021, 18:17:43 »
Assist i debuten idag.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Forever Whites

Sv: Spiller: Ian Poveda
« Svar #50 på: August 28, 2021, 20:53:01 »
Assist i debuten idag.

Bra for ham å komme bort og få spille litt mer regelmessig.  Enten vokser han på det og vi får en bedre spiller tilbake eller så kan eventuelt fortsette karrieren i Blackburn videre.
Medlem 94237

Killa

Sv: Spiller: Ian Poveda
« Svar #51 på: November 06, 2021, 17:58:38 »
Banens beste Ian Poveda med både mål og assist for Blackburn idag! :D

Blank_File

Sv: Spiller: Ian Poveda
« Svar #52 på: November 06, 2021, 21:16:20 »
Banens beste Ian Poveda med både mål og assist for Blackburn idag! :D
Solid! Har han prestert jevnt bra der nede?

Sofus

Sv: Spiller: Ian Poveda
« Svar #53 på: November 07, 2021, 09:52:16 »
Vi kan vel takke denne Simon for at Ian hadde svar på tiltale. Han postet denne ca 10 min før første assist.  ;D
Om han har sett bare denne kampen, vet jeg ikke.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Ian Poveda
« Svar #54 på: November 07, 2021, 10:15:44 »
Banens beste Ian Poveda med både mål og assist for Blackburn idag! :D
Solid! Har han prestert jevnt bra der nede?

Han fikk kraftig kritikk i starten, fikk mindre og mindre spilletid...
Og ja, noe har tydeligvis snudd  :P

Her er oppsummering fra Leeds-Live:
Poveda shines for Blackburn
Ian Poveda has struggled on loan at Blackburn Rovers but he will be hoping his first senior goal will spur him on during his loan spell away from Leeds.

Poveda scored his first goal in senior football yesterday afternoon as Blackburn defeated Sheffield United 3-1.

The 21-year-old joined Blackburn on loan in the summer transfer window and it's safe to say things have not gone smoothly for the winger, having only made five appearances before the clash at Ewood Park.


But Poveda provided a goal and assist against the Blades, with Sky Sports pundit Neil Mellor heaping praise on the young gun.

“A special moment for young Ian Poveda, who is on loan from Leeds United," Mellor said, per reports. "His first league goal, credit to Brereton-Diaz in the build-up, he carries the ball 30/40-yards towards the Sheffield United penalty area, he gives the ball to Poveda whose shot is saved but then he keeps his composure, he mops up the rebound, goes round the goalkeeper and fires it in.”
« Siste redigering: November 07, 2021, 10:43:14 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

peacock

Sv: Spiller: Ian Poveda
« Svar #55 på: November 07, 2021, 11:13:00 »
Blackburn-supporter og ekspert på Championship er ikke imponert.
https://twitter.com/eirikaase/status/1457038278998302722

auren

Sv: Spiller: Ian Poveda
« Svar #56 på: November 07, 2021, 12:16:21 »
Vi får håpe at dette kan være starten på flere kamper i startelleveren. Gutten trenger tillit over tid. Når det er sagt så tror jeg vi aldri kommer til å se Poveda spille for Leeds i PL mer. Gutten blir 22 år i februar og er ikke noe ungt talent lenger.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ibster

Sv: Spiller: Ian Poveda
« Svar #57 på: November 12, 2021, 11:45:22 »
Han hadde en storkamp igjen nå i helgen. Go go Ian - https://twitter.com/rovers/status/1458781560929280008?s=21

leedslife

Sv: Spiller: Ian Poveda
« Svar #58 på: November 21, 2021, 12:17:48 »
Så ut som en stygg skade i går. Kommer vel tilbake til Leeds kanskje?

RoarG

Sv: Spiller: Ian Poveda
« Svar #59 på: November 23, 2021, 14:18:57 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020